PS3: NHL11 Liiga

  • 53 795
  • 813

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Joo mullakin toimi tavis online matsissa, mutta ei noissa liigamatseissa. Mitä perkelettä nyt..
jotain paskaa tos nyt vaan on oltava servereissä, sanon mä. manaan kohta vittu chtulhun jos ei homma ala pelata, saatana.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Miksi en löydä "etusivulta" mitään uuteen tuner settiin viittaavaa? Mikä etusivu? NHL11-päävalikko?

Just se päävalikko, mistä voi valita pelimuodot asetukset ym. Siinä pitäs olla oikeella puolella info laatikko jossa ilmottaa että uusi asennussarja ladatavissa. Tässä versiossa näköjään neliöllä lataa ja asentaa. Eli uusin on versio 1.3. Tämän pystyy tarkistamaan jostain asetuksista(lisään mistä kunhan oon pleikkarilla). Oflinessähän saa käyttää mitä Tuneria haluaa kun taas netissä viimesin on pakollinen.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Vitun paskaa toi verkkoliiga, ei vaan saa pelejä käyntiin. Aloin pelaamaan kaverin kanssa unranked peliä netissä, se toimii.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Sori ekkiv, ei toi vaan skulaa. "Peli-istuntoon liittyminen ei onnistu. Istunnossa käytetään aiempaa kokoonpanoa." Ja mitään ilmoitusta uuden kokoonpanon lataamisesta ei etusivulle tule, enkä mistään tuolta OMA NHL11-sivuiltakaan sitä päivitystä löydä..
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Olsin valmis krapulapeleille, jos toi paska nyt toimii.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Florida on palaillut kahden päivän vapaapäiviltä ja olisi valmis ottamaan matsia jos pystyy. En ole itse vielä testannut miten toimii kun tuli toi uusi asennussarja.

Laittakaa yv/haastetta.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Itse onnistuin ainakin äsken matsin pelaamaan tuloksena 8-5 voitto. Käyn syömäs ja sit lisää peliä jos vastustajia löytyy.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Pelit toimii taas?
Olen ollut työreissussa ja pelit on olleet pari päivää tauolla, mutta tänään koitan päästä taas mukaan kuvioihin.

Noin kasista eteenpäin olen itse online, joten silloin vaan rohkeasti kaikki kokeilemaan!
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Nyt onlinessa..
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla ei edelleenkään onnistu nuo pelit tuolla. Valittaa vaan noista kokoonpanoista yms. PERKELE, ei sitten.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Voiko tässä käydä jopa niin, että liiga joudutaan aloittamaan uusiksi?
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Onks joku nyt viä onlines? Loin liigan nimeltä NHL testiliiga, jossa salasana on testi. Ihan vaan, että voitas testata onnistuuko pelit siellä. Nyt joku vaan haastamaan... Näyttäs olevan kokoonpanojen hallintakin tullut tohon uuteen liigaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jooh, mulla ei toimi tuo verkkoliiga ollenkaan. Mitäs vittua nyt EA? Tehkää asialle jotain niin saadaan pelit taas käyntiin. Osahan vissiin pystyi ainakin eilen pelaamaan?
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Onks joku nyt viä onlines? Loin liigan nimeltä NHL testiliiga, jossa salasana on testi. Ihan vaan, että voitas testata onnistuuko pelit siellä. Nyt joku vaan haastamaan... Näyttäs olevan kokoonpanojen hallintakin tullut tohon uuteen liigaan.

Heitän ilmoille ajatuksen liigan "resetoimisesta", nyt jos uusien liigojen messiin tulee mukaan kokoonpanojen hallintakin. Mielenkiintoa tuo lisää pirusti. Toki jo paljon pelejä pelanneita kohtaan pyllistetään. Kommentteja?

EDIT: Vai onko tuo kokoonpanon muokkaus mahdollista vain testiliigan 10 osallistujan takia? Näköjään saman valikon alta löytyy, kuin treidaus.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heitän ilmoille ajatuksen liigan "resetoimisesta", nyt jos uusien liigojen messiin tulee mukaan kokoonpanojen hallintakin. Mielenkiintoa tuo lisää pirusti. Toki jo paljon pelejä pelanneita kohtaan pyllistetään. Kommentteja?

Mulle on ihan sama. Mä en lähde päättämään mitään, koska tulee sanomista sitten vain. Vajaa 20 pelii pelattuna mulla niin eipä haittaiskaan.
 
EDIT: Vai onko tuo kokoonpanon muokkaus mahdollista vain testiliigan 10 osallistujan takia? Näköjään saman valikon alta löytyy, kuin treidaus.
En tiedä onko EA nyt sitten päivittänyt jotain, mutta julkaisusta lähtien vain max. 10 hengen liigoissa on ollut tuo mahdollisuus.

EA ja toimiva nettipeli on muuten mahdoton yhtälö.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
En tiedä onko EA nyt sitten päivittänyt jotain, mutta julkaisusta lähtien vain max. 10 hengen liigoissa on ollut tuo mahdollisuus.

EA ja toimiva nettipeli on muuten mahdoton yhtälö.

Jep saattaa olla, että tuo mahdollisuus on vain tuossa 10 joukkueen liigassa, mutta äkkiäkös tuon kokeilee...
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Sori Saxon, ei vaan onnistu pelit. Samaa vanhaa herjaa aiemmasta kokoonpanosta. Vittu että menee maku tähän touhuun!

Onko joku onnistunut pelaamaan liigan pelejä viimepäivinä?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Yhden pelin onnistuin pelaamaan jossain kohtia. Tiedä sitten mistä ihmeestä johtui. Ennen ja jälkeen onnistunutta peliä herjannu kans noist kokoonpanoista.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Eipä tunnu toimivan vieläkään ja tuskin enne ensi viikon tuneria ja serveri päivitystä tule toimimaankan. Tai sitten kyseessä on Ea:n tapaa käänyttää ihmisiä hutin puolelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös