PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 88 862
  • 1 217

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Pojut olisi täsäs haastettavissa, ilmoitelkaa tänne jos olisitte pelailemassa!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Teitte muuten ensimmäisen maalinne näköjään syötöllä. Mainiota. Tätä edeltäneeseen 3 peliin vastustaja on tehnyt 7 maalistaan 5 meidän pelaajan kautta, kolme kertaa perseestä/selästä/rinnasta maaliin ja kaksi kertaa luistimen/mailan kautta. Ihan vaan vertailun vuoksi me ollaan tehty näissä noin 100 pelaamassamme pelissä noin kerran tuollaisen maalin. On tää sairasta.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Kaikki lähtikin pois juuri kun olisin itse päässyt mukaan. Mutta enpä olisi ehtinytkään pelata kuin yhden pelin. Jos pelaatte vielä kymmenen jälkeen niin liityn silloin taas mukaan jengiin.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Teitte muuten ensimmäisen maalinne näköjään syötöllä. Mainiota. Tätä edeltäneeseen 3 peliin vastustaja on tehnyt 7 maalistaan 5 meidän pelaajan kautta, kolme kertaa perseestä/selästä/rinnasta maaliin ja kaksi kertaa luistimen/mailan kautta. Ihan vaan vertailun vuoksi me ollaan tehty näissä noin 100 pelaamassamme pelissä noin kerran tuollaisen maalin. On tää sairasta.

toi oli kans mun eka syöttö maali mitä oon eashl:sä tehny. Enkä oo nähny kenenkää muunkaan tekevän.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kaikki lähtikin pois juuri kun olisin itse päässyt mukaan. Mutta enpä olisi ehtinytkään pelata kuin yhden pelin. Jos pelaatte vielä kymmenen jälkeen niin liityn silloin taas mukaan jengiin.

Joo pahoittelut tästä, ehdittiin jo pelaamaan pari tuntia ja aina välillä on kyllä pakko pitää paussia. Itse tulen takaisin tuossa hieman yhdeksän jälkeen ja eiköhän me peli tai pari vielä kympin jälkeenkin pelata.

Teitte muuten ensimmäisen maalinne näköjään syötöllä. On tää sairasta.

Hei vali vali, meille nyt pomppi, kerrankin! :)

Hyvä tasainen peli oli Pojuja vastaan ja hyvin pelasitte vaikka teitä oli vain kaksi. Meiltä ei ollut ihan paras peli, se tietty rentous puuttui. Mutta otetaan ihmeessä uudestaankin peliä!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Hei vali vali, meille nyt pomppi, kerrankin! :)

Hyvä tasainen peli oli Pojuja vastaan ja hyvin pelasitte vaikka teitä oli vain kaksi. Meiltä ei ollut ihan paras peli, se tietty rentous puuttui. Mutta otetaan ihmeessä uudestaankin peliä!

Valitus ei koskenut pelkästään tuota teidän tekemää, vaan kun on nyt viimeseen 4 peliin sitten tehty yhteensä 6 maalia joko meidän pelaajan kautta, tai syötöllä ja niin edelleen. En jaksa oikein ymmärtää miksi meidän veska pomputtaa joka pelissä 5 kertaa ja hakee desperationsavea. No can do :-D
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Valitus ei koskenut pelkästään tuota teidän tekemää, vaan kun on nyt viimeseen 4 peliin sitten tehty yhteensä 6 maalia joko meidän pelaajan kautta, tai syötöllä ja niin edelleen. En jaksa oikein ymmärtää miksi meidän veska pomputtaa joka pelissä 5 kertaa ja hakee desperationsavea. No can do :-D

Mulla on ollut ihan sama fiilis meidän peleistä jo jonkin aikaa. Ihan räikeitä pomppumaaleja ei ole tainnut omiin mennä mutta kaikki löysät rannariheitot siniviivan tuntumasta tai pienestä kulmasta tuntuu uppoavan omiin. Välillä tuntuu siltä että joudutaan laukomaan tuplasti se määrä mitä vastustaja, jotta saisimme saman määrän maaleja. Se on sitten eriasia että onko asia todellisuudessa näin vai tuntuuko se vaan siltä. :)

Mutta ehdottomasti otetaan toistekkin matseja Pojujen kanssa, vai mitä? Pelaatteko muuten aina kahdestaan vai onko teitä enemmänkin?
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Onko porukkaa vielä tänään pelaamassa? Todella kiire viikko niin tämän päivän jälkeen ei ennen viikonloppua ehdi Änäriä tahkota.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Minä, Babu ja Kerubi odotellaan pukuhuoneessa.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Alkaa itellä peli-ilo hiipumaan oman tunaroinnin takia. Yritän jatkuvasti pelata yksinkertaista peliä ja syötellä koko ajan kaverille. Mutta aina ne syötöt karkaa minne sattuu. Äskeisessä pelissä pelattiin paljo 5-3 yv:tä ja aina menetin kiekon huonon syötön serauksena. Syöttötaito on kuitenkin 95, joten taitaa olla itessä kehittämisen varaa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Positiivinen polte jäi jälleen eilisistä peleistä, joten ennen ja jälkeen liigakierroksen olisi matseille tilausta! Mites jengi pääsee pleikkarin ääreen?

HUOM: Joukkueessa on 7 jäsentä, joista osa vähemmän aktiivisia eli max kahdelle vahvistukselle olisi jengissä tilaa.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Positiivinen polte jäi jälleen eilisistä peleistä, joten ennen ja jälkeen liigakierroksen olisi matseille tilausta! Mites jengi pääsee pleikkarin ääreen?

HUOM: Joukkueessa on 7 jäsentä, joista osa vähemmän aktiivisia eli max kahdelle vahvistukselle olisi jengissä tilaa.

Kierroksen jälkeen ehdin muutaman pelaamaan.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eka matsi 5-0 johdossa, kaikilla katkeaa = 0-3 häviö. Oikein mukavaa! Sen jälkeen peli, jossa itsellä nykii ja lopulta katkeaa tilanteessa 2-2 yhteys. Mun pelit taisi olla siinä. Huomenna lisää. Toivottavasti veitte ne! :)
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Tänään porukkaa pelaamassa? Eilen pelattiin kyllä hyvin mutta nyt oli Ea ja botti maalivahdit meitä vastaan, jos tänään paremmalla onnella..?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös