PS3: NHL10 liiga

  • 28 786
  • 464

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikähän lienee, kun ei nyt yhdistä palvelimelle. Herjaa jotain DNS-virhettä. Pitää koittaa myöhemmin uudestaan. Harmi kun just tänään, kun olisi ollut aikaa.

Eilen kävi vähän ohraisesti San Josea vastaan ekassa pelissä, kun aloitin pelin työajalla ja pitää vielä silloin kärkkyä puhelimen ääressä. Yleensä se ei soi enää kolmen jälkeen, mutta eilen kahdesti. Siinä sitten koitin yhdellä kädellä estää murskalukemat, mutta eihän se onnistunut. Ensimmäinen peli päättyi 1-7 tappioon, mutta revanssin voitin 2-1.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
2 joukkuetta edelleen kirjautumatta liigaan. Missä vaiheessa heitetään feidanneet pihalle ja otetaan uusia tilalle? Tulee pitkä liiga, että kaikki saa pelinsä pelattua.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
2 joukkuetta edelleen kirjautumatta liigaan. Missä vaiheessa heitetään feidanneet pihalle ja otetaan uusia tilalle? Tulee pitkä liiga, että kaikki saa pelinsä pelattua.

Kaikki on kirjautuneet mukaan (eli kaikki nhl-joukkueet ovat varattuna). 32 max joukkuemäärä itse pelissä on vain fiba mikä on tullut järjestäjälle liigaa perustettaessa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm.. Äsken ProoJaskaa vastaan peli Anaheim - Ottawa, peli suvereenisti hallussa viimeisillä minuuteilla johtaessani 6-1, mutta sitten netti katkesi ilmeisesti joko minulla tai proojaskalla. Harmi juttu taas.. jos tuli tappio tuosta niskaan.

Edit: en tiiä mikä tätä mun nettiä vaivaa. Katkes taas 2-2 tilanteessa 30 sekuntia ennen loppua. Nyt ei enää huumori kestä. Taitaa mennä boikottiin koko pelaaminen. Ei tässä ole mitään järkeä jos aina ratkaisuhetkillä peli katkeaa..
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Noh niin, pelit vaan paranee. Yksi voitto vasta, mutta pari peliä saanut jopa revittyä jatkoajalle.

Nyt olis sitten taas pisteitä jaossa!
 
mutta sitten netti katkesi ilmeisesti joko minulla tai proojaskalla. Harmi juttu taas.. jos tuli tappio tuosta niskaan.

Sulla katkes ja ei tullut tappiota sulle, eikä voittoa mulle. Jos mulla ois katkennu, ni matsin tulos ois ollu ilmeisesti 3-0 ja se ois tietenkin näkyny taulukoissa sun muissa. Yks matsi on siis vielä jäljellä ainakin liigan taulukon mukaan. Eilen ei oma pelaaminen sujunu ei yhtään, jos tänään illalla kulkisi hieman paremmin...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tulipa tossa taas hävittyä saarelaisille, ei siinä mitään. Ihan jees matsi.

Huutava vääryys oli se, että Islanders sai rankkarin aivan vastaavasta tilanteesta mistä minä en saanut. Tuomarit ratkaisi prkl. Mihin voi valittaa?

Niin ja siihen miksi kirjoittamaan tänne. Mikä tässä on suunnitelma vastaisuuden varalle, koska alkaa pleijarit viimeistään? Siihen pitäisi saada jokin päätös. Tällä hetkellä liigassa on joukkue, joka ei ole pelannut peliäkään ja jos tämän jengin vauhdilla mennään ehtii NHL 11 ilmestyä ennen kuin tämä sarja on pelattu.

Edit. Mun ehdotus on, että viimeistään 15.11.2009 polkaistaa play offit käyntiin, jos se on mahdollista pelissä.
 
Viimeksi muokattu:

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Mun on kyllä vaikea ymmärtää, että miksi jotkut ilmottautuvat mukaan, jos ei oo aikomusta pelata. Tässä on nyt kuitenkin 30 jamppaa vääntämässä ja suuri osa näyttää tahkoavan ihan tosissaan. Itsellä ei vielä ole kauheasti pelejä alla, mutta vakaa aikomus on aloittaa kunnon kiri viimeistään parin viikon päästä (pitkä tarina, en jaksa selittää).

NHL 09 liigakin jäi ihan muutaman pelaajan vuoksi viemättä päätökseen. Toivottavasti nyt ei käy niin.

Mutta kyllä pelini pelaan, se on varma ja mielellään ihan päätyyn saakka.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Mun ehdotus on, että viimeistään 15.11.2009 polkaistaa play offit käyntiin, jos se on mahdollista pelissä.

Oma ehdotukseni on, että peli/päivä tahti laskeskellaan suurinpiirtein (tohon nyt jokaisen PITÄISI pystyä) ja siis peliaikaa annettaisiin Marraskuun loppuun.

Mutta tuokin käy.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Oma ehdotukseni on, että peli/päivä tahti laskeskellaan suurinpiirtein (tohon nyt jokaisen PITÄISI pystyä) ja siis peliaikaa annettaisiin Marraskuun loppuun.

Mutta tuokin käy.

Minulle kyllä käy myös tuo marraskuun loppu, ei se ole päivän tai viikonkaan päälle. Sarjan GM sanokoon minusta asiassa viimeisen sanan.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Marraskuun loppu aikatauluksi käy hyvin. Kilimanjaron reissu loka-marraskuun vaihteessa vähän sotkee. Samoin työmatkat. Yritetään pysyä tahdissa. Paikalla harvoin, mutta tavoite pelata paikalla ollessa se n. 3 matsia per ilta.

Tänään sitten tuli avattua kausi, vihdoin ja viimein. Ilmoittautessani jo sanoin, että vasta tällä viikolla pääsen pelaamaan. Pahoittelut siitä.

Jälki avausottelussa oli kyllä todella rumaa. 6-1 turpaan Ottawalta, huh ja huh. Tottunut siihen, että konevastustaja tulee todella passiivisesti päälle ja pääsee hallitsemaan kiekkoa. Nyt kun vastustaja tuli täysiä aggressiivisesti päälle, niin en saanut "omaa peliä" ollenkaan käyntiin.

Vähintään ansaitut lukemat.

Edit: Olen poissa linjoilta tiistaihin asti. Pitää lähteä Globeniin katsomaan lätkää. Jos joku olisi huomenna aamulla linjoilla, niin voisin pelata pari matsia alta pois.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken oli Pitsburghia vastaan ottelu lukemat 7-2 , ei ehkä anna oikeaa kuvaa pelistä, mutta näin pääsi käymään. Ottelun hauskin tapahtuma oli kuitenkin minun viides maali, joka tuli, kun olin saamassa jäähyä ja Pitsburghin maalivahti lähti luistelemaan vaihtoaitoon, jolloin Penguinsin puolustaja syötti kiekon omaan päähän ja se sitten meni samaisen maalivahdin längeistä maaliin, kun oli matkalla vaihtoon :D 5-2 taululle ja maalivahti vaihtoo. Taisi hermot palaa Penguinsin koutsilla?
 

Vulak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks. Portland Pirates ja HIFK
Äsken oli Pitsburghia vastaan ottelu lukemat 7-2 , ei ehkä anna oikeaa kuvaa pelistä, mutta näin pääsi käymään. Ottelun hauskin tapahtuma oli kuitenkin minun viides maali, joka tuli, kun olin saamassa jäähyä ja Pitsburghin maalivahti lähti luistelemaan vaihtoaitoon, jolloin Penguinsin puolustaja syötti kiekon omaan päähän ja se sitten meni samaisen maalivahdin längeistä maaliin, kun oli matkalla vaihtoon :D 5-2 taululle ja maalivahti vaihtoo. Taisi hermot palaa Penguinsin koutsilla?

Joo :) tuntu että oli taas peli jota ei voinut voittaa :D - onneksi seuraavassa matsissa kaatui hyvin pelannut Boston hyvitykseksi. 3-0 tappioasemasta kirin 5-3 voittoon, Sid The Kid teki hattutempun =D
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Sovitaan niin, että runkosarja päättyy maanantaina 30.11.2009, jonka jälkeen aloitetaan playoffsit. Tavoitteena luonnollisesti, että ovat sitoutuneet liigaan ja pelaavat kaikki vaadittavat ottelut.

Rehellisesti sanottuna itselläni ei ole hajuakaan miten pleijarit potkaistaan käyntiin, mikäli pelejä vielä pelaamatta. Tuota pitää sitten ihmetellä aikanaa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Sovitaan niin, että runkosarja päättyy maanantaina 30.11.2009, jonka jälkeen aloitetaan playoffsit. Tavoitteena luonnollisesti, että ovat sitoutuneet liigaan ja pelaavat kaikki vaadittavat ottelut.

Onko muuten siitä mitään tietoa, kuinka ne jatkoon menevät joukkueet valikoituvat? Meneekö se kylmästi pisteiden mukaan vaikka joukkueilla olisi erimäärä matseja pelattuna vai meneekö se joidenkinen keskiarvojen mukaan?
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Onko muuten siitä mitään tietoa, kuinka ne jatkoon menevät joukkueet valikoituvat? Meneekö se kylmästi pisteiden mukaan vaikka joukkueilla olisi erimäärä matseja pelattuna vai meneekö se joidenkinen keskiarvojen mukaan?

En tiedä onko tätä aiemmin mietitty, mutta oma mielipide on POff paikkojen jakamisesta suoraan pisteiden perusteella. Sarjan alkaessa kaikki ovat tienneet tulevat pelimäärät ja ilmoittautuneet mukaan. Jos jollain on jäänyt pelejä pelaamatta paljonkin, on syy ihan omassa itsessään.

Toki lopussa saattaa olla vaikeaa metsästää niitä viimeisiä puuttuvia pelejä, varsinkin jos muilla on jo pelit pelattuna ja kiinnostukset jo muissa peleissä..
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Canucks on valmis pelailee tänä iltana, viimeistään klo 20 pääsen online.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Toki lopussa saattaa olla vaikeaa metsästää niitä viimeisiä puuttuvia pelejä, varsinkin jos muilla on jo pelit pelattuna ja kiinnostukset jo muissa peleissä..

Tämäpä onkin mielenkiintoinen ongelma.

Mitä tehdä siinä tapauksessa, jos joukkueella jolla on mahdollisuudet päästä pleijareihin on esim 6 matsia rästissä joukkueita vastaan, jotka ovat jo menettäneet kaikki mahdollisuudet pleijareihin sekä lopettaneet koko liigan pelaamisen ja viimeisellä play offs joukkueella on enään matseja kärkeä vastaan?

Eipä noita loppupeleihin pyrkivän jengin matseja oikein voisi tuomita loppupeli paikkaa kärkkyvän joukkueen voitoiksikaan, koska silloin pleijari paikka tulisi todennäköisesti vain "sopupeleillä", mutta toisaalta rannalle jäävä joukkue mahdollisesti menettää paljonkin pisteitänäiden luovuttaneiden takia? Niin tai näin tasan ei mene nallekarkit.

Onko muuten kenelläkään tietoa siitä, miten käy niiden otteluiden pisteille jotka on jo pelattu, mutta toisena osapuolena on joukkue, joka poistetaan liigasta? Tarkoitan siis, että jos joukkue A ja B ovat pelanneet vastakkain ja sitten B poistetaan liigasta ja A on saanut peleistä vaikka 3 pistettä, niin saako se pitää pisteet vai lähtevätkö pisteet joukkueen B mukana pois?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Onko muuten kenelläkään tietoa siitä, miten käy niiden otteluiden pisteille jotka on jo pelattu, mutta toisena osapuolena on joukkue, joka poistetaan liigasta? Tarkoitan siis, että jos joukkue A ja B ovat pelanneet vastakkain ja sitten B poistetaan liigasta ja A on saanut peleistä vaikka 3 pistettä, niin saako se pitää pisteet vai lähtevätkö pisteet joukkueen B mukana pois?

Tämänhän vois kätevästi testata luomalla uuden liigan, neljällä joukkueella vaikka ja sit keskeyttää matsin niin tulee niitä 3-0 tuloksia...
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Äskeisessä pelissä taisin pelata parasta online-peliäni koskaan. Tosin tasostani kertoo aika paljon sekin että siihenkin peliin mahtui lukuisia virheitä kuten kolme päästettyä "syöttö takatolpalle" -maalia. Anyway, oli hyvä ja tasainen peli jompan Chicagoa vastaan. Itse pelihän päättyi 4-3, kiitoksia pelistä. Muutama voittajasuosikki tuolla taitaa olla ylitse muiden, mutta melko tasaiseltahan se kokonaiskuvassa näyttää.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Olipahan taas helvetillistä nykimistä Chicagoa vastaan. Tuloksena 4-2 tappio ja päänsärky.

Hossalle 2+1 ja suojasi loistavasti kiekkoa naamallaan, tuloksena kaksi kertaa 2+2. Kane sai huomata, että Peverley on kovempi jätkä kuin intialainen taksikuski.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Noniin neljän päivän tauon jälkeen peli Atlantaa vastaan. Atlanta oli Carolinalle kyllä täysi vastaantulija. Ensimmäisessä erässä Lehtonen piti Atlantaa pystyssä loistavilla torjunnoilla, toisessa erässä meni sitten pari helppoa ja ottelu oli ratkennut. Viihdyttävä peli kaiken kaikkiaan. Atlantan pelaajilla ei tuntunut lopussa hermo kestävän kun kiekottomia pelaajia huidottiin törkeästi ja tappeluita haettiin jatkuvasti.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Noniin neljän päivän tauon jälkeen peli Atlantaa vastaan. Atlanta oli Carolinalle kyllä täysi vastaantulija. Ensimmäisessä erässä Lehtonen piti Atlantaa pystyssä loistavilla torjunnoilla, toisessa erässä meni sitten pari helppoa ja ottelu oli ratkennut. Viihdyttävä peli kaiken kaikkiaan. Atlantan pelaajilla ei tuntunut lopussa hermo kestävän kun kiekottomia pelaajia huidottiin törkeästi ja tappeluita haettiin jatkuvasti.

Ei mahtanut mitään ei ja kyllä ei kestänyt kasetti ei. Mä en tiedä, että enkö vain osaa pelata Atlantalla vai onko tämä oikeasti niin paska jengi? Hidas ja kiekko ei pysy millään hallinnassa.

Numerot 17 ja 32 ovat ainoat jotka tuntuvat saavan jotakin aikaan. Kozlov ei saa yhtään mitään aikaan ja Enström ei vaan osaa mitään.

Tänään ollut vitun synkkä päivä. Ohjainkin hajosi, syöttönappi ei oikein toimi. Pitää purkaa padi ja katsoa voiko jotain tehdä.

Edit. Oli se kumityyny jotenkin hajonnut, onneksi oli paskana oleva padi kaapissa. Sainpas korjattua. Kannattaa siis säästää rikkinäiset padit.
 
Viimeksi muokattu:

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Olipaha taas matsi. Calgarya vs. 0-1 takkiin ku vastustaja rankas 4min enne varsinaisen peliajan loppua. Bugimaali prkl ja ku saanu mailaa välii.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Äsken ehkä kauden mukavin ottelu LA:ta vastaan. Kiitos vastustajalle, ei ollut sikailuja ja rohkeasti otti vastustaja veskarin pois tappioasemassa kolme minuuttia ennen loppua, kun sai YV:n

Kauden karmein ottelu oli taas tänään Ottawaa vastaan. Aivan karmeata ikinä en ole ollut sellaisessa kieputuksessa. Sinänsä hauskaa, että sen pelin aikana tuli kotisoittimesta tämä biisi, jonka kertosäe kyllä kiteytti tuntoni ottelun aikana.

Yhden matsin katkaisin tänään vahingossa ja siitä syvimmät pahoittelut. Syy siihen oli se, että yritin hakea sitä yhteistä lopetusta, mutta katkaisin sitten pelin ihan oma-aloitteisesti. Toivottavasti 3-0 voitto lohdutti vastustajaa, koska katkaisun aikana peli oli 0-0. Kyseessä oli siis puhdas vahinko.

edit. Jaaha nyt on vissiin joku ongelma. Ensin putosi Detroit pois pelistä ja heti sen jälkeen multa katkesi yhteys. Sääli vain, että mulle tuli 3-0 voitto vaika hurrit johti 1-0. No sen kyllä taisi lyödä omiin Enström, joka sympatiseerasi maamiehiään. =) Sääli, että sain pisteet joita en ansainnut.

Kysymys muuten liittyen ylläolevaan. Miten suhtaudutte siihen, että jos seuraavassa matsissa Detroitia vastaan johdan ja sitten katkaisen pelin tasoittaakseni puntit? Meneekö sopupelin puolelle?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös