Norja vissiin vastustajaksi tulossa eli mielenkiintoiset asetelmat sarjaan(vai oliko yks peli vain vai?) koska Slovakia hävisi Norjalle 5-3 runkosarjassa.
Se on kerrasta kaput!
Norja vissiin vastustajaksi tulossa eli mielenkiintoiset asetelmat sarjaan(vai oliko yks peli vain vai?) koska Slovakia hävisi Norjalle 5-3 runkosarjassa.
Se on kerrasta kaput!
Suomi jäi ulos jatkosta tehtyään maalin Norjaa vähemmän (maaliero oli kyllä parempi).
Tätä meinasin just tulla kysymään, että miten tuo ratkaistaan kun kolmella joukkueella samat pisteet. Mutta ei auta kun hyväksyä koneen päättämä järjestys ja jäädä rannalle ruikuttamaan.
Niin kerrastakos nää oli poikki?Millon Kanada haluaa ottaa pelin? Edellinen kohtaaminen jäi vähän tyngäks kun Ruotsin linja pätkäs jo kolmen minuutin kohdalla...
Slovakia olis valmis pelailemaan tossa 22.30 about, kun pääsen duunista. Norja vissiin vastustajaksi tulossa eli mielenkiintoiset asetelmat sarjaan(vai oliko yks peli vain vai?) koska Slovakia hävisi Norjalle 5-3 runkosarjassa. Taisi olla Slovakian ainoa tappio, varma en ole. Mites Norjan koutsi, sopisko millon pelata?
Tänään illalla joskus 20.00 -> oon linjoilla, voin vaikka huudella täällä tarkemmin ajankohtaa. Ruotsi on tosiaan kirjoittamaton kortti vielä mulle, kun hiukan yli minuutin pelin jälkeen pätkäisi eikä mulle ainakaan jäänyt mitään kuvaa kuinka kovaa sieltä ollaan tulossa.
Tänään onnistuu puolenpäivän jälkeen mihin aikaan vaan.
Perjantai ei natsaa, ja itseasiassa oon koko viikonlopun viettämässä kaverin polttareita, joten lauantai ja todennäköisesti sunnuntaikin menee ohi... Eli tänään tai sitten vasta viikonlopun jälkeen?Pelataan matsi pois joko tänään tai sitten viimeistään huomenna illalla. Toi perjantai voi olla itselle parempi joskus 18 jälkeen, jos sulle vaan onnistuu.
Tsekki odottaa innolla Venäjän kohtaamista, koska olen nyt ihan lyhyen ajan sisään kohdannut Saxon-747:n kahdesti runkosarjapeleissä ja molemmissa on tullut turpaan. Ovetskinin ja muiden on syytä pitää pää ylhäällä. ;) (Eli häviän 5-0 kun tulin uhoamaan) :D Tänä iltana ennen Suomen peliä jos saatais pelattuu, tai sen jälkeen vai mitenkä Saxon?
EDIT: Perkele, Suomen pelihän onkin päiväpeli. Joten jos sen matsin jälkeen sit onnistuis tai jotain...
Vois sanoa, että tasaista oli, mutta näköjään mun jätkät oikein väkisin halus hävitä tän matsin ottamalla täysin naurettavia hyökkäyspään jäähyjä.
Miltäs tilanne näyttää? Onko kaikki puolivälierät jo pelattu vai onko tuo VV-Italia vielä pelaamatta? Raporttia tänne ei ole ainkaan tullut, enkä nyt pääse pleikalta tarkistamaan.
Hyvähyvä.
Millos Valko-Venäjälle onnistuis peli? Itselle kävisi tässä nyt heti tai sitten ehkä huomisilta, jos kalja ei ala maistumaan.
Edellinen kohtaamisemme meni muistaakseni niin, että V-V ensin 3-0 johtoon ja sitten pääsin 3. erässä tasoihin, ainoastaan hävitäkseni pelin vikalla minuutilla...