PS3: NHL11 Liiga

  • 52 472
  • 813

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Jes, no tämäpä vaikuttaa taas hienolta.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
San Jose pelattavana koko päivän

Eli jos työpäivän aikaan on mahdollista niin ->16 asti olisi San Jose mahdollista haastaa. YV:tä tähän Jatkoaikaan, niin avaan PS:n.
 

EinoKeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mulla on nyt käynyt sillä tavalla että todennäkösesti blu ray-lukija on sanonut ittensä irti ja mikää peli ei pyöri enää koneella. Hyvin mahollista että tää liiga tyssää meikäläisen osalta tähän. Lähetin Nordisk Filmille (maahantuoja) postia että lukija poksahti, mutta mitään korvauksia sieltä tuskin tulee, kun takuukin on mennyt umpeen. Taitaa olla jonkun näköinen tyyppivika tämä lukijoitten hajoaminen, mitä nyt vähän netistä olen neuvoja hakenut tohon ongelmaan.

Onko kellään muulla kokemusta, miten tuon pleikan kanssa kannattaisi nyt menetellä, jos vastaus on kieltein Nordiskiltä korvausten suhteen? Gigantissa kai saisi vaihdettua uuteen koneesee 190 €:lla ja noiden huolto hinnoista ei ole mitään hajua.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Ylläri että tämä taas hyytyi rosteri päivityksen myötä. Nyt melkein kannaattaa odottoo se patchi jos se vaikka korjais ongelmat. Koska ei tässä toina uutta liigaa alottaa ennen tuota päivitystä. Itse en ainakaan viitsi ruveta rumppaaman noitten rostereitten kanssa, sillä vaikka ei niistä mitään hyötyä hutissa olekkaan, niin näyttää silti vaativan aina uusimmat rosterit.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Mulla on nyt käynyt sillä tavalla että todennäkösesti blu ray-lukija on sanonut ittensä irti ja mikää peli ei pyöri enää koneella. Hyvin mahollista että tää liiga tyssää meikäläisen osalta tähän. Lähetin Nordisk Filmille (maahantuoja) postia että lukija poksahti, mutta mitään korvauksia sieltä tuskin tulee, kun takuukin on mennyt umpeen. Taitaa olla jonkun näköinen tyyppivika tämä lukijoitten hajoaminen, mitä nyt vähän netistä olen neuvoja hakenut tohon ongelmaan.

Onko kellään muulla kokemusta, miten tuon pleikan kanssa kannattaisi nyt menetellä, jos vastaus on kieltein Nordiskiltä korvausten suhteen? Gigantissa kai saisi vaihdettua uuteen koneesee 190 €:lla ja noiden huolto hinnoista ei ole mitään hajua.

Menee vähän liigasta ohi, mutta se Nordisk Filmin tarjoama vuoden takuu on aika harhaanjohtava, koska maahantuojalla on virhevastuu ja se kestää noin kaksi vuotta, tuotteesta riippuen.

Mun oman vanhan PS3n blueray-lukija poksahti muistaakseni 1v ja 9kk ostohetken jälkeen. Tein virallisen reklamaation NFlle (kuluttajasuojaviraston tms nettisivuilta löytyy dokumenttipohja) ja laitoin siihen vaatimuksen uuden vastaavan laitteen hommaamisesta asap mun käyttöön. Sieltä tuli parin viikon jälkeen vastaus, että lähettävät takuukorjatun laitteen rikkinäisen tilalle.

Takuukorjattu laite tuli ihan kätevästi ja ehdin sillä pelata noin 2vko. Parin viikon jälkeen siitäkin hajosi lukija ja meni kuppi nurin totaalisesti. Aloin vaatia rahoja takaisin NFltä, että saan ostettua xboxin itselleni.

Hyvin pikaisesti NF vastasi, että lähettävät uuden slimmin PS3-laitteen rikki menneen takuukorjatun tilalle. No tämähän kelpasi ja nyt on slimmillä pleikkarilla pelattu vuoden päivät :) Puuta pitää koputtaa ja toivoa, että tuo nyt toimisi..
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Tänään peliä jos liiga vaan toimii. Oon nyt saanu oman netin kuntoon joten siittä ei jää enään kii.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Joku pelaan?? Vihdoinkin sain ton toimiin, nyt pitäs toimia ihan jokasta vastaan pelit!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku pelaan?? Vihdoinkin sain ton toimiin, nyt pitäs toimia ihan jokasta vastaan pelit!

Susta saattaa tulla näiden liigojen pelastaja, kun saat kerrottua salaisuutesi. Sano sille pikkuveljes nörttikaverille, että tulee kertomaan kaikille! :D
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Susta saattaa tulla näiden liigojen pelastaja, kun saat kerrottua salaisuutesi. Sano sille pikkuveljes nörttikaverille, että tulee kertomaan kaikille! :D

Joo, mielellään otetaan vinkkejä vastaan - aiemmista ei ole ollut mitään hyötyä.

New York Islandersin puukädet linjoilla klo 19->
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jooh eipä tämä paska sitten toimi noiden uusien kokoonpanojen kanssa VITTU!
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Ottawa on taas koittamassa pelejä..
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Noniin yeahbuddy_:n Florida jättää leikin kesken, vaikka ei kausi mitenkään kovin huonosti ole lähtenyt käyntiin mutta, kun en ole avannut pleikkaria varmaan viikkoon niin huomannee varmaan, että motivaatio on vähän kadoksissa koko peliin/peleihin. Kaiken lisäksi kun pelejä ei välttämättä kaikkia vs saa edes pelattua niin se ei auta asiaan. Pitänee muistaa ensi vuonna, ettei osallistu liigoihi, kun tietää ettei välttämättä jaksa pelata loppuun asti.

Käyn itse poistamassa itseni täs joku päivä tai sit GM voi poistaa kans jos haluaa nopeammin asian järjestykseen. Sori tästä vaivasta.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Tietääkö kukaan miten pitkään tää kokoonpanoista johtuva bugi rasittaa tätä nettipelaamista? Korjaako se tuleva patch asiaa?

Ajattelin vaan kun en oo saanu yhtään peliä koko viikolla pelattua netissä, en edes pika pelejä. Pikku hiljaa menee hermot siinä määrin että taitaa lentää koko nettipelaaminen romukoppaan, samalla kenties koko peli. Kiitos tästä EA!

Edit: Hahaa, ja kuin ihmeen kaupalla nettipelit toimiikin... saa nähä kuin pitkään. Täytyykin kohta suunnata Onnellisuus-ketjuun. On tää vaan hienoa
 
Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jokos nää liigamatsit pelittää? Olis aikaa pelailla tänään.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Edelleen suosittelen odottelemaan patchiä koska liigan saattaa joutua alottamaan alusta. Nimittäin aikasempina vuosina patchi ei toiminut jo aloitetuissa liigoissa. Tosin mitään tietoa patchin sisällöstä ei ole vielä tullut, mutta luulis että liiga systeemi olis korjattu. Operationsportsilla oli tieto että patchi on valmis ja lähtenyt ealta eteenpäin, eli todennäkösesti kun sony ja ms ovat tarkistaneet niin tulee jakoon. Eiku vaan odottelemaan, eiköhän tään vuoden versiossa saada edes yksi liiga pelattua
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Ottawa on linjoilla.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Tämäkin ketju on jo semikuollut ja meinaa tippua toiselle sivulle. Kertokaas siis pojat että mikä on liigan status.
- toimiiko pelit kaikilla?
- jaksaako porukka vielä tätä höntsätä?
- onko tässä enää järkeä?

Itse olen kyllä sitoutunut pelaamaan puuttuvat pelit jos ne toimivat ja myös muiden osalta saadaan sitoutuminen liigaan. Noin puolet peleistä suunnilleen jäljellä. Oma mielenkiinto liigaa kohtaan on kuitenkin kaikista ongelmista johtuen hiipunut ja pelejäkään en ole saanut aikaan varmaan pariin viikkoon (osittain oma vika, koska pari kertaa en ole päässyt vataamaan haasteeseen, kun on ollut HUT tai joku muu peli menossa).

Tuntuu että jengiä on linjoilla harvakseltaan ja EA on ongelmillaan sen suurimman mielenkiinnon tappanut (historia todistaa, että nämä liigat pitäisi saada tiiviissä aikataulussa pelattua tai sitten jäävät kesken). Tästä syystä noiden pelien aikaansaaminen on vaikeaa ja yrittäminenkin tuntuu turhalta kun ei ole varmuutta saadaanko sarjaa koskaan päätökseen.

Hommaa voisi selkiyttää tiputtamalla kaikista passiivisimmat pois jo aikaisessa vaiheessa, jolloin tuntuisi mielekkäämmältä paljonkin pelejä pelanneille haalia puuttuvia kasaan. Toinen vaihtoehto on kuopata koko liiga ja starttailla uutta myöhemmin jos mielenkiintoa riittää.

Mielipiteitä?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mulla ei toimi jostain syystä nyt nettipeli oikeastaan lainkaan, ihan aniharvoin saan toimimaan matsin tuolta play onlinen kautta. Ei käryäkään mistä tämä johtuu. En oo nyt pariin päivään taas testannut, mutta patch ei auttanut ainakaan asiaa.
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Tulin eilen reissusta, joten en oo koittanu muutamaan päivään, toimiiko. Jos tää jossain vaiheessa alkaa toimiin, niin kiinnostais edelleen saada liiga pelattua. Mikäli toi sama tökkiminen jatkuu, niin tuskin tästä mitään tulee. Mutta kuten tuossa ylempänä todettiin, on tämä sekoilu aika hyvin saanut tapettua intoa koko touhusta.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Tulisko joku testaileen pelejä nyt? Nettipelaaminen randomeita vastaan on toiminut nykyään loistavasti.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Nettipelaaminen randomeita vastaan on toiminut nykyään loistavasti.
Mistä lähtien? Mulla oli ainakin maanantai-iltana vielä täysin ylitsepääsemättömiä ongelmia.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Mistä lähtien? Mulla oli ainakin maanantai-iltana vielä täysin ylitsepääsemättömiä ongelmia.

Sen jälkeen kun pikkuveli muutti noit nettiboxin asetuksia jotenkin. Ennen sitä toimi noin kaks kertaa kymmenestä, kun koitti saada pelejä aikseks. Pariin päivään ei oo tullu kokeiltua, mutta uskoisin että toimiii vieläkin.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Sen jälkeen kun pikkuveli muutti noit nettiboxin asetuksia jotenkin. Ennen sitä toimi noin kaks kertaa kymmenestä, kun koitti saada pelejä aikseks. Pariin päivään ei oo tullu kokeiltua, mutta uskoisin että toimiii vieläkin.
Voitko kysyä pikkuveljeltä että mitä se muutti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös