Niinhän siitä taisi olla jotain juttua aiemmin täällä. Mutta...Kerttula haluaa tehdä jotain muuta, eikä ole jatkamassa jääkiekon parissa. Näin on ainakin uutisoitu.
Niinhän siitä taisi olla jotain juttua aiemmin täällä. Mutta...Kerttula haluaa tehdä jotain muuta, eikä ole jatkamassa jääkiekon parissa. Näin on ainakin uutisoitu.
Joo, eihän sitä koskaan tiedä. Tarpeeksi hyvä tarjous, niin...Niinhän siitä taisi olla jotain juttua aiemmin täällä. Mutta...
Kerttula haluaa tehdä jotain muuta, eikä ole jatkamassa jääkiekon parissa. Näin on ainakin uutisoitu.
Kerttulan ainoa kompetenssi taitaa olla "fiilislappujen" teko.
Ei todellakaan jatkoon.
Kerttula ei taitaisi tyytyä pelaajakordinaattorin tehtäviin, varsinkin jos voisi hakeutua Uj:ksi toiseen seuraan.Kerttula ei todellakaan ole tulossa Kerhoon, joten joku muu tuohon tehtävään tulee. Siellä on muitakin seuroja, joilla on urheilujohtajan suhteen haku päällä. Ainakin Kärpät ja SaiPa kuuluvat tähän kategoriaan.
Täysin oikein menee / meni tämä.HäSan mukaan Louhi on uusi hallituksen pj.
Olisin mennyt möykkäämäään ja öykkäröimään, no ainakin kuuntelemaan ja ehkä jopa uskaltautua kyselemäänkin jotain, mutta kun olen tällä hetkellä 8 tunnin matkan päässä Rinkelinmäestä niin ei pysty.Onko yhtiökokoukseen menijöitä?
Keskusteluista mitä täällä on käyty, niin olettaisin aika monen menevän, tai siis ihmettelen jos ei mene, siis jos omistuksia löytyy.Onko yhtiökokoukseen menijöitä?
Täyttä paskaa. Pois lukien Aki Ajo.
Mason egolle ainakin kenkää.Menihän siihen kaikki 3 tuntia julkaisusta.
Kaikille kenkää, Ajolle kans.
Mason egolle ainakin kenkää.
Itse mietin vain, että ketä tästä voi syyttää, kun ei ole enää Mikaa tai Anttia?Menihän siihen kaikki 3 tuntia julkaisusta.
Kaikille kenkää, Ajolle kans.
Itse mietin vain, että ketä tästä voi syyttää, kun ei ole enää Mikaa tai Anttia?
Ei kenellekkään mitään työrauhoja. Ulos kaikki suoraan ilman näyttöjä. Masot, Louhet kaikki vaan piupau ulos. Hpk ajetaan konkurssiin ja areenan tilalle rakennetaan Petteri Sihvosen patsas jossa on kultainen kyltti tekstillä "mitäs minä sanoin" Patsaan viereen tilukset jossa Sasha Huttunen ja Petteri Sihvonen nauhottaa podcastia jonka ideana on jokaviikko keksiä tunnin verran haukuttavaa HPK:n organisaatiosta ja kaikesta joka millään tavalla liittyy HPK:hon. Podcast on niin menestynyt että Esko Seppänen lukee aiheen vaihtumisen välissä kaupallisia yhteistöitä tähän podcastiin.Antakaa nyt ihmeessä Jykälle työrauha ei tässä nyt ketään syytellä katsotaan mitä tapahtuu ja uskon että pelkkää hyvää
Hpk ajetaan konkurssiin ja areenan tilalle rakennetaan Petteri Sihvosen patsas jossa on kultainen kyltti tekstillä "mitäs minä sanoin"