Tulkaahan :)
Pelivalmiudessa ollaan, tulisko seuraa?
Eilen ei sitten päästykkään pelaamaan. Toisaalta ihan hyvä, että tuli krapulat nukuttua kunnolla pois. Mutta tänään pelataan, se on varma. Millos jätkät pääsee linjoille? Meikäläinen hyppää mukaan tuossa iltapäivän kuluessa ja olen myös illalla pelivalmiudessa.
Eilen ei sitten päästykkään pelaamaan. Toisaalta ihan hyvä, että tuli krapulat nukuttua kunnolla pois. Mutta tänään pelataan, se on varma. Millos jätkät pääsee linjoille? Meikäläinen hyppää mukaan tuossa iltapäivän kuluessa ja olen myös illalla pelivalmiudessa.
Paranemisia!Iski kova virus päälle eikä 39 kuumeessa jaksa.
15.30-17.30 ja liigakierroksen jälkeen messissä! :)
Miten kiinnostaisko porukkaa pelata kolmen JA joukkueen kesken pieni sarja? Jengit pelais vaikka 3 kertaa vastakkain ja sen jälkeen laskettais pisteet?
Paljon mielenkiintosempaa pelata "tuttuja" nimimerkkejä vastaan kuin jtn random ruattallaisia.
Miten kiinnostaisko porukkaa pelata kolmen JA joukkueen kesken pieni sarja? Jengit pelais vaikka 3 kertaa vastakkain ja sen jälkeen laskettais pisteet?
Paljon mielenkiintosempaa pelata "tuttuja" nimimerkkejä vastaan kuin jtn random ruattallaisia.
Suosittelen lämpimästi ignore-toiminnon käyttämistä! Näin saadaan keskustelun tasoa korkeammaksi ja vältytään niiltä joilla ei ole minkäänlaisiin keskusteluihin mitään annettavaa. Tyhjät kentäthän tuossa jää valitettavasti näkyviin, mutta sen tietää kyllä ettei sieltä mitään järkevää tule. Paljon puhetta, vähän asiaa. Suosittelen!
Uskoisin, että Team KfinJatkiksen pitää ensin hommtta lisää pelaajia tuolta oikealta kotifoorumiltaan, ettei mene täysin lumieriksi.
T: Verbaali-impotentti Babu.