PS3: NHL11 Liiga

  • 53 791
  • 813

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätä mietinkin itseasiassa pari päivää sitten, mutta en tosiaan uskaltanut edes kokeilla sen pelossa, että muut pelitiedostot häviävät tms. Jos joku rohkea EA:n uhmaaja uskaltaa kokeilla, niin kertokoot vaikutukset.

Mä testaan tänään töiden jälkeen. Tosin tarvitsen jonkun kenen kanssa testata, vapaaehtoisia?
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Muuten kyl mut ollaan jo matsattu. Mut en kyllä usko et pitäs tapahtua mitään kummempia noihin tallennettuihin tiedostoihin, kun palauttaa noi oletuskokoonpanot. Itsekin voin jonkun kanssa testailla jos vain joku haluaa.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Noniin, mä poistin kaikki kokoonpanot mitä vain tallennuksista löytyi. Liigan lobbyyn mentäessä peli vaatii lataamaan uusimmat kokoonpanot. Latasin käskystä. Katsotaan toimiiko nyt.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin, mä poistin kaikki kokoonpanot mitä vain tallennuksista löytyi. Liigan lobbyyn mentäessä peli vaatii lataamaan uusimmat kokoonpanot. Latasin käskystä. Katsotaan toimiiko nyt.

No miltäs vaikutti?

Mites muuten tuo toinen liiga jonka tein tuohon rinnalle niin onko siellä saatu pelejä aikaiseksi?
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Oisko joku halukas kokeilee mun kanssa esim tänää et saisko toimii tän liigan sillee et poistaa sieltä oma nhl -> tallenna/lataa/poista ne kaikki(?) verkkokokoonpanot ja sit lataa vaan ne liigan kokoonpanot eikä koske muihin liigoihin tai normiverkkopeliin. Ja sit kokeiltas et lähtiskö pelittää. Ei taida olla mitään vaikutusta niihin beapro juttuihin kun niillä on ne omat talletukset
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Mikäs tämän liigan kohtalo oikein on? Pitäiskö koettaa aloittaa puhtaalta pöydältä samoilla joukkueilla kokonaan uusi liiga, onko mitään vaikutusta sitten jos niin tekis? Itseäni ainakin liigan pelaaminen kiehtoisi, joten harmittaa tämä tilanne.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäs tämän liigan kohtalo oikein on? Pitäiskö koettaa aloittaa puhtaalta pöydältä samoilla joukkueilla kokonaan uusi liiga, onko mitään vaikutusta sitten jos niin tekis? Itseäni ainakin liigan pelaaminen kiehtoisi, joten harmittaa tämä tilanne.

Olen tosiaan tehnyt jo jonkin aikaa sitten tuon uuden liigan, ja sinne 6 joukkuetta olikin jo tajunnut liittyä. Vielä kun joku kokeilisi pelejä jonkun kanssa niin tietäisi auttaako tuo uuden liigan tekeminen yhtään mitään. Samoin tuota Koivistoisen kikkaa olisi ihan hyvä kokeilla.

Mua alkaa vituttaa tää EA:n touhu ihan tosissaan. Mikä siinä nyt on kun ei liigamatsit onnistu. Tuossa SM-liigassakin ollut hieman ongelmia, vaikka se onkin toiminut vähintäänkin kohtuullisesti.

EDIT: vielä kerran uuden liigan tiedot. Liittykää ja testatkaa.

Nimi: Jatkoaika
Salasana: nokka

Eli samat jengit kuin tässäkin liigassa. Samat säännöt yms. Kunhan nyt sais vaan toimimaan pelit.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
^ Noniin, kaikki liittymään uuteen liigaan hop hop ja koitetaan uuden liigan käynnistystä. Itse pääsen klo 21 jälkeen linjoille kokeilemaan.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Uuskin liiga vittuilee ankarasti. Kerran päästiin Calcin kanssa peli pelaamaan ja sen jälkeen ei enää suostu luomaan yhteyttä toiseen pelaajaan..
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uuskin liiga vittuilee ankarasti. Kerran päästiin Calcin kanssa peli pelaamaan ja sen jälkeen ei enää suostu luomaan yhteyttä toiseen pelaajaan..

Joo tuntuu taas aika toivottomalta tilanteelta. Kannattaako näitäkään pelejä pahemmin pelailla jos nyt ei toimikaan? Perkele.

EDIT: haluaako joku vaihtaa Anaheimin minulta johonkin :D karsee jengi..

EDIT2: Toinen peli nyt ilman ongelmia
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anaheim olisi nyt linjoilla. TUOSSA UUDESSA LIIGASSA. 10/30 on vasta liittynyt siihen. Itse ainakin saanut pelit toimimaan jokseenkin hyvin.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Uudessa liigassa pelit tuntuis toimivan, kaikki sinne niinkuin olis jo. Voiko ton vanhan liigan jotenkin tuhota?

Calci, mun pitää alkaa nukkumaan - herätys helvetin aikasin. Pelataan toi vika peli pois myöhemmin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uudessa liigassa pelit tuntuis toimivan, kaikki sinne niinkuin olis jo. Voiko ton vanhan liigan jotenkin tuhota?

Calci, mun pitää alkaa nukkumaan - herätys helvetin aikasin. Pelataan toi vika peli pois myöhemmin.

Joo ei mitään. Pelataan myöhemmin. Tuli aika loistava fiilis tosta pelistä vaikka pari minsaa ennen loppua olin jo luovuttanut. Sit Getzlaf runnoi maalin edestä kavennuksen räkämaalilla ja 16 sekuntia ennen loppua Lupulin ranne puhui. 3-3 jatkoajalle ja sieltä sitten mulle 4-3 voitto. Kiitti matsista.

Niin, toi uus liiga. Pidetäänkö se nyt meidän pääliigana, eli voiko tuon edellisen poistaa kokonaan? Tulkaa nyt ainakin kaikki testailemaan tuonne uuteen liigaan, että saadaanko pelejä siellä aikaiseksi niin tietää vähän miten tässä tekee. PERKELE nyt kaikki sinne! Anaheim linjoilla!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
EinoKeisaria vastaan hyvät matsit. Tiukkoja päästäpäähän pelejä molemmat. Ekasta Anaheimille 5-4 voitto ja toisesta EinoKeisarille 2-1 voitto(itseasiassa 3-0 voitto, kun katkesi 12 sekuntia ennen loppua.) Nuo katkeamiset yms vituttaa kyllä reilusti, mutta eipä tuo nyt tullut niin pahaan paikkaan. Tappio oli jo melko selvä. Hienoa, että liiga saadaan taas rullaamaan, tosin alustahan tässä joutuu aloittamaan. No kaikki on saanut treenata. :D
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, toi uus liiga. Pidetäänkö se nyt meidän pääliigana, eli voiko tuon edellisen poistaa kokonaan? Tulkaa nyt ainakin kaikki testailemaan tuonne uuteen liigaan, että saadaanko pelejä siellä aikaiseksi niin tietää vähän miten tässä tekee. PERKELE nyt kaikki sinne! Anaheim linjoilla!

Pithää yrittää saada aikaiseksi tänään liittyä uuteen liigaan ja/tai kokeilla saako rostereiden kanssa kikkailulla vanhan toimimaan. Onko uudessa liigassa edelleen tuo unique roster päällä, ts. näkeekö mitään statsejakaan vieläkään?

Muut on reenannu mutta mulla on PS3 ollut lähinnä DVD:n pyörittäjänä pari viikkoa, vaihdan liigan kärkipaikan karsijan paikaksi. Syytän: Reach ja CIV5, rkele...
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Tshekin liigan vakoilumatka on takana, joten yritän tänään illemmalla päästä kanssa tohon uuteen liigaan mukaan. Montaa tappioo ei vielä ehtinyt ensimmäisessä versiossa kertyäkään, joten nyt niitä on taas hyvä alkaa keräämään.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jooh joinin liigaan kun pääsen töistä kymmeneltä. Pelejä voisin alkaa pelata heti pois alta, jos vaan peliseuraa löytyy.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Perseestä koko peli. Ei saatu ainakaan koohoon kanssa toimimaan. Itse en tuolla juurikaan jaksaisi runkkailla ja arpoa että toimiiko vaiko ei. Puolestani voidaan odotella että EA saa korajukset tehtyä ja käynnistetään sarja vasta sitten tosissaan.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Perseestä koko peli. Ei saatu ainakaan koohoon kanssa toimimaan. Itse en tuolla juurikaan jaksaisi runkkailla ja arpoa että toimiiko vaiko ei. Puolestani voidaan odotella että EA saa korajukset tehtyä ja käynnistetään sarja vasta sitten tosissaan.

Aika samoilla linjoilla. Vituttaa olla koko ajan kokeilemassa että toimiiko vai ei.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu. Eikö ne nyt toimikaan? Mulla on toiminut suhteellisen hyvin kaikki pelit (11 matsia). EA sports. Its in the game vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös