Kuhta 49 18 0.37
Ramstedt 3 1 0.33
Luttinen 39 12 0.31
Otit sitten Ramstedtin kokeneena pelimiehenä mukaan vertailuun :)! Kokonaista 3 poff-peliä, niistäkin kaksi viime vuoden sääleistä, mitkä loppuivat IFK:n osalta surullisesti TPS:ää vastaan. Tosin näissä kahdessa pelissä teki toisessa maalin, että eipä nyt kovin huonosti kuitenkaan. Ja se kolmas, vai sanoisinko ensimmäinen, play off-ottelu on kaudelta 06-07 Tepsistä. Wow. Toki otit Kerholta mukaan myös Ville Hämäläisen, jolle suuri yleisö on juurikin ratkaisijan viittaa sovittamassa... Runkosarjassa 58 6+15=21, peliaika 14:09. Teemu Ramstedt taas runkosarjassa 58 10+33=43,
peliaika 14.35. Toki näissä pleijareissa Ramulta odotetaan varmasti suurempaa panosta kuin esim. Tepsissä keväällä 2007.
Minähän olen sitä mieltä, että Kerho tulee kaatumaan, mutta monessako pelissä, sitä ei kristallipallosta näkynyt. Poffeissa on yleensä aina joku duunareista noussut arvoon arvaamattomaan, joten toivon, että IFK säästää paukkuja myös muiden kuin Vivven ja Jonen kiinnipitämiseen. Laakkonen loukkaantuu kuitenkin. Lupa voisi vaikka yskiä sarjan alussa Laakkosta kohti, niin eiköhän siltä joku luu murru. Vihkosta saa ajaa paskat pihalle, mielellään heti alussa. Villeä ei varmaan tarvitse, se tekee sen ihan itse.
Huolimatta siitä, etten ottaisi Kerhosta kuin Lassilan, Mäkelän ja Kaakun nyky-IFK:hon, uskon tasaiseen sarjaan. Mä en keskity Kerhon tekemisiin enkä tekemättä jättämisiin, koska se ei mua kiinnosta. Mua kiinnostaa ainoastaan se, että seitsemännen pelin loppuun mennessä, IFK poistuu kaukalosta voittajana. Aivan se ja sama, millä tyylillä voitot tulee, vaikka toki toivonkin viihdyttäviä pelejä. Se on tulos tai ulos ja jos tässä vaiheessa ruvetaan pelaamaan teennäistä tutinaa-tötinää-kiekkoa, missä kansa viihtyy, mutta tulostaululla on IFK:n kannalta surulliset lukemat, vedän jätkiä kysymättä turpaan. Onneksi IFK:n vaihtoaitiossa seisoo voice of a reason, enkä nyt tarkoita mini-Sakkea.