PS3: NHL10 liiga

  • 28 783
  • 464

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Joku pelailemaan, yleensä sanotaan että helpot pisteet tarjolla, mutta nyt kai voin sanoa, että haastavat pisteet tarjolla.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Atlanta olisi nyt linjoilla.

En jaksa päivystää liigassa, koska muita joukkueita joita vastaan en ole matseja pelannut kuin Tampa ei ole linjoilla ja en laita lanttejani likoon sen suhteen, että Tampan kanssa peliä saisin aikaiseksi.

Laittakaa kutsu joko pelin kautta niin ilmestyn jossakin välissä pelaamaan tai sitten pleikkarin viestillä.

Nimimerkki 15 peliä jäljellä ja painajainen on ohi.
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jään pois tästä liigasta. Viimeiset kolme peliä pätkiny todella pahasti. Ei "nautintoa" pelata.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Jäi Capseja vastaan huikee peli kesken. Kaveri tais johtaa peliä ja sitten sai 2+2 ja samoilla tienoilla Ovechkin loukkaantu. Pääsin 2-1 johtoon Capsin pakin huidottua kiekon omiin ja kaikki näytti hyvältä. Sitten Capsien tasotus ja *naps* peli katki. Ilmeisesti Gr8-8:n puolelta katkes, koska mulle merkittiin pelistä voitto. Harmi juttu, sillä oli kyllä tiukka peli, jossa kyllä tapahtu melko eriskummallisia asioita. Capsien puolella oli melkosta epäonnea jo pelin aikana, joten kai tuo katkeeminen sitten kruunas koko touhun.

Toivottavasti Gr8-8 saa verkkonsa kuntoon, sillä näit tiukkoja matseja on kyllä hieno vääntää.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Erikoinen juttu kyllä. Heti sen tasotusmaalin jälkeen pleikka ilmotti et mut on kirjattu ulos verkosta. Tiedä sitten mitä tapahtui... Verkko toiminu viime aikoina muuten hyvin. Sarjan alussa pääs kanssa muutama peli katkeemaan.

Vähän kyl vitutti ku olin yksin läpi ja peli vihelletään poikki loukkaantumisen takia :) No, emmä noita kovin hyvällä prosentilla kyl viimeistele :)
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Tässä tämän hetkinen tilanne. Varmaan jotain virheitä sattui mukaan ja niistä voi ilmoitella. Alle 20 ottelua pelanneiden kannattaa nyt yrittää parhaansa mukaan pelata kun peliseuraa vielä riittää ihan mukavasti. Tuntuu, että langoilla usein samoja joukkueita, joita vastaan pelit jo pelattu, mutta tähän saakka vielä saanut suht. nopeasti pelit aikaan.

Runkosarja päättyy siis marraskuun lopussa.

voitot-tappiot-jatkoaika tappiot, pelit yhteensä, pisteet, pistekeskiarvo, (ka:n mukainen sijoitus)


Carolina 27-8-2 37 56 1.5 (3)
Phoenix 27-9-2 38 56 1.5 (4)
Philadelphia 26-8-1 35 53 1.5 (2)
Ottawa 25-0-2 27 52 1.9 (1)
Dallas 20-17-6 43 46 1.1 (15)
Pittsburgh 20-14-4 38 44 1.2 (11)
Vancouver 20-7-2 29 42 1.4 (5)
Minnesota 20-14-1 35 41 1.2 (10)
Atlanta 17-20-6 43 40 0.93 (19)
Boston 17-7-4 28 38 1.4 (6)
Edmonton 17-13-2 32 36 1.1 (12)
Anaheim 17-8-2 27 36 1.3 (8)
NY Islanders 15-17-5 37 35 0.95 (18)
Chicago 15-7-1 23 31 1.3 (7)
San Jose 14-11-2 27 30 1.1 (14)
Washington 14-22-1 37 29 0.8 (23)
St. Louis 12-12-5 29 29 1.0 (16)
Florida 13-14-1 28 27 0.96 (17)
Detroit 11-22-1 34 23 0.7 (22)
Columbus 10-12-2 24 22 0.91 (20)
Calgary 7-11-3 21 17 0.8 (21)
New Jersey 4-15-4 23 12 0.5 (25)
Montreal 6-4-0 10 12 1.2 (9)
Nashville 3-2-3 8 9 1.1 (13)
Colorado 3-9-2 14 8 0.6 (24)
Los Angeles 3-14-1 18 7 0.4 (27)
Tampa Bay 2-9-0 11 4 0.4 (28)
Toronto 2-7-0 9 4 0.4 (26)
Buffalo 1-8-0 9 2 0.2 (29) poistunut sarjasta
NY Rangers 0-2-0 2 0 0.0 (30)
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
No niin asiallista sain vihdoin tunnukset tänne. :) Elikkä mut vois lisätä nyt omalla tunnarilla tuonne listaan.

JA-Nick: Saube, GT-Saube, joukkueahan oli Edmonton.

Lisäksi olisin nyt online eli pisteitä olisi jollekin tarjolla...

Semmonen kommentti myös, koska Buffalo on poistunut liigasta pystyiskö liigan järkkääjä (GR8-8) poistamaan kyseisen joukkueen liigasta? Samalla näkisi mitenkä käy pisteiden... Nyt on niin, että seitsemän joukkuetta on saanut pisteet Buffalolta ja muilla ei ole mahkuja pisteitä saada, joten luonnollisesti olisi reilua, jos pisteet lähtisivät. Lisäksi näyttää pari voittoakin olevan eli joku tavallaan hyötyykin. Vai mitä muut ovat mieltä?
 
Viimeksi muokattu:

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minun puolesta voi poistaa liigasta, nähdäänpähän sitten mitä jo pelattujen otteluiden pisteille tapahtuu. Jatkoakin ajatellen ihan hyvä nähdä.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
No niin asiallista sain vihdoin tunnukset tänne. :)

Semmonen kommentti myös, koska Buffalo on poistunut liigasta pystyiskö liigan järkkääjä (GR8-8) poistamaan kyseisen joukkueen liigasta?

Noniin, tervetuloa mukaan tällekin puolelle. Hoidan ton Buffalon poistamisen tällä viikolla. Marraskuussa täytyy sitten alkaa karsia muutakin epäaktiivista porukkaa, koska pleijareita ei ilmeisesti saa käyntiin ennenkuin kaikilla osallistujilla kaikki pelit pelattu. Mitä pitemmälle sarja menee, niin sitä vaikeampaa on metsästää noita viimisiä puuttuvia pelejä. Kannattaa siis tällä foorumilla tai YV:nä sopia noista etukäteen, jos ei muuten pelit onnistu.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Itse (Philadelphia Flyers) olen tällä viikolla taas sitä tahtia töissä ettei pelailuun ole juurikaan aikaa. Perjantaina yritetään olla linjoilla!

Mutta vaikka linjoilla ollaan niin siltikään ei pelikaveria meinaa saada. Ja näköjään siellä on muutama aktiivi pelin pelaaja jämähtänyt täysin (esim. Lightning) tämän liigan suhteen.

Ken leikkiin ryhtyy niin se leikin kestäköön.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Saakohan rosteripäivitystä käyttöön kesken liigan vai joudutaanko veteleen vanhoilla loppuun saakka? Itsellenihän tuosta olisi oikeasti vain haittaa, kun Kessel siirty Torontoon, mutta silti olis nasta pelata uusimmilla kokoonpanoilla.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Älkee nyt liikaa poistako joukkueita. Joudun vielä pelaamaan play offseja. Meidän organisaatiossa on totutusti hyvä palkka ja pitkät lomat.

Milläs karsinnalla noita joukkueita sitten pudotellaan pois?
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Mielestäni marraskuun alkuun mennessä vähintään puolet peleistä pitäisi olla pelattuna, tai muuten tulee liian kiire. Joten ne jolla tällä hetkellä on alle 20 peliä, niin linjoille päivystämään ja rohkeasti haasteita paikalla oleville.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Mutta vaikka linjoilla ollaan niin siltikään ei pelikaveria meinaa saada. Ja näköjään siellä on muutama aktiivi pelin pelaaja jämähtänyt täysin (esim. Lightning) tämän liigan suhteen.

Ken leikkiin ryhtyy niin se leikin kestäköön.

Tampan ohjastajalla ei ole vieläkään tunnareita tänne jatkikseen joten vähän kerron hänen puolestaan.

Meni kuulemma mielenkiinto kuin ei pelit alkuun onnistunut sitten millään, huonoa tuuria ja taidon puutetta hän manasi. Mutta nyt kun palailee Ruotsin reissultaan niin ensi viikolla on kuulemma tarkoitus alkaa mättää oikeen urakalla.

Vielähän tässä on hyvin aikaa, viikossa saa helposti 10 matsia pelattua jos jaksaa vaa kytätä linjoilla. Itsellänikin ollut toisinaan muita kiireitä ettei ehdi aina linjoilla roikkumaan ja jos roikkuu niin saattanu olla kerhopelit meneillään niin ei ole ehtinyt vastailee haasteisiin.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Hyvät pelit oli chigagoo vastaan vaikkakin hävisin rankkareilla... Tosin ilmeisesti tuo aiemmin mainittu usa lipun alla pelaaminen aavistuksen aiheuttaa nykimistä.

Harmittaa kyllä, kun onnistuin neljästä maalista kaks sössiin omiin, mutta onneks kaverikin pisti sit yhen omiin. :)

Kiitos hyvästä pelistä!
 

Snagari

Jäsen
Iso käsi Saube sullekkin matsista, voisin melkeen väittää parhaaksi tähän mennessä! Ottelussa oli selvästi suuren urheilujuhlan tuntua, paitsi että vähän kassarit meinas pettää mua, molemmille meni pari helppoa. On noita rankkareita tullut netissä tahkottua sen verran, että uskaltaa kamppailla pelaajia läpiajossa, kun 90 % varmuudella itse torjuu sen rankun.
Jatkoajalla odottelinkin vaan, että pääsis jo vetämään rankkareita ja siitähän se voitto napsahti. Ekassa rankkarissani tekemäni "harhautus" on muuten oma keksimä, saa käyttää! ;)
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Jep hyvä olit kyllä torjuun rankunkkuja. En saanut sitten yhtään, vaikka pelissäkin taisin pari saada ja tietty ne kolme rankkukisas... Täytyy koittaa patentti rankkua. :)
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Näyttää siltä, että pisteet menee oikein kun tuolta poistelee joukkueita. Eli kaikki poistettavaa joukkuetta vastaan pelatut ottelut mitätöidään. Tästä syystä menetin siis yhden harvoista voitoistani, kun ton Buffalon tuolta poistin. Jatkossa poistan sarjasta ainoastaan joukkueita, joille olen hävinnyt. :)
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse olen pelannut noin puolet otteluista. Ongelmana tähän on se, että silloin kun itse olen päivystämässä niin samat tyypit on aina linjoilla kuin joiden kanssa olen pelannut pelit jo monta viikkoa sitten. Tiedoksi niille kenen kanssa en ole vielä pelannut, että kerkiän pelailemaan arkisin yleensä tuossa iltapäivällä neljän kieppeillä noin tunnin ja sitten taas kymmenen jälkeen pari kolme tuntia. En tietenkään joka ilta ole valmiuksissa. Viikonloppuisin sitten yleensä aamupäivisin.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Jahas Snagari... Mitäköhän tapahtu mulla kuva tää vaan pörröö kaukaloo ympäri ja peli ei jatku.
Taitaa tulla jommalle kummalle luovutusvoitto. Harmi taas oli tiukka peli käynnissä vaikka Chigago karkaskin jo 4-0 johtoo, mutta tiukan kirin ansiosta juuri tein 4-3 kavennus maalin ja sit vaan homma sekos. :(
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Ja vattu mähän sen tietty sit hävisin näköjään 4-1. :(

Eka katkeeminen koko NHL 10 aikana ja ei ois voinu pahempaa kohtaan sattua. No ei auta muukuin jatkaa kohti uusia pettymyksiä...
 
Viimeksi muokattu:

Snagari

Jäsen
Joo en tiedä mitä tapahtus, ruutu jämähti vaan paikoilleen ja jotain ihme ääntä alko kuuluu.. Ajattelin, että kyllä se siitä vielä lähtee ja vaihdoin telkkarin puolelle ja kun tulin takaisin katsomaan niin oli yhteys katkennut. Paska juttu, just oli matsi kääntymässä mielenkiintoseksi. Lahjavoitto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös