Tuohon viestisi alkuosaan mulla ei ole mitään sanottavaa, koska sitä en omalla viestilläni tarkoittanut, mutta tuohon lainattuun osaan, voisin sillä tavalla ottaa kantaa, että voisiko tuohon olla syynä esimerkiksi se kuinka häntä kohdeltiin organisaatiossa...
Ja palataan takaisin aiheeseen, olen monen muun kanssa samaa mieltä että tuo organisaatio kaipaisi tuulettamista. Ihan oikeasti, meillä on nyt joukkueen runko sellainen josta muut joukkueet eivät kovinkaan kateellisia ole, vaikka meillä pitäisi olla resurssit liigan kärkipäätä. Ei tuosta Summanenkaan mitään mestaruuspoppoota saa, enkä usko Törmäsenkään siihen pystyvän. Paljon pitää tapahtua tuossa joukkueen kokoamisessakin.
Ei se riitä sopimus rikkoon, että kohdellaan väärin ja varsinkin kun tälläistä väärinkäytöksestä ei ole todisteita. Fakta on ainoastaan se, että Matikainen itse ryssi sen kevään missä oli mahdollista menestyä. Kannattaa muistaa, että suurin osa valmentajista tuomitsi Matikaisen touhut. Täytyy tästä keskustella lisää Petu ketjussa, mutta IFK ei tehnyt mitään väärää siinä ettei halunnu päästää Matikaista Venäjälle.
Jos se ei ole Törmänen niin kuka se on? Törmänen on huippuvalmentaja hierarkiassa erittäin korkealla ja tuntee IFK:n identiteetin erittäin hyvin.
Ei tässä mitään taikatemppuja tarvita. Kestävää pelaaja runkoa ja pitkäjänteisyyttä. Tuo runko ei oikein riitä jos valmentaja vaihtuu 1, 5 vuoden välein.
En usko, että Summasen korttia on vielä katsottu loppuun asti tämän kauden osalta. Mutta mestaruus voi olla liian kaukana.