PS3: NHL12 Liiga

  • 20 419
  • 237

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Noniin, pisteautomaatti Edmonton taas linjoilla, joten kynnelle kykenevät haastamaan!

Tilttinappula on herkässä taas, Jokereiden kustua vakion. :-)
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Varmaan mulla alkaa jo vitunmoinen kitisijän maine tässä ketjussa, mutta ihan sama. Taas todella epäoikeudenmukainen tappio. Häviän jokaisen pelin, joka on joko mun hallinnassa, tai yhtään edes tasainen. Äsken Carey Price otti muutaman tarvittavan gamesaverin, ja mun jätkät veti ihan helvetin monta kertaa avopaikasta ohi. Kaverihan naulasi aivan jokaikisen pienen paikan mitä tuli. Ratkaisuhan syntyi perinteisesti 22sekuntia ennen loppua, kun olin puoli minuuttia sitä ennen tasoittanut pelin.

Edellisessä pelissä liigan pohjapaikkaa pitävää carolinaa vastaa hallitsin 2/3 osaa pelista, miten peli päättyi? 0-4 tappio. Peli jo alkoi sillä, että siniseltä Stillman vai kuka heittikään ilman maskia roikun maalille, ja Khabibulin ohjasi kiekon maaliin itse.

Jumalauta, että tappaa peli-ilon, kun tämä peli ei vaan palkitse. Voi kertoa, kuinka pahassa mankelissa oli monesti pelin aikana. Mutta Carey Price. En edes jaksaisi enää vinkua tähän ketjuun, mutta ei vaan ole muutakaan vaihtoehtoa. Enkä todellakaan ole lopettamassa liigaa, koska se tarkottaisi bannia seuraaviin. Sen voin kertoa, että mieli tekisi!

Miten tässä pelissä hyvien (90overall) veskarien, ja huonojen (~82) ero voi olla noin järkyttävä? Näille mun veskoille on tähän mennessä yhtä peliä lukuunottamatta uponnut se 1-2 naurettavaa maalia. Sarjaa maalintakaa roiskaisu selän kautta maaliin, pakin mailan kautta veskan selän yli maaliin ja äsken tullut siniviivarannari.

Ei tällä Edmontonin jengillä lähdetä maalintekoskaboja voittamaan. Jos paras pelaaja on Hemsky 87, seuraava Horcoff 84 ja sitten loput 82 ja alle.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Myönnän, että sulle olisi kyllä kuulunut ainakin piste tuosta pelistä, mutta en mä nyt niin purjeessa ollut kuin annat ymmärtää:) kolmoserää toki pyöritit aika mallikaasti ja Price otti muutaman tarvittavan kopin. Mutta oli siellä mullakin ihan hyviä paikkoja, ja maalit oli omasta mielestä ihan tekemällä tehtyjä eikä mitään siniviivaltailmanmaskia-rääpäisyjä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Myönnän, että sulle olisi kyllä kuulunut ainakin piste tuosta pelistä, mutta en mä nyt niin purjeessa ollut kuin annat ymmärtää:) kolmoserää toki pyöritit aika mallikaasti ja Price otti muutaman tarvittavan kopin. Mutta oli siellä mullakin ihan hyviä paikkoja, ja maalit oli omasta mielestä ihan tekemällä tehtyjä eikä mitään siniviivaltailmanmaskia-rääpäisyjä.

No oli mulla varmasti enemmän paikkoja, kuin sulla. Ero vaan siinä, että siinä missä teit käytännössä jokaisesta paikasta maalin, mun pelaajat veti joka kerta ohi. Toisekseen, en ollut kertaakaan sellaisessa mankelissä, missä olit siinä kolmannessa erässä pariinkin otteeseen.

Maalit kuitenkin ratkaisee, ja sinä teit niitä enemmän kuin minä, joten sinä voitit. Vituttaa vaan eniten juurikin se, että mulla on nuo huonot veskat. Joudun itse tekemään hirveän työn yhtä maalia kohden, kun näitä paskakasoja vastaan riittää yksi onetimer. Todella masentavaa, kun painostat eka vastustajan päädyssä 5min, sitten yksi vastahyökkäys ja yksi maali.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa vaan eniten juurikin se, että mulla on nuo huonot veskat.
Vähän offtopic, mutta pitää kyllä sanoa että tuo Edmontonin veskarikaksikko on kyllä ihan kauhea nettipelaamisessa. En kyllä tiedä mikä kirous siinä on, mutta yleensä aina kun itse Oilersilla pelaan niin Habibulin tuntuu imevän ihan kaikki vedot ja pomppivan maalilla ihan omituisesti. Samalla lailla tuntuu toimivan myös kaksikko Luongo&Thomas.
Sensijaan Pensin Fleury tuntuu olevan joskus lähes ohittamaton netissä.

Ettei ihan offiksi mene, niin tuntuu vihdoin että olen oppinut pelaamaan tätä peliä ja jopa pärjään tässä liigassa. Canucks sai kuokkaan 7-0 ja Torontoa vastaan tuli voitto molemmista peleistä (hemmetin hyvät pelit oli!), ja nyt vielä Oilers. Herkkua(TBL) vastaan oli kyllä todella hyvät pelit joku aika sitten, siinä oli menoa ja meininkiä :)!
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Onko porukkaa tänään siinä 21 aikaan linjoilla?

Ja voisiko porukat pistää viestiä kun haastaa ja jos ei kerkeä pelaamaan niin ei turhaan ala odottelemaan, että milloin hän kerkeää pelamaan. Monta kertaa on tullut laittettua haastetta ja kukaan ei vastaa niihin, että nyt ei kerkeä pelamaan (peli kesken ym.), toki muutama on vastannut.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todella hyvä peli on ollut tämä 12 verrattuna 11. Yksi asia on kuitenkin alkanut vituttaa ankarasti ja se on perstaklaus. Siis vittu vaikka sillä tavalla taklaamalla osuisi mailalla takaapäin niin pelaaja heittää voltin. Tämä vituttaa lähinnä siksi, että toiset osaa sen käytön hyvin ja toiset, kuten minä, eivät edes tiedä mistä napeista se suoritetaan. PRKL.

Noin niinkuin muuten on ollut mukana hyviä pelejä ja huonoja. Toistaiseksi ainoa ylitsepääsemätön vastustaja on ollut Juszi, jota vastaan ei kyllä ollut mitään jakoa. Aika perinteisellä noin piste per matsi keskiarvolla siis mennään. Sillä varmaan jää juuri pleijareiden ulkopuolelle.
 

ditrim

Jäsen
Filatovi / Fresh_247 / Edmonton Oilers pelataanko se toinenkin matsi? Haaste on päällä.
 

ditrim

Jäsen
Joo-o, en jää odottelemaan Edmontonia yöunien kustannuksella. Olisi kyllä hienoa jos saataisiin otteluparit pelattua putkeen niin kuin liigan ohjeissa neuvotaan...
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
San Jose pelivalmiudessa klo 01.20

Anteeksi, etten ole vastaillut kutsuihin. Päivä mennyt aikalailla EASHL:n parissa. Ketään peleille?
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Olisi kyllä hienoa jos saataisiin otteluparit pelattua putkeen niin kuin liigan ohjeissa neuvotaan...

Jep.. Minullakin on 3-5 yksittäistä ottelua pelaamatta ja ne varmaan jää roikkumaan sinne detlinen. Ja minusta tämä liiga ei ole ollut kovin aktiivinen itse olen ainakin miltein joka ilta ollut laittamassa haastetta jokaiselle onlinessa olevalle, niin maksimissaan yksi vastaa, että ei kerkeä pelaamaan nyt. Eikä sitä sitten jaksa jäädä odottamaan, että joku haastetta laittaisi.

Ei se kovin iso homma olisi laittaa, että ei kerkeä pelaamaan. Niin ainakin sitten tietää, että ei pommita toista haasteilla.
 

ditrim

Jäsen
Ei se kovin iso homma olisi laittaa, että ei kerkeä pelamaan, niin ainkain sitten tietää, että ei pommita toista haasteilla.

Toisaalta kesken tulisten EASHL-matsien ei oikein huvita ruveta naputtamaan vastauksia kymmeniin haasteisiin. Näkeekö pelaajakeskuksen kautta enää sitä, että kenellä on peli kesken ja kenellä ei. Siellä lukee joko "pelaa NHL12-peliä" tai "pelaa NHL12-verkkopeliä". Olen haastellut näitä jotka vain "pelaa NHL12-peliä", mutta mitä sekin sitten tarkoittaa?
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Toisaalta kesken tulisten EASHL-matsien ei oikein huvita ruveta naputtamaan vastauksia kymmeniin haasteisiin. Näkeekö pelaajakeskuksen kautta enää sitä, että kenellä on peli kesken ja kenellä ei. Siellä lukee joko "pelaa NHL12-peliä" tai "pelaa NHL12-verkkopeliä". Olen haastellut näitä jotka vain "pelaa NHL12-peliä", mutta mitä sekin sitten tarkoittaa?

Juu kyllä ymmärrän, että ei kesken pelin pysty laittamaan viestiä. Mutta taas jos erätauolla tai jossain välissä. Toivottavasti tämä liiga saataisiin vedettyä loppuun asti.

Ja siellä lukee, että pelaa NHL12, pelaa NHL12-verkkopeliä jne.. Mutta mitä ne nyt sitten oikeasti tarkoittavat, mikä niistä tarkoittaa, että on eashl pelaamassa, mikä ihan normia online jne.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Heikkoa aktiivisuutta ollut itsellä, mutta myös muilla. Kun maanantai-iltana oli kerrankin aikaa pelata, en saanut ketään suostumaan haasteeseen. Varmaan 12 tyyppiä oli parhaimmillaan online, mutta ei vain natsannut.

Eilinen meni täysin ohi, tänään ehkä klo 17-18 ehtii pari peliä tahkota. Huomenna toiv vähän enemmän.
 

ditrim

Jäsen
Kai se menee niin, että parhaiten saa peliseuraa kun mainostaa itseään täällä. Kyllä tämä liiga menee päätyyn asti mikäli vaan EA ei kuse koko hommaa. Vähän pelottaa, että selviääkö liiga ensimmäisestä kokoonpanopäivityksestä...
 

ditrim

Jäsen
Tällainen neuvo on mennyt meikältä kokonaan ohi... missä niin lukee?

Eipäs muuten lue missään. Mutta näin on ollut tapana toimia aiemmissa Jatkoajan liigoissa. Muuten siinä tuppaa käymään niin, että meikältä jää suuri osa kotipeleistä pelaamatta, kun ensin käy vieraissa ryöstöllä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Eipäs muuten lue missään. Mutta näin on ollut tapana toimia aiemmissa Jatkoajan liigoissa. Muuten siinä tuppaa käymään niin, että meikältä jää suuri osa kotipeleistä pelaamatta, kun ensin käy vieraissa ryöstöllä.

Tämä on meikäläisen rookie-kausi jatkisliigassa ja mulla taitaa roikkua siellä muutama ysittäinen matsi juurikin tästä syystä.
Onhan tuossa viimaisessä lauseessa totuuden siemen joten pyrin ainakin jatkossa pelaamaan tupla-pelejä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
B-eaglelle eli Bluesille on tänään enään turha laittaa haastetta. Keskityn toivottavasti EASHL:ään ja laitan asetukset niin ettei viestit ruudulla näy.

Bluesista sen verran, että on ollut hankalaa. Onneksi tajusin siirtää joukkueen suurimman flopin ohjastajan lisäksi, eli Halakin poppariosastolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös