PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 89 022
  • 1 217

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Meillä vähän samaa ongelmaa kotona päin. Toki tässä tapauksessa EASHL häiritsee parisuhdetta. Mun mielestä on kyllä ihan hyvä näin. :)

Voitaisiin ottaa matsia taas jossain välissä. Jäi kaivelemaan se viimeisin matsi joka hävittiin lukemin 7-5, vaikka tasoitettiin alta minuutti ennen loppua. Uskomatonta :D

Syöksitte meidät tuolla voitolla melkoiseen tappiokierteeseen, eikä valoa juurikaan ole tunnelissa näkyvissä. :D

Toi oli kyllä huikea peli ja hieno fiilis ku voitto tuli ja Herkulta rupes tulee vuodatus tekstiviestejä :)

Mut voitais joskus ottaa vaikka paras 7 sarja. Tosin se vaatis et molemmat sais hyvin porukkaa linjoille, 5 vs 5 ois kyllä kaikista paras.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tänään sitten jengiä peleille, niin päästään dominoimaan. :)

Itse olen pelivalmiudessa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ei me olla top-20.
Hikiseen top-10 Suomessa.

Mut no joo, jos on mukavampaa hakea peliä koko ilta kun ei muitakaan ole.

Ei kukaan ota vapaaehtosesti 6-0 turpaan. Meidän on ihan turha lähteä teitä paljon enemmän pelanneita vastaan rimpuilemaan, varsinkaan kakkoskokoonpanolla. Se tosin voi olla vaikea ajatus teille erinomaisille että on paljon hienonpaa pelata tasaisia matseja. Ehkä tulevaisuudessa.
 

ditrim

Jäsen
Eilen illalla aukesi meikäläisen legenda! Nyt pärjään varmasti paremmin tiukoissa väännöissä. Kiitoksia kaikille sparrauskavereille ja muillekin joukkueen jäsenille!
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Öööh? Taisin soittaa sulle ja kiittää että olit rahalla ostanut boostit? Että jos ei jauhettaisi ihan paskaa täälllä :)

Höhöö! (hessunaurua) Rahalla! Höhöö!

Asiaan: Löytyiskö Team Jatkiksesta väkeä, joka ei vielä ole liigassa ja jota kiinnostaisi nuo 1vs1-matsit? Meininkinä olisi perustaa toinen lohko, ja nyt tarvittaisiin pelureita siihen, että saadaan se toteutumaan.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Saatasko me tänään pelit pystyyn parin päivän huilin jälkeen? Esimerkiksi ysiltä liigakarkeloiden jälkeen?
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Saatasko me tänään pelit pystyyn parin päivän huilin jälkeen? Esimerkiksi ysiltä liigakarkeloiden jälkeen?

Intoa peleille löytyy kyllä. Mulla olisi aikaa pelata kiekkokierroksen aikana, mutta sen jälkeen pääsen todennäköisesti linjoille vasta 23.00 jälkeen. Tämäkin sillä varauksella, että en nukahda sohvalle kymmenen jälkeen kuten kahdena edellisenä iltana.

Jos ei saada tarpeeksi pelaajia paikalle niin voisi pelata noita liigapelejä tiimiläisten kans. Durablen ja Kerubin kans olen jo ehtinyt pelaamaan, joten muut voi laittaa haastetta tulemaan.
 

ditrim

Jäsen
Vaadin pelejä! Mä en jaksa enempää noita liigamatseja. Meen pukukoppiin kiroileen ja venaan kavereita. Onlinessa meitä on nyt vaan minä ja Babu, tulkaa pojat muutkin.

E. Nyt mennään sparraan.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Vaadin pelejä!

Se on oikea asenne! Vaan ei taida jengiä enään tämä pelimuoto kiinnostaa kun tuo liigakin tuli tuohon kylkeen. Itseäni kyllä kiinnostaisi ja olen huolissani Team Jatkiksen tulevaisuudesta. Hetki sitten puhuttiin jopa playoffeista yms. Aktiivisuutta toverit!
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Se on oikea asenne! Vaan ei taida jengiä enään tämä pelimuoto kiinnostaa kun tuo liigakin tuli tuohon kylkeen. Itseäni kyllä kiinnostaisi ja olen huolissani Team Jatkiksen tulevaisuudesta. Hetki sitten puhuttiin jopa playoffeista yms. Aktiivisuutta toverit!

Kyllä itselleni Team Jatkis on edelleen se ykkönen. Liityin tuohon liigaan vaan sen takia, että olisi jotain muutakin pelattavaa kuin sparrimatsit silloin kun tiimiläisiä ei ole tarpeeksi linjoilla. Mutta kyllähän tuo liiga aiheuttaa sellaisia raivokohtauksia, että eashl-tappiot ei tunnu enää missään.

Tänään pääsisin peleille 23.00 paikkeilla ja toivon, että tänään yhteydet ei katkeile samalla tavalla kuin eilen.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mutta kyllähän tuo liiga aiheuttaa sellaisia raivokohtauksia, että eashl-tappiot ei tunnu enää missään.

Tämä on muuten niiiiiiiin totta! :)

Ja kiva kuulla että joukkue ei ole täysin unohdettu. Sterrgeä tässä vaan ollut ikävä, kun tottunut tutun sentterin kanssa pelaamaan. (Auttaa pakkiakin pelaamisessa). Toivottavasti saataisiin jengiä paikalle ja pidettyä joukkue pystyssä, mielellään aktiivisena. Itse toivoisin että Team Jatkis olisi pystyssä myös NHL 12 -pelin aikaan.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Mulla toi netti on taas alkanu pätkimään niin pahasti, ettei mitään järkee. Noin puolen tunnin välein pitää modemi bootata, joten sillä tahdilla ei oikein pysty pelaamaan. Samoten jää nuo liigapelitkin pelaamatta siihen asti, kun saan ongelman hoidettua.

Team Jatkista ei ole täälläkään unohdettu, mutta se on kyllä totta, että viime aikoina tuo liiga on vähentänyt näiden pelien pelaamista.
 

ditrim

Jäsen
Mäkin tulen klo. 23.00 koppiin kyttäämään josko saataisiin pelit pystyyn.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Parit pelit saatiin pelattua kempulan, ditrimin ja kaidan kanssa. Yhden videonkin sain tallennettua. Videossa jälleen yksi jatkoaikavoiton ratkaissut osuma. Ditrim syöttää kulmassa kempulalle, kempula kääntyy ja syöttää napupassin borikselle, joka tällää suoraan syötöstä etuyläseen. :)

Overtime gamewinner

Joukkueen tämän kauden saldo on 68-45-7. Tuohon voi mielestäni olla oikein tyytyväinen.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Joukkueen statsit ovat tällä hetkellä 77-48-9. Eli hyvin on mennyt, vaikka EA koittaa meitä latistaa jättämällä voittoja rekisteröimättä. Ei itseasiassa ollut edes ensimmäinen kerta.

Yksi uusi video. Yllätysyllätys jatkoaikamaalista, joka tehdään suoraan ensimmäisestä alotuksesta. Sterrge heiluttaa tahtipuikkoa.

Jatkoaikamaali
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään olisi kiva pelata, jossain vaiheessa. Katsotaan miten homma sujuu. Vähän heikko happi ollut, kiitos oksennustaudin. Muita tulossa tänään?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Muita tulossa tänään?

Boris pakittelee tuttuun tyyliin tänäänkin. Kun viimeinen duunikeikka on heitetty eli noin 15.30, niin tulen linjoille. Sitten onkin aikaa liigakierrokseen asti ja myös kierroksen jälkeen.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Onko meikäläisiä tulossa tänään pelaamaan?
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Onko meikäläisiä tulossa tänään pelaamaan?

Nyt olisi muutamalle pelille aikaa. Tänään taitaa myöhäisillan pelit jäädä väliin, koska täytyy jossain välissä nukkua noita änärin takia kertyneitä univelkoja pois :)
 

ditrim

Jäsen
Olisko pelejä? Kerubin kanssa ollaan online.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös