Voi jumalauta että naurattaa taas. Tässä viimeksi kirjoittamani viesti :D
Arja Laine vokalistina ja Väiski tanssimassa...
Kyllä, tämä oli koko jakson kohokohta. Nauratti tämä Väiski ihan älyttömästi, kaikessa idioottimaisuudessaan.
Se tosin täytyy todeta, että tässä tanssijaksossa jäi harmittamaan, kun eihän Väiskiä saatu kuunnella tarpeeki, itse olisin mielelläni kuullut vähän lisää tämän Puumalasta kotoisin olevan aikamiespojan mietteitä.
Ylipäänsä jäi harmittamaan Slaikan tippuminen, nyt ei ilmeisesti sitten nähdä, mitä kaikkea tästä Väiskistä/Slaikasta vielä paljastuisi.
Illan parasta antia oli ylivoimaisesti Iinan tissit. Ei mulla muuta.
Stubb on ollut meidän kanssa samaa mieltä. Iltalehti uutisoi tästä hätkähdyttävästä uutisesta Stubb riehaantui Iinan rinnoista - Putous pyysi poistamaan kuvan Twitteristä | m.iltalehti.fiIllan parasta antia oli ylivoimaisesti Iinan tissit. Ei mulla muuta.
Voice of Hahmonen... todella heikkoa. Eipä ole kyllä kertaakaan naurattanut tämä.
Alun EL Crew -parodia oli mielestäni maneereineen kaikkineen oikeinkin osuvaa ja oivaltavaa huumoria - harvinaista Putous-materiaalia siis.Voice of Hahmonen... todella heikkoa. Eipä ole kyllä kertaakaan naurattanut tämä.
Voice of Hahmonen... todella heikkoa. Eipä ole kyllä kertaakaan naurattanut tämä.
Martin Niemi menee jälleen sinne pilattujen hahmojen lokeroon. Mustasta huumorista olisi saanut paljon enemmän irti ja minusta hahmossa oli potentiaalia voittoon saakka.
Voiko se perheen tyhminkään lapsi kokea tuota Jäbää viihteelliseksi? Kovin vaikea uskoa. Munamiehet nyt vielä tuota taustaa vasten ymmärtää, mutta ei näin.
Minulle avautui että Riku Nieminen osaa käytää ääntään ja jopa laulaakkin, ainakin verrattuna noihin muihin koohottajiin.
Minulle avautui että Riku Nieminen osaa käytää ääntään ja jopa laulaakkin, ainakin verrattuna noihin muihin koohottajiin.
Putous on muuttunut. Ohjelma nojaa kokolailla erilaisiin hahmoihin, joko näihin pääosassa oleviin, tai sitten idiotseihin ja muihin. Taustalle ovat jääneet sekä studiossa tai sen ulkopuolella tehdyt sketsit, jotka olivat aikaisemmilla kausilla varsin onnistuneita. Ihan viihdyttävää edelleen, mutta kyllä jonkinasteinen alamäki on alkanut.
No niin, mä olin ihan unohtanut tuon esityksen. Meinas tulla köntsät housuun kun tuon ohjelman aikanaan katsoin. Aika uskomaton suoritus kyllä edelleen.