PS3: NHL11 Liiga

  • 53 793
  • 813

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Ei me eilen ainakaan koohoosillan kanssa saatu peliä aikaan, kun ennen kymmentä yritettiin. Ei se kyllä valittanut enää kokoonpanoista. Ei vaan antanut liittyä peliin. En muista mikä oli virheilmotus.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Eli ei toimi? Ihan vitun legendaarista. Toivottavasti korjaavat sen samalla kun päivittelevät kokoonpanoja, joskus kauden avauksen jälkeen, viimeistään.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Ihan perseestä koko liiga ja EA. Jotenki menny fiilis koko touhuun ja oon keskittynyt enemmän EASHLn pelaamiseen. Toivottavasti tuo ny jossain vaiheessa alkais pelittään ja pääsis tipahtamaan Islandersin puukäsien avustuksella divariin.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Toimiiko?

Parille lähetellyt nyt kutsuja, Hellcop, Kerubi80 jne?
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Mulla ei toiminut eilenkään mikään. Miten SM-Liiga voi pyöriä tuossa vieressä? Siellä ilmeisesti porukka on saanut pelejä tahkottua.

Mitään päävalikkoon ilmaantuvaa päivityspyyntöä, ei edelleenkään mulla näy.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla ei toiminut eilenkään mikään. Miten SM-Liiga voi pyöriä tuossa vieressä? Siellä ilmeisesti porukka on saanut pelejä tahkottua.

Mitään päävalikkoon ilmaantuvaa päivityspyyntöä, ei edelleenkään mulla näy.

Mullakaan ei siinä päävalikossa näkynyt mitään, mutta painoin vain neliötä niin alkoi päivittämään jotain tuner packia ilmeisesti. Tosiaan tuo Sm-liiga toimii ihan hyvin, ilmeisesti kaikilla. En ymmärrä. Vitun EA.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Mullakaan ei siinä päävalikossa näkynyt mitään, mutta painoin vain neliötä niin alkoi päivittämään jotain tuner packia ilmeisesti. Tosiaan tuo Sm-liiga toimii ihan hyvin, ilmeisesti kaikilla. En ymmärrä. Vitun EA.

Oon koittanut hakata neliötä ja vaikka mitä, mutta ei vaan onnistu. Todella turhauttavaa.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Mun mielipide on se, että tää liiga on taputeltu ja käynnistetään uus samoilla pelaajilla ja joukkueilla. Ihan naurettavaa kökkiä ja odotella.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mun mielipide on se, että tää liiga on taputeltu ja käynnistetään uus samoilla pelaajilla ja joukkueilla. Ihan naurettavaa kökkiä ja odotella.
Joo näin voitaisiin tehdä. Samat joukkueet edelleen, koko vanha liiga vaan deleteen ja uus käyntiin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielipide on se, että tää liiga on taputeltu ja käynnistetään uus samoilla pelaajilla ja joukkueilla. Ihan naurettavaa kökkiä ja odotella.

Tästäkään ei ole minkäänlaista takuuta, että toimisi. Monet tulevat tästä itkemään, kun on tullut ns. harvinaisia voittoja viimekauteen nähden yms. mulle on toki aivan sama vaikka 25 peliä ehdinkin pelaamaan. Kannattaako siis kokeilla liigan deletoimista? Tehdään pienimuotoinen äänestys tänne nyt.. JOO / EI :D

Noh, voin tehdä tietenkin toisen liigan, hieman eri nimellä ennenkuin deletoin yhtään mitään. Näin varmistetaan toimisiko uusi liiga yhtään sen paremmin. Nyt nukkumaan ja myöhemmin tossa ehkä kolmen aikoihin pistän asiat rullaamaan.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Kannatan sitä, että odotellaan vielä tämä viikko loppuun..

Jos homma on edelleen levällään, niin uusi yritys uudella liigalla sitten.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Oma mielipiteeni on, että koitetaan toimiiko uusiliiga, mutta aletaan pelaamaan sitä vasta vaikka viikonlopun jälkeen ellei vanha liiga rupea toimimaan.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Mua ainakin vähän harmittas jos nyt suorilta jtn uuttaa liigaa pystyyn laitettas kun tullut kuitenkin jo se 25 pelii pelattua. Mut jos enemmistö niin päättää onse hyväksyttävä.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Onkos Calcichewin mailiin kuulunut mitään vastausta? Huomattiinko siinä eritellä että mistä liigasta on kyse? EA on ollut täysin vaiti tästä, mikä on kyllä aika huolestuttavaa, varsinkin kun tässä on jo aika kauan mennyt...
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos Calcichewin mailiin kuulunut mitään vastausta? Huomattiinko siinä eritellä että mistä liigasta on kyse? EA on ollut täysin vaiti tästä, mikä on kyllä aika huolestuttavaa, varsinkin kun tässä on jo aika kauan mennyt...

Eipä ole tullut mitään muuta kuin se "kiitos viestistäsi, asia on siirretty ylemmän tahon käsiteltäväksi"

Teen nyt sen toisen liigan niin kokeillaan saadaanko pelit aikaiseksi.


TOINEN LIIGA LUOTU!

Liigan nimi: Jatkoaika
Lyhenne: JAT
Salasana: nokka

Tulkaa kokeilemaan saadaanko pelit aikaiseksi. Ei pelata vielä, mutta jos menee joukkueiden valinta jutusta eteenpäin niin pitäisi toimia.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Älkää nyt kuitenkaan tuota vanhaa liigaa menkö hätäpäissänne deletoimaan. Kokeilkaa toimiiko homma uudella liigalla, jos toimii täysin moitteetta niin sitten voidaan vaikka äänestää testialueella että siirrytäänkö uuteen.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Luin tuolta muualta et tän ongelman vois poistettua kutakuinkin näin:

"Ongelma tuli silloin kun jos meni normi online peliä pelaa ja pyysi lataan kokoonpanot ja tallensi nämä niin sen jälkeen ei voinut mennä pelaamaan liigapeliä ellei mennyt lataamaan liigan kokoonpanot menemällä liigan aulaan. Eli jos sulla oli käytössä toiset kokoonpanot kuin liigassa ja joku haastaa sut niin ei onnistu."

"Se jolla tota ongelmaa oli niin poisti kokoonpanonsa ja meni liigan lobbyyn lataamaan uudet ja alkoi toimimaan"

Eli toi ylempi teksti ei ole kai kovinkaan olennainen, koska kaikilla on ongelma ettei päästä pelailee. Mut toi alempi onkin kai sit se tärkeämpi.

Pitääkin heti huomenna kokeilla jospa se sit toimis. Ainakin toivottavasti. Tiiä sit mitä sivuvaikutuksia tol on sit esim. bap ja gm jne.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luin tuolta muualta et tän ongelman vois poistettua kutakuinkin näin:

"Ongelma tuli silloin kun jos meni normi online peliä pelaa ja pyysi lataan kokoonpanot ja tallensi nämä niin sen jälkeen ei voinut mennä pelaamaan liigapeliä ellei mennyt lataamaan liigan kokoonpanot menemällä liigan aulaan. Eli jos sulla oli käytössä toiset kokoonpanot kuin liigassa ja joku haastaa sut niin ei onnistu."

"Se jolla tota ongelmaa oli niin poisti kokoonpanonsa ja meni liigan lobbyyn lataamaan uudet ja alkoi toimimaan"

Eli toi ylempi teksti ei ole kai kovinkaan olennainen, koska kaikilla on ongelma ettei päästä pelailee. Mut toi alempi onkin kai sit se tärkeämpi.

Pitääkin heti huomenna kokeilla jospa se sit toimis. Ainakin toivottavasti. Tiiä sit mitä sivuvaikutuksia tol on sit esim. bap ja gm jne.

Tätä mietinkin itseasiassa pari päivää sitten, mutta en tosiaan uskaltanut edes kokeilla sen pelossa, että muut pelitiedostot häviävät tms. Jos joku rohkea EA:n uhmaaja uskaltaa kokeilla, niin kertokoot vaikutukset.

PS. kokeiliko kukaan liittyä tuohon aikaisemmin tekemääni uuteen liigaan? Toimiko siinä pelit?

Liigan nimi: Jatkoaika
Salasana: nokka
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös