PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 89 027
  • 1 217

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Millos saatas pelit pystyyn? Itse valmiina linjoille kunhan porukkaa saadaan.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Vieläkö tänään saatas pelit pystyyn? Meitä on onlinessa tällä hetkellä 2 kappaletta.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Saatasko tänään porukkaa linjoille? Olen ihan yksin tuolla pukukopissa.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Mulla menee pelien aloitus taas sinne myöhäusiltaan.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Maanantain saldona kuudesta pelistä 5 voittoa ja yksi pakollinen tilastotappio. Hyvin meni. Kiitoksia Kerubille, Petelle ja karkadelle sekä viimeiseen peliin ehtineelle kempulalle peliseurasta.

Tiistain pelejä odotellessa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tänään jengiä peleillä? Itse pelivalmiudessa nyt ja tulevaisuudessa. :)
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Otetaanko tänään me vs te?
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Tänään jengiä peleillä? Itse pelivalmiudessa nyt ja tulevaisuudessa. :)

Mä alotan varmaan nyt joulutauon kun toi netti pätkii niin perkeleesti. Eilen katkes yhteys kolmessa viimesessä pelissä ja tänäänkin vähän väliä tökkii. Taitaa olla tuo modemi paskana ni pitää joulun jälkeen hommata uusi. Pelailen sen aikaa BAP:tä jos saisi jotain tehosteita auki.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mä alotan varmaan nyt joulutauon kun toi netti pätkii niin perkeleesti.

Kunhan et kovin kauaa vietä lomaasi, Team Jatkis kun ei ole Team Jatkis ilman Homer J Simpsonia.

Itsekkin lomailen pelin parista 27.12 lähtien ja palaan peleille aikaisintaan 31.12 iltapuolella.

Sitä ennen koitetaan kuitenkin saada kunnon pelit käyntiin!
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Liitytään lomailijoiden joukkoon! Joskus ensi viikon puolessa välissä meikäläinen liittyy taas pelaavaan kokoonpanoon.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Vielä tuli yksi pelaaja hankittua joukkueeseen. Kyseessä on enimmäkseen hyökkääjää pelannut mutta pakkiakin pelaava vahvistus. Hyvä jätkä ja hyvä pelaamaan. Tämän värväyksen jälkeen mun pitää hillitä itseni ettei joukkue paisu enää suuremmaksi. :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Hyvää ja rauhallista joulua Team Jatkiksen pelaajille!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tulisko joku vielä iltapeleille? Tässä Wetromin kanssa ollaan online. Kerubikin oli äsken mutta taisi yhteysongelmat viedä miehestä mehut. Ainakin yks tarvittas, anyone?
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Saatan käydä pari peliä pelaamassa ennen puolta yötä.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Parit pelit saatiin pelattua ja hyvä maku jäi suuhun. Nyt voikin hymyssä suin pitää viiden päivän tauon ja suuntaa landelle. Aikaisintaan perjantai-iltana palaan siis ruotuun. Pitäkäähän joukkue ja tämä ketju pystyssä ja pelatkaa aktiivisesti.

Boris out.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös