Calgary voisi pelata tuossa tunnin kuluttua eli klo 1:15 ->
No enpä taidakaan tulla jos ketään ei kiinnosta.
Calgary voisi pelata tuossa tunnin kuluttua eli klo 1:15 ->
Samaa kysyisin :) Vittu, että vituttaa, kun joillain se on niin helppoa. NHL10:sta NHL11 siirryttäessä on silti jokin muuttunut, osittain voimasuhteet pelaajien välillä ovat muuttuneet, ihan version pelaajalle sopivuudesta johtuen. Muuten, pelasin sellaista kaveria, kuin kekettäjä vastaan yhden online-pelin, ja ei --tana, kaveri osasi tehdä maalin, vielä kun saisi omat nakkisormet tottelemaan ja käsittelemään tatteja niinkuin olisi tarpeen.Kertokaa joku miten saan käytettyä maalipaikat tehokkaammin hyväksi. Ärsyttää kun joudun luomaan maalia varten kymmenen kertaa enemmän paikkoja kuin vastustaja.
Samaa kysyisin :) Vittu, että vituttaa, kun joillain se on niin helppoa. NHL10:sta NHL11 siirryttäessä on silti jokin muuttunut, osittain voimasuhteet pelaajien välillä ovat muuttuneet, ihan version pelaajalle sopivuudesta johtuen. Muuten, pelasin sellaista kaveria, kuin kekettäjä vastaan yhden online-pelin, ja ei --tana, kaveri osasi tehdä maalin, vielä kun saisi omat nakkisormet tottelemaan ja käsittelemään tatteja niinkuin olisi tarpeen.
Voisin pelata päivällä, joten jos SanJosea vastaan on halukkaita, niin ilmotelkaa tänne, laitan pleikan sitten päälle...
Voisin pelata päivällä, joten jos SanJosea vastaan on halukkaita, niin ilmotelkaa tänne, laitan pleikan sitten päälle...
Kiitti pelistä. Sulla on samantyyppinen pelityyli kuin mullakin, vähän enemmän puolustus vuotaa ja viimeistely hieman vielä huonompaa, jos mahdollista, kuin mulla. Hyvä matsi, lukemat ei ollu ihan ansaitut, tsemiä jatkopeleihin!Meillä taitaa olla yks peli viel pelaamatta.
Kiitti pelistä. Sulla on samantyyppinen pelityyli kuin mullakin, vähän enemmän puolustus vuotaa ja viimeistely hieman vielä huonompaa, jos mahdollista, kuin mulla. Hyvä matsi, lukemat ei ollu ihan ansaitut, tsemiä jatkopeleihin!
Joo, tota matsia muistelen lämmöllä. Kiirus olis tullu, alle 30 sekkaa aikaa, mutta oon mä niitäkin sösiny.Ei sulta kolmen maalin teko meidän toisessa pelissä paljoa vaatinut ;) Eikä ollut ensimmäinen eikä varmasti viimeinen maali Leightonille tässä liigassa minkä se paske imuroi juuri tuolla tavalla siniviivalta, perstaklaukset on vaarallisia kun ne hämää oman veskarin, tai siis Leightonin, noin pahasti kujalle.
Ei näytä kovin isot halut olla jengillä tätä liigaa kohtaan. Takarajaan on 4 päivää aikaa eikä pelit tunnu etenevän mihinkään. Toki Juzsilla ainakin on halukkuutta, muttei onnistu.
Missä muut? Saube,Jonisti ym. vaikka kuinka paljon pelejä puuttuu..
Väärään ketjuun pistit tän : )
Btw nyt olis helppoja pisteitä tiedossa. Baarista juuri kotiutunu.
No toisessa sain revanssin ja voitin 3-1. Siis VOITTO!!!!! Voiko olla mahdollista. Ette oikeasti usko mikä riemu ja ilon kyyneleet kauden kolmannesta voitosta irtosi. Prkl täältä noustaan vielä...