Mainos

PS3: NHL10 - MM-kisat

• 17 293
  • 295

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Jaaha, deadline onkin jo ilmeisesti tänään. Ei kyllä ole mitään toivoa saada pelattua noita pelejä pois... Taitaa itsellä olla vasta 4-5 pelattuna. Säälittävää, hyvät kelit toki pääsyynä ettei ole pleikkarilla oikein viihtynyt viime päivinä.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Jaaha, deadline onkin jo ilmeisesti tänään. Ei kyllä ole mitään toivoa saada pelattua noita pelejä pois... Taitaa itsellä olla vasta 4-5 pelattuna. Säälittävää, hyvät kelit toki pääsyynä ettei ole pleikkarilla oikein viihtynyt viime päivinä.

Voin antaa lisäaikaa huomiselle, koska ei ne pleijarit ala oikeessakaan turnauksessa kun vasta torstaina. Luulen kyllä että ton ottelumäärän kurominen umpeen tekee siltikin tiukkaa. Haluatko että Jenkit poistetaan jo nyt, niin nähdään sitten muiden osalta todellinen tilanne? Myös Tanska on jäänyt muista jälkeen.

Tässä kokonaistilanne pelattujen pelien osalta:
Tsekki 15
Venäjä 15
Slovakia 14
Sveitsi 14
Kanada 14
Saksa 14
Italia 13
Latvia 13
Suomi 13
Kazakhstan 12
Ranska 12
Ruotsi 12
Norja 12
V-Venäjä 12
Tanska 7
USA 4

Ilmoituksia siis tulemaan, jos joku haluaa vetäytyä turnauksesta. Muiden kannattaa nyt pitää huoli, että pelit on tänään pelattuna ainakin muita kun jenkkejä ja Tanskaa vastaan. Alkuperäinen deadline on tänään ja sitä voidaan venyttää korkeintaan päivällä.

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Dodiin elikkäs mulla on juuri Tanskaa sekä USA vastaan pelit pelaamatta. Miten on pelaatteko pelit pois vaiko luovutatte? YV:nä taikka tänne voi ehdotella peliakoija jos kiinnostaa, mielellään hetki ennen Suomi-Venäjä pelii tai sitten sen jälkeen.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
No voi vittusaatana. Kazakstania 3-0 johdossa matsin puolivälissä, ni heittää pihalle = 0-3 tappio. Voi jokseenkin vituttaa, jos tohon meni pleijaripaikka.

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Valko-Venäjää etsitään.. Ei löytynyt linjoilta, vaikka piti olla ysin jälkeen. Millon kävis matsi?

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
7-1 Valko-Venäjältä pataan. Kaveri oli parempi, mutta kyllä vituttaa tuo lagi. Ketään muuta vastaan ei oo noin vittumainen pelata, kun ei tiedä milloin tapahtuu, kun nappia painaa.. Tais olla 3. matsi jompppaa vastaan ja aina sama mokkulalagi. Olin huonompi ja en olis peliä millään voittanut, mutta ei tuo lagi kyllä kovin innosta pelaamaan.

Snagari

Jäsen
Joo pahoittelut. Ei oo mokkulaa, perhe on. Se on vähän mahdotonta saada koko nettiä tällain itelleen yksittäisen pelin ajaksi. Pleijarit olen kyllä aina vetänyt "puhtaalla" netillä, on vähän helpompaa silloin kun saa sovittua pelit ajoissa eikä tuu tällasta kiirettä, että on pakko pelata, lagis tai ei. Ja joka kerta olen kyllä toitottanut, että yhtälailla nykii täälläkin päässä. Mutta joo ihan hyvä peli multa, sai vähän karkumatkaa Grabo ja S.Kostitsyn pistepörssissä.

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pahoittelut. Ei oo mokkulaa, perhe on. Se on vähän mahdotonta saada koko nettiä tällain itelleen yksittäisen pelin ajaksi. Pleijarit olen kyllä aina vetänyt "puhtaalla" netillä, on vähän helpompaa silloin kun saa sovittua pelit ajoissa eikä tuu tällasta kiirettä, että on pakko pelata, lagis tai ei. Ja joka kerta olen kyllä toitottanut, että yhtälailla nykii täälläkin päässä. Mutta joo ihan hyvä peli multa, sai vähän karkumatkaa Grabo ja S.Kostitsyn pistepörssissä.

Millanen netti teillä on? Jos joku toinen käyttää konetta niin eikai se perus netin käytöstä voi lagia niin paljon? Mullakin on toinen internetin käyttäjtä talossa, joka käyttää konetta aina samaan aikaan kuin minä pelaan. Eikä lagaa. Toki mulla on 24/1 kaistat.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Tänään illalla alan karsimaan porukkaa vähiten pelanneista lähtien. Jos jollakin on pelejä pelaamatta Taskaa tai jenkkejä vastaan niin ei ole syytä huoleen. Jos kuitenkin on vielä muita pelejä jäljellä, niin yrittäkää hoitaa pois tänään. Ilmoitelkaa tänne jos olette sopineet vielä tälle pvälle pelejä.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Noniin. Kun saatte pelin pelattua on homma paketissa.
Tilanne näyttää siis seuraavalta:

1 Slovakia
2 Kanada
3 V-Venäjä
4 Venäjä
5 Tsekki
6 Ruotsi
7 Italia
8 Norja

9 Suomi
10 Sveitsi
11 Kazakstan
12 Saksa
13 Latvia
14 Ranska

Keskeyttäneet:
15 Tanska
16 USA

Voitolla Valko-Venäjän mahdollista nousta sarjassa toiseksi ja Latvialla sijalle 11. Pleijari-joukkueet kuitenkin jo selvillä. Pleijarit voidaan siis käynnistää halukkaiden osalta jo tänään n. klo 2130.

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voitolla Valko-Venäjän mahdollista nousta sarjassa toiseksi ja Latvialla sijalle 11. Pleijari-joukkueet kuitenkin jo selvillä. Pleijarit voidaan siis käynnistää halukkaiden osalta jo tänään n. klo 2130.

Slovakia olis valmis pelailemaan tossa 22.30 about, kun pääsen duunista. Norja vissiin vastustajaksi tulossa eli mielenkiintoiset asetelmat sarjaan(vai oliko yks peli vain vai?) koska Slovakia hävisi Norjalle 5-3 runkosarjassa. Taisi olla Slovakian ainoa tappio, varma en ole. Mites Norjan koutsi, sopisko millon pelata?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy