Mä ilmestyn jossain vaihees iltaa pelaamaa katotaa mikä o miehitys et mahtuuko pelailee kerhol...
Nii harkitkaa ihmees ne kenel ei oo mikkei et hankitte o meinaa mukavaa heittää läppää samal ku pelaa...
Katsotaan, jos ehtii pelaamaan. Ja minultakin mikki löytyy! =)Juu me jatketaan pelejä liigakierroksen jälkeen eli 21.00. Ja pelaillaan varmaan lähemmäs puolta yötä. Tervetuloa vaan silloin linjoille!
Mikit on tosiaan vaan mulla ja niedsillä sekä tietysti sulla zerbo. Eihän se pahitteeksi olisi jos niitä enemmänkin olisi.
Team Jatkiksen pelithän aiheuttaa tunnetusti suuria tunteenpurkauksia, joten parempi vaan mutista yksinään hiljaa sisäisesti :D
Olisko tänään ennen viittä jengi pelailemassa?
Tuleeko jengiä pelaamaan tänään illalla?
Nyt kun joukkueen pelaajamäärä on supistettu yhdeksään yhtenäisyyden lisäämiseksi, on erittäin toivottavaa että pelaajat olisivat aktiivisia! Jos näin ei kuitenkaan ole, niin joutuisimme kääntämään katseet uusiin pelaajiin ja sitä emme lähtökohtaisesti halua tehdä. [/URL]
Onkos Zappara vielä virmasella vai onko saanut jo sopimuksen?
Tästä ei ole tehty vielä ratkaisuja joten toistaiseksi mennään virmasella. Kuinka niin?
Mihis aikaa jengiä olisi tulossa pelailemaan?
Vietän viikonlopun Kainuussa, joten oon mukana peleissä seuraavan kerran sunnuntai-iltana. Tsemppiä peleihin ja pistäkää kunnon voittoputki aluilleen. Boris varmaan laittaa välillä raporttia siitä miten pelit on sujuneet?
Mahtavaa pojat! Itse olen tänään varmaankin linjoilla tuonne kello 18 asti. Pelailen muita pelejä, mutta sitten jos ja kun porukkaa alkaa ilmestyä linjoille vaihdan NHL:n sisälle. Katsotaan jos saadaan pelejä tässä, jossain vaiheessa järkättyä.Perjantai-illan ja yön aikana pelattiin yhteensä 11 ottelua, joista voitettin 8 ja kolme luonnollisesti hävittiin. Noissa 11 ottelussa maaliero oli hyväksemme 44-16. Eli nappiin meni. Kauden saldo nyt 20-8-0.