PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 89 035
  • 1 217

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Kunhan rouva nukahtaa niin minäkin tulen linjoille hetkeksi. Huomenna jatkuu taas työt niin ei voi koko yötä pelata, mutta yhteen asti yleensä jaksan valvoa.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Voittoputki jatkui taas vähintään kahdella. Kaksi peliä pelattiin Boriksen, Kempulan ja Ditrimin kanssa ja hyvin pyörii pelit. Kolmas pelikin kerettiin alottaa, mutta multa meni yhteys 2-0 johdossa...eiköhän kaverit sieltäkin voiton hoida :)

Ditrimin peliesitykset vakuuttivat todella vahvasti ja yksimielisesti päätettiin, että hän sopii ehdottomasti meidän joukkueen muottiin. Tervetuloa!

Nyt siis todennäköisesti 17 pelistä tilastot 16-0-1 ja jos tässä kolmannessa pelissä ei omiin maaleja tule, niin päästettyjen maalien keskiarvo noissa peleissä on tasan 1. Loistavaa jätkät!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Voittoputki jatkui taas vähintään kahdella. Kaksi peliä pelattiin Boriksen, Kempulan ja Ditrimin kanssa ja hyvin pyörii pelit. Kolmas pelikin kerettiin alottaa, mutta multa meni yhteys 2-0 johdossa...eiköhän kaverit sieltäkin voiton hoida :)

Ditrimin peliesitykset vakuuttivat todella vahvasti ja yksimielisesti päätettiin, että hän sopii ehdottomasti meidän joukkueen muottiin. Tervetuloa!

Nyt siis todennäköisesti 17 pelistä tilastot 16-0-1 ja jos tässä kolmannessa pelissä ei omiin maaleja tule, niin päästettyjen maalien keskiarvo noissa peleissä on tasan 1. Loistavaa jätkät!

Tuli siitä kolmannestakin voitto mutta kaksi päästettiin omiin, Boriksen höntyiltyä vielä hyökkäyspäässä kun vastustaja oli jo karussa. :)

Ditrim tosiaan sai jatkoa, hienosti on kaveri pelannut.

16-0-1 on varsin kohtuullinen tilasto. :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ei nyt mitään huikeita klap-klap maaleja, mutta laitetaan näytille paremman puutteessa. Toinen ratkaisi jatkoaikavoiton meille ja toisessa on kolmannesta erästä yv-osuma.

OT gamewinner
Kempula slapshot

Laitetaas vielä viestin täytteeksi joukkueen kokoonpano esille, sillä harva enää eksyy ketjun etusivulle.

- Babu (Raisinger) pakki/(veskari)
- PELL (Kerubi80) laituri/(pakki)
- Kempula (Kempula_80) hyökkääjä
- Mäntylä #18 (sterrge) sentteri
- Pioneeripoika (Nieds27) pakki
- Durable (antlaa83) pakki
- ditrim (ditrim2008) hyökkääjä
- Wod (Fupar) laituri
- Kaida82 (ei jatkoajassa) laituri
- Wetrom (ei jatkoajassa) hyökkääjä/pakki

Siinä joukkue kokonaisuudessaan ja tuollaisena se pysyykin pientä mahdollista hienosäätöä lukuunottamatta.
 

ditrim

Jäsen
Mihis aikaa jengi pääsee tänään pelaamaan?

Aikaa on runsaasti Salattujen Elimien molemmin puolin. Tänään paukkuu meikälle legenda. 141 peliä pelattu ja Overall A-. Sitten pääsen nostamaan ukon puolustuspään osaamista sen verran ettei tulee liikaa jäähyjä.

Mä oon pelannu kaikki matsit Sniper + Powerforward-boostpackin kanssa ja kaikki toimii kivasti mutta onko normaalia, että mun ukon arvo on 78? Mihin se nousee legendan avulla?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mä oon pelannu kaikki matsit Sniper + Powerforward-boostpackin kanssa ja kaikki toimii kivasti mutta onko normaalia, että mun ukon arvo on 78? Mihin se nousee legendan avulla?
Noista valmiista boostpackeista kannattaa luopua viimeistään tuon legendan saatuasi. Suoraan käyttää kiekkokaupan boosteja ja noita korteista kerrytettyjä pojoja, niin sniperistakin saa about 82 overall arvoisen. Toki vielä paremmankin jos ne kiekkokaupan slotit on jo avattuina.

EDIT. Boris tulee linjoille joskun 16-17 ja uudestaan kiekkokierroksen jälkeen.
 

ditrim

Jäsen
Pukukopissa odotellaan pelaajia sterrgen kanssa ja Raisingerkin on joutilaana. Kohta luulis alkavan.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Ennen ollaan menty puolivaloilla ja vajavaisella jengillä mutta nyt voitaisiin pelaa ne viidellä ja sillä kokoonpanolla mikä päätetään. Esim. Paljon pelanneet tai sitten äänestetään jokaiselle pelipaikalle jannu.


Seuraavat pleijarit vois tosiaan ottaa tosissaan. Mun mielestä toi äänestys ois hyvä ratkasu, jokanen vaan pistää oman mielipiteen kokoonpanosta.
 

ditrim

Jäsen
Mä tulin jo.
 

ditrim

Jäsen
Neljä jätkää linjoilla ja mä olen ainoa kopissa? Pelataan. Siellä voi olla lapsia jotka jäävät ilman hakkausta!
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmittaa että en ole päässyt pelaamaan pitkään aikaan. Kyse ei ole siitä, että ei kiinnostaisi. Vaan siitä, että töitä on enemmän koko ajan. Tyttöystävääkin on hyvä moikata joskus, joten pelit ovat jääneet. Pahoittelen epäaktiivisuuttani. Tänään tulen pelaaman varmaankin, kunhan kaverini kanssa hetken olen tahkonnut Battlefieldiä. Toivottavasti en saa lähtöpasseja, vaikka olenkin ollut todella epäaktiivinen viimeisen kuukauden aikana. Jos vaikka vähän helpottaisi tämä kiire nyt.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Harmittaa että en ole päässyt pelaamaan pitkään aikaan. Kyse ei ole siitä, että ei kiinnostaisi. Vaan siitä, että töitä on enemmän koko ajan. Tyttöystävääkin on hyvä moikata joskus, joten pelit ovat jääneet. Pahoittelen epäaktiivisuuttani. Tänään tulen pelaaman varmaankin, kunhan kaverini kanssa hetken olen tahkonnut Battlefieldiä. Toivottavasti en saa lähtöpasseja, vaikka olenkin ollut todella epäaktiivinen viimeisen kuukauden aikana. Jos vaikka vähän helpottaisi tämä kiire nyt.

Täytyy myöntää ett erottaminen on ollut mielessä. Tai ainakin harkinnassa ja kriisipalaveria ollaan jo oltu suunnittelemassa. Hyvä kuitenkin että itsestäsi jotain ilmoittelet ja jos tosiaan olet tulossa tänään pelaamaan, niin voimme kriisipalaveria siirtää tuonnemmaksi. Tyttöystävällesi sellaisia terveisiä että parisuhde ei saa häiritä EASHL-pelejä. :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tyttöystävällesi sellaisia terveisiä että parisuhde ei saa häiritä EASHL-pelejä. :)

Meillä vähän samaa ongelmaa kotona päin. Toki tässä tapauksessa EASHL häiritsee parisuhdetta. Mun mielestä on kyllä ihan hyvä näin. :)

Voitaisiin ottaa matsia taas jossain välissä. Jäi kaivelemaan se viimeisin matsi joka hävittiin lukemin 7-5, vaikka tasoitettiin alta minuutti ennen loppua. Uskomatonta :D

Syöksitte meidät tuolla voitolla melkoiseen tappiokierteeseen, eikä valoa juurikaan ole tunnelissa näkyvissä. :D
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä vähän samaa ongelmaa kotona päin. Toki tässä tapauksessa EASHL häiritsee parisuhdetta. Mun mielestä on kyllä ihan hyvä näin. :)
Haah :D Mutta ei näköjään saada matsia aikaiseksi, kun porukkaa liian vähä. Itse sitten tahkoan pari liigamatsia ja lähden kattomaan, kun Bluesia koulutetaan. Voi olla, että lähden juhlimaan voittoa Helsingin yöelämään, niin täytyy katsoa huomenna sitten. Toivottavasti saadaan paremmin porukkaa silloin. Itse voisin ainakin tulla siinä iltapäivän aikoihin. Katsellaan silloin!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Voitaisiin ottaa matsia taas jossain välissä. Jäi kaivelemaan se viimeisin matsi joka hävittiin lukemin 7-5, vaikka tasoitettiin alta minuutti ennen loppua. Uskomatonta :D

Syöksitte meidät tuolla voitolla melkoiseen tappiokierteeseen, eikä valoa juurikaan ole tunnelissa näkyvissä. :D

Siitä voitosta riitti kyllä riemua pitkäksi aikaa! Oli sellaista tunteiden vuoristorataa että pumppu oli koetuksella. :) Otetaan ihmeessä uudestaankin, hienoja pelejähän nuo "paikalliset" ovat olleet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös