Buffalo tullee linjoille joskus puoli yhdentoista jälkeen. Silloin jos joku on paikalla, laittakaa viestiä.
Illalla vai aamulla? Jos nyt aamulla niin voisin tulla.
Buffalo tullee linjoille joskus puoli yhdentoista jälkeen. Silloin jos joku on paikalla, laittakaa viestiä.
Chicago olis linjoilla
Kokeillaan pelittääkö.
Eipä taida pelittää vieläkään.
Mulla ei toiminut eilenkään mikään. Miten SM-Liiga voi pyöriä tuossa vieressä? Siellä ilmeisesti porukka on saanut pelejä tahkottua.
Mitään päävalikkoon ilmaantuvaa päivityspyyntöä, ei edelleenkään mulla näy.
Mullakaan ei siinä päävalikossa näkynyt mitään, mutta painoin vain neliötä niin alkoi päivittämään jotain tuner packia ilmeisesti. Tosiaan tuo Sm-liiga toimii ihan hyvin, ilmeisesti kaikilla. En ymmärrä. Vitun EA.
Joo näin voitaisiin tehdä. Samat joukkueet edelleen, koko vanha liiga vaan deleteen ja uus käyntiin.Mun mielipide on se, että tää liiga on taputeltu ja käynnistetään uus samoilla pelaajilla ja joukkueilla. Ihan naurettavaa kökkiä ja odotella.
Joo näin voitaisiin tehdä. Samat joukkueet edelleen, koko vanha liiga vaan deleteen ja uus käyntiin.
Mun mielipide on se, että tää liiga on taputeltu ja käynnistetään uus samoilla pelaajilla ja joukkueilla. Ihan naurettavaa kökkiä ja odotella.
Onkos Calcichewin mailiin kuulunut mitään vastausta? Huomattiinko siinä eritellä että mistä liigasta on kyse? EA on ollut täysin vaiti tästä, mikä on kyllä aika huolestuttavaa, varsinkin kun tässä on jo aika kauan mennyt...
Luin tuolta muualta et tän ongelman vois poistettua kutakuinkin näin:
"Ongelma tuli silloin kun jos meni normi online peliä pelaa ja pyysi lataan kokoonpanot ja tallensi nämä niin sen jälkeen ei voinut mennä pelaamaan liigapeliä ellei mennyt lataamaan liigan kokoonpanot menemällä liigan aulaan. Eli jos sulla oli käytössä toiset kokoonpanot kuin liigassa ja joku haastaa sut niin ei onnistu."
"Se jolla tota ongelmaa oli niin poisti kokoonpanonsa ja meni liigan lobbyyn lataamaan uudet ja alkoi toimimaan"
Eli toi ylempi teksti ei ole kai kovinkaan olennainen, koska kaikilla on ongelma ettei päästä pelailee. Mut toi alempi onkin kai sit se tärkeämpi.
Pitääkin heti huomenna kokeilla jospa se sit toimis. Ainakin toivottavasti. Tiiä sit mitä sivuvaikutuksia tol on sit esim. bap ja gm jne.