PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 88 195
  • 1 217
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Mitä mieltä tosta farmjoukkueesta?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mitä mieltä tosta farmjoukkueesta?

Kyllä myös omasta mielestäni tuo farmi-ajatus kuullostaa hieman kaukaa haetulta. Emme kuitenkaan olisi edes parempia kuin farmilaiset, joten toisen erillisen joukkueen perustaminen tuntuisi fiksummalta.

Mites otetaanko Sinkel vai mustaseiska vai molemmat try-outille. Laituria tarvitaan?! Tähän mielellään kommentteja!
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Mites otetaanko Sinkel vai mustaseiska vai molemmat try-outille. Laituria tarvitaan?! Tähän mielellään kommentteja!

Voin mä tulla kokeilee laiturina, pakkina pelasin pari peliä ja ne meni vähän päin vi**ua. Mutta eihän kukaan ole seppä syntyessään, pistäkää viestä ja sovitetaan aikataulut, että päästään pelailemaan ja näätte mitä tasoa olen.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Kyllä myös omasta mielestäni tuo farmi-ajatus kuullostaa hieman kaukaa haetulta. Emme kuitenkaan olisi edes parempia kuin farmilaiset, joten toisen erillisen joukkueen perustaminen tuntuisi fiksummalta.

Mites otetaanko Sinkel vai mustaseiska vai molemmat try-outille. Laituria tarvitaan?! Tähän mielellään kommentteja!

Mun puolesta voi ottaa try-outille. Vaikka molemmat. Nyt on ollut toki hyvin pelaajia aina iltaisin peleillä, mutta eiköhän se alkuinto kuitenkin laannu jossain vaiheessa, jolloin pari lisäpelaajaa ei ole pahitteeksi. Ja vois välillä saada pelejä sitten päivälläkin aikaiseksi. Mutta korkeintaan noi kaksi lisää, ettei paisu taas liikaa!

Ja farmin kannalla en ole minäkään. Kuitenkin parasta tässä on, että pääsee samojen tuttujen naamojen kanssa pelaamaan noita pelejä ja silleen se on myös hauskinta. Joutuisi vähän etsimään motivaatiota, jos tuliskin tiputus farmiin pelaamaan tuntemattomien kanssa. Perustakaa ihmeessä oma kerho, niin saadaan kunnon väännöt tännekin aikaiseksi ;)
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Kiitokset kaikille peleistä! Hauskaa oli jälleen kerran. Tänään sattu kyl tulee muutama kova jengi vastaan. Tappioita tuli muutama mutta jokasessa matsissa pysyttiin pelissä mukana kiitos tiiviin puolustuksen! Oma peli oli tänään jotenkin tukkosta, ei tahtonu millään saada syöttöjä omille hyökkäys alueella.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mun puolesta voi ottaa try-outille. Vaikka molemmat. Nyt on ollut toki hyvin pelaajia aina iltaisin peleillä, mutta eiköhän se alkuinto kuitenkin laannu jossain vaiheessa, jolloin pari lisäpelaajaa ei ole pahitteeksi. Ja vois välillä saada pelejä sitten päivälläkin aikaiseksi. Mutta korkeintaan noi kaksi lisää, ettei paisu taas liikaa!

Juurikin näin! Itsekin tuumailin että maksimimäärä olisi siellä kahdeksan tai yhdeksän paikkeilla. Kuitenkin pelipaikkoja on kuusi kappaletta ja suht harvoin on kaikki samaan aikaan linjoilla. Ja tuleehan tuo aktiivisuus jossain vaiheessa laantumaankin.

Otetaan siis molemmat try-outille ja katsotaan sitten tarkemmin että otetaanko kumpi, kumpaakaan vai molemmat? :) Turha noista try-outeista on sitten mitään paineita ottaa. Kunhan pysyy vauhdissa mukana ja pelaa joukkueelleen.

Sinkel / kiiWehl
mustaseiska/mustaseiska

Laitan liittymispyyntöä tulemaan!
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mukavaa! Kiva päästä kokeilemaan paikan vakiinnuttamista jengissä, joka ainakin yrittää pelata järkevästi, ja joukkueena. Eräiden yksilöiden takia meni maku tuohon jacom65-seuraan.

Mietin tossa, että onko se mahdollista, että peliin osallistuu yli 6 hlöä kerralla, niin, että osa aloittaa vaihdossa?

E: Millä kuvakulmalla on mielestänne paras pelata?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tulipahan pelattua eilen (ja tänään) aika paljon! Tulee tosin varmasti jatkossakin sillä tällä hetkellä pelit ns. maistuu. :) Välillä tulee vastaan ihan eliittitason joukkueita joille ei pystytä kyllä millään laittamaan kampoihin, mutta useimmat joukkueet ovat kanssamme tasaväkisiä. Kokojoukkueen puolustus on ollut tähän mennessä se meidän ase. Maalinteossa sen sijaan on ollut puutteita, sillä liian usein saamme tehdyksi sen 1-2 maalia kun pitäisi 3-5 kaappia tekaista. Pitää tosin myöntää että ei se varmasti kovin helppoa ole niitä maaleja tehdä noilla 75 overall pelaajilla. Pelejä vaan alle niin sekin helpottuu.

Sinkel (kiiWehl) ja mustaseiska antoivat näyttöjä joukkueessa ja saavat niitä antaa mahdollisesti nyt torstain peleissäkin, sillä emme ole ehtineet äänestää.

Tilastofaktaa: (päivitettyä)
PELL/Kerubi80 38ott, 12+13=25, 52min, -21, 113tkl, 10bl, 129lauk.
Spidy#29/Peteee29 36ott, 19+23=42, 26min, -22, 11tkl, 3bl, 232lauk.
Mäntylä #18/sterrge 48ott, 18+47=65, 48min, -34, 64tkl, 32bl, 154lauk.
Babu/Raisinger 44ott, 7+18=25, 74min, -38, 132tkl, 38bl, 140lauk.
Wod/Fupar 23ott, 11+12=23, 40min, -23, 17tkl, 7bl, 155lauk.
Herkku/JulmaHerQ 26ott, 7+5=12, 32min, -25, 114tkl, 21bl, 82lauk.
Kempula/Kempula_80 15ott, 8+9=17, 14min, -16, 25tkl, 5bl, 76lauk.

Poimintoja:
- Pistepörssin suvereenissa johdossa ykköstähti sterrge, jonka tehot puhuu puolestaan.
- Kaikki hyökkääjät pelaa vähintään "piste per peli"-tahdissa - hyvä niin.
- Itse en ole ylpeä siitä että olen tehopörssin pohjimmainen karmealla -38 tuloksella.

Mietin tossa, että onko se mahdollista, että peliin osallistuu yli 6 hlöä kerralla, niin, että osa aloittaa vaihdossa?
Ei ole mahdollista tietääkseni. Olisi hyvä idea tosin. Esim 10 kenttäpelaajaa eli 2 kenttää pelaa vuorotellen.

E: Millä kuvakulmalla on mielestänne paras pelata?

Tähän ei ole yhtä vastausta, sillä omaan käyttööni se toiminta-kuvakulma kääntyy ja heiluu liikaa, eikä muita pelaajia nää tarpeeksi tehokkaasti. Sen sijaan "klassinen", "keskipiste" ja "yläpuoli" näyttävät kenttää tehokkaammin mutta oikein sijouttuessa jää itse usein kuvan ulkopuolelle. Käytän silti tällä hetkellä klassista ja puolustajana arvioin aina mihin sen pelaajan jätän hetkeksi.

EDIT:

Meidän joukkueella on kotisivutkin!

EA Sports NHL 11 EASHL - Team Jatkis
 
Viimeksi muokattu:

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Maalinteossa sen sijaan on ollut puutteita, sillä liian usein saamme tehdyksi sen 1-2 maalia kun pitäisi 3-5 kaappia tekaista. Pitää tosin myöntää että ei se varmasti kovin helppoa ole niitä maaleja tehdä noilla 75 overall pelaajilla. Pelejä vaan alle niin sekin helpottuu.

Viimeisessä pelissä alkoi hyökkäyskin näyttää maagiselta kun lisättiin suoraviivaisuutta. Ei näillä jätkillä kuitenkaan takatolppamaaleja tehdä, niin täytyy vaan jatkaa tulittamista maalille.

Pelejä varmaan tulee hyvää tahtia ja se on mukava nähdä. Eilenkin pääsi siinä kolmen jälkeen nukkumaan hymyillen. JulmaHerQ on jälleen illalla paikalla!
Heh, tuli vilkaistua noita tilastoja ja huomattua etten johda niistä yhtäkään. Ns. näkymätöntä duunia.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Mielenkiintosia nuo Babun vertailut joukkueen pelaajista. En silti kyllä itseäni näe Mikko Lehtosena sitten millään...Ennemmin joku Pauli Levokari. Mailalla tökkien puolustaa joten jäähypenkki kuluu pelin aikana vähintään kahdesti, syötöt menee millon minnekkin ja veto on kova, mutta osotteesta en sano mitään :)

Hyökkääjän roolissa oon kuitenkii saanut onnistumisia ihan hyvin. Silti tykkään enemmän puolustaa.

Saataskohan tänään muutama peli pelattua ennen liigakierrosta? Ite oisin ainakin valmiina jo vaikka heti.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Mielenkiintosia nuo Babun vertailut joukkueen pelaajista. En silti kyllä itseäni näe Mikko Lehtosena sitten millään...Ennemmin joku Pauli Levokari. Mailalla tökkien puolustaa joten jäähypenkki kuluu pelin aikana vähintään kahdesti, syötöt menee millon minnekkin ja veto on kova, mutta osotteesta en sano mitään :)

Hyökkääjän roolissa oon kuitenkii saanut onnistumisia ihan hyvin. Silti tykkään enemmän puolustaa.

Saataskohan tänään muutama peli pelattua ennen liigakierrosta? Ite oisin ainakin valmiina jo vaikka heti.

Ilmotelkaa jos pelejä saadaan aikaiseksi! Sterrge loisii juurikin tossa mun sohvalla ja juoksee nopeasti kotiinsa jos pelit onnistuu. Eli täällä olisi kaksi valmiina.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Ilmotelkaa jos pelejä saadaan aikaiseksi! Sterrge loisii juurikin tossa mun sohvalla ja juoksee nopeasti kotiinsa jos pelit onnistuu. Eli täällä olisi kaksi valmiina.

Sit ei periaatteessa tarvittais kun yks pelaaja lisää. Hyvä ois kuitenkii se neljä vähintää olla mukana kun lähetää pelaamaa. Tulkaahan joku.

Mä tarvisin enää 5 peliä, ni tulis 100 täytee ja sitä myötä Supertähtikortti auki ja pääsee taas parantelemaan pelaajaa. Edellyttäen tietysti että yleisarvosana pysyy vähintään B:ssä.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ilmotelkaa jos pelejä saadaan aikaiseksi! Sterrge loisii juurikin tossa mun sohvalla ja juoksee nopeasti kotiinsa jos pelit onnistuu. Eli täällä olisi kaksi valmiina.

Siellä pidetään palaveria tämän illan EASHL-pelejä koskien?

Itsekkin olen online, mutta pelaan hetken tuota NHL11-demoa jotta saa muutamat korttipakat HUTin aloittamiseen. Jos huutava tarve on niin hyppään kerhopeleille.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
En ymmärrä mikä tässä EASHL:ssä mulla oikein kusee. EA heitti mut ulos jo neljännen kerran kahden päivän sisään. Olisi mukava pelata matseja ekan erän jälkeenkin.
Outoa kun esimerkiksi HUTissa tai tavallisessa 1 vs 1-pelissä en ole ikinä lentänyt kesken matsin ulos.

Olisiko mitään vinkkejä?
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
En ymmärrä mikä tässä EASHL:ssä mulla oikein kusee. EA heitti mut ulos jo neljännen kerran kahden päivän sisään. Olisi mukava pelata matseja ekan erän jälkeenkin.
Outoa kun esimerkiksi HUTissa tai tavallisessa 1 vs 1-pelissä en ole ikinä lentänyt kesken matsin ulos.

Olisiko mitään vinkkejä?

Oon ihmetelly samaa, että aina sut heittää ulos...ois tosissaan kiva jos saisit pelata pelit loppuun asti. Sun tyylisiä pakkeja ei kuitenkaan koskaan oo liikaa. Ei kyllä oo mitään käsitystä mistä tuo voi johtua, jos ei netissäkään ole vikaa. Toivottavasti on ohimenevää.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Ja jälleen jämähti ensimmäisen erän highlightien jälkeen. Ei perse. Mukava aina pelata 10-minuuttia ja odotella kaksikymmentä että pääsee takaisin peliin. Keskeytysprosentti hipoo pilviä.

Kolme peliä oon tänään pelannut ja kolmas kerta kun jämähtää ekan erän jälkeen. Käynnistän pelin uudelleen. Jälleen.
Onkohan noilla uusilla kokoonpanoilla jotain tekemistä asian kanssa? Eilen tuli uudet kokoonpanot ja tänään käynnistettyäni Änärin oli jälleen uudet saatavilla.

Jollei homma muutu niin mut voi laskea yhden erän vahvistukseksi. En usko että netissäkään vikaa on kun ikinä ei ole muista peleistä ulos heittänyt. Tätä peliä on kuitenkin koko ajan onlinessa pelattu.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mua himottaisi joskus päästä koklaamaan kanssa tiimipelaamista, joten jos pääsisi kokeilemaan try-outille joskus kun pelaajia tarvitsette niin olisin innolla yrittämässä. PSN ID kamenski.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Sinkel (kiiWehl) jäi tällä kertaa try-outin jälkeen ilman pelipaikkaa. Mustaseiska sen sijaan on edelleen try-outilla, sillä hänen otteistaan ei olla äänestystä tehty. Ratkaistaan se nyt perjantaina.

Mua himottaisi joskus päästä koklaamaan kanssa tiimipelaamista, joten jos pääsisi kokeilemaan try-outille joskus kun pelaajia tarvitsette niin olisin innolla yrittämässä. PSN ID kamenski.

Kamenskille saattaa aueta paikka try-outille, riippuen tietysti mustanseiskan kohtalosta. Käsittääkseni kamenski on aikamoinen velho näiden konsoliänärien kanssa, joten olisiko tässä meille se puuttuva palanen?

Tämän hetkinen joukkue:

Sentterit: sterrge ja kempula = tarpeeksi
Laiturit: Peteee29 ja Fupar = yksi puuttuu
Pakit: Kerubi, Herkku ja Raisinger = tarpeeksi
Molarit: (Raisinger/Herkku) = tarpeeksi

eli

Fupar/(X) - sterrge/kempula - Peteee29/(X)
Kerubi - Herkku/Raisinger
(Raisinger/Herkku)

Jotenkin noin.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Tämän hetkinen joukkue:

Sentterit: sterrge ja kempula = tarpeeksi
Laiturit: Peteee29 ja Fupar = yksi puuttuu
Pakit: Kerubi, Herkku ja Raisinger = tarpeeksi
Molarit: (Raisinger/Herkku) = tarpeeksi

eli

Fupar/(X) - sterrge/kempula - Peteee29/(X)
Kerubi - Herkku/Raisinger
(Raisinger/Herkku)

Jotenkin noin.

Heh... en ole muuten pelannut yhtään peliä sentterinä, koska Sterrge on ollut aina saman aikaan linjoilla ja minä olen pelannut sitten oikeaa laitaa. Mutta Sterrgen pelinrakentelu on ollut niin mallikasta, että laiturin tontilla on ollut kiva pelata kun syötöt napsuu lapaan jatkuvasti :) Ainut vaan, että olen panostanut oman pelaajan kehittämisessä aloituksiin ja syöttötaitoon, joten maalinteko on välillä aika tuskaa. Valitetttavasti en pysty pelaaman kuin 10-15 peliä viikossa, joten oman pelaajan kehittäminen tapahtuu aika hitaasti.

Noin yleisesti Team Jatkiksesta täytyy sanoa, että yli kaksikymmentä vuotta jääkiekkopelejä pelanneena, nämä pelit ovat olleet hauskinta virtuaalilätkää ikinä. Kaikki pelaavat hyvin yhteen joukkueena eikä yksinyrittämisestä ole tietoakaan. Varsinkin toissa yönä oli huvittavaa, kun haluttiin välttämättä lopettaa tappioputki ennen nukkumaan menoa ja lopulta kun hieno jatkoaikavoitto saatiin oli kello jo lähemmäs kolme ja itellä oli puoli seitsemältä herätys.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kadet Jaatyy kiittää Team Jatkista yhteisistä hetkistä, käyttää Keski-Euroopan pykälänsä, ja siirtyy haistelemaan uusia tuulia.

Try-out ei näinollen johtanut sopimukseen.
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Minä, Kerubi ja sterrge online. Vähintään yksi lisää niin pääsisi peleille...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös