PS3: NHL11 Liiga

  • 53 791
  • 813

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Poistelin rosterit, ketään linjoilla kuka olisi valmis tekemään saman ja kokeilemaan auttaako vanhan liigan kanssa mitään?

Itse itseäni lainaten, bumppaan tän vikalle sivulle näkyviin. Onlinessa olevista kukaan ei vastaa pleikkarin viesteihin joten kokeillaan täällä uusiksi.

My NHL11 -> Save/Load/Delete -> Delete -> poistakaa Onlineleague1 Online league roster, tai molemmat jos olette jo joinanneet uuteen.

Pahin skenaario on tietty se että EA on tumpeloinut oikein urakalla ja unique roster liigat eivät hyväksy kuin ne aidot ja alkuperäiset millä kys. liiga aloitettiin. Jos näin niin kaikki uudetkin liigat leviää saman tien kun tulee uusi rosteripäivitys. Sitten odotellaan patchia jos noin on. Toivottavasti ei.

Edit: juuei toiminut kun koohoosillan kanssa kokeiltiin. Ja jos tuo EA:n foorumilta alle copy-pasteamani käyttäjän spekulointi pitää paikkansa - EA on sitten harvinaisen hiljaa asian suhteen, ei löydy mitään kommenttia EA:lta - niin kusessa on pian myös uusi liiga, ja divari, jne. jne. En jaksa, meen pelaa Haloa.

"If the league was not created with the newest roster update this issue is caused.

Because if you enter a league you download the roster which was online at the time the league was created.

If you then invite someone to a league match you don't have to download the newest one. The one who joins your match has to if a newer one than the one you had used as you created the league is out there. So the one who joins gets a newer roster and is not able to join the session because it's created with the older league roster."
 
Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Tuli nyt itekkin liityttyä liigaan! Tulisko joku kokeileen pelejä?
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu mitä paskaa!

Viime liigassa voitin Calcichewn. Raadoin, taistelin ja pusersin voiton jännittävien vaiheiden jälkeen. Voiton merkitys? Ei mitään. nyt kun otettiin matsit tässä uudessa liigassa niin ei mitään jakoa.

Kaiken kaikkiaan minun loistava alku viime liigassa on nyt siis vedetty viemäreistä alas kuin paskapaperi. Kyllä kannatti pelata aktiivisesti pelejä pois alta ja taistella palkitsevia voittoja kun ei niillä nyt ole mitään arvoa.

Kai Calcichew olet nyt muikean tyytyväinen noihin voittoihisi?

Ennen kuin joku tulee pätemään että "onko tämä nyt meidän vika" niin ei tietenkään ole. Mutta, kävikö kenelläkään mielessä sellainen että nuo viime liigassa saadut tulokset voitaisiin siirtää tähän liigaan luovutusvoittojen kautta? Eipä tietenkään, pitäähän HLe:lle työtapaturmaisesti viime liigassa hävinneiden korjata vahinko takaisin.

Oletko Calci muuten säätänyt jäähyt jotenkin maksimille? Joka tilanteesta tulee jäähy.

PS. Miksi tässä NHL:ssä syöttö on joko toivoton läppäsy tai sitten hirveä jäänuoliainen jota kukaan ei saa kiinni? Good work EA!
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt voisin tulla pelaamaan sua vs.

Hle:htiä vastaan kaksi matsia takana, 9-0 ja 2-1 voitot.

Viime liigassa voitin sinut 6-4 mutta eihän sillä enää ole mitään merkirtystä.

Joudun nyt ihan tosissani miettimään että onko mielenkiintoa enää pelata tätä liigaa. Suurella työllä saadut hyvät tulokset on nyt pyyhitty helvettiin. Onko enää mielenkiintoa tsempata tässä uudessa liigassa?

Pitää nyt vähän aikaa tätä sulatella.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Kausi lähti hyvin liikenteeseen kahdella voitolla Calcichewistä. Tuntuu tää NHL11 sopivan itelle kyllä hyvin, vaikkei hirveesti oo edes tullu pelattua.

Ekaa matsia Calcichew ehkä pienoisesti hallitsi, mutta erittäin tasasta kyllä. Toinen peli sitten hivenen mullepäin. Tuli pelko perseeseen tokas matsis, kun tuli sählättyy mokella 2-3 kavennus maali ; )

Tulokset lukemin 2-3 ja 4-2
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Viime liigassa voitin sinut 6-4 mutta eihän sillä enää ole mitään merkirtystä.

Joudun nyt ihan tosissani miettimään että onko mielenkiintoa enää pelata tätä liigaa. Suurella työllä saadut hyvät tulokset on nyt pyyhitty helvettiin. Onko enää mielenkiintoa tsempata tässä uudessa liigassa?

Pitää nyt vähän aikaa tätä sulatella.

Tottakai jatkat liigan loppuun asti kunnialla. Ei tää oo niin vakavaa ;)

ps. Calcichew voitti molemmat matsit mua vastaan aikasemmas ja nyt hävis molemmat. Eikä vissiin oo itkuporvuraivareita siltä, näin ainakin uskoisin. (tosin toinen voitto oli sääli, kun multa katkes netti kolmannes eräs kun olin 3-1 johdossa.)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu mitä paskaa!..

Jep. Olen ihan sairaan muikean tyytyväinen kun sain voitot sinua vastaan. Ihan uskomaton fiilis.

Mäkin sain Juzsia vastaan turpaan kahdesti ja viime liigassa voitin molemmat. Hitto, oisko Juzsin pitänyt luovuttaa näistä voitot minulle? Ei siinä nyt ole mitään järkeä, että aletaan muistelemaan pelattuja pelejä ja annetaan luovutusvoitot niiden mukaan, kun kaikkia tuloksia ei kumminkaan muisteta.

Ymmärrän toki, että turhauttaa tälläinen. Niin meitä kaikkia varmasti. Liiga alkoi nyt alusta ja näillä mennään, kun ei tuo alkuperäinen liiga toimi.

Hei, tai sitten säästän tuon vanhan liigan jos vaikka EA:n pojat saavat homman rullaamaan niin päästään taas jatkamaan vanhasta sarjasta, ettei kenellekään tule paha mieli. Menee sitten nämäkin pelit aivan turhaan. Jengillä kumminkin aika kova polte päästä pelaamaan matseja.

PS. Juzsi, oot kehittynyt eläimen lailla tässä pelissä! rehellisesti sanottuna meijän ensimmäiset kohtaamiset oli aika pässinlihaa mulle, mutta nyt en pysäytä sua mitenkään. Good job!

PS2. Hle, en ole säätänyt jäähyjä maximiin. Ei varmaan edes voi. Kai sitä nyt saa jäähyjä kun nostat mailaa raivopäisesti ja ajelet kiekottomia miehiä minkä ehdit. Lähinnä siis tuossa 9-0 ottelussa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jep. Olen ihan sairaan muikean tyytyväinen kun sain voitot sinua vastaan. Ihan uskomaton fiilis.

Uskon, sen verran surkeasti sun kausi lähti liikkeelle viime liigassa, toisin kuin nyt. 0p -> 4p muuttu sun eduksesi meidän keskinäioset. Kullanarvoisia pisteitä olisi olleet mulle putoamiskamppailuun.

ps. Calcichew voitti molemmat matsit mua vastaan aikasemmas ja nyt hävis molemmat. Eikä vissiin oo itkuporvuraivareita siltä, näin ainakin uskoisin. (tosin toinen voitto oli sääli, kun multa katkes netti kolmannes eräs kun olin 3-1 johdossa.)

Calci nyt kerääkin joka tapauksessa sen verran pisteitä että himmailee playoffeihin. Itselleni tuo viime liigan alku oli fantastinen, sillä alulla olisin pystynyt kamppailemaan liigassa säilymisestä. Nyt ei paljoa ole fiiliksiä.

Mistä muuten tiedetään ettei tämäkin liiga parin päivän kuluttua sano itseään irti?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Uskon, sen verran surkeasti sun kausi lähti liikkeelle viime liigassa, toisin kuin nyt. 0p -> 4p muuttu sun eduksesi meidän keskinäioset. Kullanarvoisia pisteitä olisi olleet mulle putoamiskamppailuun.

Voin tulla joku päivä lahjottaan sulle ne 4p kännipäissäni! ; )
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
PS2. Hle, en ole säätänyt jäähyjä maximiin. Ei varmaan edes voi. Kai sitä nyt saa jäähyjä kun nostat mailaa raivopäisesti ja ajelet kiekottomia miehiä minkä ehdit. Lähinnä siis tuossa 9-0 ottelussa.

No siinä ensimmäisessä ottelussa turhauduin ja päätin vähän ajella sua kiekottomana. Toisessa pelasin ihan normaalisti mutta tuomarille ei kelvannut
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskon, sen verran surkeasti sun kausi lähti liikkeelle viime liigassa, toisin kuin nyt. 0p -> 4p muuttu sun eduksesi meidän keskinäioset. Kullanarvoisia pisteitä olisi olleet mulle putoamiskamppailuun.



Calci nyt kerääkin joka tapauskessa sen verrna pisteitä että himmailee playoffeihin. Itselleni tuo viime liigan alku oli fantastinen, sillä alulla olisin pystynyt kamppailemaan liigassa säilymisestä. Nyt ei paljoa ole fiiliksiä.

Mistä muuten tiedetään ettei tämäkin liiga parin päivän kuluttua sano itseään irti?

Nojoo. Aloitetaanko tämäkin liiga uudestaan nyt sen takia, että arvon HLe saa minulta yhden tai kaksi voittoa. Tää on jo naurettavaa oikeesti. Tiedän, että sulla on jotain mua vastaan, kun jokaisen meidän pelin jälkeen on jotain pahaa sanottavaa tai kitinää. Ei toki silloin kun voitit yhden matsin 6-4.

Mistä tiedetään, ettei meteoriitti tipu päällesi huomenna tai bussi aja minun päälleni? Ei mistään. Eiköhän vain pelata ja toivota parasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös