Mutta nyt täytyy vaan toivoo geeämmiltä kärsivällisyyttä, että kerkeän näyttää taitoni ;)
Hetikö haluat monoa, täh?! :)
Ei muutakuin aktiivisesti peleille mukaan, niin ne maiharitkin pysyy kaapissa pölyttymässä.
Mutta nyt täytyy vaan toivoo geeämmiltä kärsivällisyyttä, että kerkeän näyttää taitoni ;)
Hetikö haluat monoa, täh?! :)
Ei muutakuin aktiivisesti peleille mukaan, niin ne maiharitkin pysyy kaapissa pölyttymässä.
16 jälkeen varmaan kotona ja siitä sitten melko suoraan linjoille, illan ohjelmasta riippuen parista tunnista iltamyöhään tulee varmaan pelattua.Mites Jatkislaiset tänään on linjoilla? Itse pääsee jälkeen 17 linjoille.
Kyllä Team Jatkis yleensä kaatuu tuohon, että vetoja tulee liian vähän. Mun mielestä pitäisi laukaista enemmän, eikä esim koko ajan yrittää takatolpalle onetimeriä jne. Enemmän vetoja pojat!
Niinhän se on usein mennyt, että lauotaan liian vähän. Itse kun vielä henkilökohtaisesti nautin sen ratkaisevan syötön antamisesta paljon enemmän kun maalinteosta, niin tulee välillä syöteltyä aika älyttömissäkin tilanteissa. Statsit olen laittanut aika pitkälti tukemaan tätä pelityyliä, joten mitään yltiöpäistä maalien roiskimista tuskin nähdään jatkossakaan.
Pitää vaan oppia laukomaan nyt enemmän tilanteista. Tuo tolppien kolisuttelu on omalla kohdalla muodostunut jo surkuhupaisaksi, fiilis vaihtelee huvittuneisuuden ja turhautumisen välillä kun jokainen hyvästä paikasta ammuttu veto tuntuu kilahtavan tolpan kautta ulos.
Linjoilla oli ainakin: Raisinger, Kerubi, Sterrge, Kempula, Selarit ja Silkkeri. Ei kaikki tietenkään samaan aikaan.
Muuten puhuit täyttä asiaa, mutta päätinpä nusaista pilkkua. Ei siellä Arska ole tänään viilettänyt. Pq tosin pelasi pari matsia. :)
EDIT. Silkkeri vakuutti try-out miehistä ensimmäisenä seurajohdon ja on näinollen täysverinen Team Jatkiksen jäsen. :)
Kiitokset ja kumarrukset. Vähän jo kerkesinkin kuumotella että kuinka käy, mutta hyvä että sain jollain tasolla vakuutettua. Vielä on paljon parannettavaa (ja legendakorttikin avaamatta) mutta tuntuma alkaa jo onneksi löytyä.Silkkeri vakuutti try-out miehistä ensimmäisenä seurajohdon ja on näinollen täysverinen Team Jatkiksen jäsen. :)
Oli kyl todella hienoa pelata :). Pisti hieman naurattamaan tuo oma maali. Siinähän sitten kaveri sai vielä toisen erän ihan lopussa tehtyä tasoituksenkin. Onnesta jatkoajalla juujep(?) teki ratkaisevan osuman. Tämä siis Luomuteurastajia vastaan. EASHL:ään jää koukkuun!! Vielä muutama peli ja aukeaa kohta uusi kortti ja saa parantaa David Balounia taas :)
Saadaanhan tänään perjantaina myös pelit pystyyn?
Vieläkö porukka jaksaa tälle iltaa pelailla? Iso-Arska vois tulla linjoille yhdentoista jälkeen.
Olisiko tänään pelejä? Sauna on lämmin varmaan tuossa 18.00 aikaan jo, joten joskus 19 --> yöhön asti olisi aikaan pelata.
Jos tulen, tulen joskus yöllä. Viimeistän huomenna.
koko teksti