Voittoputki jatkui taas vähintään kahdella. Kaksi peliä pelattiin Boriksen, Kempulan ja Ditrimin kanssa ja hyvin pyörii pelit. Kolmas pelikin kerettiin alottaa, mutta multa meni yhteys 2-0 johdossa...eiköhän kaverit sieltäkin voiton hoida :)
Ditrimin peliesitykset vakuuttivat todella vahvasti ja yksimielisesti päätettiin, että hän sopii ehdottomasti meidän joukkueen muottiin. Tervetuloa!
Nyt siis todennäköisesti 17 pelistä tilastot 16-0-1 ja jos tässä kolmannessa pelissä ei omiin maaleja tule, niin päästettyjen maalien keskiarvo noissa peleissä on tasan 1. Loistavaa jätkät!
Mihis aikaa jengi pääsee tänään pelaamaan?
Noista valmiista boostpackeista kannattaa luopua viimeistään tuon legendan saatuasi. Suoraan käyttää kiekkokaupan boosteja ja noita korteista kerrytettyjä pojoja, niin sniperistakin saa about 82 overall arvoisen. Toki vielä paremmankin jos ne kiekkokaupan slotit on jo avattuina.Mä oon pelannu kaikki matsit Sniper + Powerforward-boostpackin kanssa ja kaikki toimii kivasti mutta onko normaalia, että mun ukon arvo on 78? Mihin se nousee legendan avulla?
Onks porukka tulos pelailee viel tänää? ite voisin viel muutaman pelin vääntää.
Ennen ollaan menty puolivaloilla ja vajavaisella jengillä mutta nyt voitaisiin pelaa ne viidellä ja sillä kokoonpanolla mikä päätetään. Esim. Paljon pelanneet tai sitten äänestetään jokaiselle pelipaikalle jannu.
Meikäläinen on pelivalmiudessa pitkin päivää. Ollaan kerun kanssa tälläkin hetkellä online. Höntsätään tuolla reenihallissa.Mihis aikaa jengi pääsee tänään pelaamaan?
Harmittaa että en ole päässyt pelaamaan pitkään aikaan. Kyse ei ole siitä, että ei kiinnostaisi. Vaan siitä, että töitä on enemmän koko ajan. Tyttöystävääkin on hyvä moikata joskus, joten pelit ovat jääneet. Pahoittelen epäaktiivisuuttani. Tänään tulen pelaaman varmaankin, kunhan kaverini kanssa hetken olen tahkonnut Battlefieldiä. Toivottavasti en saa lähtöpasseja, vaikka olenkin ollut todella epäaktiivinen viimeisen kuukauden aikana. Jos vaikka vähän helpottaisi tämä kiire nyt.
Tyttöystävällesi sellaisia terveisiä että parisuhde ei saa häiritä EASHL-pelejä. :)
Haah :D Mutta ei näköjään saada matsia aikaiseksi, kun porukkaa liian vähä. Itse sitten tahkoan pari liigamatsia ja lähden kattomaan, kun Bluesia koulutetaan. Voi olla, että lähden juhlimaan voittoa Helsingin yöelämään, niin täytyy katsoa huomenna sitten. Toivottavasti saadaan paremmin porukkaa silloin. Itse voisin ainakin tulla siinä iltapäivän aikoihin. Katsellaan silloin!Meillä vähän samaa ongelmaa kotona päin. Toki tässä tapauksessa EASHL häiritsee parisuhdetta. Mun mielestä on kyllä ihan hyvä näin. :)
Voitaisiin ottaa matsia taas jossain välissä. Jäi kaivelemaan se viimeisin matsi joka hävittiin lukemin 7-5, vaikka tasoitettiin alta minuutti ennen loppua. Uskomatonta :D
Syöksitte meidät tuolla voitolla melkoiseen tappiokierteeseen, eikä valoa juurikaan ole tunnelissa näkyvissä. :D