PS3: NHL12 Liiga

  • 20 415
  • 237

ditrim

Jäsen
Vittu että kyrsii tämä liiga. Kaikki jotka eivät ole tuttuja EASHL:stä pelaavat minua vastaan pelkkiä kotiotteluita. Vaikka ei ole ensimmäinen kerta kun täällä sanotaan, että pelataan ne molemmat pelit samalla.

Saatanan paskahousut!
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
ditrim: Pistä muistiin, ketkä on sua vastaan vetäneet vain kotimatsin. Lisäksi voisit joskus vastata mun kutsuun. Useasti haastanut :)
 

ditrim

Jäsen
Lisäksi voisit joskus vastata mun kutsuun. Useasti haastanut :)

Tiedän. Oon vaan niin usein ollut EASHL-kopissa tai matsissa just silloin. Mut joo, tosiaan pitää pelaa sua vastaan, kun muistan että oot haastanut niin useasti.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Tosi perseesti saa pelejä tässä liigassa kyllä aikaan. Aina silloin tällöin. Nytkin pelasin petee29 vastaan pelin, eikä mies kuulemma ehdi toista. Ainakin näyttäisi online olevan, joten pelannee sitten muita pelejä. Muutenkin taitaa porukka viettää suurimman osan ajasta EASHL:n parissa (mitä en muuten tajua yhtään) ja liigaa pelataan sitten kun ehditään.

Ok, en itsekkään ole aktiivisimpia linjoilla roikkujia, mut ei kyllä hirveästi innostakkaan, kun ei pelejä saa vaikka porukkaa olisi miten paikalla.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Tän ketjun hiljaisuuskin toki kertoo, mikä on kiinnostuksen taso. Äsken oli kuitenkin Juszin kanssa hyvät pelit, vaikka molemmat hävisinkin. Kiitos niistä.

Koittakaa nyt hyvänen aika linjoilla olevat ottaa haasteita vastaan. Ymmärrän, että tietyt herrat pelaavat pelejä 24/7 ja saavat pelejä pelattua, vaikka pelaavatkin kun heille parhaiten sopii. Siinä muun pelailun ohessa. Itse olen päivystellyt tälläkin viikolla joka ilta ja samat jampat on aina online, mutta pelejä ei vaan tahdo saada aikaa. Calcichew, kamenski ja ditrim nyt ekana tulee mieleen.

Vai sovitaanko heti alkuunsa, että viikko ennen dedistä aletaan pelaamaan? Käyhän sekin. Toinen vaihtoehto on pistää liiga jäihin. Kolmas on pelata nyt.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tän ketjun hiljaisuuskin toki kertoo, mikä on kiinnostuksen taso. Äsken oli kuitenkin Juszin kanssa hyvät pelit, vaikka molemmat hävisinkin. Kiitos niistä.

Koittakaa nyt hyvänen aika linjoilla olevat ottaa haasteita vastaan. Ymmärrän, että tietyt herrat pelaavat pelejä 24/7 ja saavat pelejä pelattua, vaikka pelaavatkin kun heille parhaiten sopii. Siinä muun pelailun ohessa. Itse olen päivystellyt tälläkin viikolla joka ilta ja samat jampat on aina online, mutta pelejä ei vaan tahdo saada aikaa. Calcichew, kamenski ja ditrim nyt ekana tulee mieleen.

Vai sovitaanko heti alkuunsa, että viikko ennen dedistä aletaan pelaamaan? Käyhän sekin. Toinen vaihtoehto on pistää liiga jäihin. Kolmas on pelata nyt.

Minun mielestä voidaan vetää koko liiga pöntöstä alas. Jengiä ei kiinnosta, ei ainakaan minua. Faktahan on se, että EASHL vie ja muut pelimuodot vikisee. Minä en ainakaan uhraa yhtään EASHL matsia minkään liigan takia ja en taida olla yksin.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Minun mielestä voidaan vetää koko liiga pöntöstä alas. Jengiä ei kiinnosta, ei ainakaan minua. Faktahan on se, että EASHL vie ja muut pelimuodot vikisee. Minä en ainakaan uhraa yhtään EASHL matsia minkään liigan takia ja en taida olla yksin.

Lähtekää nyt sitten vaikka aluksi kaikki ne pois liigasta, joita se ei kiinnosta. Me muut katsotaan sitten mitä tehdään. Ei teidän kannata tuolla roikkua häiritsemässä.

Itse en tajua EASHL:n viehätystä ja pelaisin mieluusti tätä perinteistä pelimuotoa.
 
En ymmärrä miksi porukka on lähtenyt koko liigaan mukaan jos ei kiinnosta tai EASHL vie kaiken ajan, varmasti ois löytynyt muuta porukkaa joilta olisi löytynyt aktiivisuutta ja haluja pelata liiga kunnialla loppuun.

Itsekkään en ole ollut aktiivisimpia pelaajia mutta kyllä minulta haluja löytyy pelata tämä liiga loppuun.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Joo, myönnetään että itsellä on HUT vienyt aika paljon aikaa liigalta. Aiemmissa painoksissa en koko HUTista ole välittänyt pn vertaa, mutta nyt jostain syystä kiinnostaa. Vakaana aikomuksena on kuitenkin pelata liigan pelit loppuun asti, kivaa sekin on.

Tänään illalla Washington linjoilla, eli pelejä toivottavasti saadaan aikaiseksi.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Olen melkeinpä päivittäin linjoilla ja olen saanutkin selvästi eniten pelattua pelejä mutta missä ovat piilossa wild, detroit, jets ja calgary? Näitä vastaan en ole vielä saanut kunniaa pelata. Boston linjoilla taas tänään n. 18-22 välisenä aikana reilusti..
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Carolina linjoilla, tulkaa pelaamaan!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Seuraavia joukkueita vastaan on vielä pelit pelaamatta:

New Jersey (2)
Nashville (2)
Florida (2)
Chicago (2)
Ottawa (2)
Winnipeg (2)
Minnesota (1)
St. Louis (1)

Suluissa pelien määrät. Millos otetaan pelit?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Carolina on linjoilla, haastakaa ne jotka ei ole vielä mua vastaan pelannut.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Täällä on jo muutama kysellytkin että mikä on takarajapäivämäärä ja en ole itse vastausta missään nähnyt niin liityn kysyjien joukkoon.

Onko takaraja valittu ja jos niin mikä se on?

Ja edelleen huutelen wildin, detroitin, calgaryn, jetsin ja ottawan perään... missä olette?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Kyllä Cgy on aina välillä linjoilla, mut jaksa siellä ihan hirveästi päivystää, kun paikallaolijatkaan ei ota haasteita vastaan. Sitten täällä huudellaa, ettei kiinnosta kun EASHL on niin hauskaa.

Ei siinä mitään, saahan sitä pelata mitä haluaa :)
 

ditrim

Jäsen
Sitten täällä huudellaa, ettei kiinnosta kun EASHL on niin hauskaa.

Ei ole kyse siitä vaan siitä, ettei kukaan jätä täyttä kentällistä oman EASHL-joukkueen pelaajia pelaamaan keskenään jonkun liigapelin takia. Viiden joukkuekaverin tarpeet ajaa yksittäisen liigahaistelijan haasteen ohi.

Perseestähän tuo on liigamiehen kannalta, mutta ei tässä voi muuta sanoa kuin että kokeile itsekin EASHL-pelimuotoa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ei ole kyse siitä vaan siitä, ettei kukaan jätä täyttä kentällistä oman EASHL-joukkueen pelaajia pelaamaan keskenään jonkun liigapelin takia. Viiden joukkuekaverin tarpeet ajaa yksittäisen liigahaistelijan haasteen ohi.

Perseestähän tuo on liigamiehen kannalta, mutta ei tässä voi muuta sanoa kuin että kokeile itsekin EASHL-pelimuotoa.

Vähän samanlainen tilanne on tuolla divarin puolella. On se kuitenkin vähän niinkin, että jos tällaisiin liigoihin lähdetään mukaan, niin silloin olisi paikallaan myös keskittyä niihin. EASHL nyt vielä menee jollakin tapaa selitykseksi, mutta esimerkiksi HUT:in pelailu siinä vaiheessa, kun haastetta puskee liigan puolelta, on vähän vittumaista toimintaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös