Lisäksi voisit joskus vastata mun kutsuun. Useasti haastanut :)
Tän ketjun hiljaisuuskin toki kertoo, mikä on kiinnostuksen taso. Äsken oli kuitenkin Juszin kanssa hyvät pelit, vaikka molemmat hävisinkin. Kiitos niistä.
Koittakaa nyt hyvänen aika linjoilla olevat ottaa haasteita vastaan. Ymmärrän, että tietyt herrat pelaavat pelejä 24/7 ja saavat pelejä pelattua, vaikka pelaavatkin kun heille parhaiten sopii. Siinä muun pelailun ohessa. Itse olen päivystellyt tälläkin viikolla joka ilta ja samat jampat on aina online, mutta pelejä ei vaan tahdo saada aikaa. Calcichew, kamenski ja ditrim nyt ekana tulee mieleen.
Vai sovitaanko heti alkuunsa, että viikko ennen dedistä aletaan pelaamaan? Käyhän sekin. Toinen vaihtoehto on pistää liiga jäihin. Kolmas on pelata nyt.
Minun mielestä voidaan vetää koko liiga pöntöstä alas. Jengiä ei kiinnosta, ei ainakaan minua. Faktahan on se, että EASHL vie ja muut pelimuodot vikisee. Minä en ainakaan uhraa yhtään EASHL matsia minkään liigan takia ja en taida olla yksin.
Carolina linjoilla, tulkaa pelaamaan!
Ootko pelannu Columbusta vastaan vielä?
St. Louis (1)
Sitten täällä huudellaa, ettei kiinnosta kun EASHL on niin hauskaa.
Ei ole kyse siitä vaan siitä, ettei kukaan jätä täyttä kentällistä oman EASHL-joukkueen pelaajia pelaamaan keskenään jonkun liigapelin takia. Viiden joukkuekaverin tarpeet ajaa yksittäisen liigahaistelijan haasteen ohi.
Perseestähän tuo on liigamiehen kannalta, mutta ei tässä voi muuta sanoa kuin että kokeile itsekin EASHL-pelimuotoa.