PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 88 883
  • 1 217

ZerBo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PePe, Kiekkohait
Mä ilmestyn jossain vaihees iltaa pelaamaa katotaa mikä o miehitys et mahtuuko pelailee kerhol...

Nii harkitkaa ihmees ne kenel ei oo mikkei et hankitte o meinaa mukavaa heittää läppää samal ku pelaa...
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mä ilmestyn jossain vaihees iltaa pelaamaa katotaa mikä o miehitys et mahtuuko pelailee kerhol...

Nii harkitkaa ihmees ne kenel ei oo mikkei et hankitte o meinaa mukavaa heittää läppää samal ku pelaa...

Juu me jatketaan pelejä liigakierroksen jälkeen eli 21.00. Ja pelaillaan varmaan lähemmäs puolta yötä. Tervetuloa vaan silloin linjoille!

Mikit on tosiaan vaan mulla ja niedsillä sekä tietysti sulla zerbo. Eihän se pahitteeksi olisi jos niitä enemmänkin olisi.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu me jatketaan pelejä liigakierroksen jälkeen eli 21.00. Ja pelaillaan varmaan lähemmäs puolta yötä. Tervetuloa vaan silloin linjoille!

Mikit on tosiaan vaan mulla ja niedsillä sekä tietysti sulla zerbo. Eihän se pahitteeksi olisi jos niitä enemmänkin olisi.
Katsotaan, jos ehtii pelaamaan. Ja minultakin mikki löytyy! =)
 
Viimeksi muokattu:

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Tuun surffaileen treeneihin joskus 23.00 aikaan, joten varmaan parit pelit saadaan vielä pelattua ennen puoltayötä.

Mikkiä en omista enkä varmaan tuu omistamaankaan. Pelaan suurimman osan peleistä myöhään illalla, jolloin vaimo nukkuu joko vieressä sohvalla tai seinän takana makuuhuoneessa, joten ei pysty pitämään mitään ylimääräistä meteliä. Ja Team Jatkiksen pelithän aiheuttaa tunnetusti suuria tunteenpurkauksia, joten parempi vaan mutista yksinään hiljaa sisäisesti :D
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Team Jatkiksen pelithän aiheuttaa tunnetusti suuria tunteenpurkauksia, joten parempi vaan mutista yksinään hiljaa sisäisesti :D

Sama täällä :D Parempi ettei hommaa mikkiä, kun pelien aikana tulee huudettua sen verta kovaa, että tulis nopeesti mulle mikkikielto. Toi chatti on kyl helvetin hyvä keksintö...harmi että vasta nyt se hoksattii.
 

ditrim

Jäsen
Mä taidan ostaa kanssa kuulokemikkisetin ihan vaan jo senkin takia, ettei oikeasti tarvitsisi esittää kuulevansa jotain kun on peli käynnissä. Ja otsaan voisin tatuoida KVG.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tuleeko jengiä pelaamaan tänään illalla?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Parit pelit pelattiin Kerun, Kempulan ja Zapparan kanssa. Kauden saldo nyt 9-4-0.

Nyt kun joukkueen pelaajamäärä on supistettu yhdeksään yhtenäisyyden lisäämiseksi, on erittäin toivottavaa että pelaajat olisivat aktiivisia! Jos näin ei kuitenkaan ole, niin joutuisimme kääntämään katseet uusiin pelaajiin ja sitä emme lähtökohtaisesti halua tehdä.

Pari maalia videoituna:

- Fuparin & Sterrgen yhteistyötä

- Jatkoajan viimesekuntien maali, kempula-kerubi.
 

Durable

Jäsen
Nyt kun joukkueen pelaajamäärä on supistettu yhdeksään yhtenäisyyden lisäämiseksi, on erittäin toivottavaa että pelaajat olisivat aktiivisia! Jos näin ei kuitenkaan ole, niin joutuisimme kääntämään katseet uusiin pelaajiin ja sitä emme lähtökohtaisesti halua tehdä. [/URL]

Onkos Zappara vielä virmasella vai onko saanut jo sopimuksen?
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Ostin sen uuden pleikan joten voin iltasinkin pelailla.. Mut on enää supertähti kortti sekä jokainen boosti meni lukkoon... Joten statsin tippuivat aikalailla. Saa nähä miten pelit sujuu
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Vietän viikonlopun Kainuussa, joten oon mukana peleissä seuraavan kerran sunnuntai-iltana. Tsemppiä peleihin ja pistäkää kunnon voittoputki aluilleen. Boris varmaan laittaa välillä raporttia siitä miten pelit on sujuneet?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Vietän viikonlopun Kainuussa, joten oon mukana peleissä seuraavan kerran sunnuntai-iltana. Tsemppiä peleihin ja pistäkää kunnon voittoputki aluilleen. Boris varmaan laittaa välillä raporttia siitä miten pelit on sujuneet?

Hyvää änäritöntä viikonloppua Kempulalle! Lupaan raportoida peleistä tänne edes kerran illassa. :)

Ja nyt kohta on pelit starttaamassa!
 

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Itellä kans tänä viikonloppuna on kaikenlaista ohjelmaa, joten peleillä seuraavan kerran luultavasti sunnuntaina.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Onnittelut naapurille lakanasta. Hyvin pelattu.

Lämmittää myös sydäntä, että tekin tunnustatte väriä.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perjantai-illan ja yön aikana pelattiin yhteensä 11 ottelua, joista voitettin 8 ja kolme luonnollisesti hävittiin. Noissa 11 ottelussa maaliero oli hyväksemme 44-16. Eli nappiin meni. Kauden saldo nyt 20-8-0.
Mahtavaa pojat! Itse olen tänään varmaankin linjoilla tuonne kello 18 asti. Pelailen muita pelejä, mutta sitten jos ja kun porukkaa alkaa ilmestyä linjoille vaihdan NHL:n sisälle. Katsotaan jos saadaan pelejä tässä, jossain vaiheessa järkättyä.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Parit matsit ois aikaa pelata. Yhtä hyökkääjää vielä huutaisi, tulkaahan pelaamaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös