Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Jaahas, pudottivat sitten parhaan hahmon.
Mitäpä sitä muuta voi Suomen kansalta odottaakaan.
Jaahas, pudottivat sitten parhaan hahmon.
Antsku oli ainakin tänään hauska, tän illan perusteella helposti porukan hauskin ja paras hahmo.
En vain voi ymmärtää.
Mutta en käykään Imatralla tai Rossossa.
Haluatko kertoa mitä oleellisesti hauskempaa on mm. Jäbässä, Slaikassa tai Ymmissä? Tämän illan osaltakin oikeasti järkevä argumentti riittää mainiosti.
Olen Lappeenrannasta kotoisin ja viettänyt paljon aikaa Simpeleellä (Imatran toisella puolella) ja tavannut lukemattomia imatralaisia enkä osaa mitään Antskun piirteitä yhdistää mitenkään imatralaisiin.Minäkään en ymmärtänyt aluksi, enkä ole varma ymmärränkö vieläkään täysin. Minua on kuitenkin ruvennut vähän huvittamaan hahmo sen takia, että olen useilta ihmisiltä kuullut, että jostain Imatran suunnalta tulevat "antskut" ovat ihan oikeasti juuri tuon tyyppisiä ihmisiä. Kyseessä siis on varsin älykästä huumoria, ei ihan perus hokemaa tai hahmoa, jolla on hassu hattu tai munankuoret oloasuna.
Olen Lappeenrannasta kotoisin ja viettänyt paljon aikaa Simpeleellä (Imatran toisella puolella) ja tavannut lukemattomia imatralaisia enkä osaa mitään Antskun piirteitä yhdistää mitenkään imatralaisiin.
Minua on kuitenkin ruvennut vähän huvittamaan hahmo sen takia, että olen useilta ihmisiltä kuullut, että jostain Imatran suunnalta tulevat "antskut" ovat ihan oikeasti juuri tuon tyyppisiä ihmisiä. Kyseessä siis on varsin älykästä huumoria, ei ihan perus hokemaa tai hahmoa, jolla on hassu hattu tai munankuoret oloasuna.
Hirviniemen Slaikan "kakkoshahmo" oli mustattuine hampaineen kuin suoraan jostain Kallialan, Puotilan ja Peteliuksen 80-luvun sketsistä. Hävettää tunnustaa, mutta itseäni vähän nauratti. Tuli mieleen nunnuka-lapinmiehet perinneasuissaan.
Olen Lappeenrannasta kotoisin ja viettänyt paljon aikaa Simpeleellä (Imatran toisella puolella) ja tavannut lukemattomia imatralaisia enkä osaa mitään Antskun piirteitä yhdistää mitenkään imatralaisiin.
Sama, ja olen siis Imatralta kotoisin, siellä 20 ensimmäistä elinvuottani viettänyt. Hahmo parodioi kai sellaista nuoruuteensa jämähtänyttä noin kolmekymppistä ujoa naista, mutta Imatralaista siinä on vain murre, joka sekin menee osin metsään. "Hitokseen" ei esimerkiksi ole mitenkään yleinen hokema, itse törmäsin siihen vasta putouksen yhteydessä...
Kai tuollaisia jossain lähiöissä on, tottakai. Mutta ei naiseksi pukeutunut, hassua murretta puhuva mies automaattisesti mitään älykköhuumoria ole. Ja hokemaahan tuolla on ihan riittämiin.
Ei ketään muuta ihmetytä miksi Iina "Jäbä Leisson" Kuustonen "näyttelee" tässä viihde/huumori-ohjelmassa? Eilinen jakso Jäbä Leissonii aiheutti itselleni övereimmät myötähäpeät ikinä.. Kertokaa mulle mitä hauskaa tossa on?
Kertokaa mulle mitä hauskaa tossa on?
Kai tuollaisia jossain lähiöissä on, tottakai. Mutta ei naiseksi pukeutunut, hassua murretta puhuva mies automaattisesti mitään älykköhuumoria ole. Ja hokemaahan tuolla on ihan riittämiin.
Kun Slaikka nousi sammuttuaan ensin patahahmoskulissien taakse, ajattelin, että onpa hieno tribuutti pitkän koomikkouran tehneelle kotimaiselle näyttelijälle. Sitten tajusin, että "Väiski" ei olekaan yksi Pirkka-Pekka Peteliuksen monista hahmoista, vaan Aku meinaa ihan oikeasti hyödyntää ko. sivuhahmoa jatkossakin. Epätoivoista. Slaikka oli oikeutetusti bottom3:ssa lauantaina..
Kun Slaikka nousi sammuttuaan ensin patahahmoskulissien taakse, ajattelin, että onpa hieno tribuutti pitkän koomikkouran tehneelle kotimaiselle näyttelijälle. Sitten tajusin, että "Väiski" ei olekaan yksi Pirkka-Pekka Peteliuksen monista hahmoista, vaan Aku meinaa ihan oikeasti hyödyntää ko. sivuhahmoa jatkossakin. Epätoivoista. Slaikka oli oikeutetusti bottom3:ssa lauantaina.
Näppituntumalta mielipiteet hahmojen suhteen tuntuvat menevän tänä vuonna aika lahjakkaasti ristiin. Toisen suosikki on toisen inhokki - ja tämä toistuu ihan jokaisen hahmon kohdalla. Kertookohan se hahmokilpailun tasaisuudesta vai heikkotasoisuudesta. Ehkä molemmista.
Olihan tuo Slaikka Gustafssonin Patahahmonen-kokkaus sarjan parasta antia. Nauroin vedet silmissä.
Jäbän kahvinkeittelyt meni kyllä täysin perseelleen ja tuo "mitä jäbä duunaa" hokeminen alkoi tosissaan vituttamaan. Iina on jees mutta tuo Jäbä on melko paskaa ollut ensimmäisen jakson jälkeen.
Tämä on ensimmäinen kausi, jolloin omaa suosikkia ei porukasta ole löytynyt.
Aku veti kyllä Jäbäleisson-parodiansa aivan nappiin. Huomattavasti Iinaa hauskempi suoritus.
Katselin äsken uusintana, kun halusin nähdä tämän Väiski Kymäläisen uudestaan.
Oli sitten kyse tribuutista 80-luvun sketsihahmoille tai jostain muusta, niin osui kyllä tuo huumori kaikessa yksinkertaisuudessaan maaliinsa.