PS3: NHL10 liiga

  • 28 786
  • 464

ipaz

Jäsen
Onko tohon liigapelien haastamiseen mitään kikkakolmosta? Muutama tyyppi siellä näyttää aina onlinessä olevan, muttei vastaa haasteeseen - taitaa olla omat pelit kesken? Turhauttaa, kun ei saa peliä aikaseks.

Ja oliko joku pikanappi, jolla sai kuitattua haasteen vastaanotetuksi nopeasti? Ettei tarvi mennä liigataulukkoon ja sieltä etsiä ko. haastaja..

No mulla on esim ollut peli päällä koko aamun, mutta olen pelannut Be a GM:ää. Ilmeisesti kun kone on päällä niin näyn sitten koko ajan linjoilla. En mä muutenkaan tuosta netistä mitään tajua.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko tohon liigapelien haastamiseen mitään kikkakolmosta? Muutama tyyppi siellä näyttää aina onlinessä olevan, muttei vastaa haasteeseen - taitaa olla omat pelit kesken? Turhauttaa, kun ei saa peliä aikaseks.

Ja oliko joku pikanappi, jolla sai kuitattua haasteen vastaanotetuksi nopeasti? Ettei tarvi mennä liigataulukkoon ja sieltä etsiä ko. haastaja..

Aika nahkea toi haastosysteemi on, mutta jotain apua siihen voi olla kun katsoo address bookista ketä on online ja mitä he ovat tekemässä. Eli R3 -> address book -> league members. Siitä periaatteessa pitäisi nähdä ketkä ovat online ja mitä ovat tekemässä - playing offline - playing online - playing NHL10 eli kaiketi jossain valikossa.

Ongelma tossa on ettei se läheskään aina tunnu näyttävän samoja tyyppejä online kuin liigataulukko. Ja toinen ongelma on se, etten tiedä saako address bookin kautta tehtyä liiga-haasteita, vai pitääkö siitä surffailla takas liigataulukkoon ensin.

Ja kannattaa aina vähän aikaa odottaa toista kun haasteen tekee ennen kuin poistuu. Nimittäin offline- pelejä pelatessa, ainakin jos on vielä valikoissa eikä pelaamassa, haasteesta saa ilmoituksen mutta siihen ei mitenkään pääse suoraan vastaamaan, vaan pitää sulkea be a GM tai mitä ikinä pelaakaan ja siitä navigoida online- moodiin ja mail inboxiin. Ja siinä aina vähän kestää.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Noniin minutkin EA-palvelimet kikkasivat nyt ensimmäisen kerran kesken pelin. Tosin olin 2-0 tappiolla muutenkin.

Joskin tuo tilanne ei ollut ihan oikeudenmukainen. Onko kellään käynnyt tällaista bugia, minulla on nyt kahdessa peräkkäisessä pelissä. Eli joudun torjumaan rankkarit toisen päädyn kuvakulmasta. Sieltä ei näe siis yhtään mitään ja joutuu vaan arvailemaan mitä tekisi. Hieman vituttaa tuollaiset tilanteet. Toki noista voi vastustaja muutenkín tehdä mutta nyt ei jää kyllä mitään saumaa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Onko tohon liigapelien haastamiseen mitään kikkakolmosta? Muutama tyyppi siellä näyttää aina onlinessä olevan, muttei vastaa haasteeseen - taitaa olla omat pelit kesken? Turhauttaa, kun ei saa peliä aikaseks.

Ja oliko joku pikanappi, jolla sai kuitattua haasteen vastaanotetuksi nopeasti? Ettei tarvi mennä liigataulukkoon ja sieltä etsiä ko. haastaja..

Minulla on oma kausi menossa ja sit pelailen myös kerhopelejä. Joten en aina pääse vastaamaan haasteisiin, tosin yritän joka päivä saada jonku matsin liigaa pelattua.

Tänään tulikin ensimmäinen tappio varsinaisella peliajalla, Floridalta otin turpaan 1-2. Harmittaa kun 1. erässä oli väärät taktiikat ku en muistanu vaihtaa. Peli ratkesikini juuri 1. erän maaleihin. Sitten ensimmäisessä kohtaamisessa Floridaa vastaan Salo "teki" hienon maalin, eli vastustaja syötti omalle maalille ja siitä kiekko sisään. Salo on "tehnyt" aiemminkin vastaavanlaisen maalin, silloin vastaassa taisi olla Montreal. Hieman alkoi naurattaa...
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Taas pari peliä takan. Staal on viime peleissä yltynyt huippu vireeseen. Äskettäin oli kuuma peli Vancouveria vastaan, joka päättyi Carolinan voittoon 5-1, Staal taisi tehdä tämän kauden yhden pelin maaliennätyksen takoen Carolinan kaikki viisi maalia. Ottelu oli paljon lukemia tasaisempi; Luongo ei pelannut tasollaan ja lisäksi Ward oli kuin muuri Carolinan maalilla.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Nyt voisin pari peliä pelata jos vastustajia on paikalla. Pelasin Be a GM- modea äsken ja muutama haaste olikin tullut sillä aikaa. Eli nyt vaan haastetta akimotolle jos joku on paikalla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Jahas, reissusta kotiuduttu. Nyt olisi siis helppoja pisteitä tarjolla.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Jahas, reissusta kotiuduttu. Nyt olisi siis helppoja pisteitä tarjolla.

Kingsejä helpommalla tuskin irtoaa. Saldo jäätävä 0-0-6 ja maaliero 3-15. Ensimmäinen piste oli jo lähellä eilisen viimeisessä pelissä, jossa vastustaja iski voittomaalin kolmisen minuuttia ennen summeria.

Tänään on taas nyrkkeilysäkki tulossa hakattavaksi, tarttukoon ken kerkeää.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Jees nyt pääsee itekkii kattoo mite pahasti otan kuokkaa tuol. :)

EDIT: ekasta pelistä tuli jopa voitto mutta ei kylläkään ansaittu sellainen. Vastustaja tosin sortui huitomaan pelaajiani siihen malliin että taisi 3 lähteä kesken ottelun pois. :) Kun peli oli minulle 2-1 niin vastustajalla ilmeisesti katkesi netti tai jotain.


EDIT 2: Toinen peli takana ja nyt oli jo tasasempaa vaikka itse hävisinkin. Pitänee vissii yrittää kiinnittää enemmän huomiota tuohon "bugimaaliin" takakulmalle. :) Detroit jyräsi meitit 4-1.
 
Viimeksi muokattu:

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Jes. Itsekin voisin osallistua illan peleihin. Omakaan saldo ei päätä huimaa, mutta yhteys sentään pitänyt viime otteluissa loppuun saakka, eikä ole joutunut antamaan luovutusvoittoja.

Lauantaina tuli pelattua mm. todella kovaa Ottawaa vastaan ja olin ylpeä ainoastaan kolmen maalin tappiosta ja siitä, että jopa johdin peliä hetken alussa. Siinä matsissa ei tosiaan ollut paljoa sanomista. No, alkukauden kankeutta :)

Klo 1730 jälkeen otetaan haasteita siis vastaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Jeah, taas on muutama peli pelattu ja tuli jopa ensimmäinen voitto. Red Wingsejä vastaan oli pari hauskaa peliä. Oli kaksi rankkaria, hirveitä virheitä yms. Ensimmäisessä pelissä nauratti kyllä Brodeurin kaksi hirveää imaisua...heh.

Meikällä järjestään koko ajan todella vähän laukaisuja, eiku lisää niitä siis.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tämä liiga on kyl huippu tiukka, nyt ketä on top 3 joukossa niin niillä on matseja aikaslailla enempi pelattuna verrattuna moniin muihi ja esim. meikäläiseen joka keikkuu sijalla 8.

Äsken otin Wildilta turpiin 7-4, murska lukemat ei kerro totuutta vaan johdin matsia 3. erän alkuun saakka . Sit 3. erän lopulla alkoi Havlatin(2+2) ja M. Koivun esitykset, tekivät viimesen 3min aikana 3 häkkiä, kyllä muute vitutti. Toivottavassti pääsen pleijareihin ja revanssi DKotkan Wildeja vastaan. :P
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Pistepörssiä ei muuten vissiin mitenkään pääse selailemaan? Tai vaihtamaan oman joukkueen kokoonpanoja/taktiikka ennen peliä? Myöskin olisi hienoa, jos nuo loukkaantumiset jäisivät pelien jälkeen voimaan.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Pistepörssiä ei muuten vissiin mitenkään pääse selailemaan? Tai vaihtamaan oman joukkueen kokoonpanoja/taktiikka ennen peliä? Myöskin olisi hienoa, jos nuo loukkaantumiset jäisivät pelien jälkeen voimaan.

Ei pääse ikävä kyllä, itsekin haluisin nähdä pelaajieni tehot liigasta mutta eipä siellä nää kuin H. Sedinin 18pojoo tos top8 sakissa mikä etusivulel tulee.
Taktiikoitakaan ei pääse muokkaa, itse säädän aina pelin alussa ristiohjaimella kun pelaajat luistelevat kentälle. Ei tarvitse kuluttaa pause-painallusta kun kuvakulmakin on päävalikosta säädetty. ;)
 
Dkotka ei Ottawaa vastaan päässy paljoa heilumaan. Pari kertaa tais kiakko kimmota pakin perseen kautta häkkii, mut muuten sain pidettyä pistepörssissä kärkisijoilla olevan Wildin ykkösketjun kurissa. Toisessa päässä rokotin armotta hölmöilyt ja voitto tällä hetkellä kärkisijalla olevasta Wildista.

Pahempi peli oli mikko6000 ja hänen New Jerseytä vastaan. Tuntu niiku ois Kärpillä SaiPaa vastaan pelannu: vastustaja iskee jokaisesta ja joku juntti taklaa tärkeimmän hyökkääjän telakalle. Leclairekaan ei tällä kertaa mikään maaginen ollut ja kun puolustuskin hieman haparoi, niin meinasipa mikko napata "yllätysvoiton." Onneksi Alffiella pääsin viimeisellä minuutilla tasoittamaan pelin ja lopulta rokotin jatkoajalla NJ:n puolustusvirheestä ja täten korjasin vaikeasta pelistä täydet pisteet.

On muuten paljon paljon pelejä vielä jäljellä. Jos kerta jokaista vastaan pitäisi 2x pelata ni kyllähän siinä jo 50 peliä pitää jo melkeinpä pelata. Saapa nähdä millo porukalla alkaa innostus ja kiinnostus valahtamaan liigaa kohtaan. Joku takaraja tietylle pelimäärälle sitte jossain vaiheessa joo.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
On muuten paljon paljon pelejä vielä jäljellä. Jos kerta jokaista vastaan pitäisi 2x pelata ni kyllähän siinä jo 50 peliä pitää jo melkeinpä pelata. Saapa nähdä millo porukalla alkaa innostus ja kiinnostus valahtamaan liigaa kohtaan. Joku takaraja tietylle pelimäärälle sitte jossain vaiheessa joo.

Pelejä tulee se 58kpl, mutta jokainen ilmoittautunut on tiennyt tasantarkkaan minkälaiseen leikkiin lähtee. Ei joka päivä tartte pelata, mutta viikossa pitää pari iltaa hakata, vaikka nba 2k10 & gt5 jo kolkuttaa ovella :-)

Yhden pelin ennen säbävuoroa pääsin pelaamaan, josta lohkesi Panthersista voitto. Illemmalla jos saisi pari tahkottua ja huomenna kun (toivottavasti) on vapaapäivä niin olisi aikaa pelailla jonkun verran.

Niin ja jos lukee että "xxx on peruttanut haasteen", niin kannattaa kokeilla haastaa se. Itselläni on tämä tapa että perun niitä ja oletan, että tuon tekstin jälkeen jokainen ymmärtää että linjoilla ollaan. Jos haasteiden vastaanottajia ei löydy niin online rankkuskaboja tulee hakattua, että ei tarvitse montaa minuuttia odotella jos pelejä haluaa ottaa.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
No niin, vihdoin kunnolla kotiutunut työmatkalta ja tähän liigaan olisi aikaakin. Tällä viikolla voin alkaa vääntää. Taso ei ole taatusti kova.

Joku voisi alkajaisiksi lähettää liigan salakalan yksityisviestinä.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Niin ja jos lukee että "xxx on peruttanut haasteen", niin kannattaa kokeilla haastaa se. Itselläni on tämä tapa että perun niitä ja oletan, että tuon tekstin jälkeen jokainen ymmärtää että linjoilla ollaan.
Itse käytän samaa taktiikkaa. Toinen hyvä juttu on lisäillä liigalaisia kaveriksi. Tuolloin näytölle tulee aina ilmoitus kun joku on online ja pääsee heti haastamaan.


Viisi peliä tuli pelattua, kiitokset vastustajille. Pitää vähä lepuuttaa peukaloita tässä välissä.

1. Matsi Musta_Kyy:tä vastaan. Melko tasaista vääntöä, mutta 2-0 voitto Detroitista.

2. Ottelu se7venin Bostonia vastaan. Menin kolmasti johtoon tässä ja lopulta se piti: 3-2 voitto. Boston tuli kyllä veemäisesti aina nopeasti tasoihin ja pelin lopussa olin aivan kusessa.

3. Illan paras peli, kun vastassa Wodin SJ. Pelasin omaa parasta peliäni, mutta turpaan tuli 4-3. Thornton veti muutaman kovan pommin ja Varlamov oli aseeton. Ansaittu voitto Sharksille, mutta jäi kaivelemaan varsinkin 3-5 vastaan päästetty alivoimamaali (mikä siinä muuten on että av ja yv maaleja tulee suunnilleen saman verran…). Neljän ottelun voittoputki katkesi tähän.

4. Player #26 ja Calgary vastassa. Calgary tuli peliin todella fyysisesti ja aluksi ei oikeen kumpikaan saanut mitään aikaan. Kolmanteen erään lähdettiin muistaakseni 1-1 tilanteesta, mutta lopulta voitin 5-1. Ovechkinille tehokkain ilta tässä sarjassa (1+3). Loppunumerot eivät kyllä kerro totuutta koko ottelun kulusta.

5. Viimeinen geimi oli Oravan Bluesia vastaan. Blues lähti tähän peliin aika puolustusvoittoisesti, eikä kumpikaan saanut juurikaan tekopaikkoja. YV:lläkään tuskin sain edes kiekkoa pois :). Tein ekan maalin, mutta päästin pari vastaiskua sisään, enkä sitten vikana 10 minuuttina päässyt edes oikein kunnolla hyökkäämään. Tätä joukkuetta ei kannata päästää johtoon :) 2-1 tappio.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
On kyllä ollut hauskaa ainakin 3 ekaa ottelua. :) Mitenkäs muute tarkottaaks toi "ei vaihtoja" (viestin etusivulla)et ei ketjunvaihtoja vai treidejä? Ja jos tarkottaa tota "ketjunvaihtoja" niin onko ne automaattisesti niin. En kerennyt itse hirveesti katsoa noita pelaajia tuol kentäl kun niin tatti ojossa pelailin. Välil kyl tuntu et Hejduk otti kaikki jäähyt mut kyl siel paljo muitakii vipelti. Ekassa matsissa ainakin monta nevistä loukkaantui (coloradoa en kovin hyvin enään tunne).

Toivottavasti porukka+minä jaksaa sen 58 matsia pelailla vaikka tappioita tuleekin (mulle ainakin.) Hauskaa on.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
On kyllä ollut hauskaa ainakin 3 ekaa ottelua. :) Mitenkäs muute tarkottaaks toi "ei vaihtoja" (viestin etusivulla)et ei ketjunvaihtoja vai treidejä? Ja jos tarkottaa tota "ketjunvaihtoja" niin onko ne automaattisesti niin.

Toivottavasti porukka+minä jaksaa sen 58 matsia pelailla vaikka tappioita tuleekin (mulle ainakin.) Hauskaa on.

Kyllä se vaihdottomuus meinaa nimenomaan treidejä. Kenttävaihdot siis normaalisti käytössä.

Itsekin mietin tota pelien määrää. Toivotaan että kaikki jaksaa pelata ihan pelaamisen ilosta loppukautenakin vaikka esim. mahdollisuus pleijareihin olisi jo mennyt. Edelleenkin itselleni muuten epäselvää moniko jatkoon pääsee, joten joku fiksumpi voisi valaista miten vaikkapa aikaisemmissa sarjoissa on ollut.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyviä pelejä oli taas eilen. Järjestään kaikkia vastaan on vieläpä aika tasaisia pelejä, ei ole vielä päässyt ketään dominoimaan ;) Toisaalta on itse siltä välttynytkin. Jonnin verran pitäisi reenata läpiajoja, statsit sanoo että onnistumisprosentti niissä on 12,5% mutta en usko hetkeäkään, luulen että lähempänä 2,5%. Onneksi sitä osaa nauraa itselleen, tulee niin naurettavia epäonnistumisia läpiajoissa kuin rankkareissakin. Puhumattakaan maalivahtina olosta.

Aikaisemmin ei juuri yhtään uskaltanut lähteä karvaamaan, mutta eilen piti testata miten 3-2 toimii ja yllättävän hyvin siinä omat tietsikkapelaajatkin antaa painetta, oli jopa ihan realistisia mahkuja saada kiekko karvattua syvältä. Sopivaan aikaan heitetyt rännikiekot ja nostotkin toimii välillä.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Tänään on useampi peli päästy hakkaamaan ja tainnut aika tasan mennä voittojen ja tappioiden suhde. Viimeinen peli Oilersille 2-1 ja tein kaikki maalit prkl :D

No, ei se mitään. Se on hyvä hinta siitä, että näki "bugimaalin"... tai ainakin selvät yksinläpi tilanteet meni aina samalla harhautuksella ja 100% tehoilla maaliin. Ei muutakuin treenit Flyers leirissä pystyyn.

Ainut mikä on ruvennut ottamaan päähän enemmänkin on se, että mun jäähyistä kevyesti yli 50% ottaa "koneen" ohjaamat pelaajat. Niinkun ei itse ottaisi jo tarpeeksi.

Huomenna taas linjoilla jossain välissä päivää jos joku haluaa helppoja voittoja tai pomppukiekot kaikki itsellensä. Flyers miehille ne ei pakkaa maistumaan.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Joo pari päivää(?) sitten viel oli huippua tää niii nyt ei oo enää nii huippua kun on takkiin tullut joka pelissä. viimeisimmät 7-0 ja 3-0. Viimeisimmästäkin maalistakin on jo aikaa. Taidan taistella jumbosijasta tässä pelis. hymiö. Jos tuo Andersson sais ees jotai kiinni joskus vaikka puolustuskaan nyt ei päätä hurmaa.
 

Vulak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks. Portland Pirates ja HIFK
Huonoja päiviä sattuu kaikille :). Oma saldo oli tänään kaksi tappiota peleistä mitä mielestäni hallitsin. Washingotonia vastaan Fleury vähän imi ja Atlantaa vastaan vastus käytti paikat tehokkaasti. Atlantaa vastaan voitin laukauksetkin aika selvästi, 32-12 tms. Ehkä peli muistutti eilisestä, kun sain pisteitä peleistä mitä mun ei olisi pitänyt voittaa.

Viimeisessä matsissani taisin pelata juuri Koivistoisen Coloradoa vastaan ja kaikkki maalit mitä tein tuli vähän tuurilla, kiekko pomppi kivasti.

Pääasiassa pelit mitä oon pelannut ovat olleet tasaisia ja hyvin opettavaisia.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Huonoja päiviä sattuu kaikille :). Oma saldo oli tänään kaksi tappiota peleistä mitä mielestäni hallitsin. Washingotonia vastaan Fleury vähän imi ja Atlantaa vastaan vastus käytti paikat tehokkaasti.

Heh, ei ollut Feluryn päivä mua vastaan joo. Semin iski pari sisään löysien vetojen reboundeista. Suosikki oli kyllä se kun luistelin Greenillä siniviivalle ja laitoin hiljaisen rystyn jäätä pitkin maalia kohti ilman sen kummempaa tarkoitusta. No, sinnehän se upposi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös