PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 88 577
  • 1 217

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Ei mulla muutakaan tekemistä ole niin voin tulla linjoille heti kun saadaan pelit pystyyn. Mites saataisko tänään matsit aikaseks luomuteurastajien kanssa?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mulla muutakaan tekemistä ole niin voin tulla linjoille heti kun saadaan pelit pystyyn. Mites saataisko tänään matsit aikaseks luomuteurastajien kanssa?

Ehkäpä. Ilmeisesti kolmen jätkän voimin aloitetaan tossa 14.00-15.00 aikoihin. Kai sitä vois pelata.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
JulmaHerkku ampaisee kotiin koulusta neljän jälkeen. En varmaan pleikkarin ääressä päivystä niin laittakaa tänne viestiä kun pelejä järkkäätte.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Optimitilanne olisi paras viidestä 6vs6-sarja. Me ei päästäis huutelemaan millään yhden ottelun pomppumaaleilla.

Toki tuo oli paras mahdollinen, mutta 6 pelaajaa on meillä aika vaikea saada samaan aikaan. Viikonloppuisin ehkä onnistunee tuollaiset.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toki tuo oli paras mahdollinen, mutta 6 pelaajaa on meillä aika vaikea saada samaan aikaan. Viikonloppuisin ehkä onnistunee tuollaiset.

Jos 6 ei onnistu. niin sovitaan vaikka täällä sitten, että molemmilla joukkueilla on vastaavat pelaajat samoilla pelipaikoilla, eli esim. 2 hyökkääjää, 1 pakki ja maalivahti. Toki jos on eri määrä ukkoja, niin tuo ei tietenkään onnistu, mutta ainakin niin, että maalivahdit olisivat sitte joko cpu:n tai ihmispelaajien ohjauksessa.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Linjoilla ollaan. Heti kun porukkaa vaan alkaa tulla niin tuun itekki pelaamaan. Sillä aikaa tahkoan tota uutta Call Of Dutya.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Meikäläinen myös linjoilla!

Luomuteurastajien kanssa voisi tosiaan kehitellä vaikka tuollaisen ottelusarjan. Toisi kyllä extralatausta peliin. Toinen vaihtoehto olisi pitää pienimuotoinen turnaus Team Jatkiksen, Luomuteurastajien, Pojujen ja Finlanders Piratesin kesken. Siinä olisi neljä jengiä, joissa kaikissa jatkislaisia. En tosin tiedä onko tuo Finlanders Pirates enää toiminnassa?

Btw, oli tuossa hieman tylsää, niin tuli taas tuunattua meidän peliasuja.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Btw, oli tuossa hieman tylsää, niin tuli taas tuunattua meidän peliasuja.
Mukava kuulla. Näytettiinkin aivan 90-luvun Jokereilta, vain turkoosi puuttui! Pelille tulen puoli viideltä kun tämä elämää pidempi ruotsin kurssi on ohi. Kunhan kämppis ei ole tahkoamassa Fifaa. Joten näillä varauksilla tulen paikalle.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mukava kuulla. Näytettiinkin aivan 90-luvun Jokereilta, vain turkoosi puuttui!

Voi ei! Mitä meninkään tekemään?! Tuhosin jotain kaunista. :)

Minä ja Fupar tällä hetkellä pukkarissa. Myös Kerubi on online...
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikamoista sörsseliä. Pari peliä tuli pelattua. Ensimmäisessä testasin sentterin paikkaa. Tuloksena monta aloitushäviötä ja muutenkin koko peli penkin alle. Seuraavassa pelissä palattiin taas laidalle, mutta ei näyttänyt oikeen kenenkään luistin kulkevan ja takkiin tuli. No näitä kausia tietenkin sattuu. Eilen taisi olla seitsemän ottelun voittoputki ja peli kulki. Nyt se on kääntynyt tappioputkeksi. No kyllä täältä taas vielä tullaan, kunhan palaset loksahtelee kohdilleen :) Itse palailen illemmalla (21-22) aikoihin takaisin. Jos sitten taas maistuisi.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Ite pääsen taas perinteisesti 23.00 jälkeen linjoille.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitokset matseista. Ei saatana. Mitä tähän nyt voi sanoa? :D

Eka peli aikamoista sähellystä, siitä onneksi vain 2-0 turpaan. Tolpat kilisi ja sai aika reippaasti nauraa meijän esitykselle. No ei se mitään, tiedossahan tämä oli.

Toka peli repesi sitten tasaisen alun jälkeen liitoksistaan, kun kaikilla taisi vähän pinna kiehahtaa. Omaan peliini voin olla tyytyväinen, kun tiputin Homer Simpsonin. Kaikki on nyt nähty ja koettu, hokkarit naulaan. No ehkäpä joskus voimme haastaa teidät kunnolla.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Meikäläinen myös linjoilla!

Luomuteurastajien kanssa voisi tosiaan kehitellä vaikka tuollaisen ottelusarjan. Toisi kyllä extralatausta peliin. Toinen vaihtoehto olisi pitää pienimuotoinen turnaus Team Jatkiksen, Luomuteurastajien, Pojujen ja Finlanders Piratesin kesken. Siinä olisi neljä jengiä, joissa kaikissa jatkislaisia. En tosin tiedä onko tuo Finlanders Pirates enää toiminnassa?

Btw, oli tuossa hieman tylsää, niin tuli taas tuunattua meidän peliasuja.

Finlanders Pirates sai uuden ilmeen ja vaihtui samalla HC Kummeliksi.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Yksi asia mikä pitää mielestäni ottaa puheeksi, jotta pelaamisemme kehittyisi, on tyhmät jäähyt. En ala tässä ketään arvostelemaan, sillä olen itse yksi pääsyyllinen, joka sortuu näihin tyhmiin jäähyihin lähes joka ottelussa. Ottakaa tämä siis terveenä itsekriittisyytenä ja/tai rakentavana palautteena.

Onko aina pakko tökkiä pari-kolme kertaa vastustajan jalkoihin, jospa vaikka osuisi siihen kiekkoon? Kakkonen kampituksesta siitä kuitenkin useammin tulee. Onko pakko huitoa mailalla, yrittäen nostaa vastustajan vastaavaa, vaikka kiekkokaan ei ole lähettyvillä? Onko pakko ajaa se taklaus loppuun, vaikka vauhtia on jo liikaa ja vastustaja kasvot laitaa kohden?

Näissä tilanteissa maltti on usein valttia. Mene sen pelaajan eteen ja yritä pysyä hänen ja oman maalin välissä. Koita myös estää syöttölinjat. Laukauksen eteenkin voi mennä, mieluummin kuin koittaa tökkiä sitä kiekkoa pois lavasta juuri ennen laukausta.

Silmiinpistävää meidän pelissä on ollut se että me otamme lähes poikkeuksetta enemmän jäähyjä kuin vastustaja. Alivoimalla harvemmin kuitenkaan voitetaan otteluita, joten eiköhän koiteta jättää turhat jäähyt pois yhteisen hyvän puolesta!

Ja vielä korostan sitä että en ole, enkä kuvittele olevani teitä parempi, vaan tämä asia koskee kaikkia yhtä paljon.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko aina pakko tökkiä pari-kolme kertaa vastustajan jalkoihin, jospa vaikka osuisi siihen kiekkoon? Kakkonen kampituksesta siitä kuitenkin useammin tulee. Onko pakko huitoa mailalla, yrittäen nostaa vastustajan vastaavaa, vaikka kiekkokaan ei ole lähettyvillä? Onko pakko ajaa se taklaus loppuun, vaikka vauhtia on jo liikaa ja vastustaja kasvot laitaa kohden?

Itse sorruin aluksi varsinkin tuohon mailan nostamiseen, josta sitten lähdettiin istumaan. Nyt olen jättänyt kokonaan pois ne. Tökkimisestä pitäisi vielä päästä eroon. No eiköhän sekin onnistu. Pitää vaan pitää maltti vaikka, kuinka tekisi mieli.

Kyllä nämä asiat varmasti tästä korjaantuvat, kunhan vain yrittää! Itse ainakin koetan parantaa peliäni ja jättää tyhmät jäähyt pois :)
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Yksi asia mikä pitää mielestäni ottaa puheeksi, jotta pelaamisemme kehittyisi, on tyhmät jäähyt. En ala tässä ketään arvostelemaan, sillä olen itse yksi pääsyyllinen, joka sortuu näihin tyhmiin jäähyihin lähes joka ottelussa. Ottakaa tämä siis terveenä itsekriittisyytenä ja/tai rakentavana palautteena.

[/I]

Se on vaan hyvä asia että välillä uskalletaan antaa myös kritiikkiä, eihän sitä muuten kehitytä! Mulla taitaa olla eniten jäähyjä jengista vaikka en oo pahemmin tapellu joten ite täytyy alkaa vähän rauhottumaan tökkimisissä. Oon huomannu että jos peli sujuu niin voi tulla monta matsia ilman yhtään jäähyä mut sit jos itellä ei taho mikään onnistua niin sitten istun näitä koukkimis/kampitus jäähyjä useamman yhdessä pelissä.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tänään illalla porukkaa peleille? Itse pääsen paikalle arviolta joskus 20.00 jälkeen...
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Voin tulla kans muutamille. Ehtona vaan että nukkumaan pääsee ennen puolta yötä!
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsekki voin muutaman pelata. Tällä hetkellä linjoilla myös Kerubi, joka on pelissä ja Pete, joka pelaa Fallout 3. En tiedä sitten ovatko he pelaamassa. Täällä odotellaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös