PS3: NHL12 Liiga

  • 20 420
  • 237

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Dodiiin nyt oltais taas pelivalmiudessa. Ilmotelkaa tänne jos joku tulee pelaan niiin tulen pleikkarille. Kausi tuli jo avattua kahdella voitolla, mutta kaveri päätti poistua liigasta, joten kauden avaus vastustaja hakusessa ; )

EDIT: Palvelimiin ei juuri nyt saada yhteyttä HAISTA EA VITTU!! Onko tää taas tällästä paskaa koko vuosi!
 
Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Tulisko joku testaan pelittääkö?? Tosiaan yhden matsin kerenny vasta pelaan.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Vähän ollut kiirusta viikonloppu, eli en ole päässyt vielä aloittelemaan liigaurakkaa. Huomenna olisi tarkoitus yrittää saada pelejä aikaiseksi alkuillasta, eli toivottavasti on porukkaa online.

Lauantaina koitettiin ilmeisesti Esumanin kanssa haastaa puolin ja toisin, mutta ei me saatu peliä yhdistymään. Toivottavasti se oli vain joku väliaikainen ongelma, eikä edessä ole samaa suota kuin NHL11 kanssa. Tosin EAn tuntien, eipä ihmetyttäisi yhtään.
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Tänään tullut pelattu 8 peliä ja yhtä monta voittoa.
Itse tulee pelattua sit lähinnä viikolla, koska pleikkari on lainassa kaverilta aina viikot. Viikonloppuna sit saattaa kaveri ottaa tappioita, mut väliäkö tuolla!
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Kai se puolustuspeli siitä lähtee, vaikka vaikeaa se on kiekko saada karvattua. Seitsemän pelin tappioputken (osa viikonloppuna) jälkeen alkoi nöyrä oman pään pelaus. Pikkuhiljaa siinä sitten sai kurssia käännettyä.

Hyviä matseja oli tänään useampia, kiitokset.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Washington Capitals on saanut kauden avattua ja meininki on vähintäänkin sekavaa. Kolme peliä takana, joista saldo 1 voitto, 1 häviö sekä 1 jatkoaikatappio. Ykköskenttä tähtipelaajineen on ollut täysin pimennossa ja otteluita on kääntänyt voitoiksi yllättäen neloskenttä Hendricksin johdolla.

Mielipiteet itse NHL12-pelistä ovat vaihdelleet vuoristorataa ja suhteellisen hämmentävänä pidän peliä edelleen. Syöttöpeli on nyt hieman realistisempaa, mutta suojaamisen helppous ärsyttää toden teolla. Välillä ei vain voi mitään, kun kaveri tuo kiekon kulmasta maalille ja pistää pussiin.

Puolustuksen kautta pitää Capitalsin rakentaa peliä, varsinkin kun tähtipelaajat ovat vielä yössä. Ehkä se tästä vielä lähtee kulkemaan!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Tää mun veskariduo, Khabibulin-Dybnukdubnyk mikä ikinä, ehkä pelin paskin? Ei vittu, nämä kaksi eivät kyllä anna mitään mahdollisuuksia voittoon. Äsken Bostonia vastaan ekassa pelissä Khabibulinille uppos kaikki, ja tokassa pelissä rummutin kaksi jälkimmäistä erää hyökkäystä hyökkäyksen perään bostonin maalille, mutta Tim Thomas.

Edit. Tää on edelleen yhtä palkitsevaa kuin aina ennenkin. Ei vaan näköjään pysty voittamaan pelejä, mestoista huolimatta. Kyllä oikeassakin elämässä veskareille osuu välillä suonenvetoja, eikä noi yllämainitut tuhokaksoset varmaan oikeasti ole noin huonoja, mutta tässä pelissä ei kyllä ylisuoriteta, tasasen paskaa suorittamista.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Kylläpä on herkkua pelata noita arvopelejä kun ei tarvitse Phoenixilla pelata.
Taitaa olla statsit 19-0-1 tällä hetkellä ja sijoitus on jotain 70.
Kaatuipa tuossa Rankingin Top 100 pelaajat 15-2 ja 8-1.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on ollut iltavuoroa tässä pari päivää, joten peleille en ole päässyt kuin vasta kello 23 jälkeen. Torstaista eteenpäin ehtinee taas pelaamaan mihin aikaan tahansa.

Kaikki eivät olleet ainakaan eilen vielä liittyneet liigaan, joten marsmars liittymään ja peleille!
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Tää mun veskariduo, Khabibulin-Dybnukdubnyk mikä ikinä, ehkä pelin paskin? Ei vittu, nämä kaksi eivät kyllä anna mitään mahdollisuuksia voittoon. Äsken Bostonia vastaan ekassa pelissä Khabibulinille uppos kaikki, ja tokassa pelissä rummutin kaksi jälkimmäistä erää hyökkäystä hyökkäyksen perään bostonin maalille, mutta Tim Thomas.

Edit. Tää on edelleen yhtä palkitsevaa kuin aina ennenkin. Ei vaan näköjään pysty voittamaan pelejä, mestoista huolimatta. Kyllä oikeassakin elämässä veskareille osuu välillä suonenvetoja, eikä noi yllämainitut tuhokaksoset varmaan oikeasti ole noin huonoja, mutta tässä pelissä ei kyllä ylisuoriteta, tasasen paskaa suorittamista.

Joo mä nauroin itsekseni varsinkin sitä ekaa matsia kun ei tarvinnut ku sinne päin laukoa, en edes tähdännyt mihinkään kulmiin vaan huitasin maalille ja varmaan 3 peräjälkeen verkkoon asti!

Thomas oli kyllä ilmiömäinen mutta on silläkin heikot pelinsä ollut kun välillä menee siniviivalta rystylättyjä toisensa perään, en ny muista oliko washingtonia vastaan vai mitä mutta kyllä v*tutti! Mutta edmonton pelissä Tim oli kuin stanley-cupin finaalissa!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Siis ei jumalauta, ei tää voi olla sattumaa, että taas hävisin pelin n. 20 sekkaa ennen loppua. Toki hetki sitä ennen itse kilautin tolppaan, ja myös 2 sekuntia ennen loppua 2-0 hyökkäys ja mitä tekee kaveri takatolpalla? No vetää kiekosta ohi!

Harmi että ostin just uuden ohjaimen, olis muuten lentänyt seinään nii paljon kuin kädestä lähtee. On tää vaan ihan uskomatonta. Tää oli näistä mun 10 tappiosta varmaan neljäs tälläinen viimeisen minuutin tappio. Voi olla käytännössä varma, että tulee häviämään pelin, jos saa kolmannen erän loppuun ylivoiman, eikä tee siitä maalia. Kyllä taas herättää hienoja tunteita tämä peli. Vitun edmonton.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Noniin yökukkujat, haastetta edmontonille! Kai sillä joku onlinessa olevista kykenee pelailemaan? :-)

Edit. ajattelin avautua taas, mutta enpä jaksa. Antaa jengin vetää pelkkiä takatolppamaaleja jos siltä tuntuu, sama juttu etuyläkulmaan aina vetämisen kanssa, jos siitä saa kiksit, kun tietää sen sinne niin helposti menevän, niin kiva juttu.
 
Viimeksi muokattu:

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Noniin yökukkujat, haastetta edmontonille! Kai sillä joku onlinessa olevista kykenee pelailemaan? :-)

Edit. ajattelin avautua taas, mutta enpä jaksa. Antaa jengin vetää pelkkiä takatolppamaaleja jos siltä tuntuu, sama juttu etuyläkulmaan aina vetämisen kanssa, jos siitä saa kiksit, kun tietää sen sinne niin helposti menevän, niin kiva juttu.

Mut kun ainakaan en osaa tehdä muuten maalia. Mikä siis eteen? Maalintekoyrityksiä vai turhaa höntsäilyä?
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Mut kun ainakaan en osaa tehdä muuten maalia. Mikä siis eteen? Maalintekoyrityksiä vai turhaa höntsäilyä?

En mä tiedä, sanoinhan jo, että jos siitä saa kiksit ja on tyytyväinen, niin olkoot. Itse tykkään, että pelit ovat erilaisia, tulee erilaisia maaleja ja kuvioita. Tehottomampaa varmasti joo, mutta tuottaa myös pitempiaikaista iloa kun ei aina vedä sitä samaa päätöstä hyökkäykselle.

Toki tässä liigassa omat tulokset ovat olleet sysipaskoja, ei vähiten sen takia, että aloitin noilla "nykyaikaisilla" näppäimillä pelaamaan vasta tämän pelin tultua, mutta ei myös siksikään, että tämä mun maalivahtikaksikko on todennäköisesti pelin paskin. Ja myös vastustajat ovat todennäköisesti minua parempia pelaamaan tätä peliä.

Kertokaas viisaammat noista takatolppamaaleista, heitättekö lättyä sinne vai miten se kiekko ei jää siihen heittäytyneeseen/blokkaavaan puolustajaan? Ja millä puolustustaktiikalla pelaatte ehkäistäksenne näitä perinteisiä takatolpalta tyhjiin-maaleja?

Edit. Tämän en jaksa enää avautua tästä pelistä. Jotain kummallista siinä on, kun EA ei pysty kehittämään peliä niin, ettei tollaset etuyläkulmaveivailut luonnistuisi. Tai entä jos veska vaikka oppisi kerrasta?
 
Viimeksi muokattu:

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
En mä tiedä, sanoinhan jo, että jos siitä saa kiksit ja on tyytyväinen, niin olkoot. Itse tykkään, että pelit ovat erilaisia, tulee erilaisia maaleja ja kuvioita. Tehottomampaa varmasti joo, mutta tuottaa myös pitempiaikaista iloa kun ei aina vedä sitä samaa päätöstä hyökkäykselle.

Toki tässä liigassa omat tulokset ovat olleet sysipaskoja, ei vähiten sen takia, että aloitin noilla "nykyaikaisilla" näppäimillä pelaamaan vasta tämän pelin tultua, mutta ei myös siksikään, että tämä mun maalivahtikaksikko on todennäköisesti pelin paskin. Ja myös vastustajat ovat todennäköisesti minua parempia pelaamaan tätä peliä.

Kertokaas viisaammat noista takatolppamaaleista, heitättekö lättyä sinne vai miten se kiekko ei jää siihen heittäytyneeseen/blokkaavaan puolustajaan? Ja millä puolustustaktiikalla pelaatte ehkäistäksenne näitä perinteisiä takatolpalta tyhjiin-maaleja?

Edit. Tämän en jaksa enää avautua tästä pelistä. Jotain kummallista siinä on, kun EA ei pysty kehittämään peliä niin, ettei tollaset etuyläkulmaveivailut luonnistuisi. Tai entä jos veska vaikka oppisi kerrasta?

En tiedä olenko viisaampi, mutta syöttelen niin paljon, että mahdollisesti joku ukko vapaa on. Sinne sitten kiekkoa ja suoraa syötöstä. Jos multa kysytään, on puolustus tehty lähes mahdottomaksi. Viivan ylihän pääsee käytännössä yhdellä ukolla, kun mikään (oma keksimäni) puolustuskonsti ei oikein toimi. Siinä sitten päivystellään maalin edessä kaverin poikittaissyöttöyrityksiä ja yritetään iskeä vastaan. Vähän huonon pelaajan itkemistähän tämä on, mutta paremmin se oli NHL11:a mielestäni tehtynä.
 

ditrim

Jäsen
Kertokaas viisaammat noista takatolppamaaleista, heitättekö lättyä sinne vai miten se kiekko ei jää siihen heittäytyneeseen/blokkaavaan puolustajaan? Ja millä puolustustaktiikalla pelaatte ehkäistäksenne näitä perinteisiä takatolpalta tyhjiin-maaleja?

Kiitä sitten minua kun alat pärjäämään.

Noni. Ensiksi laitat puolustustaktiikaksi vetäytyvän. Sitten aina kun hyökkäyspäässä menetät kiekon, niin et missään tapauksessa vaihda pelaajaa pakiksi, vaan hustlaat täysiä hyökkääjällä pakkien avuksi. Bottihyökkääjät kun ei sinne omaan päähän osaa tulla nopeasti.

Ihan sama mitä vastustaja tekee, karvaat vaan hyökkääjällä sieltä takaa, niin tulee niin ahdasta ettei takatolppia, etuyläkulmia tai muitakaan perusmaaleja oikein kerkeä tehdä.
 

Eskelarit

Jäsen
Kiitä sitten minua kun alat pärjäämään.

Noni. Ensiksi laitat puolustustaktiikaksi vetäytyvän. Sitten aina kun hyökkäyspäässä menetät kiekon, niin et missään tapauksessa vaihda pelaajaa pakiksi, vaan hustlaat täysiä hyökkääjällä pakkien avuksi. Bottihyökkääjät kun ei sinne omaan päähän osaa tulla nopeasti.

Ihan sama mitä vastustaja tekee, karvaat vaan hyökkääjällä sieltä takaa, niin tulee niin ahdasta ettei takatolppia, etuyläkulmia tai muitakaan perusmaaleja oikein kerkeä tehdä.

Vaikken mä liigaan kuulukkaan, niin kommentoin silti. Toi kun antaa pakkien olla botteja, on hyvä niinkauan, kunnes ensimmäinen tapa löytyy bottien huijaamiseksi (taitaa jo onnistua kun harhauttaa yhdellä kädellä pakin selän takaa) vrt. toe-drag NHL11.

Loppujen lopuksi taktiikka on ihan jees, mutta pystyy murtamaan vaikka sinisen jälkeen vetämällä jarrut pohjaan ja heittämällä toiseen aaltoon takamiehelle :)
 

ditrim

Jäsen
Vaikken mä liigaan kuulukkaan, niin kommentoin silti. Toi kun antaa pakkien olla botteja, on hyvä niinkauan, kunnes ensimmäinen tapa löytyy bottien huijaamiseksi (taitaa jo onnistua kun harhauttaa yhdellä kädellä pakin selän takaa) vrt. toe-drag NHL11.

Loppujen lopuksi taktiikka on ihan jees, mutta pystyy murtamaan vaikka sinisen jälkeen vetämällä jarrut pohjaan ja heittämällä toiseen aaltoon takamiehelle :)

Tosi harvoin kukaan kerkeää botteja huijaamaan, jos hyökkääjällä lähtee hustlaamaan omaan päähän. Toki sitten kannattaa ottaa pakki käyttöön jos hyökit ei ennätä apuihin, mutta tämä on kyllä suhteellisen harvinaista. Eikä nuo vs-botit mene niin helposti lankaan kuin EASHL-botit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös