Laitetaan vielä erikseen esille linkki joukkueemme kotisivuille, jos se joltain on mennyt ohi.
Team Jatkis - kotisivut
Team Jatkis - kotisivut
Saadaanko tänään pelejä aikaiseksi?
Mä en uskalla luvata mitään tarkkaa aikaa, kun ei ne koskaan kuitenkaan pidä paikkaansa, mutta tulen linjoille jossain vaiheessa iltaa.
Tai sitten et. :D
Junnufinaalin katsominen ja kuuden tunnin aamu-unet näköjään kostautui. Pitää tänä iltana yrittää pysyä hereillä, jotta pääsis peleihin mukaan. On todella turhauttavaa metsästää legendaa sparripeleissä kun kaikilla muilla on ohjaimesta syöttönappi hajonnut.
Ditrim kaipaili toisessa ketjussa sparrikaveria ja pelattiin nyt muutama peli. Viimeisessä alkoi yhteispeli sujumaan ja ditrim nakutti tehot 6+0 ja minä 1+4 ja arvostelut pelkkää A:ta. Nyt mulla on keskiarvot A-, B ja B+, joten ei se legenda enää kaukana ole.Ihan hyvä ettet päässyt eilen peleille kun olisi sulla legendakortti karannut vielä kauemmaksi tappiopelien johdosta.
Ja sparripeleistä sitä legendakorttia on kyllä turha metsästää. Siellä ei ole pelissä tosiaan hirmuisesti järkeä. :)
Ditrim kaipaili toisessa ketjussa sparrikaveria ja pelattiin nyt muutama peli. Viimeisessä alkoi yhteispeli sujumaan ja ditrim nakutti tehot 6+0 ja minä 1+4 ja arvostelut pelkkää A:ta. Nyt mulla on keskiarvot A-, B ja B+, joten ei se legenda enää kaukana ole.
Jep. Täten ajattelinkin tulla tänne pyytämään tryouttia. Koska olen sydämeltäni jatkoaikalainen, niin haluan pelata Team Jatkiksessa.
Saadaanko tänään pelit pystyyn?
Kävi vanhanaikaisesti, asento sohvalla kävi liian mukavaksi. Poissaoloni ei ilmeisesti suoritukseen vaikuttanut kun kiskoitte pelkkiä voittoja, hyvä jätkät! Vielä voisin pelaa jos porukkaa tulisi.
Tämä kausi mennyt varsin mukavasti ja joukkueessa on selkeää tekemisen meininkiä. Statseihin 50-32-5 voikin olla tyytyväinen. Viimeiset 14 peliä ovat menneet 13-0-1 eli hienosti ollaan pelattu. :)
Tämä kausi mennyt varsin mukavasti ja joukkueessa on selkeää tekemisen meininkiä. Statseihin 50-32-5 voikin olla tyytyväinen. Viimeiset 14 peliä ovat menneet 13-0-1 eli hienosti ollaan pelattu. :)
Ja noissa 14 pelissä maaliero taitaa olla 47-15, eli ollaan päästetty keskimäärin ainoastaan maali/peli, joten ollaan joukkueena puolustettu hyvin.
On kyllä ollut kiva pelata kun peli kulkee. Jos tällä kaudella vedettäisiin se viiri kattoon!
Tulisko tänään porukkaa peleille? Mä ainakin tuun heti ton gaalan jälkeen. Tulkaahan muutkin!