PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 88 930
  • 1 217

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Aiemmin ei ole kiinnostanut vai? ollaan me muistaakseni teitä vastaan pelailtukin. Kiukkupussi :)

Calcichew hyvä, minulla on aina huumoria mukanani kirjoituksissani. Toiset eivät vaan aina näe sitä. :) Ja olemme muuten käyneet aikaisemmin huutelemassa teidän puolella, että josko saisimme pelit pystyyn. Vastausta vaan ei ole kuulunut. Ja viimeksi kun joukkueemme kohtasivat, poistui luomuteurastajien edustajat kesken pelin, meidän johtaessa peliä 2-0 lukemin.

PS. Keskisormea sulle Calci kun muiden pelaajia ryöstelet!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Calcichew hyvä, minulla on aina huumoria mukanani kirjoituksissani. Toiset eivät vaan aina näe sitä. :) Ja olemme muuten käyneet aikaisemmin huutelemassa teidän puolella, että josko saisimme pelit pystyyn. Vastausta vaan ei ole kuulunut. Ja viimeksi kun joukkueemme kohtasivat, poistui luomuteurastajien edustajat kesken pelin, meidän johtaessa peliä 2-0 lukemin.

PS. Keskisormea sulle Calci kun muiden pelaajia ryöstelet!

Babu hyvä, minä en tunne sinua niin hyvin, että tietäisin sinussa piilevän huumoria.

Tuossa viimeisimmässä pelissä en ollut itse mukana, joten siitä en sen enempää tiedä.

Keskisormea takaisin.. en tiedä miksi, mutta näytänpä silti. Ryöstäminen on kivaa. Vuoden kyykytys, eiku..
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Saisiko riippakivitön Team Jatkis tänään pelit pystyyn? :) Meikäläinen ilmestyy jossain vaiheessa iltaa linjoille.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Sry, hylkäsin liittymispyynnön ei voi omaa seuraa hylätä :)

Joo ihan mielenkiinnosta kyselin alustavasti. :) Ja ajattelinkin että sulla oma jengi on kun oot pelannu enemmä matsei kun kukaa meistä. :) No harm done.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ja viimeksi kun joukkueemme kohtasivat, poistui luomuteurastajien edustajat kesken pelin, meidän johtaessa peliä 2-0 lukemin.

Jos kyseessä oli se matsi, jossa olin minä ja Baarikärpänen, niin toiselta meistä katkesi yhteys ja te ette johtaneet 2-0, tai edes johtaneet. Olitte tappiolla 0-1, CPU miehen ripuliveto siniseltä.

Kaiken kaikkaan helvetin tyhmää kinata täällä tai ylipäätään missään, jostain vitun videopelistä ja kuka pelaa missä.

Toivon kaikkea hyvää Team Jatkikselle.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Jos kyseessä oli se matsi, jossa olin minä ja
Kaiken kaikkaan helvetin tyhmää kinata täällä tai ylipäätään missään, jostain vitun videopelistä ja kuka pelaa missä.

Toivon kaikkea hyvää Team Jatkikselle.

Ei täällä kukaan oo kinannu, kunhan vähän huumorilla heitetty jtn. Taidat olla ainoo joka ottaa nää tosissaan.

Hyvää jatkoa teillekkin, toivottavasti törmäillään jatkossa useamminkin.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jos kyseessä oli se matsi, jossa olin minä ja Baarikärpänen, niin toiselta meistä katkesi yhteys ja te ette johtaneet 2-0, tai edes johtaneet. Olitte tappiolla 0-1, CPU miehen ripuliveto siniseltä.

Kaiken kaikkaan helvetin tyhmää kinata täällä tai ylipäätään missään, jostain vitun videopelistä ja kuka pelaa missä.

Toivon kaikkea hyvää Team Jatkikselle.

Oliko näin? Pahoittelut jos muistan väärin, vaikka elävästi muistelen pelin olleen 2-0 tilanteessa. No anyway, Calcichewin kanssa ollaan parit viestit vaihdettu yyveellä eikä tässä olla hampaat irvessä kinaamassa mistään. :)

Kaikkea hyvää Luomuteurastajille ja Beagle Boylle. Herkku ajellaan seuraavassa kohtaamisessa polvitaklauksella sairastuvalle! :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
En mä asiaa mitenkään sen vakavammin ota, en vaan halua mitään paskanheittoa, kummankaan jengin toimesta.

Askissa nähdään.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ketkä olis tänään tulossa peleille?

Boris on messissä. Voipi tosin olla että kärsin äkillisistä nukahtamisista tämän päivän aikana. Ei oikein riitä nämä 3 tunnin yöunet.

Eilisistä peleistä jäi hyvä fiilis. Luomutkin tuli teurastettua, vaikka koko peli on hävinnyt EA:n tilastoista. Calci varmaan maksoi EA:lle pohjattomasta rahakirstustaan. ;)
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Kotiuduin juuri mökiltä ja nyt olisi aikaa pelata, mutta ilmeisesti olitte juuri lopettaneet pelit. Pitää pelata noita sparripelejä, jos vaikka sais statseja vähän parannettua ja pääsisin lähemmäs legenda-statusta.

Katsoin muuten joukkueen tilastoja ja viimeisen kymmenen ottelun saldo näytti olevan 7 voittoa ja 3 tappiota, joten hienosti olette pelanneet vaikka välillä tuntuu, että joukkkue on aika pahassa kriisissä.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kotiuduin juuri mökiltä ja nyt olisi aikaa pelata, mutta ilmeisesti olitte juuri lopettaneet pelit. Pitää pelata noita sparripelejä, jos vaikka sais statseja vähän parannettua ja pääsisin lähemmäs legenda-statusta.

Katsoin muuten joukkueen tilastoja ja viimeisen kymmenen ottelun saldo näytti olevan 7 voittoa ja 3 tappiota, joten hienosti olette pelanneet vaikka välillä tuntuu, että joukkkue on aika pahassa kriisissä.

Tulen kohta linjoille pelejä kyttäämään.

Muutamat voitot ollaan raavittu kasaan mutta peli ei ole kyllä kaunista. Jotenkin joukkueen otteita leimaa sellaiset puolivillaiset "sinnepäin" ratkaisut ihan perusasioissa. Vaikeaa on ollut, mutta pikku hiljaa täältä tullaan, toivottavasti. Asiaa tietysti auttaisi pelaajien aktiivisuus -> pelejä alle yhdessä -> otteet paranee.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Durable/antlaa83 ansaitsi itselleen vakiopaikan Team Jatkiksen riveistä. Jätkä pelasi jo aiemmin hyvin, mutta kehitystä on tapahtunut ja olemme iloisia siitä että jätkä pelaa meillä.

Eilen nähtiin parissa pelissä jo oikein hyvää kiekkoa. Heti kun saatiin jengiä kunnolla linjoille. Loppua kohden se sitten taas vähän lässähti, väsymyksen piikkiin. Tästä on joka tapauksessa hyvä jatkaa.
 

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Linjoille saavuin juuri ja vapaailta olisi tiedossa, joten pitäisi olla aikaa pelailla.

Vielä jokunen peli olisi veteraani-statukseen (!!) matkaa..
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Meikäläinen tulee 21.00 peleille. Toivottavasti silloinkin on paljon porukkaa linjoilla!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös