Varmaan mulla alkaa jo vitunmoinen kitisijän maine tässä ketjussa, mutta ihan sama. Taas todella epäoikeudenmukainen tappio. Häviän jokaisen pelin, joka on joko mun hallinnassa, tai yhtään edes tasainen. Äsken Carey Price otti muutaman tarvittavan gamesaverin, ja mun jätkät veti ihan helvetin monta kertaa avopaikasta ohi. Kaverihan naulasi aivan jokaikisen pienen paikan mitä tuli. Ratkaisuhan syntyi perinteisesti 22sekuntia ennen loppua, kun olin puoli minuuttia sitä ennen tasoittanut pelin.
Edellisessä pelissä liigan pohjapaikkaa pitävää carolinaa vastaa hallitsin 2/3 osaa pelista, miten peli päättyi? 0-4 tappio. Peli jo alkoi sillä, että siniseltä Stillman vai kuka heittikään ilman maskia roikun maalille, ja Khabibulin ohjasi kiekon maaliin itse.
Jumalauta, että tappaa peli-ilon, kun tämä peli ei vaan palkitse. Voi kertoa, kuinka pahassa mankelissa oli monesti pelin aikana. Mutta Carey Price. En edes jaksaisi enää vinkua tähän ketjuun, mutta ei vaan ole muutakaan vaihtoehtoa. Enkä todellakaan ole lopettamassa liigaa, koska se tarkottaisi bannia seuraaviin. Sen voin kertoa, että mieli tekisi!
Miten tässä pelissä hyvien (90overall) veskarien, ja huonojen (~82) ero voi olla noin järkyttävä? Näille mun veskoille on tähän mennessä yhtä peliä lukuunottamatta uponnut se 1-2 naurettavaa maalia. Sarjaa maalintakaa roiskaisu selän kautta maaliin, pakin mailan kautta veskan selän yli maaliin ja äsken tullut siniviivarannari.
Ei tällä Edmontonin jengillä lähdetä maalintekoskaboja voittamaan. Jos paras pelaaja on Hemsky 87, seuraava Horcoff 84 ja sitten loput 82 ja alle.