Mites, kova hinku ois päästä pelailemaan, kerran mut mukaan huolittiin messiin! Pelaillaanko tänään illalla, tai pelataan varmaan, mutta mihin aikaan? :)
Itse hyppään linjoille kohtpuoliin, ehkä kuitenkin kymmenen jälkeen. Eiköhän me silloin viimeistään saada pelit pystyyn.
Nuppe #5 (Selarit) vakuutti samantien seurajohdon ja ansaitsi pysyvän sopimuksen. Hienosti pelattu, kuten koko joukkueelta. Nyt jengi näyttääkin sen verran hyvältä että laitetaan rosteri lukkoon ja nautitaan peleistä.
Pikkuhiljaa alkaa ukkoja olemaan onlinessa. Tällä hetkellä minä, sterrge, Zappara ja juntunen88. Eiköhän kohta saada pelejä aikaiseksi.Päivän esteet on omaltaosalta hoidettu, joten ois aikaa pelailla, tuleeko muita jo nyt pelailemaan vai odottelenko tota 17.30-18.00? :)
Reissusta ollaan kotiuduttu ja tossa kympin aikaan voisi käydä pari peliä pelaamassa. Sitten pari tuntia unta palloon ja loppuyö valvotaan Super Bowlin parissa. Meinaako muuten kukaan muu tiimiläisistä katsoa tuota ottelua?
Oli muuten hienoo seurata viikonlopun aikana joukkueen kotisivuilta pelien etenemistä. Murskavoittoja toisensa perään, joten uudet kaverit toi näköjään hyökkäyspäähän tekemisen meininkiä.
Ainakin mä saavun linjoille kympiltä. Tänään aikasemmin meni pelit kyllä käsittämättömän huonosti joten saa nähä tuleeko porukka tänään enää pelailemaan, ainakin itellä jäi paljon skarpattavaa esim viimesessä pelissä otin vaivaset 5 kakkosta...
Voin pelailla Super Bowliin asti, toivottavasti ois muitakin innokkaita valmomaan siihen asti.
En pääsekään ihan vielä linjoille. Saattaa mennä 23.00 asti.
Tänään pelikavereita? Meikäläinen on pienin varauksin pelivalmiudessa pitkin päivää.
Tuun 15min sisällä linjoille..
Tuletuletule....Boris myös!