Tulkaahan jätkät pelaamaan jos siltä tuntuu! :)
No täältähän sitä tullaan!
Tulkaahan jätkät pelaamaan jos siltä tuntuu! :)
Mitenkäs jätkät on saanut ajan kulumaan? Joko hiukset on revitty päästä ja viinat loppu? Viikonloppu meni itsellä vielä oikein hyvin huilaillessa, mutta nyt alkaa vieroitusoireet näkymään kun hinku olisi peleille eikä ole oikeen muutakaan tekemistä näin arkipäivisin.
Hankalaahan tää on, tottunut et kun koulusta pääsee niin hyppää puikkoihin ja alkaa tahkoomaan.
Itse asiassa nyt ei ole viime aikoina ollut pahemmin inspiraatiota pelata mitään. Johtuu varmaan keväästä ja lämpenevistä ilmoista.
Rakas seuramme sai muuten uuden pokaalin palkintokaappiinsa, kun päättyneen huhtikuun-kauden ajan pysyimme eliten top100 joukossa. Success! :)
Eiköhän hakkerit oo vieny pystitkin...
Hohoi!
Sain nyt nämä tunnukset joten matka Team Jatkiksen mukana jatkunee jos tuo PSN vielä joskus saadaan kuntoon.
T. Pqohi
Nyt kun PSN:n ylösajo on alkanut niin miten jengillä olisi intoa pelata tänään ennen Suomen peliä, jos verkkopelit vaan toimivat? Ite voisin muutaman pelin pelata ja ensi viikon oon lomalla, joten aikaa olisi pelata enemmänkin. Mulla kiekkokausi jatkuu niin pitkään kuin NHL:ssä pelataan, joten virtuaalikiekkoilullekin löytyy varmasti mielenkiintoa.