PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 89 017
  • 1 217

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Minäkin liityn seuraan yhdentoista jälkeen.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mitäs me tehdään kun playoffit on jo ovella? Mennäänkö niillä ketkä on paikalla vai sovitaanko ketkä pelaa jne?

P.S. Yksi todellinen vahvistus tulee pelailemaan ainakin hetkeksi Team Jatkikseen. Kyseessä sentteri/laituri.
 

ditrim

Jäsen
Mitäs me tehdään kun playoffit on jo ovella? Mennäänkö niillä ketkä on paikalla vai sovitaanko ketkä pelaa jne?

Kannattaa myöskin miettiä sitä, että haluaako voittaa pleijarit vai ei. On kuulemma suhteellisen perseestä voittaa mestaruus ja sitten seuraavalla kaudella katsella kun vastustajat häipyy matseista siinä viirinnoston kohdilla. Mutta ainakaan mulle ei ole merkitystä kuka niitä pelaa. Enemmän odotan pelejä luomuja vastaan.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Olipahan ailahtelevaa peliä tänään...Tappioita tuli ja voittoja tuli, mutta ainakin niissä, missä ite olin mukana, peli tuntui todella tahmealta. Toivottavasti ei pudotuspeleissä ole samanlaista puuroa.

Pudotuspelit alkaa siis ensi yönä ja silloin tuskin pelejä saada aikaan. Nyt pitää siis viikonloppua varten sopia millä kokoonpanolla pelit pelataan. Mun osalta taitaa pelit jäädä väliin, koska huomenna neljän jälkeen lähden ottamaan kavereilta pokerista rahat pois. Kotona oon todennäkösesti joskus puolenyön aikoihin ja sen hetken pelikunto tuskin on parhaimmillaan. Lauantaina taas lähen about 16.00-17.00 taas olutta ottamaan, niin siinä vaiheessa viiri on todennäköisesti jo hilattu kattoon?

Jos vain porukka pääsee peleille huomenna ennen neljää, niin silloin Homer J. Simpson on mukana. Siis jos pelipaikka heltiää...

Vielä oma ehdotus kokoonpanolle pudotuspeleihin:

Kempula - Sterrge - ?
Antlaa - Babu
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Pudotuspelit tosiaan edessä ja peli on pahasti ailahtelevaa. Nyt pitääkin sitten kapteenin muistaa vaihtaa asetuksista "pudotuspeli" -> "normaaliin peliin", jottei tule vahingossa pelattua playoffeja. Katsotaan missä vaiheessa ruvetaan niitä tahkoamaan.

Oma pudotuspeliviisikko:

X - sterrge - Y
Antlaa - Boris

Ideana tuossa se että sterrge saa itse valita laiturinsa. Vaikkapa porukasta Kerubi, Kempula & Fupar.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Pudotuspelit alkaa siis ensi yönä ja silloin tuskin pelejä saada aikaan. Nyt pitää siis viikonloppua varten sopia millä kokoonpanolla pelit pelataan. Mun osalta taitaa pelit jäädä väliin, koska huomenna neljän jälkeen lähden ottamaan kavereilta pokerista rahat pois. Kotona oon todennäkösesti joskus puolenyön aikoihin ja sen hetken pelikunto tuskin on parhaimmillaan. Lauantaina taas lähen about 16.00-17.00 taas olutta ottamaan, niin siinä vaiheessa viiri on todennäköisesti jo hilattu kattoon?

Jos vain porukka pääsee peleille huomenna ennen neljää, niin silloin Homer J. Simpson on mukana. Siis jos pelipaikka heltiää...

Ois kyllä hyvä sopia kuviot kuntoon. En taida ite pääästä huomenna linjoille, joten lauantaille menis mun osalta jos kelpuutetaan kentälle häsläämään.

kokoonpano toivomus ois:

Kempula - x - Kerubi
Antlaa - Boris
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Jos porukka vaan jaksaa oottaa ja kaikilla on sunnuntaina aikaa, niin mulle kävis sunnuntaista noin 17.00:sta eteenpäin mikä aika vaan. Mutta jos saatte porukkaa kokoon, niin ei mun takia tarvi oottaa.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Jos porukka vaan jaksaa oottaa ja kaikilla on sunnuntaina aikaa, niin mulle kävis sunnuntaista noin 17.00:sta eteenpäin mikä aika vaan. Mutta jos saatte porukkaa kokoon, niin ei mun takia tarvi oottaa.

Tarviipas :) kyllä ainaki mulle toi sunnuntai käy kerran voidaan pelata normipelejä välissä.
 
Viimeksi muokattu:

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Tarviipas :) kyllä ainaki mulle toi sunnuntai käy kerran voidaan pelata normipelejä välissä.

No jos maltatte, niin oishan se kiva päästä mukaan :) Aattelin tossa pari päivää sitte, että ne kaks Boriksen palkkaamaa kynäilijää käy kuitenkii pelaamassa playoffit meidän tietämättä, mut onneks Boris heitti ne mäkeen :)

Mut ei mulle noi pelit oo niin hirveen tärkeitä, että jos porukkaa on linjoilla ja peli kulkee, ni ei muuta kun viiriä hakemaan!
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Aattelin tossa pari päivää sitte, että ne kaks Boriksen palkkaamaa kynäilijää käy kuitenkii pelaamassa playoffit meidän tietämättä, mut onneks Boris heitti ne mäkeen :)

Hehe ite olin kanssa ihan varma tuosta :) mutta juu oneks jötkät ulostettiin. Ihan hyviä olivat pelaamaan mutta eivät kyllä sopineet meitin jengii.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Aattelin tossa pari päivää sitte, että ne kaks Boriksen palkkaamaa kynäilijää käy kuitenkii pelaamassa playoffit meidän tietämättä, mut onneks Boris heitti ne mäkeen :)

Itseasiassa nämä kynäilijät maksoivat minulle siitä hyvästä, että pääsivät pukemaan tarunhohtoiset Team Jatkiksen pelipaidat yllensä.

Boriksella alkaa muuten jo kulumaan saapikkaista nahkapinta kun pitää potkia ylimääräisiä pois. Äänikin alkaa hävitä kun Boris karjuu venäläisellä aksentillaan: "You´re fired!"
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Boriksella alkaa muuten jo kulumaan saapikkaista nahkapinta kun pitää potkia ylimääräisiä pois. Äänikin alkaa hävitä kun Boris karjuu venäläisellä aksentillaan: "You´re fired!"

No mut sun hakujahan nää kaikki on ollu, ketkä paria peliä on käyny koittamassa ;) Sulla on kuitenkin sen verran hyvä auktoriteetti, että saat pitää sen saapikkaan jalassa. Eiköhän me sen verran kolehtia saada kerättyä, että sulle uudet maihinnousukengät hommataan jos se siitä on kiinni :)
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Minun puolesta voitais aloittaa playoffit vasta sunnuntaina. Tänään ja huomenna on varmaan kaikenlaista muuta hommaa niin todennäköisesti pääsen pelaamaan vasta myöhäisillasta ja parempihan se olisi pelata tosipelit päivällä vireystilan ollessa parhaimmillaan. Yhtään playoff-ottelua en ole pelannut Team Jatkiksen aikana, joten nyt olisi kiva päästä kokeilemaan, jos mahdun aloitusviisikkoon.

Oma ehdotus joukkueeksi:

Fupar - Sterrge - Kerubi

Antlaa - Boris

Sterrge ja Kerubi ovat pelanneet yhdessä alusta asti ja heillä yhteispeli toimii loistavasti. Ilman tätä kaksikkoa ei mielestäni pitäisi pudotuspelejä pelata. Vasemman laiturin paikalla voi pelata periaatteessa kuka vaan, mutta suosin tässä tapauksessa alkuperäisjäseniä. Tosin tilastojenkin puolesta Fupar on oikeutettu pelaavaan kokoonpanoon

Boriksen paikka oikean pakin paikalla on kiveen hakattu. Puolustaa tarvittaessa yksinkin omaa maalia muiden surffaillessa vastustajan maalin takana ja tehoja syntyy myös hyökkäyspäässä. Antlaa puolustaa omassa päässä hyvin ja jakelee hyviä syöttöjä.

Jos tämä viisikko on samaan aikaan linjoilla tänään tai huomenna niin peliä vaan. Muuten voitaisiin odotella sunnuntaihin asti.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosin tilastojenkin puolesta Fupar on oikeutettu pelaavaan kokoonpanoon
Jos tämä viisikko on samaan aikaan linjoilla tänään tai huomenna niin peliä vaan. Muuten voitaisiin odotella sunnuntaihin asti.
He voivat ihan hyvin odottaa sunnuntaihin, että sinäkin pääset pelaamaan. Olet varmaan ansainnut paikan paremmin, kun minä koska olet varmasti ollut aktiivisempi, kuin minä joten ei siinä mitään. Varmaan minä sitten saan myöhemmin tilaisuuden testata playoffeja :) Nyt olen saanut viime aikoina mukavasti aktiivisuuttakin omaan pelaamiseen, kiitos töiden normalisoituminen. Katsellaan millon pääsee taas pelailemaan. Tänään tai huomenna!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Team Jatkiksen aktiivisimmat pelaajat ottelumäärissä ovat: Boris, sterrge, Kerubi, Kempula, Antlaa ja Fupar. Kaikilla meillä on pelattuna yli 100 matsia rakkaan joukkueemme riveissä. Onkin mielestäni reiluinta että aktiivisuudesta palkitaan ja playoffit pelataan tällä poppoolla.

Kempula - Sterrge - Kerubi
Antlaa - Boris


Fupar pitää ensimmäistä varasijaa mikäli joku joutuu jäämään playoffeista sivuun.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Boris kävi yöllä taas pelaajamarkkinoilla...

Kaksi leppoista kaverusta Kuopiosta tuli joukkueeseen. Yksi hyökkääjä (sentteri/laituri) sekä puolustaja. Pelattiin heidänkin kanssaan kaksi peliä eilen ja vaikka itse kullakin oli promilleja veressä, niin ihan hyvinhän se sujui ensimmäisiksi yhteisiksi peleiksi. Onneksi kevyestä kaljoittelusta huolimatta emme onnistuneet sössimään pudotuspelejämme vaan ihan normipelailuun tyydyttiin.
 

ditrim

Jäsen
Päiväpelejä?
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Kaveri lopetti näköjää kesken. Mut me haastetaa teidän uudellee? Saadaan enemmän ku 2 jätkää kans vireille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös