Mulla on nyt käynyt sillä tavalla että todennäkösesti blu ray-lukija on sanonut ittensä irti ja mikää peli ei pyöri enää koneella. Hyvin mahollista että tää liiga tyssää meikäläisen osalta tähän. Lähetin Nordisk Filmille (maahantuoja) postia että lukija poksahti, mutta mitään korvauksia sieltä tuskin tulee, kun takuukin on mennyt umpeen. Taitaa olla jonkun näköinen tyyppivika tämä lukijoitten hajoaminen, mitä nyt vähän netistä olen neuvoja hakenut tohon ongelmaan.
Onko kellään muulla kokemusta, miten tuon pleikan kanssa kannattaisi nyt menetellä, jos vastaus on kieltein Nordiskiltä korvausten suhteen? Gigantissa kai saisi vaihdettua uuteen koneesee 190 €:lla ja noiden huolto hinnoista ei ole mitään hajua.
Menee vähän liigasta ohi, mutta se Nordisk Filmin tarjoama vuoden takuu on aika harhaanjohtava, koska maahantuojalla on virhevastuu ja se kestää noin kaksi vuotta, tuotteesta riippuen.
Mun oman vanhan PS3n blueray-lukija poksahti muistaakseni 1v ja 9kk ostohetken jälkeen. Tein virallisen reklamaation NFlle (kuluttajasuojaviraston tms nettisivuilta löytyy dokumenttipohja) ja laitoin siihen vaatimuksen uuden vastaavan laitteen hommaamisesta asap mun käyttöön. Sieltä tuli parin viikon jälkeen vastaus, että lähettävät takuukorjatun laitteen rikkinäisen tilalle.
Takuukorjattu laite tuli ihan kätevästi ja ehdin sillä pelata noin 2vko. Parin viikon jälkeen siitäkin hajosi lukija ja meni kuppi nurin totaalisesti. Aloin vaatia rahoja takaisin NFltä, että saan ostettua xboxin itselleni.
Hyvin pikaisesti NF vastasi, että lähettävät uuden slimmin PS3-laitteen rikki menneen takuukorjatun tilalle. No tämähän kelpasi ja nyt on slimmillä pleikkarilla pelattu vuoden päivät :) Puuta pitää koputtaa ja toivoa, että tuo nyt toimisi..