Mäntylä #18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Panthers,
Saatasko pelejä pystyyn? Tällä hetkellä minä, kerubi ja nieds onlinessa...
En pääse ennen kierrosta ja kierroksen jälkeen saatan keretä.
Ollaan Juha96 kanssa pukuhuoneessa, mutta ei pääse pelaamaan, koska peli jumahtaa heti kun yrittää valita pelipaikkaa. Kipperi on jumahtanut oikean laitahyökkääjän paikalle ja Kerubi on kapteenina vaikka ei ole edes online-tilassa. Jos Kipperi ja Kerubi luette tämän niin käyttäkää pleikkaria kiinni, jos vaikka auttais.
Ollaan Juha96 kanssa pukuhuoneessa, mutta ei pääse pelaamaan, koska peli jumahtaa heti kun yrittää valita pelipaikkaa. Kipperi on jumahtanut oikean laitahyökkääjän paikalle ja Kerubi on kapteenina vaikka ei ole edes online-tilassa. Jos Kipperi ja Kerubi luette tämän niin käyttäkää pleikkaria kiinni, jos vaikka auttais.
Pääseekö tänään jengiä peleille? Jossain välissä iltaa käyn saunassa mutta muuten on hyvin aikaa pelailla.
Olen viikonlopun mökillä, joten pääsen seuraavan kerran pelaamaan sunnuntai-iltana. Tsemppiä peleihin!
Ootteko vielä pelaamassa?
Herkku erosi seurasta täysin omasta tahdostaan ja pelaa kuulemma sparrimatseja jotta saisi paremmat arvosanat ja legenda-statuksen. Sen käsityksen sain että palaisi legendana seuraan? Siellä se tosin Calcichewin palkka-armeijan riveissä luutii tälläkin hetkellä. Shillälailla.
A. Luomuteurastajat ei ole Calcin tai kenenkään muun jengi.
B. Palkka-armeijasta ei kannata puhua, runko jengistä on viime vuodelta.
Siellä se tosin Calcichewin palkka-armeijan riveissä luutii tälläkin hetkellä. Shillälailla.
Oikeestikko?
Katsoppa mitä sillä lukee täällä jatkoajassakin nimimerkin alla...
Ei saatana :D Täähän alkaa menemään rumaks. Ovet paukkuen lähdetään pukuhuoneesta, kun ei olla tyytyväisiä omaan pelaamiseen ja vielä samana iltana mies nähdään vihulaisen riveissä.
Täytyy varmaan kohta taas laittaa juha96 harkintamyssyn alle...
Ja samaan aikaan sanotaan että "Eroan seurasta hetkeksi, pelaan sparrimatseja ja koitan saada peliä kuntoon, tsori". Taisi olla tämä siirto jo pidenpään harkinnassa ja nyt tuli sopiva rako feidata kun "oma peli ei kulje". Täähän on täys farssi saatana! Huvittaa minkälaista draaman kaarta tällainen konsolipeli tarjoaa. :D
Voitaisiin jossain välissä ottaa matsia. Voisi tulla mielenkiintoinen ja kuuma ottelu.
Ai nyt voitas ottaa kun Herkkukin on teillä? Aiemmin ei ole kiinnostanut. Pitäkää tunkkinne.