Raimo Summanen HIFK:n päävalmentajana

  • 1 376 064
  • 3 266

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Todellinen High risk, high reward -sainaus.

Kuinkahan pitkä tämä Raadon pesti lähtökohtaisesti on?
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ovatko bensat jo valmiiksi levitetty katakombin nurkille? Katsellaan, pystyykö Raato tekemään paskasta konvehdin? Ei käy kateeksi.

Sopparin pituus on todennäköisesti päivä kerrallaan? ;)
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Asiallista! Tätä olen perverssillä tavalla odottanut, mitä Raato saa aikaiseksi. Kuka ensi kaudella? Raadon jatko vai Kojo?
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitokset HIFK:n organisaatiolle rohkeudesta palkata Rami seuraan! Hieno haku ja nyt vellihousut eivät kehtaa enää liukua selkäsuorana kentällä, saatika toimistossa.

(Tosin voihan tämäkin ns. ''backfire'', ja vieläpä pahemman kerran, kun kyseessä on Raivo Summanen, mutta hieno ja riskin arvoinen haku, joka tapauksessa!)
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erittäin mielenkiintoinen veto, joskaan ei kovinkaan yllättävä loppujen lopuksi. Hienoa, että Hannula tulee myös! Toivottavasti Raato osaa käyttäytyä :). Olihan se jo aikakin Sopan väistyä, olisi pitänyt jo aikoja sitten.. Mutta hyvältä vaikuttaa tämä ratkaisu, täällä tykätään!
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hmm..mielenkiinnolla odotan mitä tapahtuu seuraavassa HIFK-Jokerit pelissä. Raatohan on moneen kertaan lähes vaatinut HiFK:lta kostoa (vai sekoitanko Hagmaniin)? Jos tuo nyt vielä sattuu olemaan valmentaja 23.2.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ilonpäivä! Päästin kahdesta ekspertistä eroon, ja saatiin vielä Raato koutsiksi.
 

AnotherBrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canadiens
Aikamoista! Juuri kun oli ehtinyt lopullisesti asennoitua siihen, että Sopalla mennään loppukausi, niin putoaa tämmöinen ässä hihasta, eikä mitään kiviä tai muuta soraa. Mahtava alku viikolle!!

Tervetuloa Nordikselle! Tässähän joutuu lähteä matsiin...
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hieno homma. Nyt loppuu country club meininki.
Ville korvannee Tanskan ensi vuonna kakkoskoutsina?
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tervetuloa Raimo Summanen. Mies jota pidän suhteessa kiekkoon nerona ja tämän kanssa käsi kädessä tulee myös hulluus, joka on vaikeuttanut tämän yksilön matkaa uransa aikana. Kirjoitin jo alkutalvesta, että mun toive numero yksi olisi Raimo Summanen pitkällä sopimuksella (viitisen vuotta). Siis astuminen HIFK:n osalta Raimo Summasen aikaan matkalla kohti uutta hallia. Ja mä uskon oikealla kommunikoilla Raadon, UTJ:n ja seurajohdon välillä saatavan pysyvyyttä ja paljon hyvää aikaa. Tämä vaatii vain roppakaupalla kärsivällisyyttä kaikilta osapuolilta ja kompromisseja. Ja uskoa Raimo Summasen nerouteen. Mä uskon Nybarin ja Raivon olevan hyvä pyörä myös tulevien hankintojen suhteen, mikäli Summanen siis jatkaa ensi kaudella ja mieluiten pidemmälläkin tähtäimellä.

Mä kerkesin jo viime viikolla heittämään täällä, että turha enää vaihtaa valmentajaa, vaan keskittyä tulevaan ja rauhoittaa tilannetta, mutta kyllä mulle Raimo Summanen käy ihan mikä päivä tahansa.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sopparin pituus on todennäköisesti päivä kerrallaan? ;)
Sopparissa varmaan pykälä, että työnantaja voi yksipuolisesti purkaa sopimuksen välittömästi, kun työntekijän mielenrauha ja henkinen tasapaino järkkyy. Tällä vältetään suuremmat vahingot.

Mitä itse signaukseen tulee, niin eniten kiinnostaa sopparin pituus. Mikäli vain loppukausi, niin varsin ok paikkoyritys ja riski, joka kannattaa ottaa nyt, kun Sopan kanssa homma meni täysin vihkoon. Jos Summanen on jäämässä pidemmäksi aikaa, niin isosti kyllä hirvittää, että pieleen menee ja joukkue on vuoden päästä täysin kyrpiintynyt Ramiin ja organisaatio sekaisin kuin seinäkello.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Jopas jotakin!!!

Pahoittelen vieraisiin pöytiin tunkemista...

Mutta kyllähän pelaajana kaksinkertaisen suomen mestarin (TPS) asiat aina kiinnostaa.

Ensinnäkin IFK palasi kertaheitolla loppukaudeksi sarjan mielenkiintoisimmaksi vierasjoukkueeksi, muiden joukkueiden markkinointiosastot ovat varmasti mielissään.

Mutta ehkä tärkeimpänä, Summanen vs. Valtonen ja Summanen vs. Kekäläinen. Toivottavasti nämä joukkueet kohtaavat pleijareissa!!! Vaikka finaaleissa.

Ja Petteri Sihvonen itkee pelikirja sylissä...
 

Callahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todella hyvä valinta ja huippuvalmentaja. Nyt on tunnetta peleissä. Kukkahattu tädit voivat ottaa kynät laatikosta valmiiksi. Toivottavasti ei bensa läiky liikaa.
 

Carlos

Jäsen
Parasta tässä on jopa se että nyt joukkueen päävalmentaja ja kapteeni nauttivat molemmin puolin toistensa äärimmäistä kunnioitusta ja luottamusta osaamiseen, joka on hemmetin tärkeää. Uskon että Ville myöskin osaa toimia sopivasti jarrumiehenä Raivolle, ettei mene meuhkaamiset överiksi.

Sääli tässä on se että tiettävästi Kibe ei ole mikään Ramin ykkössuosikki, mutta eiköhän ne jotenkin mahdu samaan porukkaan. Varmaan silti selvää että Kiben on nyt pelannut viimeisen pelinsä 1. ketjussa.
 

Scharnhorst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kunnon vastakkainasettelu Pasilan suuntaan saa ainakin jatkoa! Tervetuloa vaan Raadolle, tuli kertaheitolla mielenkiintoa tähän kauteen jonka suhteen oli toivo jo ehditty heittää monen elinkautisenkin osalta.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Ja mä uskon oikealla kommunikoilla Raadon, UTJ:n ja seurajohdon välillä saatavan pysyvyyttä ja paljon hyvää aikaa. Tämä vaatii vain roppakaupalla kärsivällisyyttä kaikilta osapuolilta ja kompromisseja.

Onnea uuden valmentajan johdosta, Summanen on varmasti paras vaihtoehto tässä tilanteessa, jossa vaaditaan todella reipasta muutosta. Tuli paikallismatsiin taas mielenkiintoa.

Tuo yllälainaamaani teksti ei taas sitten sovi Summasen raameihin ollenkaan, pysyvyys, kärsivällisyys ja kompromissit, ovat kaikki ulkopuolella herran taipumuksien. Voin tosin olla väärässäkin, mutta ainakaan Summasen valmennushistoria ei noita puolla.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
KIITOS!!!! Loistava uutinen. Johan pompahti mielenkiinto kattoon taas kertaheitolla!
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
JUMALAUTA! Tervetuloa jälleen organisaatioon Raato! Olet juuri oikea valmentaja meille, mutta muista nyt jumalauta vetää välillä vähän happea, ettei kupit kaadu ja sillat pala. Provoa voi ja pitääkin heittää välillä vähän sinne sun tänne. Olen todella tyytyväinen sainaamisestasi, toivottavasti jatkat meillä vielä pitkään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tervetuloa! Mun tietääkseni soppari on tämä + optio ensi kaudesta. Tämä lienee myös maksimiaika vanhan kunnon Psykon kanssa. Mutta siitä viis, organisaatio kaipasi juuri tämän tyyppistä ravistelua!
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Kiitos HIFK, Kiitos Raimo Summanen. Nousi taas mielenkiinto sfääreihin tämän tiedotteen myötä.

Nyt olisi vain kiva tietää tuo sopimuksen pituus ja mitä Ramille on luvattu, että hänet saatiin, tuleeko pelaajistoon muita muutoksia jne.?

Omiinkin korviini kuitenkin kantautui hiljainen kuiskaus nimikirjaimista KJ koskien ensi kautta, mutta näistä nyt sitten tiedä...

Joka tapauksessa tulta päin HIFK ja nyt vihdoin Härifrån Tvättas!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös