jotain paskaa tos nyt vaan on oltava servereissä, sanon mä. manaan kohta vittu chtulhun jos ei homma ala pelata, saatana.Joo mullakin toimi tavis online matsissa, mutta ei noissa liigamatseissa. Mitä perkelettä nyt..
jotain paskaa tos nyt vaan on oltava servereissä, sanon mä. manaan kohta vittu chtulhun jos ei homma ala pelata, saatana.Joo mullakin toimi tavis online matsissa, mutta ei noissa liigamatseissa. Mitä perkelettä nyt..
Miksi en löydä "etusivulta" mitään uuteen tuner settiin viittaavaa? Mikä etusivu? NHL11-päävalikko?
Joku vois tulla mua vastaan koittaan onnistuuko eli kojootit...
Voiko tässä käydä jopa niin, että liiga joudutaan aloittamaan uusiksi?
Onks joku nyt viä onlines? Loin liigan nimeltä NHL testiliiga, jossa salasana on testi. Ihan vaan, että voitas testata onnistuuko pelit siellä. Nyt joku vaan haastamaan... Näyttäs olevan kokoonpanojen hallintakin tullut tohon uuteen liigaan.
Heitän ilmoille ajatuksen liigan "resetoimisesta", nyt jos uusien liigojen messiin tulee mukaan kokoonpanojen hallintakin. Mielenkiintoa tuo lisää pirusti. Toki jo paljon pelejä pelanneita kohtaan pyllistetään. Kommentteja?
En tiedä onko EA nyt sitten päivittänyt jotain, mutta julkaisusta lähtien vain max. 10 hengen liigoissa on ollut tuo mahdollisuus.EDIT: Vai onko tuo kokoonpanon muokkaus mahdollista vain testiliigan 10 osallistujan takia? Näköjään saman valikon alta löytyy, kuin treidaus.
En tiedä onko EA nyt sitten päivittänyt jotain, mutta julkaisusta lähtien vain max. 10 hengen liigoissa on ollut tuo mahdollisuus.
EA ja toimiva nettipeli on muuten mahdoton yhtälö.