PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 89 027
  • 1 217

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Meikäläinen on valmiudessa hyppäämään linjoille jos porukkaa saadaan!
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Ehdottomasti! Pääsen vaikka heti hyppäämään linjoille, toivottavasti saataisiin porukkaa paikalle.

Mä pääsen kerrankin näin alkuillasta pelaamaan eli kohta oon pukukopissa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jengiä ny peleille hei! Minä, sterrge ja durable linjoilla.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tänään sitten enemmän porukkaa linjoille? Eilen oli aktiivisuus aika vaisua.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Tuli laitettua veikkauksia Suomi-Tsekki -peliin, joten alkuilta menee sitä katsoessa. Tuun todennäköisesti sitten kymmenen jälkeen linjoille. Ja huomenna on vapaapäivä niin voin pelailla vaikka pitempäänkin.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mikä jengiä vaivaa? Meil on seitsemän hyökkääjää kolmelle pelipaikalle ja vain yhden saa nykyään aktiivisesti pelaamaan. Toinen ilta putkeen kun varrotaan pukukopissa peliseuraa eikä päästä pelaamaan. Kai se on niin että lisää pelaajia on joukkueeseen tuotava. Älkää sitten narisko kun joku sunnuntai pelaajia yhtäkkiä ilmestyykin linjoille ja jengi joutuu vuorottelemaan pelivuoroissa.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Mihis aikaan saatais tänään pelit käyntiin? itellä aikaa pelata 20 asti sit täytyy kokeilla onnea pokerin puolella jossa toivottavasti menee loppu ilta.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mä olen jo linjoilla. Pelailen myös 20.00 asti jolloin lähdetään saunaan oluiden kanssa. :)
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Lesdionin lähtö seurasta oli lähes yhtä yllättävä, kuin tulokin. Olen täällä onlinessa ja äsken tuli viesti lesdionilta että pitäisi tulla pelaamaan kerhopeli. Laitoin viestin takaisin, että tässä jengissä pelataan vain kun vähintään 3 pelaajaa on onlinessä. Seuraava huomio herrasta oli easportsin ilmoituksessa: lesdion on jättänyt seuran :)

Tulkaahan pelaamaan sieltä! Aktiiviset edes ;)
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Minä, antlaa ja kipperi onlinessä...lisää pelaajia tarvittais. Missä ne joukkueen aktiiviset pelaajat nyt on?
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsekkin pääsen pelaamaan taas. Töitä niin paljon taas, että ei ole ehtinyt pelaamaan aktiivisesti. Pahoittelut tästä. Nytkin ehdin ehkä pari pelata, koska aamulla kello taas iloisesti herättää uuteen työpäivään...
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Missä ne joukkueen aktiiviset pelaajat nyt on?

Heh, pääsipäs Kerubi pistämään vastapalloon. :) Itselläni saunareissu vähän venähti ja tyhjien olut-tölkkienkin määrä kasvoi vauhdilla. Mutta nyt Boris hyppää linjoille. :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Pääasiassa oikein onnistunut ilta Team Jatkiksella.

Paljon pelejä, tappioita ja muutama voittokin. Paikallisvastustaja LT kaatui myös suhteellisen vaivattomasti lukemin 4-2. Lisäksi ollaan saatu jengiin 2 vahvistusta jatkoajan ulkopuolelta ja he todella vahvistavat jengiä sekä sopivat hyvin ryhmään. Joukkue onkin tässä ellei yksi romuluinen peruspuolustaja sattuisi jostain löytymään. Kuitenkin ollaan erittäin tyytyväisiä joukkueeseen ja tästä on hyvä jatkaa.

Kiitoksia peleistä!
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Varsinkin ne kaksi peliä, joissa noustiin loppuhetkilllä tasoihin ja jatkoajalla voittoon tuotti suurta mielihyvää. Harvinaista herkkua Team Jatkikselle.

Tämä uusi kaveri Gaida osoitti olevansa mies paikallaan ratkaisuhetkillä. Ensimmäisessä pelissä jatkoajalla voittomaali ja toisessa ensin tasoitus kolmannen erän lopussa ja jatkoerän lopussa syötti minulle avopaikan, josta oli helppo viimeistellä voittomaali. Tätä voittoa tulikin sitten tuuletettua normaali enemmän.

Tänään on sitten kaikenlaista ohjelmaa tiedossa, joten pääsen linjoille vasta puolenyön aikaan.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Meikäläinen olisi linjoilla nyt päivällä ja alkuillastakin, mutta myöhäisillan pelit jää tällä kertaa väliin. Mites muut, saadaanko pelejä ja mihin aikaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös