PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 88 142
  • 1 217

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
PS3: NHL11 - EASHL - Team Jatkis

Team Jatkis on syksyllä 2010 perustettu EA Sports Hockey League -joukkue pleikkarin puolella. Olemme jatkoaika.comin käyttäjistä koottu joukkue. Pelaamme kaudesta toiseen eliitti-divisioonassa ja olemme kolmeen kertaan voittaneet Elite Playoff Championshipin. Jokaisesta pelistä lähdemme hakemaan voittoa, vaikka koitammekin parhaamme mukaan säilyttää hommassa sopivan rennon asenteen. Joukkuepeli on kaiken A ja O tässä seurassa.

Joukkueen GM-kolmikko vastaa uusista värväyksistä ja erottamisista sekä muista pienemmistä päätöksistä.

Joukkueen kotisivut: Team Jatkis

Pelaajat:

- Babu (Raisinger) OP/MV GM
- PELL (Kerubi80) OL/OP/VP GM
- Nuppe #5 (Selarit) VL GM
- Kempula (Kempula_80) KH/VL/OL
- Wod (Fupar) OL/VL
- Anakin-Sky (Pqohi) VP/KH/MV
- Silkkeri (Silkkeri) OL/KH/VL
- Tumppii (Luuumu) VL/KH
- TeroK (EikkaKo) OP/VP/OL/VL/KH
- ftr (Sporde) KH/OL/VL/OP/VP
- (Maskuta) KH/VL
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Oon mukana, jos tämä mun ja chymon perustama seura ei ota tuulta alleen. Tällä kertaa en ota hatkoja.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Oon mukana, jos tämä mun ja chymon perustama seura ei ota tuulta alleen. Tällä kertaa en ota hatkoja.

Päätämme uusista pelaajista yksinkertaisesti demokratian avulla. Eli katsotaan tilannetta sitten jos olet joukkuetta vailla.

Yhdelle laiturille ja yhdelle pakille saattaisi olla joukkueessa paikat. Jos olet joukkuepelaaja ja sopivan rennolla asenteella liikkeellä, niin joukkueessa saattaisi olla tilaa.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Mukaan voin tulla jos vain otetaan mukaan. Niin ja kaikki muut paitsi maalivahti menee, koska maalivahtina olen aivan pa*ka. Pari peliä olen EASHL pelannut ja jos otetaan mukaan niin mielenkiintoa riittää ja pelejä tulee pelattua.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Nimimerkki Herkku tulee koittamaan joukkueeseemme kuinka ne pelit sujuu. Mies pelaa pakkia ja veskaria. Päätämme siitä pelipaikasta sitten myöhemmin äänestyksellä.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Joo ilmoittaudun mukaan. Demokratia puhukoon.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Onko demokratia jo puhunut? Tänään voisin koittaa torjua. Siis jos pääsen.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
En pääse vielä, mutta kympin jälkeen vois muutaman pelin pelata.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Jos olette pelaamassa, niin haastakaa ihmeessä meikäläisen uusi seura, Pojut! Minä ja 1 tai 2 kaveria pelaamassa, olisi hauska pelata tuttuja nimimerkkejä vastaan.

Mitä olette mieltä?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Sori tosta viimesestä, hihat paloi noiden bugirannarien kanssa. Väsymyksellä taisi olla myös osansa.

Nimimerkki Herkku lunasti paikan joukkueessa hyvien otteittensa ansiosta, onnea siitä!

Joukkueen pelipaikat ovat täynnä. Jos tarvetta ilmenee niin katsastamme ensimmäiseksi nimimerkkien Sinkel ja mustaseiska potentiaalin, joten uusien pelaajien on turha koettaa ilmoittautua try-outeille.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Nimimerkki Herkku lunasti paikan joukkueessa hyvien otteittensa ansiosta, onnea siitä!

Kiitos tästä. Ei oikeen toi toinen Jatkoajan joukkue tunnu palvelevan kenenkään tarkoitusperiä niin on mahtavaa pelailla porukassa, jossa todella puhalletaan yhteen hiileen. Hyvä että parin ekan pelin näyttö riitti, sillä kahdessa viimeisen matsin näytöillä en olisi päässyt edes Tepsin kokoonpanoon. Tosin vastustajat olivat liikkeistään päätellen melko lailla kovempia kokonaisuudeltaan.

Pelit varmaan jatkuu huomenna? Todellakin raahaudun taas paikalle!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Pelaajien tilastoja joukkueemme peleistä:

PELL/Kerubi80 29ott, 6+11=17, 42min, -18, 88tkl, 5bl, 93lauk.
Spidy#29/Peteee29 27ott, 14+18=32, 26min, -17, 7tkl, 2bl, 170lauk.
Mäntylä #18/sterrge 25ott, 11+27=38, 26min, -8, 26tkl, 16bl, 62lauk.
Babu/Raisinger 22ott, 3+9=12, 36min, -17, 55tkl, 16bl, 65lauk.
Wod/Fupar 18ott, 9+11=20, 36min, -16, 16tkl, 3bl, 118lauk.
Herkku/JulmaHerQ 8ott, 1+1=2, 12min, -6, 37tkl, 10bl, 14lauk.
Kempula/Kempula_80 4ott, 4+2=6, 6min, 0, 7tkl, 2bl, 22lauk.

Poimintoja/kommentteja:
-Lähes kaikilla plus/miinus-tilastot pakkasella, selittyy tosin muutamalla rökäletappiolla.
- sterrgellä komea pistepotti otteluihin nähden.
- Kerubi hallitsee taklaustilastoa, mutta saa jatkossa kovan haasteen Herkulta jolla huima määrä pommeja otteluihin nähden.

Lopuksi vielä täysin lonkalta heitetyt sm-liiga verrokit jokaiselle pelaajalle:
- PELL/Kerubi80 = Mikko Lehtonen
- Herkku/JulmaHerQ = Jyri Marttinen
- Mäntylä #18/sterrge = Perttu Lindgren
- Kempula/Kempula_80 = Eric Perrin
- Spidy#29/Peteee29 = Teemu Pulkkinen
- Wod/Fupar = Michal Birner (viimekautinen)
- Babu/Raisinger = Tero Määttä
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Mitä mieltä olette farmijoukkueesta? Eli sinne pääsevät ne pelaajat, jotka eivät mahdu pääjoukkueeseen. Farmissa ansoutunut pelaaja vosi saada kutsun pääjoukkueeseen ja toisinpän. Ja jos joku pääjoukkueen pelaaja ei syystä tai toisesta pääse yli viikkoon pelaamaan, niin joku farmista voi tulla paikkaamaan?
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Pelaajien tilastoja joukkueemme peleistä:

Mäntylä #18/sterrge 25ott, 11+27=38, 26min, -8, 26tkl, 16bl, 62lauk.



- Mäntylä #18/sterrge = Perttu Lindgren

Jos tosissaan miettii verrokkia mulle oikeista kiekkoilijoista niin sehän on selvästi Kim Hirschovits, kuiteski sen verran tullu maalien jälkee tuomareiden kanssa keskusteltuu kakkos-syöttöjen oikeesta osotteesta.

Pelit on tosiaan joukkueelta sujunu todella mainiosti, voittojakin taitaa olla enemmän kuin tappioita. Toki muutaman kerran on tullu rumasti kuokkaan mutta kuka niitä muistelee! Puolustus on ollut meijän vahvuus ehdottomasti, todella usein vastustajat saavat tehtyä maksimissaan 2 maalia meidän päätyyn.

Kaikenkaikkiaan ollut todella mukava pelata! Toivottavasti päästäis kuun lopussa vääntään pudotuspelejä!

EDIT. Tänään porukkaa tulos pelaileen?
 
Viimeksi muokattu:

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Pelaajien tilastoja joukkueemme peleistä:
- Herkku/JulmaHerQ = Jyri Marttinen

"Kuumenee kiekottomana kamppailutilanteissa turhan usein ja jäähyilee muutenkin liikaa. Joskus tykästyy kiekkoon liikaa ja harhautuu pelin ulkopuolelle. Hieman haluton näkemään omia virheitään."

Noh, hetken jo pelkäsin että nimen perässä lukee Tuukka Mäntylä. Osuva kuvaus kyllä :D

No mutta illalla olen pelillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös