PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 89 057
  • 1 217

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Huomenna voitais laittaa turnee käyntii?

Mites tulisko tämä ihan liigamuotoon? Toimiiko ne? Vai vedettäisiinkö noita normi vs-matseja? Melkeen voitas änärijengein pelaa että pienenmpi kaukalo ja enemmän tapahtumia. Mulle vaikka Detroit. Ja katsotaan nyt otetaanko try-outtilaiset messiin ja jos otetaan niin kuinka monella jengillä pelataan?
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Mites tulisko tämä ihan liigamuotoon? Toimiiko ne? Vai vedettäisiinkö noita normi vs-matseja? Melkeen voitas änärijengein pelaa että pienenmpi kaukalo ja enemmän tapahtumia. Mulle vaikka Detroit. Ja katsotaan nyt otetaanko try-outtilaiset messiin ja jos otetaan niin kuinka monella jengillä pelataan?

Mun mielestä ei pitäis tulla enää kokoonpano päivityksiä niin noitte liigojen pitäis toimia.. Paljon mukavampi ois pelata jos ois kaikki pistepörssit sun muut mukana.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Mukana ollaan. Ja mielummin niillä änärijengeillä ja vois vetää vaikka vähä pitemmän runkkarin? Jos ei tuu kun se kuus joukkuetta ni ei olis varmaa liikaa jos neljäkin kierrosta vedettäisiin? Tuo on vaan ehdotus :)

Pittsburghin otan jos änärillä ja Suomen jos maajoukkueella.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Itse ei ole kiinnostusta tällä erää osallistua turneeseen.

Asiasta toiseen, kylläpä slaikkari kolmonen tänään temppuili aivan urakalla kun Babun kanssa pelailtiin sparrimatsia. Ensiksi kaatui koko ps3 kun käynnisti änärin. Sammutin, ja pistin uusiksi päälle, sitten ei toiminut netti enää lainkaan. Ihmetekojen kautta sain sen toimimaan, mutta kesken matsia (johto 5-0) sitten netti katkes uusiksi enkä päässyt takasin. Huoh.

Toivotaan että illalla onnistuu sitten!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Joukkueen ilmettä on nyt muutettu voitetun mestaruuden johdosta. Vaihtelu virkistää, eikä mikään logo ole seuraamme isompi. Punavalkoisilla tyylikkäillä peliasuilla jatketaan ja tänään nostetaan se mestaruusviiri jo toistamiseen hallin kattoon.

Tulkaahan uudet ja vanhat pelikaverit aktiivisesti linjoille. Varsinkin try-out janttereiden pelikuntoa pitäisi päästä enemmän näkemään, jotta voidaan vetää paremmat johtopäätökset jatkomahdollisuuksista.

EDIT. Linjoilla ollaan.
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Laittakaas viestiä tänne jos olette tänään tulossa pelaamaan. Tietää sitten paremmin ajoittaa saunan yms. Pq ja meikäläinen pelivalmiudessa ysin jälkeen.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Mä pyrin ainakii tulemaa illalla pelien jälkeen. Tänää ollu kaikennäköstä menoa, että väsymys saattaa tulla suht aikasin. Mut enköhän muutaman jaksa tulla pelaamaan.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Pääsekö kukaan nyt päiväpeleille? PQ näyttäisi myös olevan online tällä hetkellä, joten pari jamppaa lisää niin saataisiin pelit pystyyn.

Voisin myös osallistua tuohon Jatkiksen turnaukseen.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Eiköhän päivän sm-liiga-matsi ole aikalailla taputeltu, joten voittekin raahata ihranne pleikkarin ääreen ja matsit tulille! Hop hop!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Eiköhän päivän sm-liiga-matsi ole aikalailla taputeltu, joten voittekin raahata ihranne pleikkarin ääreen ja matsit tulille! Hop hop!

Mclean veti jännäks, ei täältä vielä olla tulossa. Ja muuten kybältä on pakko katsoa kun Helenius nuijii yöntimon kanveesiin.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Joo niinpä näytti vetävän. Mutta ahtola veti taas taputelluksi. :D Ei ny sentää. Mutta itehän tuossa istun vielä muutaman tunnin ainakin pelailemassa.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Ja muuten kybältä on pakko katsoa kun Helenius nuijii yöntimon kanveesiin.

Tää pitää munkin kyllä kattoo! Oisko sulla antaa vihjettä missä erässä tuo tulee tapahtumaan? Oon tässä pitkään pähkäilly mitä laitan veikkaukselle, mut en oo päässy itteni kanssa yhteisymmärrykseen...Oisko jossai 7-10 erän paikkeilla? :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tää pitää munkin kyllä kattoo! Oisko sulla antaa vihjettä missä erässä tuo tulee tapahtumaan? Oon tässä pitkään pähkäilly mitä laitan veikkaukselle, mut en oo päässy itteni kanssa yhteisymmärrykseen...Oisko jossai 7-10 erän paikkeilla? :)

Neljäs erä, menen siitä takuuseen. Ei muutakuin kaikki käteinen, talo ja auto tälle vedolle!

Linjoille saapumiseni venyykin jonkin verran. Katsellaan josko joku olisi linjoilla vielä siellä melkein puolen yön paikkeilla.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Neljäs erä, menen siitä takuuseen. Ei muutakuin kaikki käteinen, talo ja auto tälle vedolle!

Linjoille saapumiseni venyykin jonkin verran. Katsellaan josko joku olisi linjoilla vielä siellä melkein puolen yön paikkeilla.

Harmi vaan, kun veikkauksen kertoimet on muuttuvat. Jos puoli miljoonaa laitan, niin hyvä jos 10000€ jään voitolle. Mutta rahaahan se on sekin.

Viime yön unet jäi sen verran vähäseksi, että saa nähä pysynkö puoleen yöhön hereillä. Mutta jos muut jäsenet pitää linjoilla seuraa, niin eiköhän me muutama peli saada sunkii kanssa aikaan.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Mutta jos muut jäsenet pitää linjoilla seuraa, niin eiköhän me muutama peli saada sunkii kanssa aikaan.

Kunhan tässä kohtapuolin pääsen linjoille, pelit jatkuu mun osalta niin pitkään kuin jengiä on tarpeeksi.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Oon pahoillani mut nyt alko väsyttää niin jumalattomasti, ettei pelaamisesta tulis enää mitään. Huomenna ois hyvä jos saatas pelejä paljon aikaan, koska maanantaina lähen 250km päähän pleikkarista ja palaan vasta keskiviikkoiltana.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Keru perhana, kahvin keittoon ja peleille?

Nyt oltas tukka, kempula ja meikäläinen linjoilla.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tänään ollaan saatu yksi peli pelattua ja siinä kaatui LT2 tiukan taiston jälkeen 3-2. Revanssi luvatiin tänään myöhemmäksi, joten ei muuta kuin viestiä suuntaan tai toiseen, niin pelataan. Btw, nyt on JAT vs LT2 voitot 2-2, hienoa pelata tiukkoja matseja!

Nyt kuudeksi sitten porukkaa linjoille, sillon pitäisi pelit jatkua!
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jälleen tyhmä kysymys. Kun tuossa otin yhden tehostepakkauksen(tarkka laukoja), mutta jos ostan toisen vaikkapa voimahyökkääjä, korvaako se pakkaus tuon toisen vai tuleeko se ikäänkuin päälle. Eli siis nyt kok mulla 78 kun on se tarkka laukoja pakkaus, jos ostan voimahyökkääjä pakkauksen, nouseeko mulla se kok tuosta 78 isommaksi vai mitenkä?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jälleen tyhmä kysymys. Kun tuossa otin yhden tehostepakkauksen(tarkka laukoja), mutta jos ostan toisen vaikkapa voimahyökkääjä, korvaako se pakkaus tuon toisen vai tuleeko se ikäänkuin päälle. Eli siis nyt kok mulla 78 kun on se tarkka laukoja pakkaus, jos ostan voimahyökkääjä pakkauksen, nouseeko mulla se kok tuosta 78 isommaksi vai mitenkä?

Älä osta kahta valmista tehostepakkausta. Sitten kun sulla ukko kehittyy, niin nuo tehostepakkaukset jää historiaan etkä käytä niistä yhtäkään. Tässä alussa se yksi on ihan käytännöllinen, mutta ajanmittaan siirryt niihin yksittäisiin boostislotteihin, joihin saa niitä +5 boosteja aina yhteen ominaisuuteen.

Jos kuitenkin jostain syystä haluat sen toisenkin ostaa, niin voit käyttää niistä jompaa kumpaa. Ne eivät toisiaan kumoa. Yhtä tosin voi kerrallaan käyttää.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kausi pyörähtänyt ihan positiivisissa merkeissä liikkeelle. Rekordi on 11-1-2. Päivän ainoa tappio kärsittiin jatkoajalla jengille, joka on tuolla tämän kauden listalla top kybässä statseilla 28-2-0. Kyseessä Finlanders. Päivään mahtui myös komeita voittoja, kuten 5-0 ruotsalaisesta we have no imagination-joukkueesta. Päätimme että try-out sopparit jatkuu eikä nyt tehdä hätiköityjä ratkaisuja. Edelleen muistutan että tulkaahan aktiivisesti linjoille!

Tästä on hyvä jatkaa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tänään ollaan saatu yksi peli pelattua ja siinä kaatui LT2 tiukan taiston jälkeen 3-2.

Tuli eilen itsekin pelattua ensimmäisen kerran Jatkista vastaan. Annoin vähän tasoituistakin kahdella omalla maalilla tuossa pelissä, Simon Adebisilla ei ollut ihan paras päivä. Joka tapauksessa teillä on todella kova jengi, ketäs siellä eilen oli pelaamassa täältä Jatkoajasta?
 

Eskelarit

Jäsen
En osallistu tänäänkään peleille, antaa try-outtien yrittää syrjäyttää mua sieltä vasemmasta laidasta :)

Huomenna ois tarkotus saapua linjoille siinä ~klo 15 ja pelata muutama tunti ja sitten illalla lisää!

edit. miks perkeleessä te pelaatte aina jompaakumpaa Luomua vastaan kun mä en oo linjoilla, vai enkö mä oon tarpeeksi usein linjoilla? :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tuli eilen itsekin pelattua ensimmäisen kerran Jatkista vastaan. Annoin vähän tasoituistakin kahdella omalla maalilla tuossa pelissä, Simon Adebisilla ei ollut ihan paras päivä. Joka tapauksessa teillä on todella kova jengi, ketäs siellä eilen oli pelaamassa täältä Jatkoajasta?

Se jatkoaikaosuma taisi tosiaan ottaa sinusta kimmokkeen, toista en muista, mutta ei noista ainakaan kannata itseään syytellä sillä noin ne välillä pomppii kun laukausta blokkaa (kokemusta on). Mielestäni puolustitte oikein hyvin, varsinkin kun ottaa huomioon että sinulla on eashl-ura vasta aluillaan ja loveolge taitaa olla hyökkääjä. Well done!

Teitä vastaan meiltä oli mukana allekirjoittanut oikeana pakkina, joukkueen seniorit kempula ja kerubi laitureina sekä pq (ei jatkoajassa ainakaan vielä) sentterinä.

miks perkeleessä te pelaatte aina jompaakumpaa Luomua vastaan kun mä en oo linjoilla, vai enkö mä oon tarpeeksi usein linjoilla? :)

Niinpä, sua tarvittais kentällä eikä siellä siviilissä sekoilemassa. Ryhdistäydy hyvä mies!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös