Vittu. Eikö ne nyt toimikaan? Mulla on toiminut suhteellisen hyvin kaikki pelit (11 matsia). EA sports. Its in the game vittu.
Mä sain ainakin yhden matsin pelattua.
Vittu. Eikö ne nyt toimikaan? Mulla on toiminut suhteellisen hyvin kaikki pelit (11 matsia). EA sports. Its in the game vittu.
Mä sain ainakin yhden matsin pelattua.
Poistelin rosterit, ketään linjoilla kuka olisi valmis tekemään saman ja kokeilemaan auttaako vanhan liigan kanssa mitään?
Tuli nyt itekkin liityttyä liigaan! Tulisko joku kokeileen pelejä?
Voisinpa tulla kokeilemaan kohta. 5 min?
Kuka haluaa pelata?
Tuu vaan niin otetaan. Odottelen.
Ok käynnistän nyt pleikkarin. Saa nähdä pitääkö jotain päiityspaskaa latailla.
Jooh. Odottelen tossa. Haastan vaikka eka.
Vielkö otat toisen pelin mua vs??
joo voin ottaa kohta. pelaan hle vastaan nyt
Juuh ihan hyvää aikaa on odotella, kun joskus 4aikoihin vasta aattelin nukkuun mennä, koska huomenna vasta iltavuoro.
Joo. Pelailen Hle:tä vastaan toisen matsin nyt jos Hle jaksaa. Sit voin pelaa sua vs.
Ooke. Pistä vaiks tänne viestii niin hipsin tonne pleikkarille.
Nyt voisin tulla pelaamaan sua vs.
Hle:htiä vastaan kaksi matsia takana, 9-0 ja 2-1 voitot.
Viime liigassa voitin sinut 6-4 mutta eihän sillä enää ole mitään merkirtystä.
Joudun nyt ihan tosissani miettimään että onko mielenkiintoa enää pelata tätä liigaa. Suurella työllä saadut hyvät tulokset on nyt pyyhitty helvettiin. Onko enää mielenkiintoa tsempata tässä uudessa liigassa?
Pitää nyt vähän aikaa tätä sulatella.
Vittu mitä paskaa!..
Jep. Olen ihan sairaan muikean tyytyväinen kun sain voitot sinua vastaan. Ihan uskomaton fiilis.
ps. Calcichew voitti molemmat matsit mua vastaan aikasemmas ja nyt hävis molemmat. Eikä vissiin oo itkuporvuraivareita siltä, näin ainakin uskoisin. (tosin toinen voitto oli sääli, kun multa katkes netti kolmannes eräs kun olin 3-1 johdossa.)
Uskon, sen verran surkeasti sun kausi lähti liikkeelle viime liigassa, toisin kuin nyt. 0p -> 4p muuttu sun eduksesi meidän keskinäioset. Kullanarvoisia pisteitä olisi olleet mulle putoamiskamppailuun.
PS2. Hle, en ole säätänyt jäähyjä maximiin. Ei varmaan edes voi. Kai sitä nyt saa jäähyjä kun nostat mailaa raivopäisesti ja ajelet kiekottomia miehiä minkä ehdit. Lähinnä siis tuossa 9-0 ottelussa.
Uskon, sen verran surkeasti sun kausi lähti liikkeelle viime liigassa, toisin kuin nyt. 0p -> 4p muuttu sun eduksesi meidän keskinäioset. Kullanarvoisia pisteitä olisi olleet mulle putoamiskamppailuun.
Calci nyt kerääkin joka tapauskessa sen verrna pisteitä että himmailee playoffeihin. Itselleni tuo viime liigan alku oli fantastinen, sillä alulla olisin pystynyt kamppailemaan liigassa säilymisestä. Nyt ei paljoa ole fiiliksiä.
Mistä muuten tiedetään ettei tämäkin liiga parin päivän kuluttua sano itseään irti?