PS3: NHL10 talviliiga

  • 58 018
  • 869

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Buffalolta jatkoajalla 1-0 pataan. Hienoja torjuntoja paljon molemmilta veskareilta. Tosin tappio oli todella suuri vääryys, jatkoajalla vastustaja aloituksen jälkeen koukkaa selvästi minun pakkia, saa kiekon ja pääsee kasvokkain veskarin kanssa, kamppaan pelaajan ja siitä vihelletään jäähy. Vastustaja tekee ylivoimallaan maalin. Todellisuudessa minun olisi kuulunut olla ylivoimalla tuossa tilanteessa.

Hieman taas vituttaa tämä kusinen peli. Siis mikä siinä on, että about tasan joka toinen päivä tekee jokaisessa pelissä ketä tahansa vastaan 3+ maalia ja tasan joka toinen päivä saa keskimäärin joka kolmanessa pelissä yhden maalin riippumatta taaskaan yhtään kuka on vastassa.

PS. vituttaa tuo Luongo hieman.
 
Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Buffalolta jatkoajalla 1-0 pataan. Hienoja torjuntoja paljon molemmilta veskareilta. Tosin tappio oli todella suuri vääryys, jatkoajalla vastustaja aloituksen jälkeen koukkaa selvästi minun pakkia, saa kiekon ja pääsee kasvokkain veskarin kanssa, kamppaan pelaajan ja siitä vihelletään jäähy. Vastustaja tekee ylivoimallaan maalin. Todellisuudessa minun olisi kuulunut olla ylivoimalla tuossa tilanteessa.

Ei ne tuomarit jaksanut siinä vaiheessa viheltää, kun oli palkeet tyhjänä Ukrainakiekkosi takia... =) Otit varmaan 10 huitomisjäähyä.

Tänään on ollut kyllä Buffalon tähdet kohdallaan. Kolme matsia ei yhtään päästettyä maalia ja Vanek tekee maalin. Mä en ymmärrä...
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Ja nyt niitä pelaajia online, haluan päästä purkamaan vitustani johonkin, tosin tänään se tarkoittaa korkeintaan 1-0 voittoa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
PS. vituttaa tuo Luongo hieman.

Pikkusenko vitutti Niemi, ja sit tolpat kilis moneen otteeseen. Siinä ekassa meidän välisessä pikkusen nautin kun sain vihdoin Niemen taakse sen yhden 26s ennen päätössummeria ja pääsin jatkoajalle. Siellä sitten veitkin kun sait rankun, oon niin vitun huono noissa rankuissa maalivahtina että sama ku en koskis ohjaimee ollenkaan.

Toisessa matsissa olikin sitten tilastot meikän puolelle, etkä saanu ku 13 vetoa aikaan. Hauskaa kun tilanne on 1-0 Canucksille pelin 2 viimeseen minuuttiin saakka jonka jälkeen alkoi maalijuhlat ja tein sinä aikana 4 häkkiä. :D
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tänään on ollut kyllä Buffalon tähdet kohdallaan. Kolme matsia ei yhtään päästettyä maalia ja Vanek tekee maalin. Mä en ymmärrä...

Joo siinä toinen perkele, Miller ihan älytön meidänki välisissä. Tosin oli Luongokin, piti mut pelissä sentään jotenkin mukana ja lukemat ei päässyt niin rumiksi.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Joo siinä toinen perkele, Miller ihan älytön meidänki välisissä. Tosin oli Luongokin, piti mut pelissä sentään jotenkin mukana ja lukemat ei päässyt niin rumiksi.

Oli vähän ihmeelliset pelit muutenkin. Musta tuntui, että koko ajan mulla on mies läpi ja taisi kahdessa matsissa tulla yhteensä neljä rankkaria. Ekassa matsissa olisi tullut vissiin vielä yksi, mutta aika loppui kesken.

Täällä ei meinannut tulla naurusta loppua, kun silkkikäsien silkkikäsi Toni Lydman veivasi rankkarimaalin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Oli vähän ihmeelliset pelit muutenkin. Musta tuntui, että koko ajan mulla on mies läpi ja taisi kahdessa matsissa tulla yhteensä neljä rankkaria. Ekassa matsissa olisi tullut vissiin vielä yksi, mutta aika loppui kesken.

Täällä ei meinannut tulla naurusta loppua, kun silkkikäsien silkkikäsi Toni Lydman veivasi rankkarimaalin.

Oli kyllä erikoiset matsit, mutta olit silti selkeesti parempi. Taisit tehdä 2 rankkari maalia siinä ekassa pelissä minkä voitit 3-0. Mulla tilttas se peli siinä vaiheessa kun peli oli jo päättynyt mutta loppudemot pyöri. Kirjoitin silloin viestiä, enkä muistanu että silloin tuo on koetuksella ja tilttaa melko usein. Ei siis kannata kesken pelin paljoa kirjotella viestejä ps onlinen kautta.

Tuo Lydmanin rankkari kyllä vitutti täällä päässä, ei juuri naurattanut. Nyt vasta osaan nauraa sille. :)
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Seuraavia vastaan vielä otteluita pelaamatta.

BOS 2
MON 2
VAN 2
EDM 2
NYR 2
OTT 2
ANA 1
TOR 1
PHI 1
COL 1
NYI 1

Olen jokseenkin kyllästynyt siihen että kärkipään joukkueet joilta olen jo ottanut turpaani roikkuvat jatkuvasti linjoilla, mutta sitten alakastin joukkueet joita vastaan en ole pelannut eivät koskaan ole haastettavissa. Tänä iltana olisi tarkoitus tuolla notkua joten nyt niitä haasteita!
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hieman taas vituttaa tämä kusinen peli. Siis mikä siinä on, että about tasan joka toinen päivä tekee jokaisessa pelissä ketä tahansa vastaan 3+ maalia ja tasan joka toinen päivä saa keskimäärin joka kolmanessa pelissä yhden maalin riippumatta taaskaan yhtään kuka on vastassa.

Mielialapelaaja :D

Jottei menisi one-lineriksi niin kerrottakoon että minäkin olen taas toimivan intterwebin äärellä notta haasteita tulemaan.
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Olen jokseenkin kyllästynyt siihen että kärkipään joukkueet joilta olen jo ottanut turpaani roikkuvat jatkuvasti linjoilla, mutta sitten alakastin joukkueet joita vastaan en ole pelannut eivät koskaan ole haastettavissa. Tänä iltana olisi tarkoitus tuolla notkua joten nyt niitä haasteita!

Kyllä minä olen tuolla ollut aina kun kerkeää. Ei vaan ole osunut kun kerran samaan aikaan onlinessa, jolloin yritin haastaa mutta teit ilmeisesti jotain muuta. Tänään en kerkeä pelaamaan, mutta huomen illalla sitten siellä puoli yhdeksän maissa tulen onlineen ja olen varmaan sinne puolille öin. Silloin pelataan sitten pelit pois jos pääset? Kyllä vaan tuolla kotiedulla tuntuu olevan aika iso merkitys minunkin taidoillani. Esim. Calgaryä vastaan, vieraissa, olin ensimmäisessä pelissä aivan vastaantulija, taisi päättyä jotain 5-0. Toisessa pelissä, kotona, sain tilanteita luotua hyvin ja peli oli muutenkin aika tasainen. Sanoisimpa että olin ehkä hieman jopa niskan päällä, niin uskomattomalta kuin se tuntuukin. Hävisin kumminkin 2-1, perkele se maalinteko on vaikeeta. Millon kilahtaa tolppa, millon Kipperin maski.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Pelit hallitsevaa mestaria eli Phoenixia vastaan:

Peli1
Olin häviöllä 1. erän lopulla 3-0 ja netti katkes, todennäköisesti olisin hävinnyt sen pelin kuitenkin.

Peli2
Ihan hyvää peliä ainakin eka erä, kojootit johti 2-0 mutta tulin tasoihin. Sitten olikin menoa loppumatka, hävisin prkl 6-2 jos oikein muistan.

Kyllä tuo kamenski on vaa hemmetin kova pelaamaan, syysliigassa jos olisin hoidellut Ducksit niin oisin päässyt ottaa selkäsaunan kojooteilta finaaleissa.

Ainakin tästä jäi sen puoleen positiivinen fiilis että tässä on ihan hemmetisti vielä haastetta, en ole lähelläkään huippupelaajan tasoa.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Aattelin aikani kuluksi värkätä suuntaa antavan taulukon mistä näkee sijoitukset sortattuna piste/peli tyyliin:

Tilanne 8.1.2010 klo 1.00:

Koodi:
Sija Joukkue   PP V  H JAH P P/peli
1 San Jose     36 32  4 0 64 1,78
2 Phoenix      39 33  5 1 67 1,72
3 Florida      28 22  3 3 47 1,68
4 Montreal     17 14  3 0 28 1,65
5 Washington   50 37  8 5 79 1,58
6 Chigago      47 35  9 3 73 1,55
7 Columbus     26 19  5 2 40 1,54
8 ST.Louis     47 28 11 8 64 1,36
9 Calgary      28 16  7 5 37 1,32
10 Anaheim     52 31 17 4 66 1,27
11 Pittsburgh  43 26 15 2 54 1,26
12 Toronto     49 27 17 5 59 1,20
13 Ny Rangers  23 13 10 0 26 1,13
14 Atlanta     41 21 17 3 45 1,10
15 Los Angeles 55 27 22 6 60 1,09
16 Ny Islanders21 10  9 2 22 1,05
17 Dallas      44 19 19 6 44 1,00
18 Carolina    39 19 19 1 39 1,00
19 Vancouver   28 12 12 4 28 1,00
20 Colorado    34 15 18 1 31 0,91
21 Minnesota   27 11 14 2 24 0,89
22 Boston      42 16 21 5 37 0,88
23 Detroit     56 23 30 3 49 0,88
24 Buffalo     55 20 30 5 45 0,82
25 Philadelphia50 18 28 4 40 0,80
26 Edmonton    43 11 23 9 31 0,72
27 Tampa Bay   37 10 23 4 24 0,65
28 New Jersey  31  8 19 4 20 0,65
29 Nashville   44  7 32 5 19 0,43
30 Ottawa      40  6 32 2 14 0,35

Enpäs tiedä onko tuosta kellekään mitään hyötyä, mutta ehkä tuosta voisi jotain johtopäätöksiä vetää ajatellen pleijareita... :)
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Enpäs tiedä onko tuosta kellekään mitään hyötyä, mutta ehkä tuosta voisi jotain johtopäätöksiä vetää ajatellen pleijareita... :)
[/FONT]

Kiitos Saube, tästä on hyötyä ainakin meikäläiselle joka taistelee pääsystä pleijareihin. Nyt asetankin itselleni uuden tavoitteen kun tuo taulukko vähän selkeytti tilannetta, eli top 10 sakkiin on hyvät mahollisuudet ja sinne tähdätään. Kotietu olisi vielä hienompaa mutta se on jo todella kovan työn takana.

Top4 porukka on lähes voittamatonta porukkaa, eiköhän niistä tule ainakin toinen finalisti.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Enpäs ole aikaisemmin tullut näin pahasti raiskatuksi tässä pelissä. Chigagolta tuli 8-2 (!) turpaan. Omaksi puolustukseksi on todettava, että peli oli vielä 2-1 tokassa erässä, jolloin daami saapui kotiin hengittämään niskaan ja tarinoimaan päivän tapahtumista. Kane teki tossa kyllä komean alivoimamaalin kikkaillen koko puolustuksen läpi.

Ensimmäinen matsi päättyi siedettävämpiin 2-3 lukemiin, mutta eipä tossa nyt paljoa jossiteltavaa jäänyt. Positiivista, että wlan piti molemmissa peleissä vaikka ensimmäisen alussa nyki kyllä pahasti, pahoittelut siitä jos tuntui myös toisessa päässä. Enpä tiedä oisko tonne poffeihin muutenkaan asiaa, mutta nää n. 10 katkennutta matsia on tehny ton tavotteen mahdottomaks. Eipä siinä, ihan mukava näitä runkosarjamatseja on muutenkin tahkota.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Aattelin aikani kuluksi värkätä suuntaa antavan taulukon mistä näkee sijoitukset sortattuna piste/peli tyyliin:

Pahalta näyttää joo. Tavoitteena oli olla neljän joukossa, mikä nyt alkaa näyttää aika mahdottomalta. Alku lähti hyvin käyntiin ja kärkipään jengejä vastaan voitin suurimman osan peleistä; yleensä vähintään toisen pelin samaa jengiä vastaan. Siinä vaiheessa ajattelin, että hoidetaan nuo häntäpään jengit ilman tappioita, mutta ylimielisyys kostautui ja tappiota on tullut otettua vähän kaikilta, mm. sarjataulukon viimeiseltä joukkueelta. No ehkä tuosta tuli tarvittava annos nöyryyttä pleijareita ajatellen, ja sinne lähdetään sitten ihan sata lasissa.

Tosin latautumiseen minun kohdalla kyllä vaikuttaa paljon se, että kuka on vastassa. Tulee välillä, jos ei ole kunnon lataus päällä pelailtua vähän Getzlafmaisesti puolivaloilla.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Omaksi puolustukseksi on todettava, että peli oli vielä 2-1 tokassa erässä, jolloin daami saapui kotiin hengittämään niskaan ja tarinoimaan päivän tapahtumista.

Mulle on käynyt monesti noin, menee keskittyminen ja lataus ihan hunningolle kun kesken pelin pitää alkaa tarinoimaan emännän kanssa. Ja sitten vielä joskus se tekee hyvää maskia tossa telkkarin edessä ni sittenkös kiehuu pään sisällä mutta ei oikee kehtaa hermostua, vois katsoo vähän pitkään kun kolmekymppinen äijä keuhkois jostain lätkäpelistä. :D
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Enpäs ole aikaisemmin tullut näin pahasti raiskatuksi tässä pelissä. Chigagolta tuli 8-2 (!) turpaan. Omaksi puolustukseksi on todettava, että peli oli vielä 2-1 tokassa erässä, jolloin daami saapui kotiin hengittämään niskaan ja tarinoimaan päivän tapahtumista. Kane teki tossa kyllä komean alivoimamaalin kikkaillen koko puolustuksen läpi.

Jep, taisin tehdä kolme maalia siihen tokan erän loppuun jossain kolmessa minuutissa. Vika erä olikin sitten enää kosmetiikkaa. Itsellä tosin hameväki saapui paikalle vikan erän alussa, mutta siinä ei tainnut kumpikaan enää 100%:sti pelata, koska peli oli käytönnössä selvä.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Olisko joku seuraavista n. 15:00 linjoilla:
...
PHI
...

Mitä sä enää Phillyllä teet? Eilinen teurastus riitti mulle, kiitos vaan :)

ei oikee kehtaa hermostua, vois katsoo vähän pitkään kun kolmekymppinen äijä keuhkois jostain lätkäpelistä. :D

Joo, ei tossa viitti mesoomaan ruveta. Täytyy olla vaan hiljaa ja kiitollinen, että jatkuvalle pelaamiselle löytyy ylipäätään ymmärrystä. :)
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Duunii painaa päälle, joten on vähän pelaaminen jäänyt, mutta tänään/viikonloppuna koetetaan saada lisää pelejä alle Carolinalle.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Kiitokset Saubelle listauksesta! Tiukkaa on ja jokainen piste on tärkeä sarjan loppuun asti jos mielii playoffeihin päästä.

Aika paljon tulee matseja pelatessa privaviestejä, missä kysellään pelien perään. Olin pari viikkoa poissa ja nyt on kaksi liigaa päällekkäin, eli kiirettä pitää ja pyydän kärsivällisyyttä. Pyrin pelailemaan pari-kolme JA-liigan peliä illassa, eli eiköhän tammikuun aikana saada Calgarynkin puuttuvat pelit pelattua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös