Mäntylä #18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Panthers,
Ei mulla muutakaan tekemistä ole niin voin tulla linjoille heti kun saadaan pelit pystyyn. Mites saataisko tänään matsit aikaseks luomuteurastajien kanssa?
Ei mulla muutakaan tekemistä ole niin voin tulla linjoille heti kun saadaan pelit pystyyn. Mites saataisko tänään matsit aikaseks luomuteurastajien kanssa?
Ehkäpä. Ilmeisesti kolmen jätkän voimin aloitetaan tossa 14.00-15.00 aikoihin. Kai sitä vois pelata.
Optimitilanne olisi paras viidestä 6vs6-sarja. Me ei päästäis huutelemaan millään yhden ottelun pomppumaaleilla.
Toki tuo oli paras mahdollinen, mutta 6 pelaajaa on meillä aika vaikea saada samaan aikaan. Viikonloppuisin ehkä onnistunee tuollaiset.
Mukava kuulla. Näytettiinkin aivan 90-luvun Jokereilta, vain turkoosi puuttui! Pelille tulen puoli viideltä kun tämä elämää pidempi ruotsin kurssi on ohi. Kunhan kämppis ei ole tahkoamassa Fifaa. Joten näillä varauksilla tulen paikalle.Btw, oli tuossa hieman tylsää, niin tuli taas tuunattua meidän peliasuja.
Mukava kuulla. Näytettiinkin aivan 90-luvun Jokereilta, vain turkoosi puuttui!
Meikäläinen myös linjoilla!
Luomuteurastajien kanssa voisi tosiaan kehitellä vaikka tuollaisen ottelusarjan. Toisi kyllä extralatausta peliin. Toinen vaihtoehto olisi pitää pienimuotoinen turnaus Team Jatkiksen, Luomuteurastajien, Pojujen ja Finlanders Piratesin kesken. Siinä olisi neljä jengiä, joissa kaikissa jatkislaisia. En tosin tiedä onko tuo Finlanders Pirates enää toiminnassa?
Btw, oli tuossa hieman tylsää, niin tuli taas tuunattua meidän peliasuja.
Ite pääsen taas perinteisesti 23.00 jälkeen linjoille.
Onko aina pakko tökkiä pari-kolme kertaa vastustajan jalkoihin, jospa vaikka osuisi siihen kiekkoon? Kakkonen kampituksesta siitä kuitenkin useammin tulee. Onko pakko huitoa mailalla, yrittäen nostaa vastustajan vastaavaa, vaikka kiekkokaan ei ole lähettyvillä? Onko pakko ajaa se taklaus loppuun, vaikka vauhtia on jo liikaa ja vastustaja kasvot laitaa kohden?
Yksi asia mikä pitää mielestäni ottaa puheeksi, jotta pelaamisemme kehittyisi, on tyhmät jäähyt. En ala tässä ketään arvostelemaan, sillä olen itse yksi pääsyyllinen, joka sortuu näihin tyhmiin jäähyihin lähes joka ottelussa. Ottakaa tämä siis terveenä itsekriittisyytenä ja/tai rakentavana palautteena.
[/I]
Itse olen onlinessa, joten peliä vaan, kun jengiä tarpeeksi.Mihin aikaa porukka tulossa tänään linjoille?
Mihin aikaa porukka tulossa tänään linjoille?
Itse olen onlinessa, joten peliä vaan, kun jengiä tarpeeksi.