PS3: NHL10 liiga

  • 28 783
  • 464

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miten muuten saa laitettua itselle merkinnän, että on varattuna? Ainakin Bostonin managerilla oli sellainen muutama ilta sitten päällä. Eilen oli tullut kutsua ihan huolella taas itselle, mutta pelailtiin kavereiden kanssa porukalla perjantai-illan ratoksi. Sori jos joku odotteli kauankin.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Ainakin jos ei yhdistä pleikkaa nettiin kun pelailee kotipelejä, niin ei turhaan sitten roiku tuolla. Itse en kyllä kauaa jaksa odotella, että joku vastais pelikutsuun...
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Linjoilla ollaan, jos kiinnostaa saada helpot pisteet buffalolta. Tarvii varmaan poistaa tuo automaattinen kirjautuminen verkkoon, kun "xxx on perunut pelikutsun" viestiä pukkaa vähän väliä.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Joku pelaamaan nyt sieltä ;)

Siitääs sait peliseuraa. Taktiikka ja onni oli puolella Carolinaa vastaan 59:40 verran. Sitten tuli 2-1 maali, Ruutu ja Pitkänen ne mun Capsit taas kaato. Oli kyllä puristusta ohjaimessa vähän liikaa tossa lopussa, olisin pitänyt jatkoaikaa jo voittona itseni kannalta. Hyvä peli.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Joo ihan viihdyttävä matsi, hyvin rimpuli kyllä Capsit. Taisi ratkaista suomalaiset tosiaan tuon meidän edellisen pelinkin. Varlamov oli kyllä päin persettä sijoittunut tuossa maalissa, ja näki jo lämäriä virittäessä että nyt uppoaa.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Joo ihan viihdyttävä matsi, hyvin rimpuli kyllä Capsit. Taisi ratkaista suomalaiset tosiaan tuon meidän edellisen pelinkin. Varlamov oli kyllä päin persettä sijoittunut tuossa maalissa, ja näki jo lämäriä virittäessä että nyt uppoaa.

Joo, kyl se Ruutu tais hatun tehä siinä ekassa pelissä...

Nyt on joku 5-6 ottelun tappioputki alla, joten täytyy pitää hetken tauko. Ottawa vaikuttaa kyllä aivan lyömättömältä. Puolustuksen saattaa vielä muutaman kerran onnistua murtamaan, mutta tuntuu mahdottomalta, että omiin menisi alle 4 pelissä.

Seuraan pelin voisin pelata jotain nettiongelmaista vastaan. Ois sitten ainaki mahdollisuus katkasta tappioputki luovutusvoittoon :)
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Tulipa katkera tappio Snagarin Blackhawksilta. Peli käytännössä kokonaan hallussa ja pari rankkariakin oli, joista olis voinut ratkaista ottelun, mutta ei. Sitten kaveri iskee ihan lopussa 3-2 tauluun ja homma selvä.

En tiedä pätkikö siellä päässä, mutta oli aika pahaa pätkimistä ainakin mulla välillä. Ei se kyllä peliä välttis ratkaissut, mutta ärsytti silti. Saattaa olla vika täälläkin päässä - oon vähän heikon netin päässä toistaiseksi.
 

Snagari

Jäsen
Matsi sujui taas täysin pelisuunnitelman mukaan, annan vastustajan puskea päätä seinään ja sitten itse pari räkämaalia häkkiin (useimmiten Kanen toimesta) ja pelin jälkeen saakin maalivahti pokkailla parhaan pelaajan palkinnon. Niemi aivan maaginen, kun hänet vaihdoin maalille!


Ps. Oli kunnia voittaa Jatkoajan hienoin nimimerkki.

EDIT. Pätkiminen taitaa olla mun syytä, tai no syytä en tiedä, mutta kyllä useasti pätkii pelit tuolla tavalla mulla... 8 megan netin omistan, että ei pitäisi siitä jäädä kiinni, en tiedä että mikä tuossa mättää.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
EDIT. Pätkiminen taitaa olla mun syytä, tai no syytä en tiedä, mutta kyllä useasti pätkii pelit tuolla tavalla mulla... 8 megan netin omistan, että ei pitäisi siitä jäädä kiinni, en tiedä että mikä tuossa mättää.

Tämä selvä :) Ei näistä aina tiedä, että mistä johtuu, mutta kuten sanottu ei se peli siihen ratkennut. Tarvii toiseen kohtaamiseen vähän skarpata tai edes opetella pistään rankkarit sisään.

Kokonaisuutena kyllä hyvä liiga menossa. Pelit ei oo kertaakaan revenneet suuntaan eikä toiseen ja muutenkin saa välillä puristaa rystyset valkosena, kun on tiukat paikat. Tarvii kattoo vieläkö tänään kerkeis pelaan, voi olla että illan fudismatsi vie huomion.. tai sitten ei.
 

Snagari

Jäsen
Ekassa rankkarissa heitin tän todella ammattimaisen eteenpäinsyöksyn ja kun toinen rankkari vihellettiin niin vähän haistelin, että luulet mun tekevän sen toistamiseen ja aijai kun jäikin yritys hepposeksi ;)
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Ekassa rankkarissa heitin tän todella ammattimaisen eteenpäinsyöksyn ja kun toinen rankkari vihellettiin niin vähän haistelin, että luulet mun tekevän sen toistamiseen ja aijai kun jäikin yritys hepposeksi ;)

No niin luulinkin ja sen vuoksi siitä semmonen sitten tulikin. Olishan se onnistunut, jos olisit heittäny naamalles, mutta et sitten heittänyt. Huijausta. Noh, onneks on vielä tilaisuus revanssiin. Se sitten joskus myöhemmin.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Ei huoh olipaha taas 2 musertavaa matsia vs. washington. Washington sai hyviä nousuja takakulmalta maalille ja syöttöjä ja verkko heilui. Jos oma pelaaja sai pelastettua tilanteen niin tuli tietysti oma maali tai sitten kiekko uppoaa moken jaloista. :P Taitaa olla parin päivän hermo breikki taas edessä.


Propsit washingtonille lujasta puolustustyöskentelystä.


EDIT: Ainiin siinä ekan matsin ekan erätauon aikana kävin kusel niin peli oli sitten jatkunut kun juuri sain housut jalkaan. :D Sori siitä viivästyksestä.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
EDIT: Ainiin siinä ekan matsin ekan erätauon aikana kävin kusel niin peli oli sitten jatkunut kun juuri sain housut jalkaan. :D Sori siitä viivästyksestä.

Heheh. Joskus noissa pelissä kyl huomaa, että kiekko tippuu jäähän ja vastustaja ei oo paikalla vaan jää vaan seisoskelemaan. Jos en väärin muista, niin tosta tilanteesta tuli vieläpä maali...

Lähin aika sumppupuolustuksella liikkeelle joo, tällä kertaa se kannatti. Kiitos peleistä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blackhawksia vastaan peli tilanteessa 1-1. Pätkii niin maan perkeleesti, onko vika siellä päässä? Täältä se ei ainakaan pitäisi jäädä kiinni :D nyt ollut 5 minuuttia "odotetaan käyttäjää" tilassa? Hmm.. merkillistä.
 

Vulak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks. Portland Pirates ja HIFK
Luulen Jomppa että toi sun pätkiminen johtuu asetuksista, näkyy jenkkilippu nimes päällä joten voipi olla että ei ihan naapuriserveriin ota yhteyttä toi peli vaan paketit heittää kierroksen lammikon toiselta puolelta mikä nostaa viivettä sen verran että alkaa töksimään.

Itse pitää pahotella joitakin pelejäni missä olen lähtenyt pois, jättänyt ohjaimen sohvalle. Johtuupi siitä kun tytär herää niin pitää singahtaa tuttipullon kanssa neuvottelemaan nukkumisajoista! =)
 

Snagari

Jäsen
Jep, tuota syytä itsekkin epäilin ja sitä kyselinkin täällä, että johtuisiko siitä että ämerikkaan on laitettu tunnukset. Tämä siitä syystä, että USA:n Storeenhan demot tulevat aikaisemmin kuin Euroopan/Suomen Storeen.(Tai ainakin siltä tuntuu.)

Mutta kysymys kuuluukin, että onko tämä peruuttamaton erhe etten ottanut kiireessä käyttöön Suomen lipulla purjehtivaa accountiani vaan tuon yhdysvaltalaisen? Eli mistään asetuksista sitä accountin maata ei saa enää vaihdettua? Ja kun pelitkin ovat nyt jotenkuten sujuneet niin ei viitsisi enää aloittaa koko turneeta alusta uudella accountilla...
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huh huh, Kojooteilla ja Bryzgalovilla on ollut onni myötä viime peleissä, kaikki taivaankappaleet kohdillaan. Pelistä ei meinaa tulla yhtään mitään mutta silti voittoja tulee. Viime pelit muistaakseni 2-1 rl ja 1-0, 1-0, 2-1... saa nähdä koska alkaa (ansaittu?) tappioputki.

Puolustus toimii ok ja saa suuren osan ajasta pidettyä vastustajat pois paikoilta, mutta aina niitä takatolppavetoja pari pelissä tulee, ja viime peleissä ne on sitte kilissy tolppiin tai Bryzgalovin maskiin tai isoon perseeseen. Hyökkäyspäässä ei sitten saakaan mitään aikaan.

Mutta saatana, voitin sentään rankkarikisan Olpaata vastaan! En olisi uskonut. Thx muutenkin sinne päin, kumpikin peli oli pirun tiukka. Ja voitin, which is nice ;)
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Mutta kysymys kuuluukin, että onko tämä peruuttamaton erhe etten ottanut kiireessä käyttöön Suomen lipulla purjehtivaa accountiani vaan tuon yhdysvaltalaisen? Eli mistään asetuksista sitä accountin maata ei saa enää vaihdettua? Ja kun pelitkin ovat nyt jotenkuten sujuneet niin ei viitsisi enää aloittaa koko turneeta alusta uudella accountilla...

Pikainen googletuksen tuloksena sanoisin, että joudut tekemään uuden accountin. Jostain syystä Sony ei anna tuota vaihtaa ja moni muukin näyttää kärsivän samoista ongelmista. Eikö se ole ikävintä sun itses kannalta, jos pelit pätkii?
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Houston Houston, we have a problem!

Flamesin kanssa ei meinaa pelit onnistua. Ongelma on se, että kun haastetaan niin kumpikaan ei pääse peliin. Jos haastat niin se jää odottaa pelaajaa tilaan ja jos hyväksyt vastustajan tekemän haasteen, näet molemmat pelaajat mutta mitään ei kumpikaan pysty tekemään.

Onko muille tullut tällaista vastaan? Muita vastaan ei ole tätä ongelmaa (paitsi veljen kanssa) ja onlinepelit toimivat muiden pelaajien kanssa ilman ongelmia samalla kerralla, vaikka Flamesin kanssa ko. ongelmaa olisikin.

Yritetty on nyt kolmena päivänä ja aina sama juttu... Mitä netistä lukee niin on tätä ongelmaa joillakin, mutta vastauksia ei. EA:lle porukka on lähettänyt viestiä, mutta vastauksia ei ole kuulunut.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Houston Houston, we have a problem!

Täällä ei ole tuota samaa ongelmaa, mutta kaikkea muuta kylläkin. Nyt viimeisen 4-5 päivän ajan en ole pysynyt muutamaa minuuttia kauempaa PlayStation Networkissa. Netti kyllä toimii normaalisti pleikkarilla, sen olen testannut. En tiedä onko tuo sama asia kuin näytöllä näkyvä "Kirjaudutaan EA:n palvelimelle"- teksti kun pelin käynnistää. Vähän väliä heittää minut pihalle ja sitten menee taas aikaa ennenkuin pystyy kirjautumaan uudestaan. Nettipelaaminen ei siis onnistu. Muutama haaste on tullut liigalaisilta silloin kuin olen muutaman minuutit palvelimilla pysynyt, mutta en ole haasteita hyväksynyt, koska peli keskeytyisi kuitenkin hetken kuluttua.

Tänään en ole edes kerennyt kokeilla toimiiko tuo. Veljellä ollut samoja ongelmia satunnaisesti, omalla koneellaan. Onko kenelläkään muilla ollut kyseisiä ongelmia viime aikoina?

Tänään voin pelata klo 21.00 -> jos tuo kyseinen ongelma ei enää vaivaa. Tarkoitus olisi pelata vaikka kymmenkunta peliä jos vain vastustajia on paikalla, koska viime päivinä ei ole tullut pelailtua laisinkaan kyseisen ongelman takia.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tänään olis tarkoitus pelailla jokunen matsi taas liigaa jos jengiä vaa on linjoilla. Klo 22-> ainakin olen linjoilla, ehkä aiemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös