PS3: NHL14 - EASHL - HC JATKOAIKA

  • 30 352
  • 313

Kippe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakko kyllä fiilistellä omaa huikeaa uraa tähän mennessä: n. 15 peliä, 3 maalia, niistä yksi vastustajan verkkoon ja sekin pakin perseen kautta.

Eilen oli kyllä tuloksellisesti ihan mukiinmenevä päivä, vähän paremmalla pomppimisella oltaisiin ykkösdivarissa. Omassa pelissä näkyi kyllä tietynlainen rauhallisuuden puute kun viivalla vaihtoehdot olivat lämäri ekaan blokkaajaan, hätärysty kulmaan tai menetys ja läpiajo. Lisäksi pitää 1vs1:ssä oppia ottamaan äijää enemmän mailan puolelta niin saa bugirannarit peittettyä. Onneksi saatiin uuteen kauteen voitto pohjalle niin tästä on hyvä jatkaa. Itse tenutan vasta huomenna, joten tänään voisi hyvinkin olla pelipäivä.

//P.S. Vielä kun muistaisi pelatessa sen, että bottipakit ovat lähtökohtaisesti pujottelukeppejä. 4v4 -matseissa ainakin hyvä scoutata, kummalta puolelta mennä sisään
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko kyllä fiilistellä omaa huikeaa uraa tähän mennessä: n. 15 peliä, 3 maalia, niistä yksi vastustajan verkkoon ja sekin pakin perseen kautta.

Eilen oli kyllä tuloksellisesti ihan mukiinmenevä päivä, vähän paremmalla pomppimisella oltaisiin ykkösdivarissa. Omassa pelissä näkyi kyllä tietynlainen rauhallisuuden puute kun viivalla vaihtoehdot olivat lämäri ekaan blokkaajaan, hätärysty kulmaan tai menetys ja läpiajo. Lisäksi pitää 1vs1:ssä oppia ottamaan äijää enemmän mailan puolelta niin saa bugirannarit peittettyä. Onneksi saatiin uuteen kauteen voitto pohjalle niin tästä on hyvä jatkaa. Itse tenutan vasta huomenna, joten tänään voisi hyvinkin olla pelipäivä.

//P.S. Vielä kun muistaisi pelatessa sen, että bottipakit ovat lähtökohtaisesti pujottelukeppejä. 4v4 -matseissa ainakin hyvä scoutata, kummalta puolelta mennä sisään
Komeita ohjauksia ollu ne omat maalit! Eipä niille mitään voi. Hyvin oot pelannu, just sellanen puolustavampi pakki, mistä hyökkääjät tykkää. Helpottaa kummasti hyökkäyspelaamista kun voi luottaa alakertaan.

Joo eilen puhuttiin pelien aikanakin tosta bugirannareiden estämisestä, eli mieheen kiinni vaan. Ennemmin annetaan sen mennä vaikka ohi, jos vaihtoehtona on rannari yläpesään. Mieheen kiinni rohkeammin, niin saadaan rannarit estettyä. Yleensä ne menee ihan hämilleen kun ei päässytkään sitä tuttua ja turvallista rannaria vetämään.

Joo pelaamaan vaan, itsekin tänään linjoilla aikalailla koko päivän kun töistä kotiin selviän.
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Eilen oli joo hienot pelit, maltettiin paremmin hakea sitä hyvää paikkaa ja komeita kuvioita saatiin aikaiseksikin. Lisäksi pakeille saatiin paremmin pelattua kiekkoa. Tuli jopa pari maalia tehtyä kun ylivoimalla pääsi hakemaan paikkaa ja kaverit pelasivat kiekon oikeaan aikaan oikeaan paikkaan.

Alkaa olemaan lähellä sellaista jota tykkään pelata, vielä kun opitaan paremmin tuntemaan toisten metkut ja kuvioita vähän muistiinkin niin hyvä tuosta tulee.

Tänään varmaan linjoilla illalla, ellen sitten lähde lääkitsemään parilla kuumalla kupilla tuota lentsua joka on nyt jatkunut jo toista viikkoa.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Fiksua ja rohkeaa hokia

Hyvät 6vs6 pelit oli teitä vastaan. Juuri oikeaa omaan peliin luottamista ja rohkeaa peliä.
Hyökkäyspäässä homma teillä jo toimikin mainiosti, mutta omassa päässä oli pieniä puutteita. Havaittavissa pientä juoksemista kiekon perässä liikaa ja syötöt kestää aivan liikaa.

Hienoa, että oletta alkaneet pelaamaan juuri 6vs6 pelejä, sillä nuo mv bottipelit on suoraan sanottuna perseestä. Alkuun pelit voi tuntua haastavilta, mutta antakaa aikaa ja tottukaa tähän pelimuotoon. Se on vielä sanottava, että yhden pelin perusteella ei uskoisi teidän vasta siirtyneen 6vs6 peleihin sen verran hyvää peliä teiltä löyty. Iso huomio vielä siihen, että annatta ison edun toiselle joukkueelle 'huonohkoilla' korteilla. Törmäillään kaukaloissa.

Mitä itse oletta mieltä 6vs6 ja meitä (Old Farts) vastaan peleistä?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvät 6vs6 pelit oli teitä vastaan. Juuri oikeaa omaan peliin luottamista ja rohkeaa peliä.
Hyökkäyspäässä homma teillä jo toimikin mainiosti, mutta omassa päässä oli pieniä puutteita. Havaittavissa pientä juoksemista kiekon perässä liikaa ja syötöt kestää aivan liikaa.

Hienoa, että oletta alkaneet pelaamaan juuri 6vs6 pelejä, sillä nuo mv bottipelit on suoraan sanottuna perseestä. Alkuun pelit voi tuntua haastavilta, mutta antakaa aikaa ja tottukaa tähän pelimuotoon. Se on vielä sanottava, että yhden pelin perusteella ei uskoisi teidän vasta siirtyneen 6vs6 peleihin sen verran hyvää peliä teiltä löyty. Iso huomio vielä siihen, että annatta ison edun toiselle joukkueelle 'huonohkoilla' korteilla. Törmäillään kaukaloissa.

Mitä itse oletta mieltä 6vs6 ja meitä (Old Farts) vastaan peleistä?
Eipä ollut tänään kovin hyvä päivä joukkueelta. Suurimmat ongelmat puolustuspäässä liittyivät siihen, että pakkeina pelasi hyökkääjinä yleensä pelaavia tyyppejä (kuten minä). Ihan hukassa ainakin itse huomasin olevani pakin tontilla.

Alusta asti on pelattu aina 6vs6 -pelejä silloin kun on porukkaa riittänyt. Välillä meitä onkin linjoilla 6-9 samaan aikaan, mutta usein tyydytään vähempään.

Peli on hyvin erilaista kun vertaa 6vs6 -pelejä muihin peleihin. Lisäksi toki vastustajat ovat yleensä paljon enemmän pelanneita ja etenkin paljon enemmän yhdessä pelanneita. Se tuo paljon haasteita. Meillä taas osa on pelannut keskenään vain pari matsia.

Silti suurin huoli 6vs6 -peleissä juuri nyt on siinä, ettei meillä ole maalivahtia. Sinne kun heitetään maalille aina joku 55-tasoinen veska joka ei yleensä sillä paikalla pelaa, niin aika murheellistahan se usein on.

Noin muuten Old Farts oli melko hyvän tuntuinen vastus, varmasti pystyttäisiin voittojakin teiltä hakemaan kunhan saadaan oma peli parempaan kuosiin. Jos linjoilla sattuu olemaan meiltä eniten pelanneet ja oman pelipaikkansa tuntevat tyypit, niin sekin jo auttaisi paljon. Puhumattakaan siitä maalivahdista.

Varmasti tullaan kohtaamaan jatkossakin, eikä sitä tiedä vaikka saataisiin entistäkin tiukempia matseja aikaiseksi.
 

Kippe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olipahan kaksijakoinen päivä - ensin loistopelillä playoffit läpi kahdella päästetyllä maalilla ja sitten kunnon oppirahojen makselua 6vs6 merkeissä. "Tulikaste" tuli eliittitasolla ja jälki oli sen mukaista. Toivottavasti jätkät eivät klaaranneet sakkokierrosta kolmosdivarissa vielä saman illan aikana, jolloin saataisiin ehkä vähän lempeämpää kohtelua.

Kiitos Ranksulle kehuista, oma "kontribuutio" tapahtui juurikin puolustuspäässä pro-tason äijällä (illan pelien jälkeen jo sentään Vet1) ja huomasi kyllä olevansa täysin kusessa kun 2-3 karvaajaa hönkii päälle ja tietää olevansa perseellään ensimmäisestä hipaisusta. Pelien tasosta kertoo jotain jopa se, ettei Old Farts ollut edes illan kovin vastus.

P.S. pakko kunnioittaa "lämäri omasta päästä suoraan aloituksesta ja laiturit perään" -kuviota. Itekin käytettäis jos voitais.
 

Covametal

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Hyvät 6vs6 pelit oli teitä vastaan. Juuri oikeaa omaan peliin luottamista ja rohkeaa peliä.
Hyökkäyspäässä homma teillä jo toimikin mainiosti, mutta omassa päässä oli pieniä puutteita. Havaittavissa pientä juoksemista kiekon perässä liikaa ja syötöt kestää aivan liikaa.

Hienoa, että oletta alkaneet pelaamaan juuri 6vs6 pelejä, sillä nuo mv bottipelit on suoraan sanottuna perseestä. Alkuun pelit voi tuntua haastavilta, mutta antakaa aikaa ja tottukaa tähän pelimuotoon. Se on vielä sanottava, että yhden pelin perusteella ei uskoisi teidän vasta siirtyneen 6vs6 peleihin sen verran hyvää peliä teiltä löyty. Iso huomio vielä siihen, että annatta ison edun toiselle joukkueelle 'huonohkoilla' korteilla. Törmäillään kaukaloissa.

Mitä itse oletta mieltä 6vs6 ja meitä (Old Farts) vastaan peleistä?

Hyviä matseja teitä vs. Pelattiin tyyppejä vastaan huonommilla korteilla ja annettiin bonuksena vielä pari kakskymmentä jäähyä päälle ihan vaan tasotuksena =). Meidän mokella meni tasotukset ja tasottavat
sekasin niin vähän hörppäili ylimäärästä. (mokella tavote 2 snaps + 3 olut)...

Mut rehellisesti hyvia matseja oli. Meikä ainakin olin vähän liian alkoholissa loppuillasta. Sori, ja korvaan tänään pelaamalla selvinpäin. Old Farteille vielä semmosia terveisiä että menkää muualle haisemaan =)
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Hyvät 6vs6 pelit oli teitä vastaan. Juuri oikeaa omaan peliin luottamista ja rohkeaa peliä.
Hyökkäyspäässä homma teillä jo toimikin mainiosti, mutta omassa päässä oli pieniä puutteita. Havaittavissa pientä juoksemista kiekon perässä liikaa ja syötöt kestää aivan liikaa.

Hienoa, että oletta alkaneet pelaamaan juuri 6vs6 pelejä, sillä nuo mv bottipelit on suoraan sanottuna perseestä. Alkuun pelit voi tuntua haastavilta, mutta antakaa aikaa ja tottukaa tähän pelimuotoon. Se on vielä sanottava, että yhden pelin perusteella ei uskoisi teidän vasta siirtyneen 6vs6 peleihin sen verran hyvää peliä teiltä löyty. Iso huomio vielä siihen, että annatta ison edun toiselle joukkueelle 'huonohkoilla' korteilla. Törmäillään kaukaloissa.

Mitä itse oletta mieltä 6vs6 ja meitä (Old Farts) vastaan peleistä?

Huomenta!

Eilen tosiaan pari kertaa teihin törmättiin ja niinkuin itsekin sanoit. Pahimmat puutteet/ongelmat on omassa päässä. Osin johtuen siitäkin että vastassa on yleensä paremmilla korteilla varustettuja hyökkääjiä jolloin ei käsissä ja jaloissa riitä nopeus. Ja juurikin tuo kiekon perässä "juokseminen" on ongelma jonka luulen kyllä vähenevän kunhan saadaan lisää 6vs6 pelejä alle.
Omasta mielestä myös annettiin teille kelpo vastus vaikka toisessa matsissa kolmannessa erässä vähän repesi.

Kuitenkin teitä ja muita kokeneempia 6vs6 porukoita vastaan huomaa sen kuinka paljon yhteispeli merkitsee, ei teillä esim. hyökkääjät liikoja liikkuneet hyökkäysalueellakaan vaan jokainen pelasi vähän niinkuin stiga-lätkässä omia ratoja. Kuviot on selviä miten missäkin tilanteessa liikutaan ja pelataan. En tosin tiedä onko teillä noita sovittu, mutta siltä se näytti kun monta kertaa nätisti samalla kuviolla sahasitte meitä seittemääntoista osaan. Itse en kyllä noin pitkälle oikeastaan halua edes hioa tätä vaan pelataan ja improvisoidaan. Jos tulee turpaan niin viimeisillä sekunteilla haetaan tappelua ja otetaan vielä siitäkin turpaan.

Eiköhän me törmätä vielä uudestaan ja toivon mukaan annetaan kovempi vastus ensi kerralla. Kyllähän se päänahka nimittäin teiltäkin irtoaa vielä. Siihen on uskottava.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvä äijät! Mukava aamusta lueskella joukkueen edes ottamuksia!
Huomenna joskus ilatapäivästä/ illasta linjoilla!
 

Covametal

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Meillä tällä hetkellä kaksi vaihtoehtoa.

1. Hankkia manaaja

2. Hankkia hämähäkki mees joka vetää tuon vitun rievun katosta alas =D

Aika paha kirous tuli kyllä päälle...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meillä tällä hetkellä kaksi vaihtoehtoa.

1. Hankkia manaaja

2. Hankkia hämähäkki mees joka vetää tuon vitun rievun katosta alas =D

Aika paha kirous tuli kyllä päälle...
Eli niille joille tämä ei aukea, niin eilen voitetun ammattilaiscup-mestaruuden jälkeen on peliin tullut melkoinen lukko päälle. Tuntuu ettei kiekot pompi meille yhtään ja vastustajalle pomppii ihan kaikki. Todella paha pelillinen lukko ollut pälllä varsinkin tänään.

Hyvänä esimerkkinä yhdessä matsissa ensin allekirjoittanut ohjasi vastustajan paskan syötön suoraan maaliin olemalla kiekon edessä, en siis edes yrittänyt estää syöttöä tai mitään. Ja heti perään skeba blokkasi laukauksen maalin edessä, jolloin kiekko luonnollisesi pomppasi blokista korkeuksiin ja tippui maalivahdin yli maaliin. Ja vastaavia täysin ilmaisia maaleja on vastustajalle tullut nyt paljon - meille ei.

Mutta sellaista se välillä on. Poltetaan porukalla se mestaruusviiri niin päästään krapulasta eroon..

Nyt olis muuten kolme jamppaa valmiina peleille, ei muuta kun lisää jengiä linjoille!
 

Jopelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ottawa Senators, Hokki, Blaugrana
Moi
Vieläkö porukkaan mahtuu pelailemaan?
Muutama vuosi pidetty taukoa kyseisestä pelimuodosta, mutta sain taas kipinän tähän.
Kaikki pelipaikat menee, joskin parhaiten sujuu centterinä tai rw:nä.
Vasemmassa laidassa pelatessa tuntuu ukko aina hukkuvan, luulen sen johtuvan kursorin väristä. Maalivahtina ei ole tullut hetkeen pelattua, mutta eiköhän sekin pienen treenin jälkeen kohtuullisesti suju.

Niin ja tuo psn tunnus: Jopeelo
 
Viimeksi muokattu:

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Moi
Vieläkö porukkaan mahtuu pelailemaan?
Muutama vuosi pidetty taukoa kyseisestä pelimuodosta, mutta sain taas kipinän tähän.
Kaikki pelipaikat menee, joskin parhaiten sujuu centterinä tai rw:nä.
Vasemmassa laidassa pelatessa tuntuu ukko aina hukkuvan, luulen sen johtuvan kursorin väristä. Maalivahtina ei ole tullut hetkeen pelattua, mutta eiköhän sekin pienen treenin jälkeen kohtuullisesti suju.

Niin ja tuo psn tunnus: Jopeelo

Kyllähän tuonne mahtui!

Mites äijät tänään linjoilla? Itse tuun siinä 17 huitteissa ja johonkin 20-21 asti linjoilla.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän tuonne mahtui!

Mites äijät tänään linjoilla? Itse tuun siinä 17 huitteissa ja johonkin 20-21 asti linjoilla.
Noin 17-20 itse linjoilla. Ehkä myös 22 jälkeen, jos pelaajia riittää.

Eilen pelattiin loppuillasta muutama matsi ja aika nihkeeää oli. Pari viimeistä matsia sentään saatiin jo jotain aikaiseksi.

Allekirjoittaneen taso tuntuu laskevan matsista toiseen. Kaikki helpotkin perusjutut menee pieleen. Ainakin omalla kohdalla se tietty pelituntuma tai fiilis on melko ratkaiseva. Jos tuntuma on hyvä niin kaikki onnistuu, mutta jos ei ole niin mikään ei onnistu.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onkos äijää tänään linjoilla?

Itse olen kun en jaksa paskaLiigaa telkkarista katella. Eilen 4 vai 5 peliä, ei maalia... aika synkkä päivä oli mulla.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onkos kakkapeput tänään linjoilla? Ite joskus 17 huitteissa kun kaupoilta kotiin on ehtiny.

Eilen Smolekin sai maaaleja aikaiseksi, uutta erkkaa lapaan ja ukkoa vähän muokaten pienenmäksi niin johan alko maali jyvä taas löytyä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onkos kakkapeput tänään linjoilla? Ite joskus 17 huitteissa kun kaupoilta kotiin on ehtiny.

Eilen Smolekin sai maaaleja aikaiseksi, uutta erkkaa lapaan ja ukkoa vähän muokaten pienenmäksi niin johan alko maali jyvä taas löytyä.
Samoihin aikoihin itsekin linjoille tähtäilen.

Joukkueen suurin ongelma tällä hetkellä on pelaamassa olevien pelaajien suurehko vaihtelu ja pelaajien hyvin paljon toisistaan poikkeavat pelityylit. Itse olen pelannut paljon kaikkien kanssa, mutta kyllä tekee tiukkaa tottua pelistä toiseen erilaisten kavereiden kanssa pelaamaan. Tämä aiheuttaa sen, että peli aaltoilee vahvasti, kun joskus yhteinen sävel löytyy heti ja joskus ei millään.

Tämä koskee siis pääasiassa hyökkääjistöä, pakit kyllä pelaavat pääosin hyvin, eikä erilaiset pelaajat pakistossa vaikuta niin suuresti yhteispelin toimivuuteen.

Hyökkäyspelissä eri hyökkääjillä on omia tuttuja turvallisia tapojaan viedä hyökkäyksiä eteenpäin ja nimenomaan näissä on suurta vaihtelua. Itseasiassa suurin ongelma on juuri näihin omiin kaavoihin kangistuminen.

Suurin ongelma on kiire. Tämä on tullut usein esille keskusteluissakin. Eli hyökkäyksissä pyritään liikaa menemään saman kaavan mukaan. Usein tämä tarkoittaa suoraviivaista maalia kohti pyrkimistä ja syöttöä katsotaan vain sinne maalin kulmalle. Jos syöttöpaikkaa ei ole tarjolla sinne kulmalle, niin sitten yritetään itse laukoa suoraan tai kikkailla tietä maalille. Näistä tilanteista on hyvin usein tullut laihoja tuloksia.

Haluaisin että koko joukkue sitoutuu avaamaan hieman näkökantaansa hyökkäyspelissä. Hyökkäyspäässä saadaan usein hyviä tilanteita aikaan kun vain syötellään sitä kiekkoa - ihan mihin tahansa (omille). Usein helppo syöttö vapaana olevalle omalle on loistava idea - riippumatta siitä missä päin hyökkäysaluetta tai kuinka kaukana tämä oma pelaaja on. Syöttelyllä saadaan vastustajan puolustus liikkeelle ja sekaisin. Ei siis aina tarvitse hakea syöttöä maalille, eikä etenkään aina sinne takatolpalle.

Omalla kohdalla on välillä ruvennut korpeamaan oikein tosissaan, kun kavereilla tuntuu olevan jokin fiksaatio, että maalin suuntaan on turha syöttää, jos oman joukkueen pelaaja menee maalia kohti samalla puolella maalia kuin missä itse on. Itselläni on tapana useinkin pelata näin, eli sen sijaan että menisin keskeltä maalia kohti tai takatolppaa kohti toisessa reunassa, pelaankin maalin etutolppaa kohti samalla puolella, missä kiekkoa kuljettava kaverikin menee. Tällöin välissä on yleensä korkeintaankin yksi vastustajan pelaaja, jonka ohi kiekon saa melko helposti syötettyä.

Näissä tilanteissa syöttöä minulle yritetään ehkä 5% todennäköisyydellä. Muina kertoina lopputulos on joko vaikeampi syöttö toiseen altoon, tai kiekon hallussa pitäminen ja lopulta kiekon menetys. Minulla ei siis olisi mitään sitä vastaan etten saa syöttöjä näihin tilanteisiin, mikäli tarjolla olisi parempia ratkaisuja ja näistä olisi saatu hyviä tilanteita aikaan. Näin ei kuitenkaan ole.

Ylläolevaan lisättäköön vielä sen verran, että niitä harvoja kertoja kun tuollaiseen paikkaan olen syöttöjä saanut, niin maaleja on tullut kovalla prosentilla. Avainsana on kova vauhti, jolloin kiekon saa melko helpostikin maalivahdin ohi, vaikka samaa puolta tullaankin.

Tämä sepostukseni yhdestä tietynlaisesta tilanteesta on vain esimerkki siitä miten kiekon kanssa voi hakea muitakin ratkaisuja, kuin mihin nyt on totuttu. Ylipäätään pyritään enemmän hakemaan helppoja syöttöjä niiden "toivotaantoivotaan" -syöttöjen sijaan. Eli haetaan vapaita paikkoja helpolle syötölle ja myös syötetään niihin vapaisiin paikkoihin.

Omassa pelaamisessani joitakin varmaan hämmästyttää miksi seuraan usein kiekollista pelaajaamme hyökkäyspäässä. Tähän on kaksi syytä: 1. helpon syöttöpaikan hakeminen, sekä 2. kiekollisen pelaajan auttaminen ja turvaaminen. Pyrin siis auttamaan kiekollista pelaajaa antamaan helpon syötön, tai olemaan valmis mikäli hän menettää kiekon. Katson aina tapauskohtaisesti haenko syöttöpaikkaa maalilta (tai muualta) vai katsonko että kiekollinen pelaaja tarvitsee apua. Tarkoituksena on, että kiekollinen pelaaja voisi heittää minulle helpon syötön ja hakea sitten itse syöttöpaikkaa. Tämäkin on vain yksi tapa vastustajan puolustuspelin rikkomiseen ja vaikeuttamiseen.

Puolustuspeliin ei ole muuta sanottavaa, kuin ajoittainen liiallinen kärkkyminen hyökkääjistön osalta. Itse olen tässä varmastikin yksi pahimmista esimerkeistä, vaikka vankan puolustuspelin nimeen kovasti vannonkin. Puolustuspelin puutteisiin voisi tarttua joku pakkina paljon pelaava.

Näillä eväillä tällä kertaa. Ei muuta kuin joukkueen kurssia muuttamaan! Viimeaikoina on ollut hieman nihkeää, mutta kyllä se tästä.
 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ruotsi vs USA
  • 2.44
  • 4.40
  • 2.36
Tshekki vs Suomi
  • 2.66
  • 4.20
  • 2.36
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös