No minäpä liityn seuraan.Olisko pelejä? Kerubin kanssa ollaan online.
No minäpä liityn seuraan.Olisko pelejä? Kerubin kanssa ollaan online.
Hyvä homma!Minäkin liityn seuraan yhdentoista jälkeen.
Onkos tänään tulossa jengiä pelaamaan?
Mitäs me tehdään kun playoffit on jo ovella? Mennäänkö niillä ketkä on paikalla vai sovitaanko ketkä pelaa jne?
Pudotuspelit alkaa siis ensi yönä ja silloin tuskin pelejä saada aikaan. Nyt pitää siis viikonloppua varten sopia millä kokoonpanolla pelit pelataan. Mun osalta taitaa pelit jäädä väliin, koska huomenna neljän jälkeen lähden ottamaan kavereilta pokerista rahat pois. Kotona oon todennäkösesti joskus puolenyön aikoihin ja sen hetken pelikunto tuskin on parhaimmillaan. Lauantaina taas lähen about 16.00-17.00 taas olutta ottamaan, niin siinä vaiheessa viiri on todennäköisesti jo hilattu kattoon?
Jos vain porukka pääsee peleille huomenna ennen neljää, niin silloin Homer J. Simpson on mukana. Siis jos pelipaikka heltiää...
Jos porukka vaan jaksaa oottaa ja kaikilla on sunnuntaina aikaa, niin mulle kävis sunnuntaista noin 17.00:sta eteenpäin mikä aika vaan. Mutta jos saatte porukkaa kokoon, niin ei mun takia tarvi oottaa.
Tarviipas :) kyllä ainaki mulle toi sunnuntai käy kerran voidaan pelata normipelejä välissä.
Aattelin tossa pari päivää sitte, että ne kaks Boriksen palkkaamaa kynäilijää käy kuitenkii pelaamassa playoffit meidän tietämättä, mut onneks Boris heitti ne mäkeen :)
Aattelin tossa pari päivää sitte, että ne kaks Boriksen palkkaamaa kynäilijää käy kuitenkii pelaamassa playoffit meidän tietämättä, mut onneks Boris heitti ne mäkeen :)
Boriksella alkaa muuten jo kulumaan saapikkaista nahkapinta kun pitää potkia ylimääräisiä pois. Äänikin alkaa hävitä kun Boris karjuu venäläisellä aksentillaan: "You´re fired!"
He voivat ihan hyvin odottaa sunnuntaihin, että sinäkin pääset pelaamaan. Olet varmaan ansainnut paikan paremmin, kun minä koska olet varmasti ollut aktiivisempi, kuin minä joten ei siinä mitään. Varmaan minä sitten saan myöhemmin tilaisuuden testata playoffeja :) Nyt olen saanut viime aikoina mukavasti aktiivisuuttakin omaan pelaamiseen, kiitos töiden normalisoituminen. Katsellaan millon pääsee taas pelailemaan. Tänään tai huomenna!Tosin tilastojenkin puolesta Fupar on oikeutettu pelaavaan kokoonpanoon
Jos tämä viisikko on samaan aikaan linjoilla tänään tai huomenna niin peliä vaan. Muuten voitaisiin odotella sunnuntaihin asti.
Kaveri lopetti näköjää kesken. Mut me haastetaa teidän uudellee? Saadaan enemmän ku 2 jätkää kans vireille.