Jaaha, deadline onkin jo ilmeisesti tänään. Ei kyllä ole mitään toivoa saada pelattua noita pelejä pois... Taitaa itsellä olla vasta 4-5 pelattuna. Säälittävää, hyvät kelit toki pääsyynä ettei ole pleikkarilla oikein viihtynyt viime päivinä.
Jaaha, deadline onkin jo ilmeisesti tänään. Ei kyllä ole mitään toivoa saada pelattua noita pelejä pois... Taitaa itsellä olla vasta 4-5 pelattuna. Säälittävää, hyvät kelit toki pääsyynä ettei ole pleikkarilla oikein viihtynyt viime päivinä.
Mä oon huomenna himassa varmaan puol yheksän aikoihin et jos vaik silloin pelattais?
Valko-Venäjää etsitään.. Ei löytynyt linjoilta, vaikka piti olla ysin jälkeen. Millon kävis matsi?
Sori, Suomen peliä katon. Käviskö matsin jälkeen?
Hyvin käy.. Toivottavasti vielä humalaltani muistan :)
Joo pahoittelut. Ei oo mokkulaa, perhe on. Se on vähän mahdotonta saada koko nettiä tällain itelleen yksittäisen pelin ajaksi. Pleijarit olen kyllä aina vetänyt "puhtaalla" netillä, on vähän helpompaa silloin kun saa sovittua pelit ajoissa eikä tuu tällasta kiirettä, että on pakko pelata, lagis tai ei. Ja joka kerta olen kyllä toitottanut, että yhtälailla nykii täälläkin päässä. Mutta joo ihan hyvä peli multa, sai vähän karkumatkaa Grabo ja S.Kostitsyn pistepörssissä.
Jenkkejä ja Latviaa vastaan pelit pelaamatta. Ehtisikö Latvia pelaamaan tänään pelin pois illalla ysin jälkeen?
Pitäis ysin aikaan just lähteä töihin. Jos yhtään aiemmin pääset niin haasta.
Käviskö kasilta?
Nyt olisin linjoilla.
No voi ny helvete. Oisit laittanut pleikalla viestiä, pelasin onlinessä sillon enkä huomannut enää kattellaa täältä kun ei mitään kuulunu. Et taida enää olla pelattavissa sitten tänään?
No jos nyt samantien tuut niin ehtii tässä just yhen ottamaan.
Voitolla Valko-Venäjän mahdollista nousta sarjassa toiseksi ja Latvialla sijalle 11. Pleijari-joukkueet kuitenkin jo selvillä. Pleijarit voidaan siis käynnistää halukkaiden osalta jo tänään n. klo 2130.