En mä tiedä, sanoinhan jo, että jos siitä saa kiksit ja on tyytyväinen, niin olkoot. Itse tykkään, että pelit ovat erilaisia, tulee erilaisia maaleja ja kuvioita. Tehottomampaa varmasti joo, mutta tuottaa myös pitempiaikaista iloa kun ei aina vedä sitä samaa päätöstä hyökkäykselle.
Toki tässä liigassa omat tulokset ovat olleet sysipaskoja, ei vähiten sen takia, että aloitin noilla "nykyaikaisilla" näppäimillä pelaamaan vasta tämän pelin tultua, mutta ei myös siksikään, että tämä mun maalivahtikaksikko on todennäköisesti pelin paskin. Ja myös vastustajat ovat todennäköisesti minua parempia pelaamaan tätä peliä.
Kertokaas viisaammat noista takatolppamaaleista, heitättekö lättyä sinne vai miten se kiekko ei jää siihen heittäytyneeseen/blokkaavaan puolustajaan? Ja millä puolustustaktiikalla pelaatte ehkäistäksenne näitä perinteisiä takatolpalta tyhjiin-maaleja?
Edit. Tämän en jaksa enää avautua tästä pelistä. Jotain kummallista siinä on, kun EA ei pysty kehittämään peliä niin, ettei tollaset etuyläkulmaveivailut luonnistuisi. Tai entä jos veska vaikka oppisi kerrasta?