PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 89 035
  • 1 217

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Mä en uskalla luvata mitään tarkkaa aikaa, kun ei ne koskaan kuitenkaan pidä paikkaansa, mutta tulen linjoille jossain vaiheessa iltaa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mä en uskalla luvata mitään tarkkaa aikaa, kun ei ne koskaan kuitenkaan pidä paikkaansa, mutta tulen linjoille jossain vaiheessa iltaa.

Tai sitten et. :D

Oli vähän takkuiset pelit ja tappioputkenkin ehdimme rakentaa. Sterrgen poissaolo näkyi, mutta onneksi Kaida hyppäsi linjoille viimeiseen peliin. Saatiin tappioputki poikki ja hieman helpotusta orastaneeseen tuskaan. Hyvä niin.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Tai sitten et. :D

Junnufinaalin katsominen ja kuuden tunnin aamu-unet näköjään kostautui. Pitää tänä iltana yrittää pysyä hereillä, jotta pääsis peleihin mukaan. On todella turhauttavaa metsästää legendaa sparripeleissä kun kaikilla muilla on ohjaimesta syöttönappi hajonnut.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Junnufinaalin katsominen ja kuuden tunnin aamu-unet näköjään kostautui. Pitää tänä iltana yrittää pysyä hereillä, jotta pääsis peleihin mukaan. On todella turhauttavaa metsästää legendaa sparripeleissä kun kaikilla muilla on ohjaimesta syöttönappi hajonnut.

Ihan hyvä ettet päässyt eilen peleille kun olisi sulla legendakortti karannut vielä kauemmaksi tappiopelien johdosta.

Ja sparripeleistä sitä legendakorttia on kyllä turha metsästää. Siellä ei ole pelissä tosiaan hirmuisesti järkeä. :)

Tänään ehtis Jokerit-Jyp matsin jälkeen pelailla muutamat pelit ellen ole sammunut jo siinä vaiheessa. Tuli meinaan taas valvottua liikaa.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Ihan hyvä ettet päässyt eilen peleille kun olisi sulla legendakortti karannut vielä kauemmaksi tappiopelien johdosta.

Ja sparripeleistä sitä legendakorttia on kyllä turha metsästää. Siellä ei ole pelissä tosiaan hirmuisesti järkeä. :)
Ditrim kaipaili toisessa ketjussa sparrikaveria ja pelattiin nyt muutama peli. Viimeisessä alkoi yhteispeli sujumaan ja ditrim nakutti tehot 6+0 ja minä 1+4 ja arvostelut pelkkää A:ta. Nyt mulla on keskiarvot A-, B ja B+, joten ei se legenda enää kaukana ole.
 

ditrim

Jäsen
Ditrim kaipaili toisessa ketjussa sparrikaveria ja pelattiin nyt muutama peli. Viimeisessä alkoi yhteispeli sujumaan ja ditrim nakutti tehot 6+0 ja minä 1+4 ja arvostelut pelkkää A:ta. Nyt mulla on keskiarvot A-, B ja B+, joten ei se legenda enää kaukana ole.

Jep. Täten ajattelinkin tulla tänne pyytämään tryouttia. Osaan pelata kaikki paikkoja, mutta toistaiseksi parhaiten sujuu laidassa. 120 peliä on äijällä pelattuna ja arvoja ei vaan jaksa yrittää nostaa tuolla sparrauspeleissä. Syöttö lähtee aina kun joukkuekaveri on oikeilla raiteilla. Koska olen sydämeltäni jatkoaikalainen, niin haluan pelata Team Jatkiksessa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jep. Täten ajattelinkin tulla tänne pyytämään tryouttia. Koska olen sydämeltäni jatkoaikalainen, niin haluan pelata Team Jatkiksessa.

Teit oikean valinnan ja pääset try-outille. Laitan liittymispyyntöä tulemaan, tervetuloa!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Saadaanko tänään pelit pystyyn?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Noin kello 17.00 paikkeilla ilmaantuu Boris tänään peleille, ehkä jo aiemmin, ehkä vähän myöhemmin. Jos saadaan kunnolla porukkaa paikalle, niin voisimme hieman hioa pelikirjaa eli sopia pelillisiä asioita kuten tässä on ollut tarkoitus jo jonkin aikaa. Ei muuta kuin rohkeasti linjoille sieltä!
 

ditrim

Jäsen
2 erää sparria jäljellä.
 

ditrim

Jäsen
Onko tänään vielä pelejä? Voisin ryöstää männältä vielä parin matsin verran tv-aikaa...
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kävi vanhanaikaisesti, asento sohvalla kävi liian mukavaksi. Poissaoloni ei ilmeisesti suoritukseen vaikuttanut kun kiskoitte pelkkiä voittoja, hyvä jätkät! Vielä voisin pelaa jos porukkaa tulisi.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Kävi vanhanaikaisesti, asento sohvalla kävi liian mukavaksi. Poissaoloni ei ilmeisesti suoritukseen vaikuttanut kun kiskoitte pelkkiä voittoja, hyvä jätkät! Vielä voisin pelaa jos porukkaa tulisi.

Tarkoitus olisi, mutta voi mennä vielä puoleenyöhön.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ladies and gentlemen! Kaksi videota näytille. Toisessa Team Jatkiksen jatkoaikavoittoon oikeuttanut osuma ja toisessa Raisingerin torjuntatyöskentelyä sparrimatsista. Enjoy!

OT gamewinner
Torjunta

Hyviä pelejä ollut!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tämä kausi mennyt varsin mukavasti ja joukkueessa on selkeää tekemisen meininkiä. Statseihin 50-32-5 voikin olla tyytyväinen. Viimeiset 14 peliä ovat menneet 13-0-1 eli hienosti ollaan pelattu. :)
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Tämä kausi mennyt varsin mukavasti ja joukkueessa on selkeää tekemisen meininkiä. Statseihin 50-32-5 voikin olla tyytyväinen. Viimeiset 14 peliä ovat menneet 13-0-1 eli hienosti ollaan pelattu. :)

On kyllä ollut kiva pelata kun peli kulkee. Jos tällä kaudella vedettäisiin se viiri kattoon!

Tulisko tänään porukkaa peleille? Mä ainakin tuun heti ton gaalan jälkeen. Tulkaahan muutkin!
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Tämä kausi mennyt varsin mukavasti ja joukkueessa on selkeää tekemisen meininkiä. Statseihin 50-32-5 voikin olla tyytyväinen. Viimeiset 14 peliä ovat menneet 13-0-1 eli hienosti ollaan pelattu. :)

Ja noissa 14 pelissä maaliero taitaa olla 47-15, eli ollaan päästetty keskimäärin ainoastaan maali/peli, joten ollaan joukkueena puolustettu hyvin.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ja noissa 14 pelissä maaliero taitaa olla 47-15, eli ollaan päästetty keskimäärin ainoastaan maali/peli, joten ollaan joukkueena puolustettu hyvin.

Tämä on hyvä huomio ja hieno asia. Joukkueena puolustetaan ja joukkueena hyökätään. Jatketaan samaan tyyliin.

On kyllä ollut kiva pelata kun peli kulkee. Jos tällä kaudella vedettäisiin se viiri kattoon!

Tulisko tänään porukkaa peleille? Mä ainakin tuun heti ton gaalan jälkeen. Tulkaahan muutkin!

Viiristä en uskalla mitään sanoa, kun tuolla eliitissä on monia kovia joukkueita, mutta tällä kertaa voitaisiin playoffit vetää 100-lasissa. Ennen ollaan menty puolivaloilla ja vajavaisella jengillä mutta nyt voitaisiin pelaa ne viidellä ja sillä kokoonpanolla mikä päätetään. Esim. Paljon pelanneet tai sitten äänestetään jokaiselle pelipaikalle jannu.

Tänään jo ehdittiinkin pelaa ja sterrge jo ehti väsymykseltään luovuttaa mutta meikäläinen voi ainakin tulla kymmenen jälkeen pelejä kyttäämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös