PS3: NHL11 Liiga

  • 52 476
  • 813

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jooh vastailen viimeistaan huomenna. Täytyy lähteä kohta pelaan holdemii ja ottaan kuppia ja illalla baariin, joten en taida ennen keritä.

Niin tulisko joku koittaan pelei? Hitusen kiire itellä et tarvis puoleen mennessä alottaa, jotta kerkeisin.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Jooh vastailen viimeistaan huomenna. Täytyy lähteä kohta pelaan holdemii ja ottaan kuppia ja illalla baariin, joten en taida ennen keritä.

Niin tulisko joku koittaan pelei? Hitusen kiire itellä et tarvis puoleen mennessä alottaa, jotta kerkeisin.
Kiits.

Itse vielä töissä ja loppuviikko ulkomailla, joten ei pelejä ennen ens viikkoa.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Mulla ei toimi jostain syystä nyt nettipeli oikeastaan lainkaan, ihan aniharvoin saan toimimaan matsin tuolta play onlinen kautta. Ei käryäkään mistä tämä johtuu. En oo nyt pariin päivään taas testannut, mutta patch ei auttanut ainakaan asiaa.

Atlantalla on ihan sama ongelma. Mikään nettipeli muoto ei toimi oikeastaan ollenkaan. Patch ei auta, nettiboxin asetusten räplääminen ei auta. Keinot alkaa olemaan aika vähissä. Tämän säätämisen seurauksena on mielekiinto koko peliä kohden tippunut todella paljon. No jos se siitä kohta alkais toimimaan taas.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Atlantalla on ihan sama ongelma. Mikään nettipeli muoto ei toimi oikeastaan ollenkaan. Patch ei auta, nettiboxin asetusten räplääminen ei auta. Keinot alkaa olemaan aika vähissä. Tämän säätämisen seurauksena on mielekiinto koko peliä kohden tippunut todella paljon. No jos se siitä kohta alkais toimimaan taas.
Edelleen eilen jatkui sama ongelma. Mikäs Atlantalla on tilanne? Tänään testailen toista modeemia, tosin tuo nykyinen on ihan uusi ja olen jo kertaalleen sitä vaihtanut... Miten tää nyt voi olla näin surkeaa.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Edelleen eilen jatkui sama ongelma. Mikäs Atlantalla on tilanne? Tänään testailen toista modeemia, tosin tuo nykyinen on ihan uusi ja olen jo kertaalleen sitä vaihtanut... Miten tää nyt voi olla näin surkeaa.

Ei oo tilanne muuttunut mihinkään, kerran päivään käyn kokeilemassa että toimisko mutta sekin alkaa tuntua jo ihan turhalle itsensä kiusaamiselle. Kai se on sitten hakattava GM modea.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en ole vähään aikaan jaksanut edes kirjautua sisään, kun tätä ketjua silmäillessäni olen havainnut että jotain ongelmia siellä on. Eli pelit ei toimi vieläkään, vai toimiiko? Etten vaan jää jälkeen jos olen käsittänyt viestit väärin. ;)

Montako peliä porukalla on pelattuna?
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Joo, eipä siellä ole vissiin mitään tapahtunut. Olen silloin tällöin käynyt vilkaisemassa, että viimeisimpien pelien listalla oma 3-4vko vanha peli on vieläkin sijalla 2.

Muuten ehdottaisin uuden liigan pystyttämistä, mutta en vain perkele jaksais tuolla Islandersilla enää peliäkään ;)
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Ei oo tilanne muuttunut mihinkään, kerran päivään käyn kokeilemassa että toimisko mutta sekin alkaa tuntua jo ihan turhalle itsensä kiusaamiselle. Kai se on sitten hakattava GM modea.
Erikoista. Vaihdoin takaisin jo aiemminkin käytössä olleen Telewellin TW-510v3 modeemin, niin ainakin nuo "online play now" -matsit alkoi toimia. Välillä tulilla ollut modeemi oli ZyXel P660-HW, ja sillä tosiaan ei nuo matsit toimineet. Muuten netin toiminnassa ei ole näiden välillä eroa ollut, joten oliskohan joku palomuuriongelma nyt kyseessä?

Koita tsekata oman modeemisi asetuksista onko UPnP -toiminto päällä?
 

EinoKeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko tämä liiga nyt laitettu lopullisesti jäihin vai mikä on meininki? Mun puolesta vaan uutta liigaa pystyyn, jos ei tän peluusta tule mitään. Ja vaikka yksinkertainen sarja, mutta peleille pitäisi pikkuhiljaa päästä.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Jep, eli nyt on sitten viikko jäljellä deadlineen ja siitä alkaa sitten joukkueiden karsinta, eikös?

GM voisi vaikka vetää jonkun linjauksen, että aloitellaanko tätä joskus alusta tms..
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep, eli nyt on sitten viikko jäljellä deadlineen ja siitä alkaa sitten joukkueiden karsinta, eikös?

GM voisi vaikka vetää jonkun linjauksen, että aloitellaanko tätä joskus alusta tms..

Joo tosiaan on menny aikalailla fiilikset koko änärin suhteen. Ihan perseestä, kun liiga liigalta menee perseeleen EA:n perseilyn takia. Mun puolesta voidaan alottaa uusi liigakin, mutta mieluiten yksinkertaisella sarjalla, jotta saataisiin liiga mahdollisimman nopeasti pakettiin ennen jo tavaksi tullutta EA:n sössimistä.

Miltä kuulostaa? Voin tänään tehdä uuden liigan, jos tälle tielle käännytään.

Luultavasti mulla ei toimi kyllä pelit vaikka uuden liigan pistäisin pystyyn. Edelleenkään ei toimi mikään muu online pelimuoto, kuin EASHL ja HUT.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Itsekin kannatan yksinkertaista sarjaa, tollanen 29 peliä on just sopiva määrä. Mutta kannattaao uutta liigaa vielä perustaa, jos niitä pelejä ei kuitenkaan päästä pelaamaan?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jooh vastailen viimeistaan huomenna. Täytyy lähteä kohta pelaan holdemii ja ottaan kuppia ja illalla baariin, joten en taida ennen keritä.

Niin tulisko joku koittaan pelei? Hitusen kiire itellä et tarvis puoleen mennessä alottaa, jotta kerkeisin.

Mites, vastailitko yksityisviestein miten sait pelit toimimaan vai unohtuiko koko asia? Jos vastaus ongelmiin löytyy niin jaa se ihmeessä meidän kanssamme, joilla ongelmia vielä esiintyy. :)
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Ilmotan tässä vaiheessa jo että en aio osallistua uuteen liigaan, mulla on menny hermot tähän EA:n kanssa pelleillyyn jo niin monesti että en aio enää itseäni lisää kiusata. Lisäksi vapaa-aikaakin on nykyisin niin hävettävän vähän.

Kunhan saan tässä tulevina päivinä tuon netti homman selvitettyä ja PS:n takaisin onlineen niin aion vihdoinkin osallistua EASHL:ään Luomuteurastajien riveissä.
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Jos uusi liiga alkaa, olen mukana. Normaalit online-pelit tuntuu toimivan tällä hetkellä suht hyvin. Vois ehkä olla fiksua perustaa joku testiliiga ja kokeilla, onnistuuko siinä pelit?
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaa vai että uutta liigaa taas? :D

No mikäpä siinä. Onhan noita pelejä ihan kiva tahkota muuten vaan vaikka liiga jäisikin taas kesken.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onkos tästä liigasta minkäänlaista tietoo eli tullaanko pelaan loppuun vai mitä tehään...
Miksi muut liigat etenee, mutta tämä on tiltissä ja mitään ei tapahdu?
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Mä oon jo unohtanut koko sarjan melkeinpä.

Olen tänään linjoilla klo 18-20 ja voisin jonkun kanssa koittaa saada matseja aikaiseksi. Tulkaahan kokeilemaan!
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Voisin tulla testiin klo: 22 jälkeen, kun pääsen töist.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt, kun online-liigat ilmeisesti toimivat, niin löytyykö jengiltä mielenkiintoa pelata vielä tällä kaudella näitä Liiga- ja divarikarkeloita? Ajatuksena oli liigojen uudelleen perustaminen, ja noin kuuden viikon mittainen runkosarja. EASHL vie monelta suurkuluttajalta ison osan peliajasta, mutta ainakin itselle on jo tullut ikävä reilujen online-matsien pariin. Voisitte vaikka tähän ketjuun ilmoitella, jos liigatouhut nappaavat, niin voitaisiin sen pohjalta sitten päättää, pelataanko näitä, vai ei.

Myös uudet pelaajat, jotka eivät ole ennen osallistuneet mihinkään Jatkoajan liigaan ovat erittäin tervetulleita suostuessaan noudattamaan herrasmiessääntöjä.

Jengin jakautumisesta Liigaan tai divariin päätettäisiin vanhojen tapojen mukaan, eli liigapaikka on ensin tarjolla niille, jotka sinne kuuluivat silloin, kun nämä joskus toimivat. Tämän jälkeen paikat lunastavat vanhat divarijyrät, ja viimeisimpinä sitten mahdolliset uudet pelaajat.

Tämän viestin tarkoituksena on nyt siis kartoittaa mahdollista vallitsevaa kiinnostusta tähän touhuun. Voin alkaa puuhamieheksi, jos liigat kiinnostavat.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Ihan mielelläni alkaisin tätä peliä taas uudestaan pelaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös