flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Senior
Kun totuus selviää, olipa sen sisältö mitä tahansa, olet sitä mieltä että Summasen kengittäminen on valmiiksi, vain ja ainoastaan kivakiva-kerhon kolttonen? Aika vahvoin sanakääntein itse puolustat Summasta ilman, ettei Sinullakaan lie taustoista juuri tietoa? Eikös jo monessa mediassa ole tullut todetuksi, ettei kyseessä ole mikään Niinimaan herneidenveto pelillisten asioidein moittimisesta? Kun totuus tulee julki, on helpompi muodostaa oma kanta, kun tietää, eikä vain oleta tai usko ulkopuolisten luuloja.
Minä olen jo aikasemmin sanonut että jos Rami on pistänyt Jannea turpiin niin en ihmettele lähtöä ja silloin kyse ei ole mistään kivakiva-kerhon kolttosesta.
Sanallisesta palautteesta olen vastaavasti ihmetellyt että mitä niin pahaa Summanen on sanonut että Niinimaan lähtö olisi ymmärrettävä.
Summasen tyyli on tiedetty kun hänet tuohon pestiin valittiin, fyysisen koskemattomuuden rikkomista ei tarvitse silti hyväksyä mutta sanallisesti on rajoja tarvinnut rikkoutua melkoisesti että tuo olisi jotain niin yllättävää ja pahaa että hetki sitten vielä hyvänä pidetty päävalmentaja muuttuu tarpeettomaksi.