PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 89 035
  • 1 217

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin! Nyt on muutettu. Playstationkin on saatu turvallisesti tv-tason alanurkkaan ja samalla tuli ostettua uusi tv! Kyllä nyt kelpaa pelata. Ja vihdoin pääsee pelaamaan! Jei.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Aaaww.. oot söpö humalassa :)

Totta. ;)

Eipä siinä, totta joka sana! Pitää tosiaan pelata paljon ja tarkasti, että saisin paikkani säilytettyä tässä joukkueessa. Täällä nyt vaan on niin uskomaton joukkuehenki, että täällä on mukava sekä pelata, että chattailla.
 

Eskelarit

Jäsen
Täsä kebabbia mutustellessani ajattelin jaaritella mukavia. Mun joukkue on Team Jatkis, ei olis sama juttu pelaa missään muualla. Enkä ikinä haluu nähä sterrgee, kerua, arskaa, junnua enkä pq:ta missään muussa jengissä. Siihen loppuis mun eashl urani jos joku teistä pelaisi joskus luomuissa. Enkä myöskään uusiua jannuja silkkeriä enkä balounia. Sorti elmeri ja vili, te ootte vil try-outil joten en täl kertaa ota teitä mukaan tähän. On kuitenkin niin eriasia olla try-outilla kuin pysyvästi joukkueessa. U now what im talkin about. Tää on se juttu, meidänm joukkue. Hävittiin tai voitettiin, niin me ollaan Team Jatkis. Kaikista joukkuiesta omalla tavallaan paras. Mitkään muoviset luomut ei meidän tasolle yllä vaikka ne joskus sattus meidsät voittamaan. Se meidän juttu on sitäkin korkeemmalla. Mä oon ylpeä teistä.

Sterrge, tuo meidän maaginen syöttelijä, ammu nyt vittu enemman, tekisit niillä vedoilla vielä tuplasti enemmän maaleja. Ja tuu linjoille useemmin, mulla ja meillä on sua ikävä, oot nii maaginen ettei oikeesti sanat riitä. Keru, sä oot mua 10 vuotta vanhempi, mutta missä se näkyy? No et varmaan tällaisia kännipäivityksiä kirjottelis, mutta tää jengi ja tää porukka on mulle aika iso juttu. On ollu niin saatanan nastaa. Arska, et aina oo niin maaginen, mut niin saakelin luotettava, hyvät syötöt ja hyvä jätkä. Säkin oot mua paljon vanhempi, mut missä se näkyy.? No sul on koht kersa ja vaimokin on, mut tullaa juttuu muuten mun mielest hyvi. Junnu, sä oot junnu viel, mut vitu kun sun kans on hauska pelaa ja oot viel niin pirun kova pelaa. Rauhman paras änärikiekkoilija. Thats it, toivon sulle pelkkää hyvää. Toivottavasti pysyt meillä hamaaan loppuun asti. Sano tyttökaverille rterveisiä. Pq, sul ei viel ole jatkis tunnareita, mutta oot jo lyhyes ajas tehny vaikutuksen. Todella fiksu nuorimies ja ennenkaikkeia todella kova pelimies. Pysythän meillä, pysythän.
Silkkeri ja baloun, ootte kovii vahvistuksii, linjoille vaan ahkerasti, niin saadaan teillekkin ne legendat. Vili, oot helvetin mukava jätkä ja toivon todellla etten joudu sua potkimaan pois.

Vain yksi jengi EASHL:stä - TEAM JATKIS

P.S. Toivottavasti en kadu tätä jaaritusta huomenna, nyt änäriä tsiigaamaan ja sammumaan johonkin pehmeälle alstalle.

Boris kuittaa

Efit: arvasin et joku unohtuu, Fupar, linjoille sieltä, we miss you,

Uijiujuiiuiju, olipas söpösti kirjotettu! <3 Hyvä ettei tippa linssiin tullut ;)

Ja toi pitää kyllä paikkansa! Osa muakin melkeen tuplasti vanhempia, ei sitä oikeen uskois, ainakin äijät on sitten henkisesti saman verran kuin mä, vai onko se ees mahdollista et kaikki ootte viisvuotiaan tasolla henkisesti? :D

Ja oot sä niin ihana kun tollasii kirjottelet, mulla tosiaan vähän pelailut jäänyt vähemmälle täs viime aikoina, tänäänkään en linjoille saavu, mutta maanantaina siinä 14.30-niinpaljoinkuinpelataan, ollaan linjoilla :) Ja mä voin kertoa terveisiä niiltä yhtä oudoilta kavereilta kun mä, jotka pelaa vaan pleikkaria! ;)

Ja en tosiaan oo menossa mihkään Luomuihin, hyi, kyllähän ne kosi mua sillon kun tein treffi-ilmotuksen sillon tonne NHL11- ketjuun, mutta ne oli sen verran hitaita saamaan mitään aikaan, että Jatkis oli suuntana, hyvä vaan, mahtaakohan ne olla yhtä hitaita kentälläkin nuo luomut?

ps. kai me jatketaan vielä NHL 12 muodossa?

Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin :

Suomen kaunein, Team Jatkis!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Että sellasta. Olipahan meinaan soosit. Tulen ainakin koittamaan pelikuntoa tässä lähitunteina.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Oltiin tuossa tunti sitten Gabon kanssa hetki linjoilla, mutta ei oikein ketään tullut pelaamaan. Minulla olisi taas aikaa pelata, jos vaan porukkaa saapuisi peleille?
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Tulkaahan joku pelaamaan! Mä kerkiin täs päivällä jonku aikaa vääntää, illalla taas treenit sun muut nii en tiä pääsenkö sillo enää.
 

Eskelarit

Jäsen
Noniin paskahousut, eilen näytti menneen vähän huonosti, mutta asiahan korjataan tänään :)

Allekirjoittanut tsiigailee tässä leffaa, mutta hyppää pelaamaan mukaan tottakai jos saadaan vain porukkaa!

Eilen tuli valehdeltua, sillä pitäis käydä jäällä pyörähtelemässä 17.30-21.00, mutta sen jälkeen on koko ilta vapaana pleikkarille :)

Ilmoitelkaahan siis jos saatte tässä pelaajia koppiin, muuten tuun tossa 15.30 kyttäilemään peliseuraa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Noniin paskahousut, eilen näytti menneen vähän huonosti, mutta asiahan korjataan tänään :)

Oikea asenne!

Eilen oli kyllä todella heikkoa peliä, ei mitään juonta vaan sellaista päätöntä puolivaloilla höntsäämistä. Onneksi nyt saatiin tappioputki poikki junnun ja silkkerin kanssa.

Tänne mahtuu muitakin linjoille!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Perkele jätkät, mä tein maalin! ( :D )

Pari peliä tuli pelattua taas ja ekassa pelattiin 80 min 0-0 tilanteessa, vaikka meillä oli yli 30 laukausta, mutta bottimaalivahti piti vastustajia pystyssä. Lopulta tuo ratkesi toisessa jatkoerässä, kun minua taklattiin selkään ja saman tien tehtiin maali.

Toinen oli sitten Luomuteurastajia vastaan, jossa tein alivoimalla tuon paljon puhutun tasoitusmaalin, jolla päästiin jatkoajalle, mutta siellä sitten tuli taas kylmää kyytiä.

Olen mielestäni kehittynyt aika paljon tuossa puolustuksessa, vaikka edelleen avauspeli on vähän hukassa. Pari kertaa kävi se, että yritän syöttää/heittää kiekkoa pois, mutta joku ehtii juuri taklaamaan, ennen kuin kiekko irtoaa lavasta. Tuolla saa itsestään idiootin ja kiekonhautojan näköisen, mitä en kuitenkaan ole. Toinen on se, että ehtii painamaan R2 pohjaan ja näen, että ei olekaan enää syöttöpaikkaa ja sitten lähteekin ihan helvetin kova syöttö lähemmälle pelaajalle, mitä hän ei saa haltuun.

Kyllä se kuitenkin tuntuu tässä pikkuhiljaa toimivan. Huomenna taas iltapäivällä voisin pelailla.

EDIT: Sen verran vielä, että tuo maali osoitti että pitäisi varmaan laukoa vähän useammin viivalta. Turhan usein haen sitä syöttöpaikkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Juu pikkuhiljaa vilin peli paranee tai sanotaanko niin että virheet vähenee. :)

Tuossa oli Team Jatkiksella jakso jolloin peli ei sujunut sitten millään ja alkoi jo ahdistaa. Taisi olla pahimmillaan 9 pelistä yksi voitto. Se jakso kuitenkin selvitettiin ja nyt on viimeisestä 7 pelistä 6 voittoa. Pari peliä jäi erityisesti mieleen: 7-3 voitto Club Without Name -joukkueesta, jonka riveissä pelaa useita kovia nimiä. Tuossa pelissä junnu-pq-fupar hyökkäyskolmikko toimi kuin junan vessa. Syötöt menivät perille, ajatukset yksiin ja jokainen hyökkäys päättyi laadukkaaseen laukaukseen. Fupar tuli muutenkin rytinällä takaisin, kova pelimies kyseessä! Toinen mieleenjäänyt oli Team Jatkiksen historian 1000.peli, josta otettiin maukas 5-2 voitto. Tällä kertaa junnu-arska-keru hyökkäystrio toimi hienosti yhteen.

Positiivisen puolelle jäi fiilis tästä pelipäivästä.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kiva taas päästä peleille! :) Ja ihan ok noi pelit meni. Tänään en valitettavasti pääse pelaamaan, mutta huomenna olen jälleen linjoilla.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos nyt aamusta ketään linjoilla?
Kohtapuoliin tulen taas pyörimään.

EDIT: oma peli on kyllä nyt pari päivää ollut ihan hukassa, pitäisi varmaan pitää vähän taukoa tai jotain. Ajatus ei toimi, syötöt ei mene lapaan, hyökkäykset päättyvät laukaukseen kohti ekaa pakkia, vedot ei mene sisään mistään... jne. Ei tämä peli nyt mitään ydinfysiikkaa ole, niin ihme että tässäkin saa oikean kiekon tapaan jotain pelillisiä lamavaiheita aikaan. Joku siinä vaan on, että kun yksi asia ei suju niin ei suju sitten seuraavakaan. Tilanteesta kertoo jotain se, että eilisen ensimmäisen pelin jälkeen (josta kaavin tehot 3+1) olin lähinnä pettynyt etten saanut enempää paikoista sisään. Niitä paikkoja kun oli vaikka kahdeksaan maaliin. Jostain se rentous pitäisi taas kaivaa, epäonnistumisten pelossa kun niitä onnistumisiakaan harvemmin tulee.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Kiitokset pelistä. 3-2 päättyi, kuten edellinenkin kohtaaminen.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Kiitokset pelistä. 3-2 päättyi, kuten edellinenkin kohtaaminen.

Juu, pirun ärsyttävä räkämaali ratkaisi pelin. Toisaalta koko peli oli ärsyttävä, kun pojat olivat sopineet 8. luokan äidinkielen tunnilla, että kärkytään sitten helvetisti ja noita joutui vahtimaan.

Muutenkin meni koko päivän pelit minulla päin vittua. Vituttaa.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin taas yksi pelipäivä takana ja vähän valoisammin mielin nukkumaan kuin eilen. Joku vajaa kymmenen peliä tuli tänään pelattua, ja suurin osa voitettiin. Jokunen vähän nihkeä tappio kyllä taisi mukaan mahtua, mutta eipä noita jaksa miettiä. Päivän viimeinen peli on aina tärkein, ja tällä kertaa siitä napattiin 6-1 -voitto suoranaisen dominoinnin jälkeen. Allekirjoittanut pelasi aika tasaisesti keskellä ja molemmilla laidoilla, vaihtelevalla menestyksellä. Mukaan mahtui niitä pelejä, joissa turhautuu ja repii hiukset päästään kun mikään ei onnistu ja sitten niitä, joissa kiekko on kuin liimattu omaan lapaan ja kaikki vastaantulijat jäävät jyrän alle. Ja vedot menevät maaliin, edes kerran kymmenestä. Räkämaaleihin erikoistuneena teki ihan hyvää tehdä pari hienompaakin ;)

Taitaa joku 154 peliä olla kasassa ja kokonaisuus B+, joten legendakortti aukeaa heti kun vähän saan kokonaisuutta hiottua. Eli sparreihin vaan metsästämään se piste per peli samalla ajellen kaikkea mikä liikkuu niin eiköhän tuo tuosta napsahda lähipäivinä ellei huomenissa. Hyvää yötä jatkislaiset ja onnea peleihin, jos vielä päätitte jäädä pelaamaan.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kauden saldo 50-19-9.

Vaihtelevasti on kausi edennyt. Välillä kaatuu kovia nimiä ja välillä otetaan turpaan heittopusseilta. Sellainen fiilis on puserossa että vastustajat tuntuu saavan maalinsa paljon helpommalla kuin me. Näin se vaan taitaa mennä kun vastassa on näitä joukkueita missä puolet ovat botteja. Ea haluaa tehdä peleistä tasaisempia. Peli-iloa se vähentää. Toivottavasti NHL12 tulee sääntö siitä että alle 4 pelaajan ei voi eashl:ää pelata.

Pari mukavaa peliä oli tänäänkin. Kiitokset peliseurasta muille Team Jatkiksen virtuooseille!
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Johan oli tosiaan taas pelit eilen. Itsellä alkoi 2 ensimmäistä peliä eilen niin, että heti alussa otin huitomisesta jäähyn kun yritin nostaa mailaa(tuntuu että siinäkin on parin sekunnin viive, jolloin kaveri kerkee kääntymään jne), molemmilla kerroilla vastustaja myös teki maalin. Deja vu tuli heti mieleen.

Pari peliä tosiaan meni hyvin jossa dominoitiin mutta se yksi peli niitä sveduja vastaan pisti kyllä vituttamaan.

Tosiaan tuntuu siltä, että meillä on maalissa aina joku tasoa "hurme" tai "pitkämäki". Vastustajalla taas tasoa "luongo".

Huomasin muuten, että itellä tosiaan peli kulkee hyvin tuolla oikeassa laidassa, kun sieltä pystyy paremmin jakeleen nappisyöttöjä kavereille :). Ihan sama siis mitä paikkaa pelaan, mutta tykästynyt olen tuohon ol virkaan.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Komea päänahka saatiin kun Finlanders (151-21-2) kaatui lukemin 4-1. Laukauksetkin vietiin 14-3, vaikka he eivät ottaneet yhtäkään kakkosta. Mukana menossa Junnu, pq, Silkkeri ja Boris. Hyvin puolustettiin hyökkääjiä myöten ja hyökkäyksissä päästiin laatupaikoille. Hienoa Jätkät!

Illalla jatkuu, mitä ilmeisemmin ensimmäisen kiekkofinun jälkeen.
 

Eskelarit

Jäsen
Komea päänahka saatiin kun Finlanders (151-21-2) kaatui lukemin 4-1. Laukauksetkin vietiin 14-3, vaikka he eivät ottaneet yhtäkään kakkosta. Mukana menossa Junnu, pq, Silkkeri ja Boris. Hyvin puolustettiin hyökkääjiä myöten ja hyökkäyksissä päästiin laatupaikoille. Hienoa Jätkät!

Illalla jatkuu, mitä ilmeisemmin ensimmäisen kiekkofinun jälkeen.

Komee voitto kyllä oli ja peli toimi loistavasti! :)


Prkl, reenit onkin 20.30-21.30, eikä 19-20... No sen jälkeen sitten linjoille, elikkä varmaan 22.15-22.30!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
liigapelin jälkeen voisin tulla pelaamaan, periaatteessa olisi taas aikaa 2.30 asti, jolloin alkaa playoffit NHL:ssä, mutta katsotaan nyt mihin asti jaksaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös