PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 88 819
  • 1 217

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
En uskalla luvata mitään tarkkaa aikaa, mutta yritän jossain vaiheessa iltaa päästä mukaan peleihin. Eilen univelat painoi päälle ja nukahdin sohvalle jo kahdeksalta.
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tänään olisi varsinkin iltasella hyvin aikaa peleille. Eilen ei mennyt matsit ihan nappiin joten ne täytyisi nollata ja palata taas voittojen tielle! How is with me?!
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Viimeistään kymmenen aikaan uskoisin pääseväni pelamaan. Ja nukkumaan ei ole nyt kiirettä niin oon linjoilla niin pitkään kuin peliseuraa riittää.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Kirjotelkaa tänne, kun olisitte valmiina pelaamaan! Pojuilla olis tällä hetkellä 4 pelaajaa pelaamassa. Olis mukava ottaa matsia ;-)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Pahoittelut, meikäläinen vietti villin perjantai-iltansa tossa sohvalla nukkuen. Pelihimot ois ollu kovat, mutta univelat kävi liian raskaaks. :/

Saadaanko me nyt lauantaina pelejä pystyyn?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Moneltas jengi pääsisi pelaamaan? Itse tässä jo hereillä, että ilmotusta vaan, kun alatte saapua linjoille!

Minä ja kerubi tällä hetkellä online. Eli ei muuta kuin porukkaa peleille heti kun pääsee!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Raisinger, sterrge ja Fupar pelailee täällä kolmistaan. Enemmänkin mahtuisi mukaan...
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Oho, kohdattiin Finnish Ice Breakers jossa taitaa tahkota nimimerkki Tanskanen. Alakynnessä toki oltiin ja hävittiin, mutta vähän valju kuva jäi vastustajasta. Eikä FIB pitäisi jonkin mittarin mukaan olla top10-seura? Takatolppasahauksilla ne maalit väsäsi, eikä oikeastaan muuta ihmeellistä aikaan saanut paitsi jotain satunnaista ylivoimalla. Kovemmat oli odotukset.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Tuo äskeinen tappio meni täysin mun piikkiin. Mulla on aloitustaito 97, mutta jostain syystä äijä jäätyi ihan täysin aloituksissa. Se rupesi vituttamaan niin paljon, ettei mikään enään onnistunut. Viime yönä pelasin kymmenkunta peliä sentterinä ja aloitusprosentti oli joka pelissä n. 70%.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tuo äskeinen tappio meni täysin mun piikkiin.

Et meille tosiaan montaa aloitusta kaapinut, mutta ei se tappio nyt sun piikkiin mennyt. Ei ollu meiltä kokonaisuutena ihan terävin matsi ja meiltähän puuttukin "ykkössentteri" ja "vakiopuolustaja" kokoonpanosta.

Mihis jengi häipyi yhtäkkiä? Olin puhelimessa ja kun tulin pukukoppiin, niin olin yksin siellä. Itsekin pidän pienen tauon, mutta tuossa viimeistään viiden maissa voisi taas pelata?
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oho, kohdattiin Finnish Ice Breakers jossa taitaa tahkota nimimerkki Tanskanen. Alakynnessä toki oltiin ja hävittiin, mutta vähän valju kuva jäi vastustajasta. Eikä FIB pitäisi jonkin mittarin mukaan olla top10-seura? Takatolppasahauksilla ne maalit väsäsi, eikä oikeastaan muuta ihmeellistä aikaan saanut paitsi jotain satunnaista ylivoimalla. Kovemmat oli odotukset.


Juu. Ihan täyttä kuraa oli peli. Oikeestaan kaikki pelit tänään ollu ihan kuraa.
Syöttöjä oli joku 80, kun normaalisti 120-150 tämmösissä peleissä. Syöttöprosentti kanssa joku säälittävä 55... Huoh, meinas masentua tommosesta kiekosta :D

Mut otetaas joskus uusiks. Vaikka tänää illemmal?
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Vietän loppuillan työpaikan bileissä, joten minun pelit on tältä päivältä ohi. Huomenna on sitten krapulassa taas aikaa pelata.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös