Ja eiköhän se pronssipeli tosiaan kuulu asiaan, kun MM-kisat kyseessä.
Slovakia - Tsekki 6-4
Onnea Slovakialle finaaliin!
Joo, et taida enää olla pelattavissa? Sunnuntaille menee siis.
Mites tänään kerkeisit pelaamaan tota matsia? Itelle kävis paremmin nyt mahdollisimman aikasin. Iltäpvällä-illalla taas varmaan menoja.
EDIT klo 14: nyt en oo pariin tuntiin paikalla...
Sori, en ollut ihan noin aamulla valppaana, vällyt puristivat liikaa. Oon nyt matkalla kotio ja pelattavissa kolmen jälkeen. Eli ilmottele kun voit pelailla.
Ristiin mennään, vieläkö oisit valmiudessa?
No niin Snagari, pelataanko pronssipeli nyt ennen oikeata finaalia? Mulle käy vaikka heti tai sitten vasta Venäjä-Tsekki pelin jälkeen...
Äiti onx pakko?
Voidaan pelata kohta, tulee olee kyllä niin turha peli. Lupaan pelata 3-2 taktiikalla, hyökkäysvoimaa!
Jos sopii, niin voitas pelata heti pois? Tulee varmaan tota finaalia sitten katottua.
Joo täällä venailen. BÅG ottaa sitten aikalisän sekunti ennen loppua :).
Jiihaa, sain ensimmäisen mitallin jatkiksen liigoissa kaatamalla Snagarin Valko-Venäjän pronssiottelussa lukemin 11-5. Mutta tapa millä se tuli niin oli melkoisen perseestä, oltais voitu jättää koko pronssipeli pelaamatta jos oisin tiennyt että pelleilet tolla tavalla. Sanoithan tosiaan että pelaat hyökkäävästi, mutta se että päästät mut jatkuvasti 2-0 vastaan kun oikeen väistit mun pelaajia siniviivalla niin oli kyllä aikamoista perseilyä. Jatkossa voidaan jättää pelaamatta nämä pronssipelit ainakin Snagaria vastaan kun kerta herraa ei kiinnosta.
Finaalikin on nyt sitten pelattu. Onnittelut Calcille ja Slovakialle maailmanmestaruudesta.
Yleisölle tämä 2-0 päättynyt peli ei tarjonnut juurikaan hienouksia. Molemmat puolusti melko tarkkaan ja en kyllä päässyt kunnon maalipaikkoihin koko pelissä. Kymmenen sekunnin kohdalla tullut tolppa taisi jäädä parhaaksi paikakseni ja sekin olisi mennyt täysin Halakin piikkiin. Satanin tekemä voittomaali oli perus pleijarimaali, joka sullottiin sisään maalin edestä.
Kokonaisuudessaan täytyy kyllä olla ihan tyytyväinen hopeaan. Kuudennelta sijalta se on ihan ok saavutus. Maha tuli itselleni melkolailla täyteen tuosta yllättävästä välierävoitosta.
Kiitokset kaikille osallistujille. Saatiin homma hienosti pakettiin aikataulussa ja finaalipäivänä.