Täsä kebabbia mutustellessani ajattelin jaaritella mukavia. Mun joukkue on Team Jatkis, ei olis sama juttu pelaa missään muualla. Enkä ikinä haluu nähä sterrgee, kerua, arskaa, junnua enkä pq:ta missään muussa jengissä. Siihen loppuis mun eashl urani jos joku teistä pelaisi joskus luomuissa. Enkä myöskään uusiua jannuja silkkeriä enkä balounia. Sorti elmeri ja vili, te ootte vil try-outil joten en täl kertaa ota teitä mukaan tähän. On kuitenkin niin eriasia olla try-outilla kuin pysyvästi joukkueessa. U now what im talkin about. Tää on se juttu, meidänm joukkue. Hävittiin tai voitettiin, niin me ollaan Team Jatkis. Kaikista joukkuiesta omalla tavallaan paras. Mitkään muoviset luomut ei meidän tasolle yllä vaikka ne joskus sattus meidsät voittamaan. Se meidän juttu on sitäkin korkeemmalla. Mä oon ylpeä teistä.
Sterrge, tuo meidän maaginen syöttelijä, ammu nyt vittu enemman, tekisit niillä vedoilla vielä tuplasti enemmän maaleja. Ja tuu linjoille useemmin, mulla ja meillä on sua ikävä, oot nii maaginen ettei oikeesti sanat riitä. Keru, sä oot mua 10 vuotta vanhempi, mutta missä se näkyy? No et varmaan tällaisia kännipäivityksiä kirjottelis, mutta tää jengi ja tää porukka on mulle aika iso juttu. On ollu niin saatanan nastaa. Arska, et aina oo niin maaginen, mut niin saakelin luotettava, hyvät syötöt ja hyvä jätkä. Säkin oot mua paljon vanhempi, mut missä se näkyy.? No sul on koht kersa ja vaimokin on, mut tullaa juttuu muuten mun mielest hyvi. Junnu, sä oot junnu viel, mut vitu kun sun kans on hauska pelaa ja oot viel niin pirun kova pelaa. Rauhman paras änärikiekkoilija. Thats it, toivon sulle pelkkää hyvää. Toivottavasti pysyt meillä hamaaan loppuun asti. Sano tyttökaverille rterveisiä. Pq, sul ei viel ole jatkis tunnareita, mutta oot jo lyhyes ajas tehny vaikutuksen. Todella fiksu nuorimies ja ennenkaikkeia todella kova pelimies. Pysythän meillä, pysythän.
Silkkeri ja baloun, ootte kovii vahvistuksii, linjoille vaan ahkerasti, niin saadaan teillekkin ne legendat. Vili, oot helvetin mukava jätkä ja toivon todellla etten joudu sua potkimaan pois.
Vain yksi jengi EASHL:stä - TEAM JATKIS
P.S. Toivottavasti en kadu tätä jaaritusta huomenna, nyt änäriä tsiigaamaan ja sammumaan johonkin pehmeälle alstalle.
Boris kuittaa
Efit: arvasin et joku unohtuu, Fupar, linjoille sieltä, we miss you,