Mainos

PS3: NHL12 Liiga

• 20 745
  • 237

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
San Jose Sharks napsahti tänne. Ihan tyytyväinen täytyy olla vaikka hirveät veskarit siellä luuraakin. Hyökkäykseen saa kuitenkin kaksi todella kovaa ketjua ja pakistossakin kaksi hyvää paria.

Tällä mennään!

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Heh, kuinkas sattuikaan. Playstation sulkee verkkopelit huomenna klo 19.00-01.00 välisenä aikana. Tietenkin juuri silloin kun verkkoliiga olisi täysin käynnissä. Jos huomenna haluaa pelata liigapelejä niin täytyy olla kirjautunut pleikkarille ennen huoltotöiden alkua. Eli jokainen kirjautuu sisään ennen kello seitsemää.
Tässä vielä linkki uutiseen.

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Heh, kuinkas sattuikaan. Playstation sulkee verkkopelit huomenna klo 19.00-01.00 välisenä aikana. Tietenkin juuri silloin kun verkkoliiga olisi täysin käynnissä. Jos huomenna haluaa pelata liigapelejä niin täytyy olla kirjautunut pleikkarille ennen huoltotöiden alkua. Eli jokainen kirjautuu sisään ennen kello seitsemää.
Tässä vielä linkki uutiseen.

Jaahas että heti pieniä ongelmia alkuun ; ) Itse kotiudun vasta 23 aikoihin saunaillasta joten saa nähdä vielkö saa peliseuraa kello yhden jälkeen. Toivottavasti ei, ettei tuu hirveesti ilmaisia pisteitä annettua.

ditrim

Jäsen
Mäntylä #18:n esitystä Jatkoajan kesäliigassa imitoiden tähyilen kohti finaalia Nashvillellä. Hyvät fibat on Rinteestä, Suterista ja Weberista. Puolustuspään pitäisi toimia, mutta miten saan verkot töttörölle toisessa päässä? Olen tottunut surffaamaan maalipaikoille Sharksien huippuhyökkäyksen kanssa. Nyt pitäisi päästä maalien makuun max. 83 overall-tasoisten hyökkääjien avulla. No, pitää vissiin vaan luottaa siihen rautaisen kovaan puolustukseen.

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liiga on nyt luotu!

Liigan nimi: Jatkoaika Liiga
Liigan lyhenne: Liiga

Salasanan lähetin jo kaikille osallistujille yksityisviestillä. Kerrothan jos et jostain syystä saanut salasanaa.

Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Availen tänään EASHL-kortteja, joten ei pelikutsuja kiitos!

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Jaaha... Heinäkuussa tilattu nhl ei päättänyt tänää tulla!! Prkl!!!!

Nyt vi***taa kun pientä oravaa jolta jäi käpy saamatta!

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Joo Iteltäkin jäi änäri tänään saamatta. Postitettu viesti tuli maanantaina, mutta Peliä ei sitten tullut odotuksista huolimatta. No ehkä sit huomenna... huoh...

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
No, mitä ihmettä oon kohta pari tuntia roikkunut linjalla, eikä kukaan haasta tai ota haastetta vastaan. Flamesille haasteita siis.

ditrim

Jäsen
Mä oon ainakin pelannut nyt EASHL-moodia. Eli Nashville ei tuu pelaan. Mä pelaan mielelläni suurimman osan peleistä selvinpäin päivisin. Lisäksi konetta joutuu nyt pitämään päällä ettei yhteydet mene poikki. Vaikka olen paikalla, niin todellisuudessa muija katsoo samasta telkasta BB:tä. UUH

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon pelannu kans tän illan EASHL pelejä, joten en vastaile kutsuihin. Huomenna voisin korkata liigan San Josen osalta.

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Jos joku haluaa korkata pelit vielä tänään, niin haastetta Edmontonin suuntaan! Jossei vastausta kuulu, niin privaviesti täällä jatkiksessa ja ampaisen paikalle.

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meikäläinen iskee nyt pleikkarin tulille ja vois ottaa pari matsia. Älkää sitten illalla lähetelkö ottelukutsuja vaikka olisinkin sisässä, pelataan kaverien kanssa varmaan koko ilta änäriä..

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jaah kausi aloitettu. Tilasto 1-3-1. Paskemminkin voisi mennä.

Habsia vastaan vahingossa aika kaamea veskan estäminen, sorry siitä. Toivottavasti noita ei tahallaan tulla tekemään.

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Habsia vastaan vahingossa aika kaamea veskan estäminen, sorry siitä. Toivottavasti noita ei tahallaan tulla tekemään.
Ei mitään, itteäni melkein hävetti enemmän se tyhjään maaliin tekeminen:D

Calchicew pyöritti meikäläisen kyllä ihan 100-0, vaikkei Pricella paras päivä ollutkaan. Ykköskenttä vei mun pakkeja koko ajan:D

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Onhan tässä NHL11 verrattuna eroa, kuin yöllä ja päivällä. Itsellä nyt tässä pelissä 3 peliä pelattuna, 1 maali tehtynä. Toisaalta osan voi laittaa sen piikkiin, että olen nyt vasta alkanut pelaamaan näillä "uudenaikaisilla" näppäimillä. Jokatapauksessa paljon vaikeampi peli mielestäni.

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dodiiin firman saunaillasta kotiuduttu. Vois pientä krapulapeliä ottaaaa ; ) Saa nähdä miten luistaa kun ekaa kertaa pääsee nyt testaileen.

Eskelarit

Jäsen
Saanko vielä luovuttaa paikkani pois? Tuntuu ettei oikeen aika tulisi riittämään, EASHL vienee kuitenkin paljon aikaa ja en mielellään tulisi hidastelemaan liigan peliaikataulua, jos vain mahdollista niin luovuttaisin paikkani pois?

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saanko vielä luovuttaa paikkani pois? Tuntuu ettei oikeen aika tulisi riittämään, EASHL vienee kuitenkin paljon aikaa ja en mielellään tulisi hidastelemaan liigan peliaikataulua, jos vain mahdollista niin luovuttaisin paikkani pois?

Kyllähän tuo passaa. Hyvä, että ilmoitit ajoissa niin saadaan vielä joku tilalle.

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Hyppään samaa junaan. Anteeksi. EASHL vie aikaa ja vaihdan työpaikkaa maanantaina niin ei millään riitä aika, kun joutuu vääntää viikonloppuja. Suuret pahoittelut.

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulisko joku ottamaan pari matsia?

EDIT: Jahas heti ensimmäiset ongelmat online pelissä kun jatkuvasti jökkäää heti alkuvaiheeseen peli. EI VITTU :D

Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulisko joku ottamaan pari matsia?

EDIT: Jahas heti ensimmäiset ongelmat online pelissä kun jatkuvasti jökkäää heti alkuvaiheeseen peli. EI VITTU :D

Mä voin tulla. Mullakin on esiintynyt jo jonkilaisia ongelmia, kun kotipelit eivät sharksilla meinaa toimia. Vastustaja ei yleensä pääse peliin liittymään.

Eli jos käy noin minua vastaan niin haastakaa vain niin pelaan kaksi vierasmatsia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy