PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 89 022
  • 1 217

Tumppii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, Leijonat
Kyssäri

Eli kannattaako sitä Nopeutta/Kiihtyvyyttä laittaa ollenkaan? Jengi huutelee että Kunto ja Ketteryys + hustle. Miten nyt mahtaa olla? Muutenkin joku voisi vähän valaista täällä mua näistä tärkeistä/turhista arvoista. Muuten ei tarvitse perustella muutakun mitkä on tärkeitä Hyök. Puol. ja Urheilullisuudessa.

Lähtökohtaisesti ukko on TL tai PR.
 

Eskelarit

Jäsen
Tumppia en osaa neuvoa, omatkin arvot on silleen että ukko osaa laukoa ranteella, vähän kiekko pysyy mukana ja syöttämäänkin pystyy. Taklaamaan kovaa ja muutenkin vahva kuin härkä. Mutta tosiaan en osaa oikein auttaa..

Kuten jo tsättiinkin pleikkarilla huutelin, niin tuun 22.00 linjoille ja sit voi pelata niin kauan kuin seuraa löytyy :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Justice has been served! :)

EDIT. Pyörinkin tässä linjoilla vaihtelevasti.
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jäi eilen pelit pelaamatta, kun tuli nukahdettua tuohon sohvalle. Tänään pelataan sitten senkin edestä! Äijää linjoille.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo eilen tuli kyttäiltyä (väärässä paikassa, väärään aikaan :D), mutta ei ollut jengiä paikalla. Itselläni on mennyt aikaa nyt HIFK:n mestaruuden juhlimiseen ja pääsiäiseksi lähden pois Helsingistä, joten PS3 en pääse koskemaan. Koetan sunnuntaina palata taas pelaamaan. Jatketaan silloin.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Koko tämän viikon elin hiljaiseloa pelaamisen suhteen ja tänään pitäisi taas lähteä kohti mökkiä, joten varmaan aikaisintaan maanantaina olen linjoilla.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
PSN on alhaalla, mutta kunhan siellä on ongelmat selätetty niin ruvetaan pelaamaan!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mitenkäs jätkät on saanut ajan kulumaan? Joko hiukset on revitty päästä ja viinat loppu? Viikonloppu meni itsellä vielä oikein hyvin huilaillessa, mutta nyt alkaa vieroitusoireet näkymään kun hinku olisi peleille eikä ole oikeen muutakaan tekemistä näin arkipäivisin.
 

Eskelarit

Jäsen
Mitenkäs jätkät on saanut ajan kulumaan? Joko hiukset on revitty päästä ja viinat loppu? Viikonloppu meni itsellä vielä oikein hyvin huilaillessa, mutta nyt alkaa vieroitusoireet näkymään kun hinku olisi peleille eikä ole oikeen muutakaan tekemistä näin arkipäivisin.


Hankalaahan tää on, tottunut et kun koulusta pääsee niin hyppää puikkoihin ja alkaa tahkoomaan.

Nyt vielä toista päivää kotona kipeenä ja joutunut jo alottamaan Be a GM:n.

Ajattelin jo tossa jossain välissä et pistän viestiä tänne, että kai kaikki on hengissä, vaikkei psn toimi :D

Toimis jo!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Eipä tuo nyt kauheen tiukkaa tee. Nyt voi sentään tehdä jotain muutakin, kun tuo PSN ei toimi. :)

Itse asiassa nyt ei ole viime aikoina ollut pahemmin inspiraatiota pelata mitään. Johtuu varmaan keväästä ja lämpenevistä ilmoista.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Hankalaahan tää on, tottunut et kun koulusta pääsee niin hyppää puikkoihin ja alkaa tahkoomaan.

Meikäläisenkin normaaliin päivärytmiin kuului Team Jatkis. I miss you guys, yhyyy! :)

Itse asiassa nyt ei ole viime aikoina ollut pahemmin inspiraatiota pelata mitään. Johtuu varmaan keväästä ja lämpenevistä ilmoista.

Oikeastaan ainoa syy miksi vielä jotenkin jaksaa, on tuo hieno sää. En uskalla ajatellakkaan sitä fiilistä jos viime torstaista asti olisi satanut kaatamalla vettä.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Onhan tässä ehtinyt tekemään kaikenlaista. Molemmat autot huollettu ja siivottu sekä kesäkumit vaihdettu alle. Takapiha haravoitu ja siivottu ja muutenkin on tullut vietettettyä aikaa enemmän ulkona hienojen ilmojen myötä. Töissäkin jaksaa nyt paljon paremmin, kun pääsee nukkumaan jo reilusti ennen puolta yötä.

Silti peleille olisi kova hinku. Töissäkin tulee kännykällä tsekattua monta kertaa päivässä tätä palstaa ja playstation-blogia hyvien uutisten toivossa. Pahoin pelkään, että ainakin tämä viikko vielä menee ennenkuin saavat palvelimet takaisin käyttökuntoon. Jonkun verran on tullut pelattua Be a Pro:ta, jotta saisin kaksi viimeistäkin boost-slottia avattua.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Rakas seuramme sai muuten uuden pokaalin palkintokaappiinsa, kun päättyneen huhtikuun-kauden ajan pysyimme eliten top100 joukossa. Success! :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Eiköhän hakkerit oo vieny pystitkin...

Ei taida hakkerien lonkerot yltää kuitenkaan EA Sportsin ylläpitämiin statseihin ja pysteihin. Ainakin tuonne kotisivuillemme oli pysti ilmestynyt. :)

Pääsisipä kohta jo pelailemaan!
 

Eskelarit

Jäsen
Saapa nähä perkele, vieläkö mä palaan linjoille tahkoamaan EASHL:lää..

Illat menee nykyään MM-lätkää katsellessa ja harjoituksetkin vievät sitten sen ajan, mikä on kahden MM-matsin välissä.

Muutenkin alkaa kesä lähestymään tässä uhkaavasti. Viikonloputkin oon aika varmasti kiinni kuten usein. Vaikuttaa kyllä uhkaavalle, ettei mua paljoa linjoilla näy, ainakaan entiseen tapaan.

Saa nytten nähdä, kattellaan kun PSN toimii, niin saapuuko Samuli Kivimäki vielä aiheuttamaan harmia omille joukkuetovereille, toivotaan vaan että löytyy joku motivaatio tohon NHL:n pelaamiseen :)
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mulla on vähän sama juttu, kun Nupella, että ei oikein ole aikaa, eikä oikein motivaatiotakaan pelailla. Tässä kun on MM-kisat, niin ei pahemmin ehdi pelaamaan, ja pian sen jälkeen alkaa kesä, jolloin olisi tarkoitus olla töissä vähän vaihtelevilla työajoilla, joten sekin saattaa rokottaa peliaikaa ja heinäkuussa sitten armeijaan, joten silloin viimeistään loppuu vääntö.

Mutta koitetaan nyt tuossa, kun PSN saadaan auki.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haloo haloo, kuuleeko Team Jatkis. Pitkä taukohan tässä on menossa, kiitos Sonyn. Ei siinä mitään, koska kiireitä on pitänyt. Pieni kaipuu kyllä on ollut iltaisin (MM-kisat tosin lievittänyt tätä) päästä vähän veivailemaan, mutta tyydytään kohtaloon. Kesä tulossa ja varmasti aktiivisuus tippuu. Itsekkin vietän lomaa kesällä ja sillon olen jossain ihan muualla, kuin kotimaassa. Katsotaan miten kesällä aikaa riittää minulla & muilla. Toivottavasti saadaan pidettyä "hyvä" nippu NHL12. Ei siihenkään kovin kauan enään aikaa ole!

Palataan kunhan Sony pumppaa netin ylös.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Team Jatkis kuulee.

Tosiaan kunhan PSN saadaan taas pystyyn, niin kyllähän me vielä pelataan. Ei välttämättä entiseen tahtiin, mutta kyllä vielä pelihaluja löytyy.

Team Jatkis tulee olemaan pystyssä myös NHL12 aikaan, kenties parempana kuin koskaan. Nyt on oppirahat maksettu ja aletaan tekemään tulosta. :)

Joukkue arvostaa pitkään mukana olleita ja innokkaita lojaaleja pelureita. Rosteri tuskin hirveästi tulee muuttumaankaan, mutta spekuleerataan sitä sitten lähempänä syksyä.

Laitan tässä jossain välissä kuitenkin jonkinlaisen kyselylomakkeen jengin jäsenille täällä jatkoajassa.

Hyvää kesää joukkueen jäsenille, ny rillataan!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Hohoi!

Sain nyt nämä tunnukset joten matka Team Jatkiksen mukana jatkunee jos tuo PSN vielä joskus saadaan kuntoon.

T. Pqohi

Loistavaa!

Tervetuloa täysveriseksi jäseneksi. :)

Tämän ilouutisen myötä joukkueemme on 100% jatkislainen eli kaikki ovat jatkoaika.comin käyttäjiä. Hyvä näin!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Laitoin jengin jäsenille tulemaan vähän kyselyä tulevasta, vastatkaahan kun siltä tuntuu.

Boris kuittaa.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Nyt kun PSN:n ylösajo on alkanut niin miten jengillä olisi intoa pelata tänään ennen Suomen peliä, jos verkkopelit vaan toimivat? Ite voisin muutaman pelin pelata ja ensi viikon oon lomalla, joten aikaa olisi pelata enemmänkin. Mulla kiekkokausi jatkuu niin pitkään kuin NHL:ssä pelataan, joten virtuaalikiekkoilullekin löytyy varmasti mielenkiintoa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Nyt kun PSN:n ylösajo on alkanut niin miten jengillä olisi intoa pelata tänään ennen Suomen peliä, jos verkkopelit vaan toimivat? Ite voisin muutaman pelin pelata ja ensi viikon oon lomalla, joten aikaa olisi pelata enemmänkin. Mulla kiekkokausi jatkuu niin pitkään kuin NHL:ssä pelataan, joten virtuaalikiekkoilullekin löytyy varmasti mielenkiintoa.

Taitaa mennä iltapäivä pronssipelin seurassa, mutta pitää katsoa, jos ehtisin siinä sen ja finaalin välisenä aikana pelaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös